Admin l.u.v Postat Iunie 19, 2012 Admin Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) -Pe linga greutate si gabaritul cu coburii montati..la strecuratul printre masini trebuie sa fii foarte atent, deoarece latimea coburilor depaseste latimea oglinzilor, vei harjai mereu coburii de barile masinilor. Oricum, te vei obisnui repede si va fi bland ca un pisoi si usor de manevrat ca un scuter. -Faptul ca la fiecare 10.000 km depinzi de un mecanic priceput sa-ti faca balansul injectiei+tachetii. Referitor la mobra in cauza, o stiu de cind vechiul si primul propietar in tara(DoruMaster, pe forum)a adus-o din Germania. Mobra impecabila, cu kilometri putini.. Editat Iunie 19, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Daca ar fi dupa mine, ca sa te bucuri mult si bine de mobrele astea, trebuie sa: - refaci senzorii Hall, preventiv; mai devreme sau mai tarziu o sa cedeze si o sa te lase departe de casa; nu cred ca exista 1100/1150 la care sa nu se strice - bucsile la cardan ca sa ai liniste si bucurie in suflet, ca de Pasti/Craciun - revizia facuta la timpul ei: ulei, filtre, lichid de frana, curea alternator. Supapele si sync'ul is iar importante. In rest... benzina si atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Daca ar fi dupa mine, ca sa te bucuri mult si bine de mobrele astea, trebuie sa: - refaci senzorii Hall, preventiv; mai devreme sau mai tarziu o sa cedeze si o sa te lase departe de casa; nu cred ca exista 1100/1150 la care sa nu se strice - bucsile la cardan ca sa ai liniste si bucurie in suflet, ca de Pasti/Craciun - revizia facuta la timpul ei: ulei, filtre, lichid de frana, curea alternator. Supapele si sync'ul is iar importante. In rest... benzina si atat nu zice nimeni care-i cea mai mare belea cu motoarele astea. dupa ce te urci in sa, nu mai vrei sa cobori. si-o sa vrei sa te tot plimbi cu ea. deci o sa-ti trebuiasca bani multi de benzina si timp liber cacalau. daca le ai pe astea, io zic ca n-o sa-ti para rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 S-ar putea sa ai dreptate. RT-ul e motorul de care, dupa 40 de mii de km, inca nu m-am plictisit. GS-ul dupa 40 de mii era mai mult asa... un mijloc de deplasare; dar de RT... imi place parca tot mai mult. Poate si pentru ca arata asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 19, 2012 Admin Share Postat Iunie 19, 2012 Oricum, faceti pereche buna impreuna, tu esti barbat bine, mobra/mobra, ce sa mai..va potriviti manusa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Oricum, faceti pereche buna impreuna, tu esti barbat bine, mobra/mobra, ce sa mai..va potriviti manusa.. cine? io cu mobra mea? ) Editat Iunie 19, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 19, 2012 Admin Share Postat Iunie 19, 2012 ..si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Rt vitezana Stie cineva inbucuresti un strungar bun sa faca 4 reductii la suruburile pt chiuloasa si care sa le si monteze? Vreau sa deschid o discutie despre senzorul hall.eu sunt nelamurit cu el.toti posesorii de r1100 si r1150 au si implicit au la un moment dat si probleme cu el.patrea proasta e ca f scump 800 ron .partea buna e ca exista si dan care ii reconditioneaza la mai putin de jumate din pret.care este de fapt problema lor?de ce se strica in special la spalat cu jet cu presiune?ca atunci majoritatea se strica.se strica senzorii in sine sau cablajul sau ce mai exact? Eu ma uitam de exemplu la ia doi cu long way around si bagau gs 1150 in apa pina la rezervor prin riurile din rusia si nu aveau nimic .cel mai rau caz intra apa la bujii da nimic la senzorii.si ca sa inchei daca ploua nu mai mergi ca atunci mai mult ca sigur intra apa.astept raspunsurile voastre.toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Si eu sunt curios cu acesti senzori. Daca motorul merge perfect, nu da nici un semn de oboseala ar trebui sa-mi fac griji cand plec la drum lung. Nu ma lasat comunistele si ma-r lasa BMW-ul. Te rog Dane nu ne speria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 In LOR si LOD, aia aveau mobre noi. Nu stiu cati dintre noi o avut 1100/1150 de noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Ca unul patit cu senzorii ma "introduc eu". Bineinteles ca Dan are intaietatea in abordarea problemei, dar tinand cont ca el inca nu a raspuns( o sa afirm eu poate niste aberatii), el va dezvolta discutia, asa si trebuie. Si constructiv mai aprofundam ceva. Parerea mea: acei doi senzori au in constructia lor in mare parte magnet. Atras acolo de-a lungul timpului, praful impreuna cu mici particule metalice si ulterior cu apa, se creeaza acolo mazga ce duce la ceva scurtcircuitare; bineinteles ca imbatranirea senzorilor are si ea partea ei. Senzorii impreuna cu partea aceea metalica ce este invartita de axul vilbrochen dau tactul catre bobina ce amplifica voltajul catre bujii. Cred ca din placa cu senzorii hall se mareste-reduce avansul aprinderii ceea ce implicit este si un factor al consumului de benzina. Apropos, Nenea Dan stima! Duminica am facut un drum pana in Bistrita 14,83L/298km fara pasager dar cu toate trei cutiile pline... Adica sunt multumit de reglajul corpurilor. Dealtfel aici e raiul bistritenilor. Intre Rosu si Muresenii Bargaului sunt nu mai putin de 50km de drum virajat bine asfaltat, padure, vai si culmi, deci baieti dati-i pe curbe ! cine? io cu mobra mea? ) ai uitat sa iti pui costumul de nunta cu acea ocazie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) Are