Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2015 Admin Share Postat Octombrie 7, 2015 Ghinion <_>Puteai s-o iei din Germania sau Italia mai ieftina si sa nu aiba nimic, ai dat un ban mai mult dar ai o garantie. Bine ca sezonul este la final, asa incat exista si viata dupa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Treaba e simpla ,ca in majoritatea cutiilor bmw cu uzura: 2 furci 200e, un crabot 450e, si rulmentii 250e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Domnule d a n va compatimesc, si eu am trecut prin asa ceva cu una din mobrele detinute si sincer m-am ales cu o boala la ficat(stres, suparari), cearta in familie(bani cheltuiti in vant) si intr-un final am vandut-o la un sfert de pret. Parca avea pe dracu in ea. Eu zic sa va dea banii inapoi, ca ce nu merge de la inceput nici nu v-a merge. Oricum v-ati dezgustat de ea si nu cred ca o sa se mai creeze acea legatura intre ,,suflet si fier". Si data viitoare probati intai..... e mai sigur. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2015 Admin Share Postat Octombrie 7, 2015 Mi-a crapat si mie cutia la al meu, am vrut s-o repar, am cheltuit cam 900 euro si degeaba, am avut alte probleme cu ea! Am luat alta cu 400 SH si merge brici. Mintea de pe urma! Tot ce pot sfatui pe cineva in situatia asta este sa cumpere alta cutie SH, nu am auzit pe cineva sa repare cutii si sa mearga dupa aia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 puschea pe limba! tocmai mi se repara mie cutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 8, 2015 Autor Share Postat Octombrie 8, 2015 puschea pe limba! tocmai mi se repara mie cutia un feed back aici dupa ce e reparat te rog!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 no problemo, o sa povestesc detaliat ce, cum si cit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Azi fusei iarasi la Bavaria ca sa aflu ce se mai intampla. Oamenii au discutat cu baietii priceputi de la BMW si acestia le-ar fi spus ca exista o nota interna din 2007, nota ce face referire la primele "x" mii de cutii de viteza. Mai exact, buba ar fi la un "dop" din cutie ce regleaza fluxul/debitul/presiunea uleiului din ambreiaj. Practic, debitul ar fi redus, ceea ce s-ar traduce in cresterea presiunii uleiului in ambreiaj si implicit functionarea defectuoasa a acestuia. Dupa primele "x" mii de cutii cu "dop" prost, restul au fost livrate cu "dop" bun, iar nota interna (practic un recall) spune la ce serii trebuie inlocuit nenorocitul. Nota ce face referire, evident, si la mobra mea. Asa ca se comanda dopul, va sosi saptamana viitoare, ce coincide si cu implinirea unei luni intregi de cand mobra mea e la ei. Judecand altfel, potentiala buba trebuia sesizata in primele 5 minute la discutia cu receptia service, care logic ar fi trebuit sa verifice istoricul mobrei cu tot cu recall-urile aferente (mai ales ca nota in cauza face referire fix la problemele mele). Oi fi io prea pretentios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Nu esti pretentios deloc. Trebuia sa vina cu toate recallurile facute. Doar ai luat-o de la dealer nu de la samsar.Sunt neseriosi si cu lipsa de profesionalism. Se gandesc sa vanda, nu sa mentina o relatie buna cu clientii. Eu i-am sunat sa fac recall la a mea. Am vorbit doar cu secretara. Seful servicr a fost de negasit. Am lasat nr de telefon, am trimis si email. Nu m-a contactat nimeni, desi a trecut macar o luna. Probabil ca o sa ma sune in ianuarie, cand va fi zapada cat gardul si nu o sa pot parcurge cei 200km pana la capitala. Succes cu dopul. Sper sa rezolvi numai cu atat. Tin pumnii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Eu i-am sunat sa fac recall la a mea. Am vorbit doar cu secretara. Seful servicr a fost de