Jump to content

Recommended Posts

  • Admin

Problema este tipica modelelor 1200 (si la GS este la fel), google este plin, litrometrul este dus, nu se poate repara, doar schimba.


» Post actualizat in 29 Apr 2017 07:32

Tre sa schimb mansoanele si cu ocazia asta vreau sa schimb si manerele incalzite (litele actuale sunt terminate).

Stiti pe cineva care dezmembreaza un k1200 rs in perioada asta?
Noi se mai gasesc pe undeva?

SH pe ebay, noi de la reprezentanta sau motorworks.co.uk

Link to post
Share on other sites
  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

... ;)... :cheers:

Link to post
Share on other sites

Succes !

Link to post
Share on other sites

Hristos a înviat!

As schimba şi eu plăcuțele de frână la R1150RT, dar nu stiu dacă merită să dau bani în plus pe BREMBO, asa cum e acum echipata motocicleta. Puteti sa-mi recomandati ceva anume? Dacă stiti şi de unde sa comand la un preț corect, va rog sa-mi specificați.

Va mulțumesc!

post-67306-0-12598800-1493830311_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Hristos a înviat!

As schimba şi eu plăcuțele de frână la R1150RT, dar nu stiu dacă merită să dau bani în plus pe BREMBO, asa cum e acum echipata motocicleta. Puteti sa-mi recomandati ceva anume? Dacă stiti şi de unde sa comand la un preț corect, va rog sa-mi specificați.

Va mulțumesc!

 

Gasesti la Altex: http://altex.ro/set-placute-frana-moto-trw-mcb748-pentru-bmw

 

Pret 89 lei, sa tot ai BMW...

Link to post
Share on other sites

Mulțumesc mult pentru sfaturi şi indicații. Am primit şi ceva oferte, ferodo, brembo, trw, dar nu sunt sigur ce ar fi mai bun: organic sau sinterizat; la fel fata/spate?

Link to post
Share on other sites

Altex e ultimul loc unde te-ai gandi sa dai search la placute de frana moto :crack:

 

Asa e, eu am luat codul lui de placute, am gasit o echivalenta de coduri intre BMW si Lucas TRW dupa care cand am dat cautare pe google dupa codul de Lucas TRW m-a trimis pe site-ul altex, credeam ca nu vad bine... s-au luat si ei dupa emag, sa vanda orice.

Link to post
Share on other sites

Mulțumesc mult pentru sfaturi şi indicații. Am primit şi ceva oferte, ferodo, brembo, trw, dar nu sunt sigur ce ar fi mai bun: organic sau sinterizat; la fel fata/spate?

 

Du-te la orice magazin de piese auto si da-le codul asta: MCB748SV. Este codul pt TRW sinterizate, spune-le sa caute in catalogul de piese de la Autonet sau Autototal, astia sigur le au.

Link to post
Share on other sites

As schimba şi lichidul de frână. Stiu ca trebuie DOT 4, cred ca merge şi DOT 5 în cazul ăsta, dar n-am idee ce cantitate intra. Puteti sa-mi spuneti, sa nu cumpăr prea mult sau prea putin?

Mulțumesc!

» Post actualizat in 05 May 2017 04:45

Plăcute am găsit la "Miidepiese.ro", brembo, la un preț destul de bun.

Link to post
Share on other sites

acuma depinde ce frana ai. daca ai iABS si vrei sa schimb lichidul si in centrala ABS si pe circuit eu recomand lichid DOT4 de la ATE si sa fie de 1L. Asa iti mai ramane sa schimbi lichidul si la ambreiaj!

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Normal, in

circuit nu intra mai mult de 250 ml, aerisire integral, si in unitatea ABS. Cam 500 ml ar fi suficient si pt.ambreiaj.

Link to post
Share on other sites

Mie mi-ar place foarte mult sa produca (deja sunt inventate la masini) placutele de frana care sa nu iti murdareasca janta. Ale mele is negre de la praful ala, dupa un drum asa mai lung.