careva pe acasa o placa de frictiune de ambreiaj de 1150? GS RT, nu conteaza, numai sa fie de 1150. Asta include si r1100s-le... Uzata, imi trebuie doar de model, si doar imprumut. Am un plan maret cu ambreiajele si asta e singura piesa din puzzle care imi lipseste. Editat Iunie 20, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Mare problema si cu caldurile astea. Voinicii care cunoasteti: Exista armuri mai mari decat XL? m-am saturat de cautat, poate nu se fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Azi dupa "lupte seculare" am instalat xenon-ul pe faza scurta de la Luigi, danke! Altcumva arata motorul si altcumva privesc eu prin viziera drumul Astept si xenoanele de la proiectoare! Luigi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 21, 2012 Admin Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Maine ajunge coletul la tine. Sa le stapanesti sanatos stiu ca este munca la 1150RT, ai noroc ca nu ai si boxe pe el, altfel era chinul dracului.. In alta ordine de idei, de vreo doua saptamani se tot reseteaza ABS-ul cind are el chef, am masurat incarcarea si este ok, mi-am dat seama ca bateria este pe duca si de asta face figuri, fostul propietar a tinut-o mai mult in garaj nepornita si s-a sulfatat. Astazi mi-am comandat baterie Exide cu gel, 380 lei. Am gasit si Odyssey, americana, dar costa 160 euro si nu stiu daca merita diferenta de pret. Cind o sa-mi permita timpul am sa dau fuga la tine Dane, sa-mi montezi si mie un releu+bucsile alea pe spate, in locul rulmentilor. Editat Iunie 21, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 LUV, unde ai comandat EXIDE? Intentionez sa iau catre iarna EXIDE pentru masina la 75A. Ca o paranteza, circul zilnic cu masina, asta iarna deja a dat semne de cedare-la 2ani si 3luni- VARTA BLUE... Am mai ajutat-o pe gerurile alea urate cu cate o incarcare in casa la curent mic(a 10a parte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 22, 2012 Admin Share Postat Iunie 22, 2012 /index.php?/topic/149228-baterii-exide/page__st__840 Baietii sunt din Zalau, am mai luat baterii de la ei. Suna-i, nu au timp intodeauna sa verifice pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Am vazut ceva interesant pt. posesorii de 1100/1150 RT: semnalizatoare LED care includ si lumini de zi, de la firma Hornig. Costa 99,90€ si am inteles ca se monteaza fosrte usor, vin cu rezistenta sa pastreze intervalul de clipire original. Pot fi comandate albe sau fumurii. Editat Iunie 22, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Semnalizarile alea sunt si pe ebay http://www.ebay.com/itm/Smoked-LED-front-indicators-signals-BMW-R-1100-RT-R-1150-RT-R-1200-CL-with-DRL-/360427971726?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53eb2e648e#shId , sunt aceeasi vanzatori. Numai ca pe ebay sunt aprox 110 euro si la ei pe site 100+14 shipping to romania. Plus ca mai scrie ca daca platesti cu paypal la ei pe site iti mai ia o taxa de 1.7 % ceea ce nu iti ia pe ebay. Anyway sunt interesante, le-am vazut si eu de ceva vreme. Poate le pun la wish list Aveti careva facut / cmparat suport de gps / telefon ? Ce sugerati ca sa fie mai safe / sa nu pice in mers (gen ventuza) Editat Iunie 22, 2012 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 recomand si eu pe baietii cu baterii exide. am luat in aprilie de la ei, la acelasi pret. a doua zi dupa comanda telefonica, mi-a ajuns la birou. desi cred ca mai scoteam ceva din cea veche (din 2009, de cand era motocicleta), nu am vrut sa risc sa raman fara curent departe, mai ales ca miercuri plec in Alpi. cu totul alt feeling la pornire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Bateriile Exide cu gel de la fortec.ro sunt deocamdata la cel mai bun raport pret/calitate. Recomand cu caldura, fara sa am vreun fel de asociere cu firma care le vinde sau cu cineva de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 In LOR si LOD, aia aveau mobre noi. Nu stiu cati dintre noi o avut 1100/1150 de noi Deci nici o parere concreta.de ce am intrebat :acum,2 saptamani an fost la spalatorie si am stricat senzorii hall.mi-a reparat dan caruia ii multumesc (calitate pret f bun raport),iar acum am pe creier chestia asta .ce fac nu mai merg pe ploaie,nu pornesc pe ceata,nu mai spal motoru .curiozitatea mea era daca apa face rau firelor imbatrinite si coapte de caldura ca stau lipite de motor sau dupa un nr de km sau ani cedeaza senzorii ?mi se pare ca neamtu recomanda schimbarea lor ceva km su ani.nu stiu exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Ba am o ipoteza, care tind sa cred ca e si cea adevarata. Se coc firele, se crapa, intra apa la ele si se face scurt circuit intre firele de semnal si cele de alimentare, se fecundeaza senzorii si mobra nu mai porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Ba am o ipoteza, care tind sa cred ca e si cea adevarata. Se coc firele, se crapa, intra apa la ele si se face scurt circuit intre firele de semnal si cele de alimentare, se fecundeaza senzorii si mobra nu mai porneste. Aha.deci de asta ai facut izolatia aia smechera.. la ai mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laumoto Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Sall,am achizitionat de curand o motocicleta bmw k75 rt,si as dori sa ii schimb seaua,la al meu fiin de un pasager(model politie),am gasit pe ebay,dar nu stiu procedurile...,daca stiti pe cineva in tara..,sau dezmembrari...,multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.