Admin l.u.v Postat Septembrie 28, 2015 Admin Share Postat Septembrie 28, 2015 Din ce stiu eu daca se aude intr-adevar zgomot si este de la rulmentul mare nu mai trebuie sa mergi cu ea, colivia acestuia poate manca din carcasa diferentialului si il strici si pe asta. Da-i un PM lui Dan Cata sa iti explice el ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 azi am lasat-o acasa, si asa e o vreme de kakao... inainte sa plec am verificat sa vad daca are joc roata... mie unuia nu mi s-a parut sa aiba... cind o invirtesc nu are zgomot... merci de sfaturi Luigi, o sa-l deranjez pe Dr. Dan cu un mesaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 azi am lasat-o acasa, si asa e o vreme de kakao... inainte sa plec am verificat sa vad daca are joc roata... mie unuia nu mi s-a parut sa aiba... cind o invirtesc nu are zgomot... merci de sfaturi Luigi, o sa-l deranjez pe Dr. Dan cu un mesaj Vorbeste si cu Tiby... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Ceea ce descrii tu mi-e sa nu fie sunetul de avans, cand bagi mana in gaz si motorul inca nu prinde viteza, se aude ca niste piulite intr-o galeata de metal. Apoi, nu mai incerca NICIODATA sa lasi motorul sa mearga in viteza in timp ce e pe cricul central! Atunci freaca cardanul de carcasa de aluminiu si de aia se aude ce se aude. Cardanul e aliniat cand mobra e pe rotile ei. Cum ti s-a mai zis, testul e destul de simplu. Pune mobra pe cricul central si vezi daca ai joc in roata spate. Daca ai, pune pe cineva sa calce frana spate si vezi iar daca ai joc. Daca jocul dispare, e dinauntru de la cardan. Daca jocul e acelasi, e de la rulmentii cu ace ce leaga grupul de cardan. Pentru siguranta maxima, poti da roata spate jos, scoti simeringul ala mare si inspectezi vizual rulmentul. Daca e ceva in neregula vezi instant ca bilele nu mai stau unde trebuie sa stea sau cosarca ce le tine e rupta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Multumesc Dane! hmm, nu ma ducea capul ca as putea strica ceva daca o tin pe cric si cuplez viteza... nu ca asa face asa ceva in mod curent ... de aia protesta saraca la asa tratament... dupa cum am zis nu mi s-a parut a avea joc roata, pare teapana... o s-o inspectez mai de aproape cum ajung acasa ... la avans nu ma bag ca sigur stric ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Dane, m-ai mai invatat tu odata, dar am uitat: cand jocul dispare cu frana pusa, inseamna parca ca nu e bai mare, asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Tot timpul ii bai mare Cand dispare cu frana apasata inseamna ca e rulmentul din interior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 bun, am venit acasa, si am verificat jocul la roata... exista un mic joc insa nu ingrijorator, as zice... oricum, s-a trecut pe lista de cumparaturi... am luat agregatul la citeva ture pe linga casa, fara casca (copii, sa nu faceti asa ceva acasa )... zgomotul e acolo insa nu e de la transmisie/cardan ci de la cutie ... e un zgomot destul de mare... acu' nu stiu daca asa face toate dar daca face asa sa le fie rusine! am ignorat sfatul lui Luigi (halal sa-mi fie, sa mai cer sfaturi alta data) si m-am apucat sa shimb uleiul in cutie si la grupul conic... am constatat ca uleiul din cutie era un pic spumat iar pe busonul de golire era depusa o mizga (presupun ca particule metalice) foarte fina... la ultimul schimb nu tin minte sa fi fost asa ceva... uleiul de la grupul conic parea perfect curat... dupa schimbare e la fel de zgomotoasa... cred ca o sa-mi bag dopurile mai adinc in urechi » Post actualizat in 30 Sep 2015 05:05update: azi pe drumul spre munca am tot ascultat sa vad ce si cum (cu casca pe cap de data asta)... zgomotul e pregnant in vitezele 1, 2 si 3... probabil ca si in treptele mai mari dar se poate sa fie acoperit de zgomotul din trafic... zgomotul e ceva intre rontait si bataie... adica e ca si cum freaca ceva, ritmic... vine din zona cutiei de viteze... mobra are 84.000 km (ultimii aproximativ 20k la mine)... ax cardanic, rulment, ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Descrie-ne mai bine un asfintit de soare, ca e mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 ce vrei domnule, organul meu poetic s-a atrofiat din motive de nefolosire ... a fost programata la o constatare... revin dupa, cu diagnosticul » Post actualizat in 30 Sep 2015 09:43update: se pare ca e buba la CV... rulmenti uzati => zgomot in CV si urme de uzura pinioane (mizga metalica de pe busonul de golire)... hmmm, nu prea e bine, recte cineva se va scarpina adinc in buzunar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Daca mazga aia e ca malul de fina, nu ai de ce iti face griji. Daca erau si bucati mai mari pe buson, atunci iti poti face griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 exact asa era: un mal fin, fara span... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Aia e ceva normal. Cand schimbi uleiurile la cutie si la grup, iei malul ala si il freci intre degete sa vezi ce e acolo, daca sunt bucati mari sau e doar pilitura fina. Pilitura ii normala. Cu cat mai mult trece de la ultimul schimb de ulei, cu atat mai multa pilitura se aduna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 acum om vedea ce se gasete inlauntrul magaoaiei... cu toata dorinta mea de a le face pe toate nu-s pregatit de o lucrare de anvergura lucrului la cutie... si sa fi stiut cum se face tot nu am timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Feibel Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) Caut un triunghi pe partea dreapta la un rt1100 sau poate stie cineva răspund la nr de telefon 0769618969 Editat Octombrie 6, 2015 de Robert Feibel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Un triunghi de branza topita sau ce? Ma gandesc ca te referi la bucata neagra de plastic de la calcai, alea ce se pot pierde relativ usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Feibel Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Da » Post actualizat in 06 Oct 2015 10:49 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) La mine cosmarul continua. Sunt cam 3 saptamani jumate de cand am achizitionat mobra si cam 3 saptamani de cand sta in service. Dupa "recuperarea" nereusita a ambreiajului original, s-a decis inlocuirea cu unul nou plus nu mai stiu ce suport al lui. Am asteptat piesele, astazi s-au montat...si stupoare, nici o diferenta. Cutia de viteze a fost desfacuta si ea, se pare ca este impecabila, cu nici un fel de uzura. Inlusiv fabrica a confirmat acest lucru verificand pozele trimise, confirmand si faptul ca nu face parte din seria cutiilor cu bube. Maine va fi verificat si ansamblul cardanului, poate un "joc" sa fie de vina pentru problemele treptelor 1,2 si 3. Asadar inca nu se stie de unde se trag problemele....poate vreun coleg mai baga un sfat, o idee ceva. Starea de spirit?!.... Editat Octombrie 6, 2015 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Maine va fi verificat si ansamblul cardanului, poate un "joc" sa fie de vina pentru problemele treptelor 1,2 si 3. Greu de crezut ca un joc in arbore iti face motocicleta sa sara din treapta. Selector si/sau furci - eu acolo as cauta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Greu de crezut ca un joc in arbore iti face motocicleta sa sara din treapta. Selector si/sau furci - eu acolo as cauta problema. Nu sare deloc din treapta...pur si simplu zgomot si soc insuportabile la schimbatul acestor trepte, neutrul foarte greu de gasit, balbaiala mare a motorului la trepte mici si aproape de relanti plus gestionarea foarte dificila a demarajului (in anumite momente, la cea mai fina utilizare a acceleratiei, mobra fuge ca si cum ai da gaz pana la capat). Iar selectorul/furcile, ca si tot ce e in cutie, mi s-a spus ca sunt impecabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Retinusem asta din prima postare: -ramane intre trepte » Post actualizat in 06 Oct 2015 17:49Iar selectorul/furcile, ca si tot ce e in cutie, mi s-a spus ca sunt impecabile. Ai pozele cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) Retinusem asta din prima postare: » Post actualizat in 06 Oct 2015 17:49 Ai pozele cu ele? Cand spuneam ca ramane intre trepte, ma refeream la schimbarea rapoartelor ineficienta...pur si simplu schimbam si nu aveam nici o treapta selectata (nici pe display nu aparea nimic).Asadar NU ca ar sari treptele deja selctate, in mers. Cat despre poze.....nu am. Vreau sa cred ca oamenii nu ma mint, chiar apreciez efortul unei persoane de acolo ce are toata stima mea. Sper sa nu ma insel. Oricum, am promisiunea ca daca nu se rezolva cumva, fie imi dau banii inapoi fie ne intelegem la alta mobra. Editat Octombrie 6, 2015 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Nu insinuez lucruri necinstite dar, daca ai fi avut o poza cu selectorul as fi fost tare curios in ce stare este. Din descrierea problemei, clar e o problema de selectare si aici nu sunt multe necunoscute: furci, selector, perechi de pinioane (craboti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Nu insinuez lucruri necinstite dar, daca ai fi avut o poza cu selectorul as fi fost tare curios in ce stare este. Din descrierea problemei, clar e o problema de selectare si aici nu sunt multe necunoscute: furci, selector, perechi de pinioane (craboti) Habar n-am. Cutia e cica impecabila, ambreiajul nou. Sunt foarte curios daca se va identifica intr-un final care e buba. Daca da, voi anunta si aici pentru colegii care s-or lovi pe viitor de aceeasi nenorocire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 nu stiu ce sa zic de cutie, dar la partea de putere in ture joase trebuie verificat airboxul (recall BMW) si controlerul de relanti si furtunasele aferente, multe K-uri sufera de BBS - in ture mici vrea sa te omoare, peste 3500-4000 RPM nu mai zice nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.