Sari la conținut

Postări Recomandate

mi-a venit kit-ul de coborire a scaritelor de la Wunderlich... ce mai zbucium, ce mai vaiet...

montat, reglat, nemultumit... ma rog, asta e probabil starea mea naturala :)...

kitul e OK insa pretul nu :)

tot cu saua la maxim trebuie sa stau ca sa nu simt crampe in abductori...

la naiba, motocicletele astea nu trebuiau sa fie cele mai comode?

nu vrea cineva un RS din 2002 ca ma fac conservar :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Salutare baieti,

Va contactez si eu cu o problema, respectiv pornirea la un BMW 850R.

Ce se intampla : Uneori cand vreau sa o pornesc, apas butonul verde si pur si simplu nu o ia.

Procedura ce o urmez este :

  1. Trag piciorul lateral de sustinere a motocicletei,
  2. Invart cheia in contact,
  3. Trag putin socul (sau mai tare daca e rece afara)
  4. Apas butonul verde pentru pornire.

Problema este ca nu invarte deloc electromotorul, nu se aude nici un sunet nimic cand apas butonul verde de pornire.

Problemele acestea de pornire apar cand si cand, nu mereu.

Am incercat sa tot cobor/urc piciorul lateral al motocicletei gandindu-ma ca are legatura cu contactul de acolo - poate nu e 100% ok (pentru ca daca motocicleta e pornita si cobor piciorul, aceasta se opreste) dar tot nu o ia.

Cand invart cheia se aude pompa de benzina cum porneste, daca o dau iar pe 0 si inapoi pe 1, aceasta nu se mai aude - probabil ramane presiune pe circuit si e normal sa nu se mai auda.

In fine, dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc - dar mie sa nu ma lase naibi pe undeva departe.

PS: Sunt un incepator in ale motoarelor.

Astept poate imi dati niste solutii, idei sau pareri.

Multumesc, O seara faina !

Salut,

 

Mai mult ca sigur e problema cu butonul de pronire.

 

trebuie desfacut carcasa si daca poti sa curati( probabil sa oxidat contactorul) sau macar sa dai cu spary de contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi dupa cum zice si luigi : senzorul de la cric ,2 senzorul de neutral din cutie ,3 butonul,4 electromotorul ( daca nu invitre deloc e exclus.doar daca invirte f greu atunci s-au dezlipit magnetii de pe stator)

 

 

Salut,

 

Mai mult ca sigur e problema cu butonul de pronire.

 

trebuie desfacut carcasa si daca poti sa curati( probabil sa oxidat contactorul) sau macar sa dai cu spary de contact.

 

Salutare inca odata baietii,

 

Problema de pornire era de cric-ul lateral, acesta avea contac-ul imperfect si senzorul nu sesiza daca piciorul e coborat sau ridicat.

 

Multumesc frumos de sfaturi si drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat simeringurile de ulei de la furcă... deși am comandat și simeringurile de praf nu le-am primit... se poate să fi fost o neintelegere...

 

am constatat ca pe stânga (unde curgea) simeringul de praf parea destul de lejer pe tub...

le voi schimba pe amândoua oricum odată ce lamuresc problema comenzii...

oare din cauza simeringului ăla de praf cam lejer să se fi stricat cel de ulei? pentru că problema a aparut cât motocicleta era parcată, peste iarnă...

 

cu ocazia asta am observat ca are probleme si suspensia/arcul central... au aparut niște pete de ulei... hmmm, mă paste inca un schimb de simering :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, de ceva timp am tot avut urmatoarea problema la R1100S-ul meu (1999, 68.000 km) : cand vreau sa opresc, la semafor de exemplu, franez, trag ambreiajul si inainte sa ajung in punctul mort, motorul deja moare. Nu se intampla mereu asta, dar de 2-3 ori pe zi la un drum de 20-25 de km, sa zicem, tot se opreste.

Pe langa asta, relanti-ul mai are anumite oscilatii si chiar niste sincope, daca as putea sa le zic asa, in sensul ca uneori are niste trecere bruste de la 1,100 rpm la 800-900 rpm si chiar un fel de "tremuraturi". Tremura parbrizul si oglinzile destul de rau in momentele alea. Uneori moare si cand stau pe loc la semafor iar dupa ce o pornesc este totul in regula. Mentionez ca filtru de benzina e nou, cablul de acceleratie s-a rupt recent si s-a crezut ca asta ar fi o problema, dar se pare ca inca moare motorul.

A mai avut cineva problema asta? Posibile ipoteze?

