bogdan g Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Salut, am si eu nevoie de cineva in Bucuresti care stie sa repare fibra de carbon, daca aveti idee as fi recunoscator. Am aripa fata crapata de cand am luat motocicleta si acum a inceput sa cam sara lacul si e expusa fibra de carbon. Multumesc, Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 porn ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 http://www.bmwurbanriders.com/photo/custom-bmw-hp2-2012-ny-motorcycle-show-1?context=latest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 evening folks... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 15, 2015 Admin Share Postat Februarie 15, 2015 Ai curaj sa iesi pe zloata asta alunecoasa, ai grijă sa n-o polizezi la inceput de sezon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 http://www.motorcycleraw.com/index.php/motorcycle/131-bmw-motorrad-have-best-january-sales-ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) azi am terminat de confectionat suportul de ventilatoare pt radiator ulei, merge brici. cand se face cald fac proba in oras. » Post actualizat in 16 Feb 2015 15:44. Editat Februarie 16, 2015 de Crazy Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) CrazyAngel,cam la fel le-am facut si eu. Nu stiu cat de bune or fi, dar vedem la vara... In plus, cand omul n-are ce face iarna, ia uite ce face: Am luat o bucata incarcator USB de masina, nu o petarda, ci unul bunicel; am confectionat incarcator USB la motocicleta, cu siguranta de 1A, pus pe circuitul brichetei de la bord, singura problema e ca mi-am gaurit panoul de la bord al bunicutei mele... Am cateva poze aici, nu prea clare ca ma lasase bateria. (By the way, voi cum faceti cu pozele ca sa le inserati in mesaj si sa ramana mai mult timp?) Am gasit o cutita de plastic, am bagat electronica in acea cutiuta, am bagat plastic topit cu un "glue gun" de 20 lei, la fel si la firele care ies spre siguranta, am izolat cu acel plastic topit in spatele mufei, iar sub mufa am pus Poxipol, ca sa stea fixa. Am decupat in bord acea fanta pe unde iese mufa USB si mi-a iestit ce vedeti in poze. Avantaj: am incarcator pe USB la motocicleta; ploaia sau apa in general intra greu in locatia respectiva datorita pozitiei si faptului ce este izolata in platic toata electronica; Dezavantaj: am gaurit bordul motocicletei pentru mufa USB si pentru siguranta de 1A. Edit: Am mai multe poze dar nu le pot insera in mesaj, cred ca e chestie de drepturi, poate se uita un admin la contul meu. Later edit: Daca imi spunea cineva sa folosesc full editor... Editat Februarie 16, 2015 de celebris3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 http://www.ebay.com/itm/261692768452?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_sacat%3D0%26_nkw%3D261692768452%26_rdc%3D1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 17, 2015 Admin Share Postat Februarie 17, 2015 Ai muncit degeaba, apa se infiltreaza oricum pe oriunde, indiferent ce ai face. Primii care or sa-ti oxideze in scurt timp vor fi pinii de la usb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Chiar ca am muncit degeaba, ca pentru 20E era mai eleganta solutia cu acel adaptor... Nu stiu germana, dar din ce imi traduce Googu se potriveste la bricheta mica, corect? ...chiar se merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Automobile Bavaria Moto Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) La Automobile Bavaria puteti gasi adaptoare bricheta, USB. http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/adaptoare-bricheta/ Editat Februarie 18, 2015 de Automobile Bavaria Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Chiar ca am muncit degeaba, ca pentru 20E era mai eleganta solutia cu acel adaptor... Ai si varianta asta, cu cablu ca sa tii ceva la incarcat in tankbag de exemplu, direct cu mufa BMW la capat: http://www.amazon.de/BAAS-bike-parts-Tankrucksack-Kabel-lang/dp/B00QVWJ59S/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1424249539&sr=8-3&keywords=usb+steckdose+bmw+motorrad Sau asa ceva, de montat permanent eventual pe ghidon, rezisten la apa, si ai ambele tipuri de prize: http://www.amazon.de/Einbau-Steckdose-Zigarettenanz%C3%BCnder-Wasserdicht-Kabel/dp/B00FIWJFB0/ref=sr_1_fkmr2_1?ie=UTF8&qid=1424250052&sr=8-1-fkmr2&keywords=usb+wasserdicht+steckdose+bmw+motorrad Sau asa o