gabyshor Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Un sfat bun zic eu, pentru cei ce au quick connects (conectori rapizi) la tur si retur la benzina. In timp, o-ringurile de etansare se rod, si incepe sa curga benzina pe acolo. Asta se intampla pentru ca de la atata dat jos si pus la loc rezervorul, o-ringurile se uzeaza mecanic si se rup. Astfel ca la un moment dat, incepe si picura incet incet. E pacat zic eu, mai ales ca nici gazul nu e tocmai ieftin si e si periculos. Asa ca sfatul meu e sa schimbati o-ringurile alea. Costa cam 12 ron bucata originale si aveti nevoie de 2 bucati. De asemenea, ele is responsabile si cu faptul ca intra greu mufele alea una intr-alta. Cu o-ringuri noi, intra extrem de usor... Asta e un mare plus, pentru ca din cauza ca intra greu, tinzi sa le fortezi si sa le rupi. Nu cred ca are sens sa mentionez cat costa un set de cuple rapide noi... Astea se intalnesc pe unele R1150, toate R1200 si pe K-uri (seria K1200, etc). Ca si idee, cam ce e de dupa 1999 incoace. patit! asa fain sfaraia benzina pe cilindrul incins. morcov mai mare n-am avut in viata mea. oricum, de unde se pot comanda? bavaria? poate ai la indemana si un cod pentru ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 21, 2013 Admin Share Postat Martie 21, 2013 Gabi, eu am comandat de aici: http://motorai.ro/cautare?q=QUICK-CONNECT+COUPLING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Gabi, eu am comandat de aici: http://motorai.ro/cautare?q=QUICK-CONNECT+COUPLING vreau doar oringurile, ca restu-s ok. si alea preventiv, ca buba am avut-o acu mai bine de un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 A mea nu avea mufe rapide deloc(foarte deranjant cand vroiam sa schimb filtrele de aer si combustibil).Rezolvarea a fost cu unele metalice cumparate de la un magazin online din tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Se mai gasesc mufe rapide si aici : http://www.louis.de/_202dc18a52a9ab6c1f12e163e17f108415/index.php?topic=search&searchterm=10007932&cmd.x=6&cmd.y=8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 Pr3 pe prima ploaie.o minune.nu credeam ca o mobra poate sta asa pe asfalt ud.am zis ca revin cu info dupa ce am scos cutiuta magica.nu am observat vereo crestere o aconsumului iar surgingul a disparut complet.e alta mobra.aici am gasit expicatia si rezolvarea http://www.r1150r.net/board/viewtopic.php?f=2&t=10650.cred ca poate incerca oricine safaca treaba asta .daca nu e multumit cred ca se poate pune la loc ccp si reseta calc. nu merge link-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 http://www.r1150r.net/board/viewtopic.php?f=2&t=10650.cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Noi detalii despre BMW Camp 4 - http://bmw-camp.myforum.ro/-vp223.html#223 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Ce geaca recomandati pt vara in oras? Eventual sa se poata folosi si primavera/toamna? Ma tot uit la o geaca Airshell la 250$ (second hand, "great condition") Am avut Airflow 4: in pantaloni cam transpiram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Ce geaca recomandati pt vara in oras? Eventual sa se poata folosi si primavera/toamna? Iti spun si parerea mea pe topicul dedicat echipementelor BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 SALONUL MOTO - BUDAPESTA prostie mare ca au facut GS-u racit pe lichid, dupa parerea mea cele mai afectate si clar se vor duce la dreaq in caz de il scapi si face "buf" sunt radiatoarele alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 25, 2013 Autor Share Postat Martie 25, 2013 (editat) SALONUL MOTO - BUDAPESTA prostie mare ca au facut GS-u racit pe lichid, dupa parerea mea cele mai afectate si clar se vor duce la dreaq in caz de il scapi si face "buf" sunt radiatoarele alea... radiatoarele alea sunt bine puse. stai linistit. la R1100R la fel stau radiatoarele de ulei. si eu am scat de cateva ori al meu in parcare si nu a patit nimica. Editat Martie 25, 2013 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 salut vreau sa stiu si eu ceva detalii, pareri pro , contra , despre aceste 2 moto, ca si an de fabric. fac referire la 2000 pana in 2004 ce ar trebui sa stiu daca as vrea sa cumpar una dintre ele, de unde ma sfatuiti sa cumpar am un k 75 si il vand pt a avansa un pic, de aceea am deschis acest topic va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiHo Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 despre care moto este vorba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 BMW R 1150 R & R1100 R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Radiatoarele sunt in spatele planului format de chiuloase, roata, ghidon. Numai daca nimeresti un bolovan care sa sparga carena sa ajunga la unul dintre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 In 2014 vine si un nou RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 De plictiseala am rasfoit primele pagini ale forumului,de cind luigi avea rt si bmw rider erea singurel printre multi posesori de k ,unde nu se stia mai nimic de marca ,importatori de piese sau chiar ce tip de ulei se poate folosii.acum se pot afla de la cele mai banale informatii pina la cele mai nici amanunte .asta inseamna forum si pasiune.bravo celor care fac treaba asta un lucru productiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 25, 2013 Admin Share Postat Martie 25, 2013 Varcolacii aia ce dracu' reprezinta, vopsea de camuflaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Da...nu s-au gandit prea mult nemtii. Vorba celor de la MCN: daca le vopseau negre erau mari sanse sa nu le observe nimeni(poza e din sudul Frantei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Da...nu s-au gandit prea mult nemtii. Vorba celor de la MCN: daca le vopseau negre erau mari sanse sa nu le observe nimeni(poza e din sudul Frantei). Ba din contra,cred ca s-au gandit mult! Colandul cu modelul respectiv,chiar daca atrage atentia,ascunde foarte bine formele carenajelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 alex vrea sa spuna liniile carenajelor, si da, sunt de acord cu el. in alta dezordine de idei, fata seamana un pic cu K1600 si la distanta dintre furci si carene, il banuiesc si pe asta sa fie watercooled. nu ma omoara in schimb unghiul lateral, e cam fara nici un dumnezo' "ciocul ala". speram sa nu aibe problemele cu care s-a confruntat noul GS. Apropo, s-a speculat mult in presa de specialitate ca accidentul si moartea jurnalistului in Africa de sud s-ar datora unor probleme tehnice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Noi detalii despre BMW Camp 4 - http://bmw-camp.myforum.ro/-vp223.html#223 Prezent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 in alta dezordine de idei, fata seamana un pic cu K1600 si la distanta dintre furci si carene, il banuiesc si pe asta sa fie watercooled. Eu n-am inteles, pe care il banuiesti sa fie watercooled? Daca te referi la viitorul RT, am crezut ca este evident Apropo, s-a speculat mult in presa de specialitate ca accidentul si moartea jurnalistului in Africa de sud s-ar datora unor probleme tehnice... Cand ai citit "presa de specialitate" ultima data? Eu tocmai am citit recent ca atat BMW dar si politia din Africa de Sud au confirmat ca nu a fost problema tehnica. Cum am mai spus si pe alt topic, n-as vrea sa ma gandesc ce ar fi fost "la gura" britanicilor daca ar fi putut demonstra asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 La cei care au 1150: si la voi priza din bord nu baga destul curent? La mine de exemplu nu pot sa-mi incarc nici macar telefonul. La incarcator se aprinde becul rosu dar telefonul nu se incarca, in schimb cu acelasi incarcator merge perfect cu prizele de sub scaun. Este oare la mine vreo problema ? sau asa-i din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.