negasit. Am lasat nr de telefon, am trimis si email. Nu m-a contactat nimeni, desi a trecut macar o luna. Probabil ca o sa ma sune in ianuarie, cand va fi zapada cat gardul si nu o sa pot parcurge cei 200km pana la capitala. Cu toata supararea mea, pana acum pot spune ca seful de acolo este bine intentionat, iar de problema mea se ocupa personal. Clar sunt lacune grave la celelalte departamente, aspect la care sigur mai are de lucrat. Poate ca solicitarea ta nu a mai ajuns la el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Intru totul de acord cu audi_a9, am aflat de recall-ul worldwide al flansei rotii spate de pe forumurile straine. am cautat ceva info la noi - kanci. Am avut ceva probleme cu a mea, am trimis mail plus cerere de programare, raspuns zero, pana la urma, cu ajutorul forumurilor, am reusit sa mi-o rezolv singur. Sunt sigur ca exista uameni* pasionati acolo, dar la partea de comunicare... ZERO... Sper sa ti se rezolve pana la urma "fierul", e deosebit (parerea mea) si sa te bucuri de el; dar, ai grija ca sunt multe alte recalluri suferite de acest tip de motor - a fost pasul inainte de la "caramida" - si prima generatie a suferit de multe, multe bube, vezi sa fie toate la zi, nu numai cutia. nRock si multi, multi kilometrii. p.s. Pana la urma, stie cineva ceva, concret, legat de recallul pe flansa de aluminiu a rotii spate? Se poate face si la noi? Multumesc, anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 p.s. Pana la urma, stie cineva ceva, concret, legat de recallul pe flansa de aluminiu a rotii spate? Se poate face si la noi? Multumesc, anticipat. Mi-au schimbat mie flansa inainte de livrare, eu fara sa am informatii despre chestia asta...pur si simplu a venit de la ei. Deci sigur se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Din discutiile mele cu un sef de service care vinde/serviseaza masini din gama premium (nu e bmw), mi-a zis ca are 2 tipuri de clienti favoriti, adica genul care platesc rapid si fara discutii: producatorul cand face recallurile si asiguratorii casco/rca. A zis ca sunt genul de clienti care ar fi bine sa ii aiba tot timpul. De ce la bmw moto nu e valabil, nu stiu. Poate sunt intr-adevar aglomerati, dar nu au timp nici sa vorbeasca la telefon? Sa zica: domnu X, esti programat in data de ZZ.LL.AAAA la ora ... Si stiu ca ma duc cu mobra acolo, fie pe ea, fie pe platforma, macar sa stiu o chestie. Si pentru o revizie, la fel trebuie sa astept? Cat? o vara? Eram si eu interesat tot de flansa spate, recall-ul la distributie e facut, se si vad suruburile mai noi (am si hartiile) in rest, mobra imi place asa cum e. Aduce un zambet mare pe fata cand merg pe ea, mi se si potriveste ca e mai lunga si incap mai bine pe ea decat unica alternativa pe care i-am gasit-o. (vfr1200) Tot imi vine sa merg si sa nu ma mai dau jos. I-am gasit totusi doua defecte pana acum: gripurile sunt prea subtiri (diametrul e mic si da o amorteala in mana) si i-ar trebui un traction control. Pentru gripuri, am gasit "grip puppies", o sa le comand. .... pana la urma, cu ajutorul forumurilor, am reusit sa mi-o rezolv singur. Detalii, se poate? Ce ai facut, unde, cat, pret si cod piesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 (editat) da... da... audi... ai dreptate cu gripurile, sunt deja la a doua pereche de puppies (m-au tinut 20000km, primele si-s fac toti banii, de cand m-am suit pe ea (Ka) prima data am simtit ca ma dor mainile, nu stiu de ce, poate ca-s obisnuit cu mansoanele incalzite cu care-s obsinuit de pe ailalata). scuze, ca poate ca nu am fost explicit, problema pe care am avut-o nu era legata de recallul flansei ci altceva; ideea e ca la problema mea de la reprezentanta Bv am fost pasat la Bucuresti ("aaa, ptr motorul dumneavostra