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In septembrie si fix dupa ce i-am facut, am mers intr-o tura in grecia si pe drum a inceput problema asta, dar atunci mi-a facut de 2-3 ori figura asta toata excursia. Sa fie coincidenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca ai inlocuit cablul de acceleratie recent, da, mai fa odata sincronizarea.

practic tu ai facut sincronizarea cu cablul vechi, pe lungimea lui si pe prinderile si intinderile lui. odata cu inlocuirea cablului, toate astea s-au modificat. poate avea legatura inclusiv rutarea lui. verifica si unde intra camasa cablurilor in clapete. se mai intampla sa se agate camasa de guler in loc sa intre in el.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Salut, de ceva timp am tot avut urmatoarea problema la R1100S-ul meu (1999, 68.000 km) : cand vreau sa opresc, la semafor de exemplu, franez, trag ambreiajul si inainte sa ajung in punctul mort, motorul deja moare. Nu se intampla mereu asta, dar de 2-3 ori pe zi la un drum de 20-25 de km, sa zicem, tot se opreste.

Pe langa asta, relanti-ul mai are anumite oscilatii si chiar niste sincope, daca as putea sa le zic asa, in sensul ca uneori are niste trecere bruste de la 1,100 rpm la 800-900 rpm si chiar un fel de "tremuraturi". Tremura parbrizul si oglinzile destul de rau in momentele alea. Uneori moare si cand stau pe loc la semafor iar dupa ce o pornesc este totul in regula. Mentionez ca filtru de benzina e nou, cablul de acceleratie s-a rupt recent si s-a crezut ca asta ar fi o problema, dar se pare ca inca moare motorul.

A mai avut cineva problema asta? Posibile ipoteze?

Multumesc anticipat !

E destul de usor sa verifici daca ai joc la scripetii pe care stau cablurile de acceleratie. Vezi daca au joc.

 

Tu zici ca ai inlocuit cablul, dar de fapt ai 4. Cate din alea ai inlocuit?

 

La relanti, stau scripetii asezati pe suruburile alea pe care tre sa stea proptiti? Relantiul sta numai din reglajul de la suruburile alea mari sau si din clapete?


» Post actualizat in 22 Jun 2015 11:21

O treaba faina pentru posesorii de GS, R, si altele care au busonul de umplere la cutie la vedere :D

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-Gearbox-Oil-Eye-R1100GS-R1100R-R1150GS-R1150R-/391080624156?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5b0e38c01c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp i-au dat de cap. Se pare ca ca nu erau sincronizate corpurile de injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumos e ochiul ala de ulei la cutie doar ca e inutil.cum sti si tu ca se pune 800 cu 200in grup ca ce e peste pisa pe la semeringuri ,daca il pui sus nu se vede nimic cae sub nivel si jos nu se vede nimic ca e mi adinc sau daca insisti sa te uiti sa vede plin mereu . Dar cum se vinde orice pe net cred ca o sa fie un succes!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumos e ochiul ala de ulei la cutie doar ca e inutil.cum sti si tu ca se pune 800 cu 200in grup ca ce e peste pisa pe la semeringuri ,daca il pui sus nu se vede nimic cae sub nivel si jos nu se vede nimic ca e mi adinc sau daca insisti sa te uiti sa vede plin mereu . Dar cum se vinde orice pe net cred ca o sa fie un succes!!!!!!

Ha? despre ce vorbesti? si vezi ca in grup sunt 180 nu 200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumos e ochiul ala de ulei la cutie doar ca e inutil.cum sti si tu ca se pune 800 cu 200in grup ca ce e peste pisa pe la semeringuri ,daca il pui sus nu se vede nimic cae sub nivel si jos nu se vede nimic ca e mi adinc sau daca insisti sa te uiti sa vede plin mereu . Dar cum se vinde orice pe net cred ca o sa fie un succes!!!!!!

Aici ii pe jumatate adevarata povestea :)

 

La cutie, la 1100/1150 si 1200, au un fel de capacel cu rol de aeristor. Adica ala sta acolo numa cat sa nu cada, nu lasa prafu sa intre inauntru, si permite variatii de temperatura ale cutiei, ca sa nu puste simeringurile. Cand te dai cu mobra, uleiul ala se incalzeste si se dilata, si pe la capacul ala cu rol de supapa, poate sa se dilate ca nu cedeaza nimic. Cred ca si la ultimul model de masina tot asa functioneaza treaba.

De aia, daca stii ca te-ai rasturnat cu masina sau ai tinut motorul culcat mai mult timp decat prevede legea, ii bine sa verifici si nivelul la uleiul din cutie, ca ii posibil sa fi curs.

La motor, nu ai capacul ala, ca ai furtunu pt gaze de carter, care baga vaporii inapoi in airbox, sub filtru. Cateodata baga si ulei nu numa vapori, mai ales daca la ultimul schimb aibagat 6 litri in loc de 3 juma' :D

 

La fel e si la grupul/final drive la 850/1100/1150.

 

La 1200, grupul e inchis etans. De aia initial au zis nemtii ca bagi 220 ml iar apoi or scazut la 180, ca sa se dilate mai putin.

Nu am vazut inca o solutie la treaba asta, daca gauresti grupul risti sa bagi mizerie sau apa daca treci rauri cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Poate intereseaza pe cineva:

 

/index.php?/topic/728945-valize-sidecasebmw-touring/

 

... si colbul e original... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...