Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu colierul e rupt, ci furtunul s-a rupt iumediat in spatele colierului. As vrea sa il schimb daca gasesc; in caz ca nu, am sa-l scurtez putin furtunul si prind colierul pe parte buna a furtunului, mai ales ca nu e presiune acolo.

 

Multam fain din nou ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan, am rezolvat cu furtunul acela pentru gazele de carter. Am reusit si l-am scos cu greu, foarte ciudata brida aceea de prinderre. Am taiat 1cm din furtun (ceea ce era defect) si l-am reintrodus. Nu am reusit nicicum sa prind la loc acel colier, dar am pus altul, totul pare ok acum. Multam fain pentru intentie.

 

Daca tot am rezervorul dat jos am sa fac si schimbul de lichid de frana si abia apoi am sa-i fac proba la soc. Vizual se vede ca lucreaza.


» Post actualizat in 28 Jan 2015 10:47

Si eu intampin aceeasi problema cu maneta de soc.

De 2 ani ma chinui sa pornesc cu acceleratia trasa si sa o tin cateva minute, altfel moare motorul.

Au fost inlocuite cablurile de acceleratie, maneta de soc sta ca de frumusete.

 

Daca ai toate cablurile noi si tot nu merge, reseteaza toate reglajele, astfel incat toate cablurile sa stea "relaxate": strange reglajul de la ghidon la soc si acceleratie, du jos de tot reglajul de la clapete si desfa suruburile pentru relanti; daca e cazul scoate si curata cutiuta cu distribuitorul de cabluri, eu am gasit-o foarte murdara. Sa urmaresti ca nu cumva vreun cablu sa fie stramb, ca fiind otelit apare o tensiune pe el. Lipeste un plastic asa cum ne-a explicat Cata; eu am pus unul de 1,5mm. Incepi apoi sa intinzi cablurile ca sa stea la limita distantei de lucru, dar sa ai grija sa nu le tensionezi prea tare (sa urmaresti la fiecare in parte sa nu se miste rotia aceea de la clapeta). Strangi suruburile de relanti "la mustata" pentru fiecare in parte apoi ii faci reglajul "live". Dupa ce sta ok la relanti ii faci balansul si cam asta ar trebui sa fie tot.

 

Mie imi merge brici socul, mii de multumiri Dan Cata pentru trick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știe cineva de unde pot cumpăra din România așa ceva?

Mulțumesc!

 

 

 

Este vorba de M6 hard black plastic screen

 

 

 

 

 

Cred eu că ar fi garniturile de la parbriz....dacă greșesc să-mi ziceți!

Incearca la Hornbach, au vreo 2 sau 3 dimensiuni de saibe de plastic, poate se potrivesc.

Eu am folosit la carene si sunt bune. Le gasesti la raionul saibe sus de tot in cutiute

Editat de ytu60
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat să precizez că defapt nu alea îs ce trebuie, ci altele, de cauciuc...alt link, altă distracție. Şi mi-e lenw să pun linkuri de oe tel. Oricum, sînt niște șaibe de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca stii ca se poate comanda orice pt bmw inclusiv rahatelele ale sau 1 surb si costa un rahat de bani.iti cauti pe real oem codul de piesa ,te duci la un magazin de piese auto sau te ajuta careva sa le comanzi.la importatorii de piese nu platesti transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru sfaturi, oameni buni. Ideea cu cauciucul şi preducelele nu e rea, eu mă gîndisem să caut un furtun din care să tai.

Cred că am să încerc varianta propusă de andrei gras. Mersi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand motocicleta demontata, mi-a venit o idee pe care am realizat-o, nu stiu cat este de buna pana la vara...

In spatele radiatorului de ulei de sub far am montat 2 ventilatoare de 80mm la 12V actionate de un comutator. Atunci cand le pornesc se simte binisor curentul de aer produs de ele in laterale. Am pus o bancnota de 10 lei in fata radiatorului si o tine lipita. (...am vrut sa pun una de 100E dar nu am avut ;) ). Sunt curios daca la vara in oras imi va cobori indicatorul de temp de la 6 la 5 liniute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ai facut o treaba buna, si motocicletele oficiale au un ventilator acolo..

Ideea este ca pastreaza constant o temperatura mai scazuta, dar sa fii atent sa nu le uiti deschise cand pleci. Ideal ar fi fost sa le pui cu un gen de termostat, sa porneasca automat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe China au aparut protectii de cilindrii la oilheads, transport gratis :D

 

http://www.ebay.com/itm/Engine-Protector-Guard-For-BMW-R1150R-R1100S-R1150RS-R1150RT-2001-2003-2002-New-/180997110975?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Model%3AR1100RT&hash=item2a2444bcbf&vxp=mtr

 

Tre doar asteptat acuma sa mai scada dolarul... :laugh:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1100 nu e la fel forma aceea de plastic, aia din desen banuiesc ca e de la 1150. Oricum, si in forma de la 1100 intra 2 ventilatoare slim.