nu avem tester, [Lasa ca acum am yo, propriu si personal; daca aveti probleme pe Bv si imprejurimi, deci contracostu unui Guinness va ajut cu un GS-911 si ce poa'sa va spuna el] trebuie sa mergeti la Bucuresti!... mail to Buc... descriere problema, cerere programare @ABBBuc... No answer! concluzie: daca pot... o fac yo... daca nu... sun un prieten! nRock! Editat Octombrie 8, 2015 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Referitor la recall. mie mi l-au facut in vara impreuna cu recall-ul de pompa de benzina, in Buc. (R1200GS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Un lucru pe care il pricep mai deloc este acest topic pentru toate modelele BMW, in loc sa fie individuale, pe clase. Sa pot scrie pe serie "K", nu sa adaug pagini la un topic general imens, unde poate ar fi indicat sa fie postate doar noutati, iesiri, intruniri sau orice tine de absolut toti posesorii de BMW. @audi_A9 - ce recall la distributie?...ca de asta nu am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Azi fusei iarasi la Bavaria ca sa aflu ce se mai intampla. Oamenii au discutat cu baietii priceputi de la BMW si acestia le-ar fi spus ca exista o nota interna din 2007, nota ce face referire la primele "x" mii de cutii de viteza. Mai exact, buba ar fi la un "dop" din cutie ce regleaza fluxul/debitul/presiunea uleiului din ambreiaj. Practic, debitul ar fi redus, ceea ce s-ar traduce in cresterea presiunii uleiului in ambreiaj si implicit functionarea defectuoasa a acestuia. Dupa primele "x" mii de cutii cu "dop" prost, restul au fost livrate cu "dop" bun, iar nota interna (practic un recall) spune la ce serii trebuie inlocuit nenorocitul. Nota ce face referire, evident, si la mobra mea. Asa ca se comanda dopul, va sosi saptamana viitoare, ce coincide si cu implinirea unei luni intregi de cand mobra mea e la ei. Judecand altfel, potentiala buba trebuia sesizata in primele 5 minute la discutia cu receptia service, care logic ar fi trebuit sa verifice istoricul mobrei cu tot cu recall-urile aferente (mai ales ca nota in cauza face referire fix la problemele mele). Oi fi io prea pretentios... Foarte interesant. Atunci cand ai mers cu ea ai incercat sa schimbi superioare fara ambreiaj? Cred ca esti convins ca, daca nu schimba usor fara ambreiaj, problema nu e de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Chiar nu am incercat asta. Oricum, daca nu se rezolva nici de la dop, fie imi comanda cutie viteza noua, fie dau mobra inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Chiar nu am incercat asta. Oricum, daca nu se rezolva nici de la dop, fie imi comanda cutie viteza noua, fie dau mobra inapoi. Daca motocicleta e asamblata si functionala, poti face o tura de proba ca sa incerci. Dar sa nu sufli o vorba celor de la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Daca motocicleta e asamblata si functionala, poti face o tura de proba ca sa incerci. Dar sa nu sufli o vorba celor de la BMW Marti ar trebui sa fie dopul schimbat, in momentul asta mobra e in service, probabil desfacuta. Aflu in cateva zile ce si cum. Dar oricum, merci pentru ideea asta cu verificarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 (editat) Un lucru pe care il pricep mai deloc este acest topic pentru toate modelele BMW, in loc sa fie individuale, pe clase. Sa pot scrie pe serie "K".... Tot astept si eu asta de atata timp: topicuri separate pentru fiecare model. Pana atunci, avem un singur topic si "ne conversam" pe el ! Topic de intalniri/socializare exista, dar e deschis pentru toti. @audi_A9 - ce recall la distributie?...ca de asta nu am auzit. Au fost doua parca: Nr 1 - cu huruitul (engine rattle) la pornire (cam chain tensioner) Gasisem o notificare ca nu se instaleaza pe moto cu rulaj