TeDy 'M Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) l.u.v.: Poti dezvolta putin ideea, te rog? Ce inseamna platinele releului ABS? 1poza = 1000 de cuvinte... iar in ultima poza, cam ce trebuie demontat pentru a interveni la far; cel mai mult rabdare... Editat Iunie 15, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Kit reparație electromotor Valeo D6RA75 de la CARGO ... ~ 85 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Eu am coburi latrale originale care sunt un pic cam arse de soare si zgiriate.ma gindeam sa sa le dau un strat de lac de vopsea.a incercat cine aceasta operatie.exista riscul de a sa exfolia.i-am dat un pic pe un colt pe interior si mi se pare ca iese ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Salutare ! Din pacate pentru mine ma vad nevoit sa vand RT-ul pentru ca nu am suficient timp de ea sa ma plimb cat mi-as dori... Postul cu detaliile si mai multe poze despre moto gasiti aici /index.php?/topic/679485-bmw-r-1100-rt-stare-foarte-buna Cine are intrebari despre ea si e interesat tel 0723.226.337 Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 16, 2012 Admin Share Postat Iunie 16, 2012 @TeDy 'M, multumesc pentru poze. Sa inteleg ca la tine aveai depuneri pe lamelele acelea, nu-ti mergea ABS-ul si dupa interventia asta functioneaza? Cum se manifesta, se reseta cind si cind sau nu ti-a mai mers deloc? @andrei gras, ai doua variante, sa le vopsesti sau sa le colantezi. Nu merg date cu lac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 (editat) Problema a aparut fataind motorul, incercand sa ies dintre masinile parcate in curte langa garaj.Inainte si inapoi pe cate un metru timp de vreo 3-4 min bineinteles cu motorul pornit(incarcarea ABS se face normal dupa vreo 2 metri parcursi inainte). In final luand contactul am auzit bazaitul care nu se mai oprea(adica motorasul ABS), chiar si dupa ce am scos cheile din contact. Nu mi-a ramas decat sa decuplez bateria, apoi toata demontarea si curatatul. Ieri mi-a spus un mester electrician ca mai indicat ar fi fost sa curat platinile cu spray CONTACT si frecate cu o carpa mai aspra. Ca aceste platini sunt din argint (industrial) un foarte bun conductor, rezistent, cat de cat scump. Acum e ok, deja ma plimb... A, la intrebarea ta, ABS-ul nu a fost si nici nu este defect dar ce-i drept mai cerea cate o resetare. In prima poza se vede capacul(FTE) care de obicei se crapa, cel de 6$ si iese spre in sus. Si totusi defectiunea asta s-a intamplat chiar daca aveam montat releul ABS dinainte... Editat Iunie 16, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Releu ABS ce il aveai inainte e pentru altceva, ce ti s-a stricat tie nu are a face cu relau ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 (editat) Sigur, inteleg, interesant ca a trecut problema asta peste el. Editat Iunie 16, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 IS circuite separate. Ala de l-am pus eu, iti porneste ABS-ul dupa ce se stinge becu de incarcare din bord. Asta de il ai tu e legat permanent la baterie, si comanda o primeste de la centrala de ABS cand e cazu. In timp, se aduna spuza acolo si se blocheaza pe inchis, cum o fost cazu si la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 (editat) Aha, deci circuite separate de tinut minte. Stai linistit nici nu mi-a trecut prin minte sa insinuez ceva Totusi eu voiam sa spun ca poate fi o cauza eroarea de ABS, datorita acelei oxidari a platinilor in primul rand la motoarele care nu au montat releul suplimentar. Editat Iunie 16, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 (editat) Am apucat in sfarsit de am montat pinioanele alea de la Lennie... Am avut si de pus alta sonda lambda, ca aia de pe motor si-o dat obstescul sfarsit si deocamdata