Sari la conținut

Postări Recomandate

Din ce zici tu... inainte sa desfaci mobra, vezi daca nu cumva nu ai ceva probleme la ambreiaj/actionarea lui. Nu de alta, dar e mult mai usor de verificat si mult mai ieftin.

Gandeste-te numai, daca sa zicem nu ai avea instalatie corect aerisita, ce zici tu ca se intampla are sens! Pentru ca nu ar debreia complet. Mai ales in contextul in care s-a umblat acolo recent, poate e o problema simpla, adica nu e aerisit bine.

 

Sterge-ti lacrima, cere-le sa iti mai revizuiasca o data ambreiajul (30 minute, +/-) si doar apoi crapa motorul.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce zici tu... inainte sa desfaci mobra, vezi daca nu cumva nu ai ceva probleme la ambreiaj/actionarea lui. Nu de alta, dar e mult mai usor de verificat si mult mai ieftin.

Gandeste-te numai, daca sa zicem nu ai avea instalatie corect aerisita, ce zici tu ca se intampla are sens! Pentru ca nu ar debreia complet. Mai ales in contextul in care s-a umblat acolo recent, poate e o problema simpla, adica nu e aerisit bine.

 

Sterge-ti lacrima, cere-le sa iti mai revizuiasca o data ambreiajul (30 minute, +/-) si doar apoi crapa motorul.

 

;)

 

Ieri am avut o discutie foarte pertinenta cu seful lor ce fusese cateva zile in concediu.

Omul, cu o atitudine mai mult decat ok, considera ca cel mai probabil buba e din ambreiaj (asa cum credeam si eu initial dar baiatul de la receptie service m-a sucit, spunand ca sigur e de la cutie).

Astazi am promisiunea ca mobra se desface, ca se verifica atat ambreiajul cat si cutia.

Despre sistem aerisit insuficient nu cred ca se pune problema deoarece revizia de la livrare a presupus si inlocuirea acestui lichid - dar greselile sunt omenesti.

Oricum ar fi, o alta promisiune ar fi ca vineri am atelajul gata - sa vedem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari...! am o problema cu doua filete cam distruse la capacul la culbutori la un r 1100 gs.

Intrbarea este ,daca stie cineva de unde se pot cumpara cateva spire de reparatie filete gen ; helicoil sau KVT-Fasteninig....intreb pt ca pt 2-3 bucati de spira filetata M6- 1.0 nu vand ei la persoana fizica.

 

Ps. ce lungime trebuie sa fie spira de reparatie....???

 

Intreb pt cei din zona bucuresti.

multumesc anticipat..!

 

Te pot ajuta. Am asa ceva la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ramine intre viteze de din furci.dar se repara.

 

Vedem cand se desface cutia...anumite componente sunt inca disponibile ca piese de schimb, iar altele nu.

In cazul in care piesele avariate nu sunt disponibile, cutia trebuie inlocuita cu totul, cu modelul mai nou de K1300R plus alte piese (gen ambreiaj) deoarece existentele nu sunt compatibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data verifica ambreiajul, apoi altceva. Nu mai stiu exact cum e la al tau, daca e cu lichid de frana sau Vitamol, incruciseaza doo dej'te sa nu le fi confundat la revizie.

 

Daca cumva intr-adevar e problema mai adanca, iei un K1300 lovit si faci permutarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data verifica ambreiajul, apoi altceva. Nu mai stiu exact cum e la al tau, daca e cu lichid de frana sau Vitamol, incruciseaza doo dej'te sa nu le fi confundat la revizie.

 

Daca cumva intr-adevar e problema mai adanca, iei un K1300 lovit si faci permutarea.

 

Bre, e in garantie!

Nu iau nimic lovit ca sa fac permutarea...ci se vor schimba pe garantie toate componentele stricate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Programarea pentru constatare a fost facuta din 15.09 pentru 17.09 (joia trecuta).

