andrei gras Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Vezi ca aree nael niste casti.la mine e prima casca integrala bmw si vreau sa spun ca nu se compara cu nimic din ce am avut pina acum.nael tot bmw vad ca are.eu unul iti recomand din experienta mea. Khk care e s1000s? Ala din prim plan chiar e concept ninety iar ce are de 1000rr e doar furca si frinele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 9, 2013 Admin Share Postat Octombrie 9, 2013 (... ...)Oscilez între 3 modele de schuberth si anume, C3 flip up, S2 ul si SR 1. Oare ultimele doua modele sunt mai mult ptr vitezane si decât c3 ptr turing? Ce parere aveti? Omul spune clar ca vrea Schuberth si voi ii povestiti de castile BMW Revenind la intrebare, oricare dintre primele doua, SR1 este casca racing. S2 este urmasa lui S1, care a fost o casca exceptional de confortabila, comoda si silentioasa, din pacate S2, desi este mai frumoasa si bine lucrata este mai zgomotoasa. Depinde ce numar ai, daca ai posibilitatea cauta pe ebay.de sau uk, mai gasesti magazine cu S1 Pro pe stoc, daca o gasesti nu ezita sa o iei.. C3 se preteaza mai bine la ochelaristi si fumatori, multi le prefera pentru ca flip-up-ul li se pare mai comod, eu am avut doar integrale si ma simt bine cu ele, am vrut sa-mi iau si un C3Pro asta vara dar la proba mi s-a parut incomod sistemul asta, depinde de tine ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Referitor la motociclete imi poate spune cineva de k75?ar fi o recomandare pt un incepator?cai putere ,ciclistica frinare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Mie imi place SR1 insa asa cum ai spus si tu ma tem ptr simplul fapt ca este casca racing. Ma ingrijorez ca nu va oferi comfortul necesar datorita pozitei mai putin aplecate de pe RT. Are f multe plusuri acest SR1 insa singurul lucru care ma da inapoi este faptul ca asa cum am vazut pe net, casca a fost conceputa si testata in tunelul aerodinamic intr-o pozitie mai aplecata specific vitezanelor! C3-ul este laudat ca fiind foarte silentios si ok insa nu ma atrage atat de mult aspectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 9, 2013 Admin Share Postat Octombrie 9, 2013 Asa este, casca a fost testata intr-o pozitie aplecata, daca stai drept va fi zgomotoasa. Cam acelasi lucru si la S2, numai ca asta este o acsca inspre touring, in cutie ai sa gasesti si o pernita suplimentara care se ataseaza cu velcro de gulerul castii, sub gat, tocmai pentru a izola mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 La RT cred ca se potriveste de minune un flip bun fie el BMW, SCHUBERTH, SHOEI. Motoreta iti ofera protective buna la vant si se presupune ca mergi si relaxat (cu ea ridicata) si in viteza pe autostrada cu ea inchisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 De la motorworks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Unde este depozitul asta? As cumpara si eu niste fiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Khk care e s1000s? Ala din prim plan chiar e concept ninety iar ce are de 1000rr e doar furca si frinele. Cred ca nu ai citit atent ce am scris. Eu n-am zis ca ala din prim plan n-ar fi Ninety, am zis ca foarte posibil din 2014 va fi un model real. Iar S1000S va fi naked-ul bazat pe S1000RR, cu 4 in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Prototipuri au fost si vor fi multe. Ninety chiar exista in lumea reala nu pe hirtie.daca se va produce asta nu stiu cit despre s1000s nu stiu ce sa zic.nu am vazut nimic filmat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 dane, depozitul ala e vreo halucinatie de-a ta pe care ai pus-o in fotoshop dupa ce-a trecut efectul sau chiar exista in realitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 dane, depozitul ala e vreo halucinatie de-a ta pe care ai pus-o in fotoshop dupa ce-a trecut efectul sau chiar exista in realitate? http://www.motorworks.co.uk/vlive/Home/index.