un set de priectoare de faza lunga, peste suportii de oglinzi. Ce mai am de facut e pus crashbarul fata sus (cadrul e deja la locul lui) si al doilea set de proiectoare, de ceata, de montat pe crashbar. Am apucat de m-am invartit oleaca cu motorul prin oras, si parca e alt motor! Pinioanele alea chiar fac ce zice ala care le face, chiar trege mai de jos mobra acum. Is chiar multumit de ele si de efectul lor Aha, deci circuite separate de tinut minte. Stai linistit nici nu mi-a trecut prin minte sa insinuez ceva Nici mie nu mi-o trecut prin cap ca ti-o trecut prin cap, numa vroiam sa clarific Editat Iunie 16, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daciana Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Stima domnilor. Ma gandesc k sa imi vand Africana si ma uit deja cu jind spre RT1100 al domnului CRISTIAN2009 POSTAT MAI SUS. Care ar fi punctele slabe al acestui model, marturisesc ca nu am rabdare sa citesc ot topicul. Cu stima, Sorin-Dan Stanciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Stima domnilor. Ma gandesc k sa imi vand Africana si ma uit deja cu jind spre RT1100 al domnului CRISTIAN2009 POSTAT MAI SUS. Care ar fi punctele slabe al acestui model, marturisesc ca nu am rabdare sa citesc ot topicul. Cu stima, Sorin-Dan Stanciu Punct slab ? poate pretul nu e la indemana orcui. zively Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Stima domnilor. Ma gandesc k sa imi vand Africana si ma uit deja cu jind spre RT1100 al domnului CRISTIAN2009 POSTAT MAI SUS. Care ar fi punctele slabe al acestui model, marturisesc ca nu am rabdare sa citesc ot topicul. Cu stima, Sorin-Dan Stanciu greutatea... daca nu esti atent, si nu-l manevrezi cum ii trebuie ... scapi motorul; si nu-i usor de tinut daca s-a inclinat mai mult decat trebuie. cat priveste faptul ca vrei sa cumperi motorul ala, cu ochii inchisi cumpara-l; il stiu, l-am vazut inainte de achizionare si dupa... km reali, motorul e ca si nou... nu o sa regreti decat atunci cand o sa vrei sa-l vinzi... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 19, 2012 Admin Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) -Pe linga greutate si gabaritul cu coburii montati..la strecuratul printre masini trebuie sa fii foarte atent, deoarece latimea coburilor depaseste latimea oglinzilor, vei harjai mereu coburii de barile masinilor. Oricum, te vei obisnui repede si va fi bland ca un pisoi si usor de manevrat ca un scuter. -Faptul ca la fiecare 10.000 km depinzi de un mecanic priceput sa-ti faca balansul injectiei+tachetii. Referitor la mobra in cauza, o stiu de cind vechiul si primul propietar in tara(DoruMaster, pe forum)a adus-o din Germania. Mobra impecabila, cu kilometri putini.. Editat Iunie 19, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Daca ar fi dupa mine, ca sa te bucuri mult si bine de mobrele astea, trebuie sa: - refaci senzorii Hall, preventiv; mai devreme sau mai tarziu o sa cedeze si o sa te lase departe de casa; nu cred ca exista 1100/1150 la care sa nu se strice - bucsile la cardan ca sa ai liniste si bucurie in suflet, ca de Pasti/Craciun - revizia facuta la timpul ei: ulei, filtre, lichid de frana, curea alternator. Supapele si sync'ul is iar importante. In rest... benzina si atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Daca ar fi dupa mine, ca sa te bucuri mult si bine de mobrele astea, trebuie sa: - refaci senzorii Hall, preventiv; mai devreme sau mai tarziu o sa cedeze si o sa te lase departe de casa; nu cred ca exista 1100/1150 la care sa nu se strice - bucsile la cardan ca sa ai liniste si bucurie in suflet, ca de Pasti/Craciun - revizia facuta la timpul ei: ulei, filtre, lichid de frana, curea alternator. Supapele si sync'ul is iar importante. In rest... benzina si