mufa usb (rezistenta la apa), tot pt montaj permanent, unde vrei tu: http://www.amazon.de/CARCHET%C2%AE-Steckdose-Sicherung-Einbaubuchse-Motorrad/dp/B00JFT9SU0/ref=sr_1_fkmr2_2?ie=UTF8&qid=1424250128&sr=8-2-fkmr2&keywords=usb+wasserdicht+steckdose+bmw+motorrad O alta varianta practica si simpla insa mi se pare sai un powerbank de min. 5000 mah de exemplu, pe care il incarci seara acasa sau la cazare. Vazusem de exemplu unele la o promotie la OMV. Si asta il folosesti oriunde, nu numai la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 azi am terminat de confectionat suportul de ventilatoare pt radiator ulei, merge brici. cand se face cald fac proba in oras. » Post actualizat in 16 Feb 2015 15:44 . 12V/1,7W cred ca puterea e foarte mica cele doua au 3,4W (un bec de pozitie are 5W) in general pe moto ventilatoarele au undeva intre 15-20W ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Noroc ca am dat un ochi pe aici, tocmai ma pregateam sa sparg si eu bordul sa pun un usb. Bravo pentru baietii destepti care dau informatii mai mult decat folositoare. Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Stie cineva unde pot face o diagnoza, sau are cineva un GS-911 in Brasov sau imprejurimi? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 cu lupa de H1 cu schimbare de faza si pozitie demna » Post actualizat in 23 Feb 2015 18:4012V/1,7W cred ca puterea e foarte mica cele doua au 3,4W (un bec de pozitie are 5W) in general pe moto ventilatoarele au undeva intre 15-20W ! Salut, e radiator mic de ulei, e suficient, un ventilator scoate 60 metri cub pe ora (3000 rpm). in total 120 metri cubi pe ora, pe mine ma intereseaza e sa nu creasca temperatura la stop/trafic infernal. alea de 15-20W e pt radiator de apa si e mare radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 buna ziua, sunt un nou posesor de r1150rt, am luat-o pe la sfarsitul lui noiembrie de la Oradea, a fost a userului pierrooradea. Intretinuta, cu o gramada de optiuni pe ea, care pentru mine , care mai mersesem doar pe Suzuki sv650, au reprezentat ideea de nava spatiala. Datorita conditiilor meteo , nu am reusit sa fac mai mult de 1300 km, cu tot cu drumul de la Oradea la Galati, asa ca nu prea am ce sa spun despre e, decat ca este super ok la confort si ciclistica, desi initial m-a speriat. eu am 1,74 si cand am vazut-o , nu mai eram asa convins ca este pentru mine.dar s-a rezolvat cu o sea joasa, care mie sincer nu mi se pare ca ia prea mult din confort.ce-I drept pe cea originala nu am mers, pentru ca as ajunge doar cu varful ghetelor jos. acum mi-am comandat Motul p5100 15w50 si filtrul de ulei Hiflo hf163 .din ce am citit pe net, am inteles ca bmw-urile consuma ulei , cantitatea variind intre 100-500 ml la 1000km. este adevarat? ce imi mai recomandati sa verific si eventual sa schimb la inceput de sezon... mentionez ca filtrul de aer este K&N, se poate curate si refolosii si am mai luat deja ulei pentru transmisie si cardan Comma 75w90 GL5, pe care urmeaza sa il si schimb . o alta chestier pe care nu reusesc sa o inteleg, este cea legata de incarcarea bateriei. cu acelasi redresor auto, bacteria de la sv650 este incarcata full, a pornit ieri dupa 3 luni de stat in garaj neincalzit, la a doua cheie, in schimb bateria de le bmw , oricat as tine-o la incarcat, nu se incarca mai mult de jumatate.nivelul de electrolit din baterie e ok. sunt redresoare special pentru baterii moto de bmw? multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 inca un SVist devenit BMWist. succes cu noua tancheta si drumuri bune... nu ma pricep la Boxere dari sigur vei primi o gramada de sfaturi pertinente, sunt multi uameni pe aici care se pricep... uelcome 2 da club p.s. fain motorul, il stiu de pe vremea cand ma batea gandu' sa-l iau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 intrucat am avut noroc de o sotie intelegatoare si indulgenta, am pastrat si SV-ul am avut intentia sa-l dau , dar la ce sume mi s-au oferit pe el, am considerat ca e pacat... SV650 mi se pare ideala pentru drumuri scurte si oras, spre deosebire de BMW care este strict destinat drumurilor de Vama si ture mai lungi...si sper sa am parte de cat mai multe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Salut Biluța, Felicitări! să schimbi bacteria cu una nouă și pe gel, nu pe acid pe care o are acum că aia e