Sari la conținut

Postări Recomandate

De obicei se strica melcul de la roata..

Nu si la turometru, melcul la turometru nu se strica decat rareori :P

 

Ala isi ia semnal de la placa cu senzori hall, ori e ceva conecsiune proasta la mufa ce merge acolo ori e stricat fizic turometrul,

 

Proiectoarele le pui cu releu, comandat de ce vrei tu: bec de pozitie fata, faza scurta, faza lunga, intrerupator separat sau o combinatie de cele de mai sus :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa am citit si eu ca probabil ceva la senzor ori turometrul. Daca ar fi vorba despre ceva banal as repara, dar sa ramane sanatos asa...

in legatura cu proiectoarele, as vreau sa pun separat. Daca vii la intrunire bem berea..:)

Nu si la turometru, melcul la turometru nu se strica decat rareori :P

 

Ala isi ia semnal de la placa cu senzori hall, ori e ceva conecsiune proasta la mufa ce merge acolo ori e stricat fizic turometrul,

 

Proiectoarele le pui cu releu, comandat de ce vrei tu: bec de pozitie fata, faza scurta, faza lunga, intrerupator separat sau o combinatie de cele de mai sus :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut

am in k 1200s din '05...s-a aprins pe bord triunghiul galben de avertivare...impreuna cu un semn ce seamana cu un bec...care are inauntru un semnul excalamarii, iar in lateral este o sageata orientata in jos

becurile sunt toate functionale...ce altceva ar putea fii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un bec in spate ti s-a ars, pozitie sau frana. :)


» Post actualizat in 19 Aug 2015 14:48

Sau s-a corodat si are o rezistenta altfel de cat se asteapta calculatorul sa aiba :)

Cel mai bine e sa incerci sa schimbi becul din stop, vezi daca mai apare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Cer un pic ajutor pentru un prieten care nu are cont aici.

A cumparat un BMW1200 R iar acum cateva zile am observat ca la furca e ceva ciudat. Va rog sa-mi spuneti si voi parerea. E ok asa?

» Post actualizat in 23 Aug 2015 10:29

Mai pun o poza

post-29000-1446768_thumb.jpg

post-29000-2953064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine e asa cum se vede in poze.nu stiu ce sa zic .verifica sa nu aiba roata joc fata -spate .atunci e iulita la pivot desfacuta.cel mai rau caz e cadru superior deformat.zi de unde esti sa te indrume cineva spre un mecanic.asa e pe cricul central.pe lateral nu m-am uitat .daca e vreo diferenta itispun maine.

post-41843-0-51957600-1440353168_thumb.jpg

post-41843-0-33936100-1440353183_thumb.jpg

post-41843-0-57832700-1440353199_thumb.jpg

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo ai niste bucse de guma ca sa nu iti clantane dintii in gura cand te dai, adeca au rol de amortizare. Alea is destul de scumpe de noi, din ce am vazut, da nu stiu cum le-ai putea monta, ca au ceva umar, cred ca iti trebuie ceva scula speciala ca sa le montezi.

 

Oricum, la tine nu bucsele is problema, dupa cum vezi in poze la Andrei, trebuie sa fie totul drept. Poti sa te uiti la orice model din seria R1200, ca e la fel, si si la 1100 si 1150, adica toate ce au telelever. Toate trebuie sa fie aliniate.

Ma tem ca la tine e cadrul indoit, am vazut asta in trecut, se poate intampla, si arata exact ca la tine. Ma intreb daca is amandoua la fel de indoite sau numa una din ele e asa. Sau cand te dai cu motorul si iei mainile de pe ghidon, merge cum trebuie sa mearga sau se "innoada" cumva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Problema si solutie

S-a mai intalnit ca la bmw r1100, posibil si k1100, ca motocicleta inexplicabil sa nu porneasca, sa faca doar clic.
Dupa ce v-ati asigurat ca totul este in ordine (baterie, benzina, conexiuni electrice, etc.) merita sa aruncati o privire la electromotor. Se da jos foarte usor, din doua suruburi: unul vizibil altul exact pe "burta" electromotorului.