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Prototipuri au fost si vor fi multe. Ninety chiar exista in lumea reala nu pe hirtie.daca se va produce asta nu stiu cit despre s1000s nu stiu ce sa zic.nu am vazut nimic filmat. Cum iti spuneam, eu vorbeam de un model real, nu de prototip. Astazi a fost prezentat oficial noul R nineT. Detalii pe topicul dedicat seriei 1200, n-as mai amesteca cu discutiile de service & co pt 1100/50 si K-urile mai vechi de pe acest topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Salut, am dat peste un tipChris Harris pe youtube care se ocupa de reparatul BMW-urilor ,poate va este de ajutor celor care va place sa mesteriti la motocicleta prin garajul vostru . explica foarte fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Khk ai avut dreptate.nu stiam ca o sa il faca in final.ce vroiai sa spui cu : n-as mai amesteca cu discutiile de service & co pt 1100/50 si K-urile mai vechi de pe acest topic.nu inteleg ce vrei sa spui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Salut, am dat peste un tipChris Harris pe youtube care se ocupa de reparatul BMW-urilor ,poate va este de ajutor celor care va place sa mesteriti la motocicleta prin garajul vostru . explica foarte fain. e unu si pe la noi ...DanCata nineT http://www.moto.it/news/bmw-r-ninet-boxer-novantesimo-anniversario.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Khk ai avut dreptate.nu stiam ca o sa il faca in final. Nu vreau deloc sa sune arogant dar in general cam "am dreptate" (mai ales nefiind cazul unei pareri subiective in tema discutata) pt. ca nu-mi place sa vorbesc doar ca sa ma aud vorbind sau nedocumentat. ce vroiai sa spui cu : n-as mai amesteca cu discutiile de service & co pt 1100/50 si K-urile mai vechi de pe acest topic.nu inteleg ce vrei sa spui. Am deschis in urma cu doi ani topicul dedicat modeleleor 1200 in ideea in care, avand in vedere diferenta de ani/generatii, implicit discutiile/problemele ar putea fi mai mult sau mai putin diferite fata de cele de pe acest topic unde se intra mult in amanunte pe probleme specifice generatiei R1100/50 sau K-urile mai vechi. E putin aiurea sa discuti de exemplu de nu stiu care senzor de RDC sau ESA, de discutii despre nu stiu ce altceva specific generatiei 1100/50. Ma rog, nu am dat cel mai bun exemplu dar ai inteles cred ideea. Si este la fel cum pe subforumul de Enduro-Touring avem separat 1100/50GS de 1200GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Nu vreau deloc sa sune arogant dar in general cam "am dreptate" (mai ales nefiind cazul unei pareri subiective in tema discutata) pt. ca nu-mi place sa vorbesc doar ca sa ma aud vorbind sau nedocumentat. Am deschis in urma cu doi ani topicul dedicat modeleleor 1200 in ideea in care, avand in vedere diferenta de ani/generatii, implicit discutiile/problemele ar putea fi mai mult sau mai putin diferite fata de cele de pe acest topic unde se intra mult in amanunte pe probleme specifice generatiei R1100/50 sau K-urile mai vechi. E putin aiurea sa discuti de exemplu de nu stiu care senzor de RDC sau ESA, de discutii despre nu stiu ce altceva specific generatiei 1100/50. Ma rog, nu am dat cel mai bun exemplu dar ai inteles cred ideea. Si este la fel cum pe subforumul de Enduro-Touring avem separat 1100/50GS de 1200GS. vlad, se mai respecta ceva pe aici? fiecare cum ii pica. ai un exemplu si mai sus. intreaba de casti schuberth pe topicul posesorilor de bmw, cand este sectiune speciala pentru casti. sa te fereasca sfantu sa ai nevoie de o informatie. ai de cautat prin sutele de posturi de-ti sar capacele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 vlad, se mai respecta ceva pe aici? fiecare cum ii pica. ai un exemplu si mai sus. intreaba de casti schuberth pe topicul posesorilor de bmw, cand este sectiune speciala pentru casti. sa te fereasca sfantu sa ai nevoie de o informatie. ai de cautat prin sutele de posturi de-ti sar capacele... Si mai trist este cand off-topicul este intretinut (ocazional chiar si initiat) cu buna-stiinta de catre "moderatori". Oricum, tocmai ce spuneam mai sus, cred ca separarea discutiilor si pe topicul de 1200 duce la o filtrare mai buna a informatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Si