bogdan g Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Aici e problema ta Care ar fi minunile alea? De unde o reglat relantiul? Numa de la surubelele alea de alama? Daca nu zici tot ce s-a facut... putem doar presupune. Prin 'minuni', ma refer la faptul ca mi-au stropit cu lichid de frana peste tot si acum am bordul picatit, ca m-au lasat fara semnale cand am plecat de la ei si a fost nevoie sa ma intorc si iar sa mai pierd ore bune ca sa repare prostia, apoi la faptul ca au pus atat de mult lichid de frana incat si acum dupa aproape o saptamana imi curge pe supraplin si gasesc dimineata sub ea, ca sa nu mai zic ca mai toate suruburile de la carene nu erau stranse si unele le puteam misca cu mana; si prin coincidenta, nu imi mai merge nici instalatia de xenon pe faza lunga(dar asta nu pot sa zic ca e din vina lor, poate din cauza ca e prea veche) Iar despre ce a facut mecanicul la reglajul relantiului nu am nici o idee, pt ca astia la Bavaria nu te lasa in service si pe langa asta, nici nu sunt monitoare in zona de asteptare ca macar sa poti vedea orientativ ce se intampla cu motocicleta, el pur si simplu cand mi-a dat motocicleta, mi-a zis ca a umblat la jiglerele de aer si le-a curata ca i s-a parut ca pornea prea greu si era relantiul prea jos. Drept dovada, acum porneste si mai greu(la rece), iar dupa cateva secunde cu socul tras, moare foarte violent motorul, cu un soc foarte puternic, apoi dupa repornire merge normal. O zi Buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Salut, nu am caderea sa ma pronunt legat de problema ta (Dan Cata cred ca te poate lamuri cel mai bine), dar vreau sa te intreb atat: ai facut plangere apropo de calitatea lucrarii - suruburi, bord stropit etc etc? In scris zic...ca daca te plangi verbal pe toti ii doare la bashcheti...uite, de exemplu cei de la Contempo din BV ma suna sau imi trimit sms cu un nr de contact/mail dupa fiecare revizie si ma intreaba daca a fost totul ok, in ideea in care nu am nimic de comentat pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Da si astia te suna si am explicat problema atunci; Asta cu consumul am observat-o in schimb acum dupa 3-4 alimentari, ca am zis la inceput ca poate am omis eu ceva la calcul si din cauza aia e asa mare, dar la fiecare alimentare mi-a iesit asa. Acum oscilez intre a merge la un alt mecanic(cum ar fi cel de care mi-a spus Andrei) sau sa ma duc iar la astia la Bavaria si sa ma pun pe capu lor, dar imi e sa nu ma trezesc iar cu vreo alta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 apoi la faptul ca au pus atat de mult lichid de frana incat si acum dupa aproape o saptamana imi curge pe supraplin unde e supraplin la lichidul de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 unde e supraplin la lichidul de frana? intre scarita dreapa si bascula(cardan) am patru furtunase, pe doua dintre ele imi mai picura lichid de frana si celellate doua parca erau de la rezervorul de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Mai bine sa fie decat sa mai trebuiasca. E o vorba veche, decat sa le simti lipsa mai bine sa le duci dorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 salutare.sunt posesorul unui R1100S si am avut unele contraziceri cu un prieten cu privire la faptul ca :-eu schimb vitezele fara ambreaj,doar cand reduc folosesc ambreajul ,el zice ca nu este bine si trb sa folosesc ambreajul.....astept o parere de la cunoscatori,sa stiu il cinstesc sau ma cinsteste.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2014 Admin Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Daca o faci coreland bine turatia motorului cu schimbatul treptelor (in sus mai ales) nu are nimic, poti schimba mult si bine asa. Editat Martie 24, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Daca o faci coreland bine turatia motorului cu schimbatul treptelor (in sus mai ales) nu are nimic, poti schimba mult si bine asa. si ..... atunci.... de ce mai e montat AMBREIAJUL???