O data dat jos, mai desfaceti 3 suruburi torx lungi si subtiri, care tin carcasa electromotorului de partea cu bendixul. Uitati-va in carcasa daca nu cumva s-a desprins un magnet. Daca s-a desprins, desfaceti complet bobina din carcasa si scoateti resturile de magnet si alte mizerii, sa ramana curat.
Tutorial de reparatie aici

Si acum solutia:

In loc sa aruncati electromotorul la gunoi si sa lasati familia in mizerie si foame ca sa luati unul nou (ca doar nu o sa stai cu motoru tras pe dreapta!!! Esti biker sau ce (cuvant urat)!?!) Montati-l la loc asa cu 3 magneti cum a ramas. Merge foarte bine :) un amic de-al meu in care am incredere zice ca merge si intr-un singur magnet, dar mai prost. Nu are rost sa incercati sa lipiti magnetu la loc, mai ales daca s-a spart!!! Ceva straniu se intampla in magneti cand se sparg si li se schimba polaritatea. Drept urmare se va invarti invers. Patit si asta.

Va urez sa nu patiti ca mine si sa fi scris chestia asta degeaba.

Toate cele bune!


» Post actualizat in 05 Sep 2015 07:37

si una de laudarosenie. copy paste de pe feisbuc:

Asta a fost traseul:

https://www.google.ro/maps/dir/Pia%C8%9Ba+Ionel+I.C.+Br%C4%83tianu+1,+Timi%C8%99oara,+Romania/47.0078327,21.885346/47.6611488,23.5057537/47.1085096,24.4553446/47.5524439,25.9091323/46.1434547,27.1485415/44.7082463,26.6208753/44.7910006,24.8584417/44.6176647,23.2276935/45.7665858,21.2423649/@45.7569705,21.2471326,14.23z/data=!4m22!4m21!1m5!1m1!1s0x4745677f384d3511:0xf7cbdc01af3b777a!2m2!1d21.23282!2d45.758316!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m5!3m4!1m2!1d21.2502211!2d45.7632791!3s0x4745676e313f6905:0x8936b5155976dc55!1m0!3e0

 

 

Statistici finale din tura de ieri:
- distanta conform google maps 1697 km (1779 conform kilometrajului de motor)
- durata totala 21 ore 49 minute (de la 4:41 la 2:30) din care stationar aprox. 2 ore 30 minute
- viteza medie 78 km/h, maxima 147 km/h (dupa cum a inregistrat MyTracks)

- consum mediu 5.3

De povestit de pe drum ar fi multe si marunte voi zice doar cateva
N-am avut absolut niciun incident in trafic (mai putin intalnirea cu militienii din Bucovina, care s-a terminat cu bine). Toti soferii cu care am impartit drumul au mers civilizat, m-au observat si mi-au facut loc de manevre oridecateori drumul a permis. Pana si in Moldova.
Am intalnit soferi cu care am "colaborat" foarte bine, in sensul ca ei aveau statie de radio si stiau pe unde sunt radare, iar eu ma tineam de ei iar cand ne separam ne claxonam amical.
Din Falticeni si pana in Urziceni soferii nu dau flashuri ca e militie!
Am intalnit un individ care isi dorea un ciopar economic si care mi-a dat niste plante (cuisoare zicea el) care te energizeaza. Intr-adevar m-au energizat pe ultimii 500 de km. Fara ele trageam la hotel.
Bucovina seamana izbitor cu Banatul de munte, dar e mai bine pusa in valoare.
Centura Bacaului e lunga si nasoala. Pe final pute a gunoi.
Autostrada e cel mai plictisitor drum cu putinta. Soferii merg doar in 2 feluri: cu 90 sau cu 180. Nimeni nu merge cu viteza recomandata.
Noaptea nu sunt radare, poti sa mergi blana fulgeratoare.
Drumurile alea cu curbe faine sunt de (cuvant urat) noaptea.
Bistrita are cam 40 de kilometri (cu tot cu sate) desi n-ai crede. Aici am zis ca turbez de plictiseala. Satencele foarte dragute, vazute din goana calului smile emoticon
Ochelarii obligatoriu curati pe timp de noapte, altfel mergi pe pipaite.
Daca ai drum lung, poarta blugi fara buzunare, eventual taie-le. Eu am observat pe propriile basici.
Cand te ia somnul la ghidon, flotarile sunt mai bune ca cafelele. Si bineinteles plante de-alea de mi le-a dat individul cu cioparul economic wink emoticon.
Tigara fara cafea sau ceva de baut e ca sexul fara partener.
Nu-s ele cronologie, dar asa mi-au venit in minte asa le-am asternut pe zid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine s-au dezlipit magnetii la 1150 .3 din 4 .invirtea ca si cum ar fi bateria descarcata.dat jos ,curatat ,degresat lipit parca cu poxipol .lasat 12 ore.mergea excelent.din fabrica tot lipiti vin.fiind electromotor se poate repara si pe la noi de orice electro-mecanic auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mult timp liber pe capul meu...

