mariusMZ Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Facut ITP-ul azi la Andronache (Dragos)...toate bune pana ma blocheaza RAR-ul....mai dureaza 15 min pana vine inginerul ,vrea sa vada ;frane ,lumini,semnale. verifica; serie sasiu . nu zice nimic de xenon. intreba de toba daca e standard. si i-mi zice ca sunt cam mari ..cutiile de bagaje (plecasem cu lazile pe motor ) ;eu zic ca sunt facute de o firma de accesorii . mai dureaza 5 minute ...si am primit actele. pret revizie 75 ron ... in rest toate bune... salutare...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Vă salut! Mă poate ajuta cineva cu nişte poze în care se pot vedea clar, traseele exacte şi locurile de fixare ale cablurilor de acceleraţie şi ambreiaj? ... 1100RT. Mulţumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2013 Admin Share Postat Martie 16, 2013 Ceva poze gasesti aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Am cautat pe net o rezolvare pt surgingul care apare la 1100 si1150.eu nu de mult nu stiam ce e surgingul .eu am intilnit asa ceva la 1150 adica la al doilea boxer pe care l-am avut iar la 1100 pe care il amacum tot aveam aceasta problema dar mai mica ca intensitate.pe forumul unde am gasit rezolvare au facut mai multi aceasta operatie le merge mai bine.in cutia de sigurante in partea stinga se gaseste o cutiuta portocalie care are 3 pini.aceasta cutie se scoate apoi se scoate siguranta nr 5 se pune contactul se acceleraza de doua ori pt resetarea calc ,se pune inapoi siguranta si pornim.eu zic ca rezultate sunt .va mai tin la curent pe saptamina viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Dupa ce tragi linie, vezi si consumul cat iese si ce culoare au bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 La cum merge motorul nu ma intereseaza 1 l in plus.pe primele modele nici nu au pus ccp si cred ca nici lamda.m-am uitat la 850 care l-am avut.ala mergea extraordinar si nici nu sarea extern cu pasager de 5%.treaba asta cred ca au pus- pt noxe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Vezi ca, daca consuma mult inseaman ca e amestecul prea bogat. Si aia iti distruge motorul, in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Treaba e relativa.paote noi consideram amestecul bogat.ele la inceput au venit asa.poate asa e normal.poate actualual amestec e sarac in conbustibil?eu stiu ca un exces de combustibil ne ars spala pelicula de ulei de pe cilindrii dar ai auzit tu pina acum de cineva sa schimbe segmentii la boxer? Poate pe la 300mii.si in cel mai rau caz ajungii la 200mii si ii faci segmentare (200e piese).prietenul meu cu fostu meu 850 l-a luat la 35 de la mine si a mai facut vreo 30 fara probleme iar el nici nu are ccp si nici lamda iar vreau sa spun camobra aia merge ca un 4 linie sibtrage ca un boxer.deci daca mi-a reusit treaba asta e mare lucru .o seara buna .stiu ca iti plac piesele oem da la jumate cu spuma ce iti pregatesc?sau vrei la 100gr frantuzesc? Editat Martie 16, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Ceva poze gasesti aici Mulţumesc frumos! Poate mai are cineva cu carenele date jos ... nu-mi sunt chiar de'ajuns cele din link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Salut, ce poate avea un BOXER de 1150 de nu porneste? da scanteie pe ambele parti, la bujiile instalate sau la altele (deci e OK) scuipa benzina la injectoare se aude pompa in rezervor (deci in principiu amorseaza) cablurile sunt la loc mufele ok benzina are indica pe bord + ca i-am pus peste rezerva 6-7 litrii practic doar "semiporneste" si anume dau la automat, cu soc "porneste" pentru cateva secunde dar cand iau butonul se opreste am dat lung la automat si a "semifunctionat" fiind tinut in viata de electromotor, galeriile s-au incalzit (la fel de calde ambele)dar nu sta pornit daca dau la automat si accelerez parca bate un bass undeva in catalizator/filtru de aer si se ineaca nu inteleg ce poate avea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Mulţumesc frumos! Poate mai are cineva cu carenele date jos ... nu-mi sunt chiar de'ajuns cele din link. daca-ti foloseste sa-l vezi pe al meu cu placere, nu are carenele date jos dar se poate vedea traseul cit de cit, vad ca esti din BV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Multumesc 'ecomelc'! Am rezolvat cu ajutorul userului 'mihalceai' ... le are demontate si-mi va trimite niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Senzorii hall ? Nu de alta, dar acei senzori ii spun motorului cand sa dea scanteia, nu ei dau scanteia. Cel putin asa cred ... ce poate avea un BOXER de 1150 de nu porneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 (editat) Senzorii hall ? Nu de alta, dar acei senzori ii spun motorului cand sa dea scanteia, nu ei dau scanteia. Cel putin asa cred ... senzorii hall au fost verificati si inbunatatiti de Dan Cata toamna . Editat Martie 18, 2013 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 A pornit dupa ce ai schimbat senzorii?ai montat fulia corect ?daca i scinteie si gaz probabil ca ai inecat-o sau ai montat fulia gresit(are un lacas).daca erau senzorii de vina nu aveai scinteie.scoate bujiile si las-o un pic.verifica si fulia.alt ceva eu nu stiu sa te sfatuiesc.ai avut benzina in rezervor pe iarna?poate face condens in rezervor(apa).goleste si rez si mai incearca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Caut vanzatorul acestui produs :http://www.ebay.de/itm/BMW-Topcase-fur-K1200-GT-/140933368594?