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2014 Admin Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Pentru schimbarea in treptele inferioare, mai ales 1 si 2, precum si plecare de pe loc. La turatii mari poti schimba fara niciun stres, trebuie doar sa corelezi bine mana cu piciorul. Editat Martie 24, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 salutare.sunt posesorul unui R1100S si am avut unele contraziceri cu un prieten cu privire la faptul ca :-eu schimb vitezele fara ambreaj,doar cand reduc folosesc ambreajul ,el zice ca nu este bine si trb sa folosesc ambreajul.....astept o parere de la cunoscatori,sa stiu il cinstesc sau ma cinsteste.Ms Ai cumpara o motocicleta de la cineva care se lauda ca schimba fara ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Ai cumpara o motocicleta de la cineva care se lauda ca schimba fara ambreiaj? dan mai expica ca tu esti si MECANIC si din pct tau de vedere .... e bine sa se schimbe" fara AMBREIAJ..... iar la intrebarea E BINE SA SCHIMB CU AMBREIAJ? raspunsul este DA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 cati din cei care cumpara motociclete second hand stiu cum s-a mers cu motocicleta inainte........sa fim seriosi...... eu asteptam o parere de la cei care folosesc moto BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 25, 2014 Admin Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Schimbatul vitezelor fara ambreiaj se face in cazul unui mers mai agresiv, in turatii inalte si numai in sus. La toate motoarele cu care am mers am schimbat cu ambreiaj, dar au fost si situatii nu putine in care aveam chef de joaca si schimbam in conditiile mai sus amintite. Mobrele nu au avut nimic. Cunosc oameni care schimba fara ambreiaj mai tot timpul si mobrele nu au nimic. Toti care merg tare si stiu s-o faca schimba fara ambreiaj.. Editat Martie 25, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 personal, eu cred ca exista doua raspunsuri adevarate: 1. de putut, da, se poate. 2. de bine, nu, nu e bine. cat de repede se beleste ceva pe acolo depinde de cat de bine corelezi acceleratia cu momentul schimbarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 un raspuns scurt si la obiect.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Daca aveti 1100/1150/1200 cu paralever... gandi-ti-va sa schimbati rulmentul mare pe spate. Macar ala. De fapt ala e cel care se duce primul, cel conic rareori da semne de oboseala. Ideea e ca nu e musai sa te lase in drum, ca sa vezi ca e stricat. Grupul care l-am desfacut acum, avea cosarca sparta, si o bucata din ea se plimba prin grup. Nu a stricat nimic, ca nu a apucat, dar ca si idee, nu e ok. Ce pot eu face pentru voi e sa schimb rulmentul/rulemtii, sa calculez PRECIS ce saibe aveti nevoie acolo, simering nou, etc. Si garantia ca nu se va mai strica cata vreme tine motocicleta. Asa arata grupul la care lucrez curent: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Cata de cat timp ai nevoie sa faci un grup asa cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 26, 2014 Autor Share Postat Martie 26, 2014 Daca aveti 1100/1150/1200 cu paralever... gandi-ti-va sa schimbati rulmentul mare pe spate. Macar ala. De fapt ala e cel care se duce primul, cel conic rareori da semne de oboseala. Ideea e ca nu e musai sa te lase in drum, ca sa vezi ca e stricat. Grupul care l-am desfacut acum, avea cosarca sparta, si o bucata din ea se plimba prin grup. Nu a stricat nimic, ca nu a apucat, dar ca si idee, nu e ok. Ce pot eu face pentru voi e sa schimb rulmentul/rulemtii, sa calculez PRECIS ce saibe aveti nevoie acolo, simering nou, etc. Si garantia ca nu se va mai strica cata vreme tine motocicleta. Asa arata grupul la care lucrez curent: Si sa spune si pretul pieselor(OEM) care nu costa mai mult decat un kit de lant: rulment mare - 285 lei rulment mic - 150 lei simering rulment mare - 110 lei saiba-distantier rulemnt mic - 15 lei saiba - distantier rulment mare 35 de lei Total 595 lei Recomand sa nu va apucati sa schimbati rulmentii daca nu aveti cunostinte tehnice. Mai bine apelati la cineva care stie cum se face ( ex. Dan Cata) sau o presoana care a mai afacut grupuri cardanice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Cata de cat timp ai nevoie sa faci un grup asa cum trebuie? Practic depinde de cat de repede vin saibele distantoare. 