 

marca mea preferata de ulei este liqui moly. probabil ca e facut 100% in germania si pentru ca contine bisulfura de molibden (MoS2), si pentru ca batranul meu golf si-a trait ultima suta de mii cu uleiul asta (avea 1.390.000 cand si-a dat obstescul sfarsit)

 

in alte cuvinte, am studiat cate putin despre uleiuri, ca noi toti de altfel, si am tras concluzia ca un ulei foarte adecvat pentru minunatele noastre masinarii ar fi 5w40 toptec 4100.

 

pe ce ma bazez cand fac afirmatia:

1 - (si al mai al suprem dintre argumente) la R1150, care nu difera colosal de R1100, BMW recomanda 5wX (unde x>=40) pentru absolut toate temperaturile. In linkul de mai jos de pe adv rider, daca dati scroll pana spre fundul paginii (cam 75%) e o poza din manualul de R1150

http://advrider.com/index.php?threads/shell-rotella-t6-diesel-5w40.1075765/

 

2 - uleiul nostru "cel de toate zilele" este 20w50. Specificatiile pentru liqui moly 20w50 sunt urmatoarele

 

Viscosity at 40 °C 152 mm²/s ASTM D 7042-04

Viscosity at 100 °C 17,6 mm²/s ASTM D 7042-04

Viscosity at -15 °C <9500 mPas DIN 51377

Viscosity index 127 DIN ISO 2909

Color number (ASTM) L5,5 DIN ISO 2049

Density at 15 °C 0,890 g/cm³ DIN 51757

Flash point 240 °C DIN ISO 2592

Pour point -30 °C DIN ISO 3016

Total base number 9,0 mg KOH/g DIN ISO 3771

 

3 - uleiul adus in discutie, 5w40 liqui moly top tec 4100 are urmatoarele specificatii:

 

Viscosity at 40 °C 88 mm²/s ASTM D 7042-04

Viscosity at 100 °C 14,3 mm²/s ASTM D 7042-04

Viscosity at -30 °C <6600 mPas DIN 51377

Viscosity index 169 DIN ISO 2909

Color number (ASTM) L3,0 DIN ISO 2049

Density at 15 °C 0,855 g/cm³ DIN 51757

Flash point 230 °C DIN ISO 2592

Pour point -39 °C DIN ISO 3016

Total base number 7,4 mg KOH/g DIN ISO 3771

 

Concluzii: vascozitatea la 40 de grade pentru 20w50 este aproape dubla fata de 5w40 (152 vs 88 - 42% diferenta ), pe cand vascozitatea la 100 de grade este comparabila (17,6 vs 14,3 - 18% diferenta) punctul de fierbere e aproape identic (240 vs 230), iar la foarte rece diferentele sunt foarte mari, deja incomparabile.

 

La rece: un ulei mai putin vascos se misca mai lejer prin motor, ajunge mai repede prin locuri esentiale, unge mai cu spor. Per total mai bine, fara discutii.

 

Acuma, problema diferentei de vascozitate la temperatura de lucru (aprox 100-130 de grade, 5-6 linii pe bord): o vascozitate mai mica ar duce la prima gandire la o presiune de ulei mai mica, dar pe de alta parte, o vascozitate mai mica permite pomparea unui volum mai mare de ulei printr-un orificiu dat, la aceeasi putere a pompei, de unde rezulta ca presiunea totusi nu s-ar modifica simtitor, conform cunostintelor mele de mecanica fluidelor din liceu.