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item20d0488b12#ht_500wt_1203 cine il cunoaste sa ma ajute cu un nr. de tel. Multumesc zively Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Ai incercat sa il contactezi pe ebay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Daca ai cont pe ebay il poti contacta(Frage stellen)....sau chiar licita pt.produs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Porky e la doctorul DAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Pr3 pe prima ploaie.o minune.nu credeam ca o mobra poate sta asa pe asfalt ud.am zis ca revin cu info dupa ce am scos cutiuta magica.nu am observat vereo crestere o aconsumului iar surgingul a disparut complet.e alta mobra.aici am gasit expicatia si rezolvarea http://www.r1150r.net/board/viewtopic.php?f=2&t=10650.cred ca poate incerca oricine safaca treaba asta .daca nu e multumit cred ca se poate pune la loc ccp si reseta calc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Un sfat bun zic eu, pentru cei ce au quick connects (conectori rapizi) la tur si retur la benzina. In timp, o-ringurile de etansare se rod, si incepe sa curga benzina pe acolo. Asta se intampla pentru ca de la atata dat jos si pus la loc rezervorul, o-ringurile se uzeaza mecanic si se rup. Astfel ca la un moment dat, incepe si picura incet incet. E pacat zic eu, mai ales ca nici gazul nu e tocmai ieftin si e si periculos. Asa ca sfatul meu e sa schimbati o-ringurile alea. Costa cam 12 ron bucata originale si aveti nevoie de 2 bucati. De asemenea, ele is responsabile si cu faptul ca intra greu mufele alea una intr-alta. Cu o-ringuri noi, intra extrem de usor... Asta e un mare plus, pentru ca din cauza ca intra greu, tinzi sa le fortezi si sa le rupi. Nu cred ca are sens sa mentionez cat costa un set de cuple rapide noi... Astea se intalnesc pe unele R1150, toate R1200 si pe K-uri (seria K1200, etc). Ca si idee, cam ce e de dupa 1999 incoace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Pr3 pe prima ploaie.o minune.nu credeam ca o mobra poate sta asa pe asfalt ud. Ha! Ti'am zis ca o sa te indragostesti! Caut vanzatorul acestui produs :http://www.ebay.de/itm/BMW-Topcase-fur-K1200-GT-/140933368594?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item20d0488b12#ht_500wt_1203 cine il cunoaste sa ma ajute cu un nr. de tel. Multumesc zively Man, vezi ca aia e laterala, nu topcase cum zice el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Un sfat bun zic eu, pentru cei ce au quick connects (conectori rapizi) la tur si retur la benzina. In timp, o-ringurile de etansare se rod, si incepe sa curga benzina pe acolo. Asta se intampla pentru ca de la atata dat jos si pus la loc rezervorul, o-ringurile se uzeaza mecanic si se rup. Astfel ca la un moment dat, incepe si picura incet incet. E pacat zic eu, mai ales ca nici gazul nu e tocmai ieftin si e si periculos. Asa ca sfatul meu e sa schimbati o-ringurile alea. Costa cam 12 ron bucata originale si aveti nevoie de 2 bucati. De asemenea, ele is responsabile si cu faptul ca intra greu mufele alea una intr-alta. Cu o-ringuri noi, intra extrem de usor... Asta e un mare plus, pentru ca din cauza ca intra greu, tinzi sa le fortezi si sa le rupi. Nu cred ca are sens sa mentionez cat costa un set de cuple rapide noi... Astea se intalnesc pe unele R1150, toate R1200 si pe K-uri (seria K1200, etc). Ca si idee, cam ce e de dupa 1999 incoace. patit! asa fain sfaraia benzina pe cilindrul incins. morcov mai mare n-am avut in viata mea. oricum, de unde se pot comanda? bavaria? poate ai la indemana si un cod pentru ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 21, 2013 Admin Share Postat Martie 21, 2013 Gabi, eu am comandat de aici: http://motorai.ro/cautare?q=QUICK-CONNECT+COUPLING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Gabi, eu am comandat de aici: http://motorai.ro/cautare?q=QUICK-CONNECT+COUPLING vreau doar oringurile, ca restu-s ok. si alea preventiv, ca buba am avut-o acu mai bine de un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.