peste 19k km INFO AICI si AICI Nr 2 - cu distributia care sarea unul sau doi dinti cu consecinte usor de inteles cand pistoanele nu sunt sincronizate cu supapele (se monteaza un ghidaj in interior - capac motor partea dreapta) - INFO AICI Am pus linkuri cu ce am gasit la indemana, oricum iti faci o idee despre subiect. La mine nr.2 este facut. Nr. 1 este prezent (zgomot de huruit la pornire, nu la toate pornirile, tine cca 1 secunda). Nu ma deranjeaza. Motorul merge... poate sa ramana asa. Huruitul dispare repede dar dupa ce pornesc toba este lider la nivelul de zgomot. Editat Octombrie 9, 2015 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 (editat) Multam' fain de informatii! Daca ai date referitoare si la alte recall-uri, mai baga info aci. Oricum, dau o pizza la Scoica cand voi deveni motorizat. Cu siguranta voi pune baietii sa verifice daca s-au facut aceste modificari. Zgomot la pornire nu am avut deloc, dar nici nu am avut parte de mobra mai mult de cateva zile si 2 iesiri. Are acum vreo 10k km, asadar s-ar incadra la ambele recall-uri. Despre toba inca nu stiu ce sa zic...singura care imi place cum vine pe ea este Mivv Suono titaniu si carbon....pe de alta parte imi place mult si burlanul stoc (pacat doar ca este electric). Editat Octombrie 9, 2015 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Aveam un site in care erau toate recallurile, o sa il caut. Probabil ca huruitul e rezolvat la tine. Poate si altele. Chiar daca o aveai o singura zi, tot iti dadeai seama de "rattle noise". Daca porneste fara zgomot de suruburi, eu zic ca esti ok. Cu burlanul stock am mers si eu, se aude doar un zgomot de airbox cand deschizi gazul. In rest... e prea liniste. Motorul asta trebuie sa respire printr-o toba care sa-i dea o tonalitate mai grava. Ai grija ca toba mivv sa nu fie scurta, o sa ajunga gazele/caldura pe geanta laterala. PS. Nu e nevoie de pizza... cel mult o apa e de ajuns, desi nici aia nu e obligatorie. Dar putem sa ne vedem sa comentam diverse. Eu ies toata iarna, doar sa nu fie gheata pe jos. Ca sa o dau in gluma: mai bine ii spui sefului de service sa-si citeasca emailurile de la inceputul lui septembrie. Se pare ca suntem mai multi aici care am avea nevoie. Astept sa vad finalul epopeii din service... am urmarit de la inceput. Iti doresc succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 9, 2015 Admin Share Postat Octombrie 9, 2015 Un lucru pe care il pricep mai deloc este acest topic pentru toate modelele BMW, in loc sa fie individuale, pe clase. Sa pot scrie pe serie "K", nu sa adaug pagini la un topic general imens, unde poate ar fi indicat sa fie postate doar noutati, iesiri, intruniri sau orice tine de absolut toti posesorii de BMW. Tot astept si eu asta de atata timp: topicuri separate pentru fiecare model. Pana atunci, avem un singur topic si "ne conversam" pe el ! Topic de intalniri/socializare exista, dar e deschis pentru toti. Tot asa asteapta si posesorii de Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, Aprilia, Ducati, KTM, Triumph, si eu au nenumarate modele in portofoliu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 (editat) Lasa-l incolo de dop. Ce e ala dop, asa ti-au zis aia de la reprezentanta? Mi-e lene sa ma uit pe fisela BMW dar probabil e vrun jigler(aka oil jet) Exista si la KTM 990 ADV asa ceva si sunt si aici ceva probleme cu el daca se infunda(dragging clutch). Eu am doua, unul stock de strada #30 si unul de offroad #50. Cu #50 imi iau la revedere de iesit in neutru dupa ce se incalzeste uleiul+cutia se simte rigida(schimbat fara ambreiaj e la fel indiferent care oiljet e pe moto), insa protejeaza ambreajul la utilizare intensa. Editat Octombrie 10, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.