mai trist este cand off-topicul este intretinut (ocazional chiar si initiat) cu buna-stiinta de catre "moderatori". Oricum, tocmai ce spuneam mai sus, cred ca separarea discutiilor si pe topicul de 1200 duce la o filtrare mai buna a informatiei. nu e vorba de asta. cred ca acum sunt cei mai buni moderatori, de multa vreme incoace. s-a intamplat sa raspund si eu la offtopicuri tocmai pentru ca vrei sa ajuti omu, da frumos ar fi daca toti am respecta niste reguli. asta ca o paranteza la discutia de mai sus. si am terminat cu offtopicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 e unu si pe la noi ...DanCata nineT http://www.moto.it/news/bmw-r-ninet-boxer-novantesimo-anniversario.html Salut. da, se stie de Dan Cata dar sa-l deranjezi pt fiecare intamplare parca este prea mult ,asa mai te uiti pe youtube mai repari un cablu ceva si le si vezi desfacute si facute la loc cu explicati(asta daca va place surubareala). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) Pentru cei interesati am de vanzare o geanta BMW Softbag in stare foarta buna,fara defecte,are toate chingile de prindere,inclusiv cea de carat pe umar(se poate fixa pe mai multe modele ). Pret 150e Pt.cei ce o vor pt.K1200/1300r/s detin si placa de prindere Pret 100e Editat Octombrie 17, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) Khk eu tot nu inteleg.a sters cineva ceva din ce iai mai postat sau sunt eu nebun?in prima faza ai vb de un r1200s dintr-o poza in care nu e apoi mi-ai spus ca intradevar a aparut si ca ai postat pe forumul posesorilor de 1200 pe care nu se posteaza intrebari despre 1100 sau 850.nu vad legatura celor trei lucruri.doar ca ideie a postat cineva pe forumul de 1200 intrebari despre k75 sau ai vzut intrbarea mea mai de sus si ai incurcat ulcelele. Referitor la casti cred ca e o ideie buna sa se discute din cind in cind pentru ca exista modele noi de la an la an .mai ales discutii in topicul unei marci unde vei intilnii posesori cu acelas tip de mobra.e clar ca daca intreba un copil de 18 ani o sa iti spuna ca : ,,frate shoei e belea,, dar daca iti zice de exemplu luigi care a avut si rt are si lt e clar ca stie ceva pe segmentul asta. Editat Octombrie 17, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Si mai trist este cand off-topicul este intretinut (ocazional chiar si initiat) cu buna-stiinta de catre "moderatori". Oricum, tocmai ce spuneam mai sus, cred ca separarea discutiilor si pe topicul de 1200 duce la o filtrare mai buna a informatiei. poate ar trebui "pinuit" topicul ala. mie nu mi-e la indemana nicicum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 17, 2013 Admin Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) Adi, pe sectia "motoare de strada" deja erau prea multe pinned, s-a hotarat sa ramana 10 topicuri fixe cu cele mai multe replici si vizionari. Chiar daca se hotara sa fie mai multe nu se putea face pinned un topic care are 24 replici si 2600 de vizionari pe o arie unde sunt topicuri care pleaca de la 5000 replici si au 4-500.000 vizionari! Referitor la discutia despre offtopic, realitatea este ca nu poti delimita cu rigla ceea ce este compatibil sau nu cu topicul respectiv, daca stai sa cauti matematic probabil ca ar trebui sa dispara zeci de pagini de pe aici, pina la urma este un forum moto nu unul destinat unor minoritari care ar dori ca informatiile sa fie aliniate la microni! Personal nu consider offtopic faptul ca un coleg vindea mai sus o geanta dedicata pentru BMW, daca o pune la vanzari sansa sa o dea ar fi mult mai mica decit pe aria BMW. Am vazut ca si pe alte arii se poarta asta, nu vad de ce aici nu se poate. Idem si la casti, omul care intrebase are un RT si cerea o parere despre o casca compatibila. Daca mai este cineva care crede ca trebuie sa rasfoiasca 300 de pagini ca sa afle ceva anume il anunt ca informatia exista, trebuie doar sa foloseasca corect functia "search" si il asigur ca n-o sa se impiedice de asa zisul offtopic! Editat Octombrie 17, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.