Nu de praf imi e teama de ele, ca pentru praf sunt facute. Problema la ele este umiditatea dupa ce au "inghitit" putin praf. Astea pe care le-am pus sunt de proba, daca vad vreo diferenta am sa pun unele mai destepte, dedicate pentru asa ceva; nu stiu de unde, dar sigur se gasesc...

Un montaj cu senzor de temp este usor de facut, pus intro cutie inchisa ermetic cred ca ar merge foarte bine...

» Post actualizat in 03 Feb 2015 19:33

Later edit:

Cata, nu imi dau seama ce sunt acele protectii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut o treaba buna, si motocicletele oficiale au un ventilator acolo..attachicon.gif133.png

Ideea este ca pastreaza constant o temperatura mai scazuta, dar sa fii atent sa nu le uiti deschise cand pleci. Ideal ar fi fost sa le pui cu un gen de termostat, sa porneasca automat..

Si eu ma gandeam sa montez ventilator pe radiator. Stiti unde pot gasi sa cumpar unul dedicat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa, banuiam ca despre protectiile alea e vorba, numai ca poza chinezului era cam nesugestiva (sau asa imi arata mie tf).

Proffroad, poti gasi ventilator dedicat probabil la motorwoks, dar mai mult ca sigur va trebui sa cumperi si partea aceea de plastic din spatele radiatorului, ca in poza pusa de luv, iar daca aceea se potriveste la modelul tau intrebi pe cineva care stie bine ambele modele, de exemplu pe DanCata. Altfel risti sa dai banii degeaba.

» Post actualizat in 04 Feb 2015 08:18

Oricum va trebui sa ii adaptezi si un termostat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa, banuiam ca despre protectiile alea e vorba, numai ca poza chinezului era cam nesugestiva (sau asa imi arata mie tf).

Proffroad, poti gasi ventilator dedicat probabil la motorwoks, dar mai mult ca sigur va trebui sa cumperi si partea aceea de plastic din spatele radiatorului, ca in poza pusa de luv, iar daca aceea se potriveste la modelul tau intrebi pe cineva care stie bine ambele modele, de exemplu pe DanCata. Altfel risti sa dai banii degeaba.» Post actualizat in 04 Feb 2015 08:18Oricum va trebui sa ii adaptezi si un termostat.

bati campii rau de tot. ce treaba are protectia pt cilindri cu ventilatorul de pe radiator?

plasticu ala de pe ebay pus de dan cata e aceeasi treaba cu ce a postat luv.

ce legatura are cu radiatoru de ulei tu stii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bati campii rau de tot. ce treaba are protectia pt cilindri cu ventilatorul de pe radiator?

plasticu ala de pe ebay pus de dan cata e aceeasi treaba cu ce a postat luv.

ce legatura are cu radiatoru de ulei tu stii...

 

Chill, era vorba de postul 7049 al lui #luv in care este schema unui ventilator si nu de postul #7053 in care intr-adevar e o fotografie cu protectiile de cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Si eu ma gandeam sa montez ventilator pe radiator. Stiti unde pot gasi sa cumpar unul dedicat?

Vezi ca userul Burg_man aducea din Spania dintr-un parc de dezmembrari unde erau numai mobre oficiale.

Alea au ventilator de prim montaj, daca te intelegi la bani iei tot ansamblul sa fie o treaba. In plus mai exista si o alta tubulatura care evacueaza in lateral aerul cald.

 

 

Proffroad, poti gasi ventilator dedicat probabil la motorwoks, dar mai mult ca sigur va trebui sa cumperi si partea aceea de plastic din spatele radiatorului, ca in poza pusa de luv, iar daca aceea se potriveste la modelul tau intrebi pe cineva care stie bine ambele modele, de exemplu pe DanCata. Altfel risti sa dai banii degeaba.

 

Nu are sens sa dai o gramada de bani pentru asa ceva, cauti la dezmembrari.

Partea buna este ca plasticul de pe radiator si ventilatorul sunt comune la 850/1100/1150, abia din spate incolo incep diferentele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabyshor, am scris de pe tf si imi e greu sa fac citate, de aceea am pus 2 raspunsuri intrun post.

 

 

Eu am zis lui proffroad sa aflam de la cineva care cunoaste amanunte de la toate modelele, nu stiam ca 850, 1100 si 1150 au acea parte comuna si numai in spate se modifica tubulatura.

 

Exista si la 1100 al meu clapetele acelea din care poti alege unde sa scoata aerul: in laterale sau in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...