Darco Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 vb serios sau e o ironie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 17, 2017 Admin Share Postat Martie 17, 2017 Nu frate, vorbesc serios, am un amic (bmwio pe forum) care a avut in paralel 1100 si 1200 lt, a fost mult mai multumit de aia veche, mult mai sprintena, usoara, fiind generatie veche totul este bulletproof pe ea etc. Evident, nu pot sa dau un verdict la exemplarul pe care l.ai găsit pe net, dar in general tot ce este vechi este facut beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Va salut pe ambi si confirm ce spune dragul moderator, K1100LT este printre cele mai manevrabile si fiabile BMW-uri, protectie buna la vint, consum de 5-5,5%cutii incapatoare, am avut F640, 1100RS, 1200LT, asta este cea mai indragita si acum, o sa fii foarte multumit de ea. Ca recomandare nu mai sta pe ginduri, la pretul asta este pomana. Daca ajungi la Dan sau la un mester bun mai bagi citeva sute, dar sa nu te zgircesti, succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 da, o sa il iau, nu stau pe ganduri, astept sa imi faca factura proforma ca sa il platesc. mersi de sfaturi cine e Dan? daca te referi Dan tapiterul, ne cunoastem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Nu e vorba de Dan tapiterul ci de Dan Cata care tocmai iti daduse un sfat cu vreo 9 postari mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Darco,nu te pot sfatuii in alegerea mobrei dar daca ai nelamuriri cu traseul sau cu Spania,te pot ajuta cuplacere.Fac drumul lunar! Vin cu o intrebare pentru cei care au mai dat de problema asta si care ma poate ajuta!Vreau sa montez o anvelopa spate cu latimea de 190 pe R1100S-ul meu!El are montat acum pe ea 180/55/17 omologate in carte dar originalele sunt 170/60/17.Se poate monta cauciuc cu 190 latime?Care sunt riscurile?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Se poate monta cauciuc cu 190 latime?Care sunt riscurile?Multumesc! Da avantajele care sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 In afara de aspect,nu vad alt avantaj suprafata de contact fiind aceeasi!Poate o mai buna ciclistica pe drumuri curbate!Nu stiu!Din acest motiv intreb!Sa invat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Anvelopa mai lata ajuta intradevar pe cei carora le place sa incerce cu genunchii pe jos.Stiu pe cineva care din prea multa vointa a rupt pantalonii in genunchi dar nu cu motorul intre craci . Aproape sigur nu-ti icape 190.Iti loveste lateralul in protectia de cardan.Au mai incercat si altii si nu l-ea iesit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Vreau sa montez o anvelopa spate cu latimea de 190 pe R1100S-ul meu!El are montat acum pe ea 180/55/17 omologate in carte dar originalele sunt 170/60/17.Se poate monta cauciuc cu 190 latime?Care sunt riscurile?Multumesc! În cel mai bun caz va arăta ca un balon caraghios și va strica ciclistica. În cel mai rău caz nici nu se va putea monta. Ai deja un cauciuc prea mare pentru janta ta de 5 inch, care din fabrică vine cu 160 standard și 170 opțional. Modelele Boxer Cup Replica au o roată mai mare pe spate, de 5,5 inch care vine cu 180 în carte. Pe aia cred că se poate monta și 190. Dacă te interesează swap-ul, caută o jantă spate de K1200RS - este identică cu (și mult mai ieftină decât) cea de R1100S BCR. Pe janta actuală nu încerca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Salut!ai perfecta dreptate in tot ce ai spus mai sus!am apucat sa ma documentez mai bine de pe forumurile straine si se pare ca janta mea de 5" nu suporta mai mult de 180 latime.si asa este destul.iar cea de 5,5"(optiune speciala pe r1100s) suporta pana la 190 latime.!O sa pastrez aceleasi dimensiuni pana la urma!Nu vreau sa stric ciclistica ei!Multumesc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Salutare, A rezolvat cineva problema cu senzorul de nivel benzina la modelul k1200r/s 2005/2008? La mine s-a oprit pe la jumătate info pe bord...și am rămas fără benzina. Pe diverse forumuri se discuta de o prelungire a garanției de 12ani pentru senzorul respectiv. Din păcate programul nu îmi permite o vizita la Bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Nici al meu nu este foarte precis, dar e bine că este pesimist: când îmi spune că rezervorul este uscat (range 0km), tot mai am în jur de 2L de carburant. Nu am reușit niciodată să bag mai mult de 16,5-17. Soluția: fă-i un consum mediu aproximativ și folosește trip-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Cat a functionat am avut un consum mediu de 7,5...intra fix 19l...o sa merg cu trip pana rezolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 (editat) 12 ani daca erai in USA La noi nu se aplica asta... Dar la muricani, in 12 ani de zile, iti schimba cati senzori le ceri(evident, daca ala curent se strica iar) Editat Martie 23, 2017 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 cum a spus Chirila: americani's de vina..f.. » Post actualizat in 23 Mar 2017 06:30 Are cineva diagrama electrica...as merge pe fire. Poate totusi este vorba de un contact imperfect. Filmul acela care masoara nivelul nu cred ca se poate strica...este un traductor - problema o vad spre cel care citeste info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Foloseste tripul cu incredere. Indicatorul de nivel e acolo doar ca sa te induca in eroare. Eu am lipit un scoci negru peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 23, 2017 Admin Share Postat Martie 23, 2017 Si la mine face figuri senzorul, merg pe trip, stiu ca in jur de 400 km trebuie să alimentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Filmul acela care masoara nivelul nu cred ca se poate strica... Având în vedere cât de comună este problema, eu cred că tocmai ăla e de vină. Probabil are o durată de viață relativ limitată, după care îmbătrânește și se deteriorează. Bine, asta nu exclude și o problemă de contact imperfect, cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Se poate "repara" daca ai un GS911 - il scoti din rezervor il cureti bine si-l lasi sa se usuce. Odata uscat il conectezi la motor si motorul la GS911 si il recalibrezi. eu asa mi l-am facut. dar din nefericire uneori banda respectiva ajunge sa se deterioreze fizic, atunci nu poti face nimic altceva decat sa il inlocuiesti. oricum Tripmeterul este sfant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Ma alatur si eu grupului cu un r1150 rt din 2002. Va salut si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Să îl stăpânești sănătos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 de azi sunt si eu oficial posesor de BMW, mi-a ajuns motorul acela din Olanda. pun si cateva poze. vreau sa va intreb ceva, pe spate cauciucul prevazut e 140 80 17, trebuie neaparat schimbat si vreau sa stiu daca pot pune 150 70 17? as face asta deoarece am gasit la un prieten care aduce cauciucuri dimensiunea de 150 70 17. si cum verific uleiul pt ca nu vad joja si nici geam? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Unde gasesc si eu filtru ulei pt un k1200rs in Bucuresti? Am tot cautat pe net, dar imi prind urechile. Multam' anticipat! Pt tipul care vrea sa ajunga in spania. Eu am ajuns fara niciun fel de problema cu un f650st. Cand m-am intors acasa a inceput sa dea rateuri bendixul, dar in rest absolut nimic, defapt cu totul au fost vreo 8k de km Asa ca daca ai doar 2000eu bagate la ceva de genul si pune-l la punct cu restul de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.