terminată. (bănuiesc) nu există redresoare "speciale" pt BMW. numai bine PS: salut Jon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) buna ziua, sunt un nou posesor de r1150rt, am luat-o pe la sfarsitul lui noiembrie de la Oradea, a fost a userului pierrooradea. Intretinuta, cu o gramada de optiuni pe ea, care pentru mine , care mai mersesem doar pe Suzuki sv650, au reprezentat ideea de nava spatiala. Datorita conditiilor meteo , nu am reusit sa fac mai mult de 1300 km, cu tot cu drumul de la Oradea la Galati, asa ca nu prea am ce sa spun despre e, decat ca este super ok la confort si ciclistica, desi initial m-a speriat. eu am 1,74 si cand am vazut-o , nu mai eram asa convins ca este pentru mine.dar s-a rezolvat cu o sea joasa, care mie sincer nu mi se pare ca ia prea mult din confort.ce-I drept pe cea originala nu am mers, pentru ca as ajunge doar cu varful ghetelor jos. acum mi-am comandat Motul p5100 15w50 si filtrul de ulei Hiflo hf163 .din ce am citit pe net, am inteles ca bmw-urile consuma ulei , cantitatea variind intre 100-500 ml la 1000km. este adevarat? ce imi mai recomandati sa verific si eventual sa schimb la inceput de sezon... mentionez ca filtrul de aer este K&N, se poate curate si refolosii si am mai luat deja ulei pentru transmisie si cardan Comma 75w90 GL5, pe care urmeaza sa il si schimb . o alta chestier pe care nu reusesc sa o inteleg, este cea legata de incarcarea bateriei. cu acelasi redresor auto, bacteria de la sv650 este incarcata full, a pornit ieri dupa 3 luni de stat in garaj neincalzit, la a doua cheie, in schimb bateria de le bmw , oricat as tine-o la incarcat, nu se incarca mai mult de jumatate.nivelul de electrolit din baterie e ok. sunt redresoare special pentru baterii moto de bmw? multumesc anticipat pentru raspunsuri. Salut, Cunsoc motocicleta. Era Piero si la mine cu ea( schimburi de lichide, tester, etc). Ca si ulei iti recomand obligatoriu MINERAL si 20W50. Asa sunt boxerele( racit cu lei si aer) consuma ulei. Ce pot sa-ti spun ca a fost schimbat anul trecut conducta frana spate, lichidul de frana, reglat tachetii si sincronizat. Asta era facuta de mine. Dupa cum stiu a schimbat Piero si rulmentii din grup si senzorul Hall. Bateria iti recomand sa schimbi si sa pui una de fabrica( cu gel de 19 Ah). Editat Februarie 25, 2015 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 "recomand obligatoriu MINERAL si 20W50" ? Imi poti spune de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 "recomand obligatoriu MINERAL si 20W50" ? Imi poti spune de ce? Da. Recomand 20W50 fiindca e un motor racit cu ulei+aer si se subtieaza mai greu deca un ulei de vascozitate mai mica. Discutand cu mai multi mecanici BMW din strainatate am aflat ca uleiuirle sintetice sunt consumate mai cu pofta de boxere decat cele minerale. Iar la cele mai vechi este posibil( R 1100) ca aditivii din uleiurile sintetice sa atace simeringurile- fapt confirmat de mai multi posesori de R 1100. Cu toata stima daca cumva am gresit va invit sa ma corectati. P.S Uleiul special dezvoltat de Castrol pt boxere este Castrol ActEvo 20W50 MINERAL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Recomand 20W50 fiindca e un motor racit cu ulei+aer si se subtieaza mai greu deca un ulei de vascozitate mai mica. Discutand cu mai multi mecanici BMW din strainatate am aflat ca uleiuirle sintetice sunt consumate mai cu pofta de boxere decat cele minerale. Iar la cele mai vechi este posibil( R 1100) ca aditivii din uleiurile sintetice sa atace simeringurile- fapt confirmat de mai multi posesori de R 1100. Parerea mea: referitor la partea cu vascozitate/consum nu pot sa contrazic; eu am pus in boxerele mele (1100 si 1200 dohc) doar castrol Power1/GPS 10w40 (semisintetic) si nu pot compara cu mineral. Insa la mine consumul avea clar legatura cu felul in care mergeam; turat (spre rosu) pe pasuri sau tare pe autostrada, clar consuma. In rest, mai deloc. Deci nu stiu daca sintetic/mineral era problema. Dar nici cei care puneau mineral nu se puteau lauda ca nu le consuma. Tind insa sa cred ca un ulei mai modern (cu aditivii aferenti) nu putea dauna cumva motorului, atata timp cat este recomandat de producatorul motocicletei. Si nu vad de ce mi-ar fi recomandat service-ul BMW in mod constant ceva ce dauneaza motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.