Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noul BMW G310R :D

 

post-9546-0-73948400-1447262208_thumb.jpgpost-9546-0-39516000-1447262209_thumb.jpg

 

The highlights of the new BMW G 310 R:

  • Innovative liquid-cooled single-cylinder engine with two overhead camshafts, backward-tilted cylinder and intake tract positioned at the front.
  • Output 25 kW (34 hp) at 9 500 rpm and a maximum torque of 28 Nm at 7 500 rpm.
  • Rigid tubular steel frame, upside-down fork and long swinging arm for a high degree of ride stability, precise steering response and sound handling.
  • Tyres 110/70 R 17 at front and 150/60 R 17 at rear.
  • High-performance brake system and ABS as standard.
  • Sophisticated ergonomics and multifunctional instrument cluster.
  • Low seat height of just 785 millimetres.
  • Dynamic roadster design with echoes of the S 1000 R.
  • Developed in Munich by BMW Motorrad – produced in India by cooperation partner TVS Motor Company.
  • Individually tailored optional accessories in the familiar high quality typical of BMW Motorrad.

» Post actualizat in 11 Nov 2015 17:29

Sorry, acum am vazut ca s-a facut topic si pt. asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarata lovitura de imagine BMW cu aceasta ascutitoare made in India si sophisticated ergonomics... :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarata lovitura de imagine BMW cu aceasta ascutitoare made in India si sophisticated ergonomics... :tomato:

Daca or fi la fel de "bune" ca G-urile, ...

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate domn, pot doar sa intuiesc despre ce 'punct G' vorbesti :) :

 

post-882-0-58252900-1447340007_thumb.jpg


» Post actualizat in 12 Nov 2015 15:15

post-882-0-39508500-1447341312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumoasa e a doua poza .cum trece soareleprin ea. Parca ii lipseste ceva.cred ca motor sau cutie sau poate altceva.si formelesunt frumoase .ar fi trebuit sa ii faca emblema mai mare macar sa compenseze cu lipsa motorului. Sper ca are cheie interesantaca la noile modele ca in centru vechi inca se flute cu casca si cheia de bmw .cum exista mercedes cu motor de clio asa si bmw asta.cred ca au inceput si astia sa angajeze pe pile la fabrica. Pacat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@shpixy, my honest opinion: :cheers:

GS1200... truly universal soldier !

... macar sa compenseze cu lipsa motorului...

g mic... macar sa compenseze cu lipsa umorului... :)

 

La multi kilometri frumosi !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, se adapteaza si ei la nevoile emerging market-ului (vorba lui Moise) cat si a imensei piete din Asia de S-E, unde chiar cred ca va fi un mare hit si de ce nu chiar in Europa, mai ales daca va avea si un pret pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dezamagitoru - cred ca ai spus pe undeva ce mobra ai, dar mi-a scapat, daca poti sa imi reamintesti.

lennie sprockets - faci referire la pinioanele de la distributie?

multumesc.

alea-s. montat si eu la mister dan_cata. super incantat de schimbare. imi pare rau ca n-am facut-o mai demult.

» Post actualizat in 16 Nov 2015 13:41

dezamagitoru parca avea 1100 gs, daca nu ma insel (cu grup de 1100 RS, citisem discutia pe dorum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, pinioane de distributie lennie rocket sprocket pe 1100gs cu grup de rs. Modificari de bun augur:)

 

Nu mi-a placut niciodata sa merg cu motorul turat, iar cu grupul de 33:11 aveam peste 5000 de ture la drum intins. Acum sta la 4500 la 140 iar de cand cu pinioanele pierderea de demaraj s-a compensat si chiar e pe plus!

Kitul de admisie + sincronizarea maiastra au eliminat surgingul

Proiectoarele sunt ce trebuia pt noapte iar abs modul ar trebui facut de toata lumea.

 

Timp si benzina sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-0-52500800-1449244697_thumb.jpg :f_biker:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11225071_444780542386366_215908599162795262_n.jpg?oh=32d6d42e375e537cd56fd01a7b43d949&oe=5718E615

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12301506_444780522386368_6913581346454277101_n.jpg?oh=249b7b3041f1654e37048db0a23f7ed9&oe=57208FC8

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12311079_444780515719702_4922318574783756446_n.jpg?oh=2d1fab2d676c37a1cb0a49b6d816a1df&oe=56DEA25A

 

Orice e in neregula la etrieri poate duce la asa ceva. O pompa stricata, un etrier blocat, furtune coapte, pinii aia de ghidaj la care nu s-o facut revizie de un veac, garnituri la etrieri neunse, etc.

 

De aia ii bine dupa ce mesteriti ceva in zona franelor, faceti un test de 5 km sa zicem in afara orasului si vedeti cum arata discul. Daca se albastreste, sau daca is pe fata sa fie ambele calde(atentie, arde :D ), sa vezi ca roata se invarte relativ libera cand e in aer (mobra pe cricpul central :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...