Nu sunt deja carcotas, m-a deranjat faptul ca au incercat initial sa ma convinga ca buba e la mine si nu la atelaj.

Iar problema mea trebuia sa fie urgenta/prioritara...cel putin eu asa consideram acum ceva ani cand aveam responsabilitatea unei reprezentante auto.

Mobra livrata cu defect, neinspectata corespunzator la livrare si intoarsa in service dupa cateva zile de la predarea catre client...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data verifica ambreiajul, apoi altceva. Nu mai stiu exact cum e la al tau, daca e cu lichid de frana sau Vitamol, incruciseaza doo dej'te sa nu le fi confundat la revizie.

 

Daca cumva intr-adevar e problema mai adanca, iei un K1300 lovit si faci permutarea.

 

K1200 06-10 au ulei mineral pentru hidraulica ambreajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1200 06-10 au ulei mineral pentru hidraulica ambreajului.

 

Abia azi au desfacut mobra...doar ambreiajul.

Se pare ca discurile sunt "uscate" si le vor lasa pana maine in ulei, pentru a vedea daca sunt "recuperabile".

Daca raman uscate si dupa acest tratament, vor fi inlocuite.

Habar nu am ce ulei trebuie pus acolo, sunt sigur ca nu asta va fi buba.

Mai multe informatii maine....

» Post actualizat in 25 Sep 2015 18:21

Discurile cica au fost recuperate, montate inapoi iar mobra verificata in mers - totul OK din punctul lor de vedere.

Am preluat mobra pe la ora 18.00 doar "scriptic" si am luat-o fizic pe la 20.00.

Dezamagirea este mare, nu s-a schimbat absolut nimic, in cei cativa km pana la birou am innebunit cu treptele 2 si 3 plus problema accelerarii bruste.

La oprirea in benzinarie pentru alimentare dar si la destinatie am gasit cu greu neutrul.

Maine dimineata le-o duc inapoi in service si le solicit sa o repare repede, chiar nu mai accept sa stea 7 zile degeaba in service, cu programare facuta in prealabil.

Daca nu se poate, le cer banii inapoi.

 

Dezamagit de Bavaria, dezamagit ca nu ma pot bucura de o mobra ce imi place extraordinar de mult....

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau sa vad asta, cand mergi inapoi cu ea, verifica sa aiba efectuate toate recall campaign-urile - este posibil ca accelerarea brusca de care spui ca sufera sa fie un simptom al vestitul BBS (bucking bronco syndrome) de care sufera multe K-uri (mai ales primele modele).

 

oricum, pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau sa vad asta, cand mergi inapoi cu ea, verifica sa aiba efectuate toate recall campaign-urile - este posibil ca accelerarea brusca de care spui ca sufera sa fie un simptom al vestitul BBS (bucking bronco syndrome) de care sufera multe K-uri (mai ales primele modele).

 

oricum, pacat.

 

Ma interesez, merci mult!

Mobra e la ei, de poimaine sper sa vina si raspunsurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te vaiti prea mult si ceri prioritate, dar acolo stiu ca este aglomeratie mare, iar prioritare sint vinzarile, eu am reparat motorul la ei a durat multe luni, nu spun pretul pentru a puteam lua inca o motocicleta de banii aia, asta e, ghinion, sint fiare, se strica si daca vrei sa le repari trebuie sa ai rabdare in primul rind, apoi bani, mai multi, bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Tocmai de la aceasta mentalitate se trage calitatea serviciilor in Romania....

Ma ajuta parerile colegilor cu experienta pe probleme similare, nu apararea justificata sau nu a service-ului.

Si da, ma vaiet, caci doar este un forum...si poate altii gasesc foloase in experienta mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de azi am constatat un zgomot/rontaiala in zona cardanului/angrenajului de la roata... zgomotul e mai pregnant la turatii mici...

pusa pe cricul central si cuplata pare sa aiba un soi de bataie, ca si cum roata ar fi neechilbrata...

zgomotul se produce si la frina de motor...

o sa ma duc sa cumpar un ulei de transmisie si sa inlocuiesc/completez uleiul... uleiul a fost inlocuit acum, hmmm, vreo 10.000 km...

nu se vad urme de ulei deci banuiesc ca nu e de la ulei dar nu-i o avere asa ca am sa incep cu asta...