5 zile? Iar de munca efectiv... cam 3-4 ore cu totul. Cum zic, e foarte important sa il ai schimb at, daca ai de gand sa pastrezi motorul o perioada de timp mai lunga. Odata facut, nu mai are sfarsit prea curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Americanii-s suparati tare pe tema "FD-failure" http://www.bmwlt.com/ubbthreads/showthreaded.php?Board=surveys&Number=17109 Eu mi-am luat un FD de la o moto tavilita de un vecin bulgar prin Asia,la vreo suta de km de locul unde a facut reparatia final drive-ului,prin Turcia se pare,la reprezentanta BMW,la 39.500 km rulati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Practic depinde de cat de repede vin saibele distantoare. 5 zile? Iar de munca efectiv... cam 3-4 ore cu totul. Cum zic, e foarte important sa il ai schimb at, daca ai de gand sa pastrezi motorul o perioada de timp mai lunga. Odata facut, nu mai are sfarsit prea curand sal man saibele distantoare difera? nu poti comanda mai multe ? pozitia 5 zici tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 26, 2014 Admin Share Postat Martie 26, 2014 (editat) 5-ul este rulment, el se refera la 10..dar din cite stiu probleme sunt doar la motorizarile 1100/1150/1200 (in linie, nu boxer) pina in anii 2004.. Tu ai scapat de grija rulmentilor, la tine se rupe cardanul cu totul.. Editat Martie 26, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Cel mai simplu test e sa vezi daca roata spate are joc. Asta poate veni din doua parti: - rulmentii mici ce tin cardanul de grup; - rulmentul mare din grup. Testul e foarte simplu: pui mobra pe cricul central si visti de roata spate, sa vezi daca are joc axial. Daca are, pui pe cineva sa tina frana spate calcata si vezi iar daca ai joc: - daca ai in continuare, hiba e de la rulmentii aia mici, ce se pot inlocui cu alti rulmenti, sau mai bine, prin bucse; - daca jocul dispare, hiba e de la rulmentul mare din grup. Atentie, daca motorul are multi km si totusi roata nu are joc, nu e o idee rea sa schimbi rulmentii din grup. Preventiv. Numai ca o data cu schimbatul lor, trebuie calculat PRECIS si distantierele pentru pre-load-ul pe ei. Facand treaba asta, ai liniste in suflet ca nu mai crapa curand cardanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Anul trecut am plecat spre Alpi, nu inainte de a verifica la sange tot. Mobra avea pe atunci putin peste 120,000 km Dupa vreo 2000 km a aparut un mic huruit la roata spate. Primul lucru am verificat uleiul in grup si jocul la roata. Totul parea in regula. Dupa alti 4000 km am intrat intr-o reprezentanta BMW din centrul Frantei unde am semnalat problema. Aia au spus ca e posibil sa fie rulmentul mare dar ca mai pot merge. Roata tot nu avea joc deloc, in schimb huruitul se accentuase. Dupa inca 1500 km cosarca rulmentului mare a impins afara semeringul si mi-a curs tot uleiul. Bineinteles ca asta s-a intamplat in cel mai indepartat de casa punct al traseului meu si era si inceput de week-end intr-o tara in care lunea nu se lucra aproape nicaieri. Chestia e ca acum, la vreo 15,000 km de cand mi-au pus aia ambii rulmenti si semering (la o reprezentanta BMW de langa Paris), parca iar am un inceput de huruit. Habar n-am ce au lucrat aia p-acolo ptr ca nu m-au lasat sa vad, Cert este ca mi-au schimbat rulmentii fara sa dea jos cardanul de pe mobra. Asa ca, confirm si eu in totalitate cele spuse de Dan ca daca ai multi km e bine sa schimbi rulmentul lu” peste, iar cu saibele alea nu-i de gluma, si ca trebuie calculate ”PRECIS”, ceea ce probabil la mine n-au facut idiotii de francezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.