 

4 - e destul de ieftin. Gama liqui moly pe emag, asa ca referinta de pret:

http://www.emag.ro/ulei-motor/liqui-moly/filter/vascozitate-f1836,5w40-v-587822/c

 

Hai cu parerile, sa mai inviem mortaciunea de topic :)


» Post actualizat in 10 Sep 2015 14:48

HA!!! Tocmai am gasit un site care sa-mi sustina teoriile :D

 

http://www.bobistheoilguy.com/motor-oil-101/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari...! am o problema cu doua filete cam distruse la capacul la culbutori la un r 1100 gs.

Intrbarea este ,daca stie cineva de unde se pot cumpara cateva spire de reparatie filete gen ; helicoil sau KVT-Fasteninig....intreb pt ca pt 2-3 bucati de spira filetata M6- 1.0 nu vand ei la persoana fizica.

 

Ps. ce lungime trebuie sa fie spira de reparatie....???

 

Intreb pt cei din zona bucuresti.

multumesc anticipat..!

Editat de mariusMZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minin 18 amperi, uzual 19, am vazut si de 20 amperi.

Ca brand oricare cu valorile astea, depinde de ce-ti dicteaza buzunarul.

mai bine zis...cea cu amperaj mai mare pe dimensiunile care le permite suportul pt baterie....:)

sunt putine variante......dimensiunea respectiva vs amperaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intru si eu in randul posesorilor de BMW, cu tristete si deprimare.

Dupa ce am probat multe din atelajele bavarezilor, am ramas incantat de aparenta calitate si siguranta, asadar am facut pasul achizitionand un K1200R putin rulat de la Bavaria:

/index.php?/topic/727638-bmw-k-1200-r/

Mobreta din 2005, 9000 km la bord, istoric complet la Bavaria, unic proprietar.

Achizitia se pare ca a fost facuta in Israel iar proprietarul a inmatriculat-o direct in Romania si a intretinut-o conform.

Acestea sunt spusele celor de la Bavaria, neproband cu absolut nimic palpabil (pasaport service lipsa, documente achizitie, documente interventii service etc).

Am mers 100% pe incredere, achitand fara proba sau macar sa aud motorul mergand.

Oamenii au fost super OK la achizitie, mobreta livrandu-se cu revizie completa, asa cum este de fapt normal.

Garantia, oferita doar verbal, face referire la 2-3 luni de exploatare, rugamintea vanzatorului fiind ca eu sa parcurg relativ repede 1000 km pentru a vedea daca ceva nu este in regula, atelajul fiind nefolosit de foarte mult timp.

La 500 km de la livrare eram la Constanta, sunand la Bavaria si explicand ce se intampla, intreband daca este cazul sa o aduc cu o platforma la Bucuresti.

Practic, mobra are cutia de viteze praf (parere personala, analizand ce am gasit pe forumurile de afara).

Simptome:

-treptele 2 si 3 se schimba cu ditamai socul ce misca mobra in mers

-ramane intre trepte

-neutrul este foarte greu de gasit

-la schimbarea treptelor, oricat de gentil as fi cu acceleratia, cuplarea se face brutal ca si cum as baga mana in gaz sanatos.

Adusa inapoi la Bavaria, baietii au incercat sa imi explice ca mobra nu are nimic, vina fiind a mea caci nu am habar sa exploatez atelajul, ca si cum ar fi prima mea mobra.

Trebuia de ieri desfacuta, nu au avut timp. Nici azi nu s-a putut, ca sunt programari - nu sunt absurd, dar asta ar trebui sa fie o urgenta, tinand cont de faptul ca am adus mobra inapoi dupa cateva zile de la livrare.

Mai mult, din cat am putut afla, aceasta cutie nu se repara ci se inlocuieste.

Si ca sa fie treaba treaba, modelul initial de cutie nu se mai fabrica (BMW a realizat ca este piesa cu defect de conceptie), acum trebuie folosita cutia de K1300R, impreuna cu alte piese precum ambreiajul, cele vechi nefiind compatibile.

Per total, am vazut ca piesele ar fi pe undeva pe la 4000 euro.

Sunt evident nerabdator sa aflu saptamana viitoare (asa mi s-a promis) care este rezolvarea problemei.

 

S-a mai lovit cineva de buba asta?

 

Scuze daca s-a mai discutat pe problema, nu am avut rabdare sa citesc toate 367 de pagini...

 

Un trist...

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...