atat nu zice nimeni care-i cea mai mare belea cu motoarele astea. dupa ce te urci in sa, nu mai vrei sa cobori. si-o sa vrei sa te tot plimbi cu ea. deci o sa-ti trebuiasca bani multi de benzina si timp liber cacalau. daca le ai pe astea, io zic ca n-o sa-ti para rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 S-ar putea sa ai dreptate. RT-ul e motorul de care, dupa 40 de mii de km, inca nu m-am plictisit. GS-ul dupa 40 de mii era mai mult asa... un mijloc de deplasare; dar de RT... imi place parca tot mai mult. Poate si pentru ca arata asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 19, 2012 Admin Share Postat Iunie 19, 2012 Oricum, faceti pereche buna impreuna, tu esti barbat bine, mobra/mobra, ce sa mai..va potriviti manusa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Oricum, faceti pereche buna impreuna, tu esti barbat bine, mobra/mobra, ce sa mai..va potriviti manusa.. cine? io cu mobra mea? ) Editat Iunie 19, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 19, 2012 Admin Share Postat Iunie 19, 2012 ..si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Rt vitezana Stie cineva inbucuresti un strungar bun sa faca 4 reductii la suruburile pt chiuloasa si care sa le si monteze? Vreau sa deschid o discutie despre senzorul hall.eu sunt nelamurit cu el.toti posesorii de r1100 si r1150 au si implicit au la un moment dat si probleme cu el.patrea proasta e ca f scump 800 ron .partea buna e ca exista si dan care ii reconditioneaza la mai putin de jumate din pret.care este de fapt problema lor?de ce se strica in special la spalat cu jet cu presiune?ca atunci majoritatea se strica.se strica senzorii in sine sau cablajul sau ce mai exact? Eu ma uitam de exemplu la ia doi cu long way around si bagau gs 1150 in apa pina la rezervor prin riurile din rusia si nu aveau nimic .cel mai rau caz intra apa la bujii da nimic la senzorii.si ca sa inchei daca ploua nu mai mergi ca atunci mai mult ca sigur intra apa.astept raspunsurile voastre.toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Si eu sunt curios cu acesti senzori. Daca motorul merge perfect, nu da nici un semn de oboseala ar trebui sa-mi fac griji cand plec la drum lung. Nu ma lasat comunistele si ma-r lasa BMW-ul. Te rog Dane nu ne speria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 In LOR si LOD, aia aveau mobre noi. Nu stiu cati dintre noi o avut 1100/1150 de noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Ca unul patit cu senzorii ma "introduc eu". Bineinteles ca Dan are intaietatea in abordarea problemei, dar tinand cont ca el inca nu a raspuns( o sa afirm eu poate niste aberatii), el va dezvolta discutia, asa si trebuie. Si constructiv mai aprofundam ceva. Parerea mea: acei doi senzori au in constructia lor in mare parte magnet. Atras acolo de-a lungul timpului, praful impreuna cu mici particule metalice si ulterior cu apa, se creeaza acolo mazga ce duce la ceva scurtcircuitare; bineinteles ca imbatranirea senzorilor are si ea partea ei. Senzorii impreuna cu partea aceea metalica ce este invartita de axul vilbrochen dau tactul catre bobina ce amplifica voltajul catre bujii. Cred ca din placa cu senzorii hall se mareste-reduce avansul aprinderii ceea ce implicit este si un factor al consumului de benzina. Apropos, Nenea Dan stima! Duminica am facut un drum pana in Bistrita 14,83L/298km fara pasager dar cu toate trei cutiile pline... Adica sunt multumit de reglajul corpurilor. Dealtfel aici e raiul bistritenilor. Intre Rosu si Muresenii Bargaului sunt nu mai putin de 50km de drum virajat bine asfaltat, padure, vai si culmi, deci baieti dati-i pe curbe ! cine? io cu mobra mea? ) ai uitat sa iti pui costumul de nunta cu acea ocazie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.