 

la ce altceva sa ma astept: rulment, angrenaj, arbore de transmisie?

o combinatie letala din cele de mai sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cum ai constatat ca face zgomot?

Urca mobra pe cricul central si vezi daca are joc stanga/dreapta. Nu da bani pe ulei, zgomotele nu au treaba cu uleiul.

Desfa colierul de la burduf si vezi daca exista ulei curs in burduf. Posibil sa fie rulmentul mare, se schimba impreuna cu simeringul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi in drum spre munca mi-am ridicat viziera pe la Balotesti cind ma bagam printre masini :tomato: (pe aceasta cale imi trag 3 palme)... cind am demarat la trecerea de pietoni de la pasaj mi s-a parut ca aud zgomotul...

dupa aia am fost mai atent si am tot auzit rontaitul/zgomotul respectiv... cind am ajuns acasa am pus mobra pe cric si am analizat-o un pic mai atent (cit m-a lasat ploaia)...

in general port dopuri si nu as putea spune ca aud mare lucru in mers... eu zic ca nu e de mult zgomotul...

verific maine jocul la roata si desfac burduful sa vad ce-i pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din ce stiu eu daca se aude intr-adevar zgomot si este de la rulmentul mare nu mai trebuie sa mergi cu ea, colivia acestuia poate manca din carcasa diferentialului si il strici si pe asta. Da-i un PM lui Dan Cata sa iti explice el ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am lasat-o acasa, si asa e o vreme de kakao...

inainte sa plec am verificat sa vad daca are joc roata... mie unuia nu mi s-a parut sa aiba... cind o invirtesc nu are zgomot...

merci de sfaturi Luigi, o sa-l deranjez pe Dr. Dan cu un mesaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am lasat-o acasa, si asa e o vreme de kakao...

inainte sa plec am verificat sa vad daca are joc roata... mie unuia nu mi s-a parut sa aiba... cind o invirtesc nu are zgomot...

merci de sfaturi Luigi, o sa-l deranjez pe Dr. Dan cu un mesaj

Vorbeste si cu Tiby... !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce descrii tu mi-e sa nu fie sunetul de avans, cand bagi mana in gaz si motorul inca nu prinde viteza, se aude ca niste piulite intr-o galeata de metal.

 

Apoi, nu mai incerca NICIODATA sa lasi motorul sa mearga in viteza in timp ce e pe cricul central! Atunci freaca cardanul de carcasa de aluminiu si de aia se aude ce se aude. Cardanul e aliniat cand mobra e pe rotile ei.

 

Cum ti s-a mai zis, testul e destul de simplu. Pune mobra pe cricul central si vezi daca ai joc in roata spate. Daca ai, pune pe cineva sa calce frana spate si vezi iar daca ai joc. Daca jocul dispare, e dinauntru de la cardan. Daca jocul e acelasi, e de la rulmentii cu ace ce leaga grupul de cardan.

 

Pentru siguranta maxima, poti da roata spate jos, scoti simeringul ala mare si inspectezi vizual rulmentul. Daca e ceva in neregula vezi instant ca bilele nu mai stau unde trebuie sa stea sau cosarca ce le tine e rupta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Dane!

 

hmm, nu ma ducea capul ca as putea strica ceva daca o tin pe cric si cuplez viteza... nu ca asa face asa ceva in mod curent :nono: ... de aia protesta saraca la asa tratament...

dupa cum am zis nu mi s-a parut a avea joc roata, pare teapana...

o s-o inspectez mai de aproape cum ajung acasa ... la avans nu ma bag ca sigur stric ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...