De franat franeaza bine, folosesc ferodo platinum, nu is asa agresive ca cele sinterizate, discul tine mai mult, overall sunt fericit cu ele, atata doar ca murdaresc jantele in draci.

Edited by Dan Cata
Link to post
Share on other sites

As schimba şi lichidul de frână. Stiu ca trebuie DOT 4, cred ca merge şi DOT 5 în cazul ăsta, dar n-am idee ce cantitate intra. Puteti sa-mi spuneti, sa nu cumpăr prea mult sau prea putin?

 

 

 

sa nu pui NICIODATA DOT5!!!!!!!! poate vrei sa spui DOT 5.1, aia e altceva.

pune in continuare DOT 4

Edited by Crazy Angel
Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Azi am facut o gramada de treburi. Mi'am dat Tuono pe la ora 13:00 si pe la ora 23:00 eram deja intors acasa calare pe un K1200R din 2007.

 

Am si o mica nedumerire, iar pana sa ma scufund in sfintii Youtube si Google am zis ca e mai comod sa intreb aici. Cum Dzeu se foloseste alarma stock BMW care vine montata pe K1200R ..ca mi'am prins urechile in ea si tot nu sunt convins ca e activata asa cum trebuie :)

 

post-47493-0-86779000-1494020281_thumb.jpegpost-47493-0-57843700-1494020282_thumb.jpegpost-47493-0-89822600-1494020324_thumb.jpegpost-47493-0-09407200-1494020367_thumb.jpeg

Edited by SyDemon
Link to post
Share on other sites

Cum Dzeu se foloseste alarma stock BMW care vine montata pe K1200R ..ca mi'am prins urechile in ea si tot nu sunt convins ca e activata asa cum trebuie

 

Apesi butonul care trebuie (nu mai stiu care din cele doua), clipesc semnalizatoarele de doua ori si e armata. Ar trebui apoi sa vezi si bec rosu clipind la bord.

Descuierea din celalalt buton, clipeste o data. Sau mai clipeste daca intre timp a sunat alarma.

Optional poate sa faca si piu-piu la armare/dezarmare sau, alta optiune, sa se armeze automat la cca 30 secunde dupa ce scoti cheia din contact si dezarmare la punerea contactului.

Edited by KHK
Link to post
Share on other sites

Ok, toate bune ... dar cum fac sa activez optiunea cu 30 secunde dupa ce scot cheia ?

 

PS: hai ca am dat jos de pe net .pdf'ul cu manualul pt alarma. Ca zici ca e sora cu cibernetica operatiunea :)

Edited by SyDemon
Link to post
Share on other sites

Ok, toate bune ... dar cum fac sa activez optiunea cu 30 secunde dupa ce scot cheia ?

Cat am avut generatia aia de alarma, nu am folosit niciodata optiunea asta, deci nu stiu, nu ai manualul de la alarma? (vad ca l-ai gasit)

Insa la LC la astea noi, asta este standard si crede-ma ca nu e o placere sa se activeze mereu cum ai luat contactul si apoi sa-ti tot urle cand uiti, misti moto, alimentezi etc. Ideal este s-o faci cand vrei tu din telecomanda.

Edited by KHK
Link to post
Share on other sites

La mine e invers: nu stiu cum sa dezactivez imobilizatorul, căci dacă trec 30 sec după ce ai oprit motorul se activeaza şi când pornesc trebuie sa apăs iarăși butonul din dreapta de pe telecomanda, foarte incomod când ești la bariera şi trebuie sa pornești mai repede când aceasta se ridică.

» Post actualizat in 06 May 2017 10:01

Pe de altă parte, am schimbat uleiul şi toate celelalte în furca, dar după asta cred ca mi s-a stricat senzorul ABS. Acum nu se mai stinge martorul şi nu mai funcționează ABS-ul. Se poate sa se fi stricat când l-am scos pentru ca era înțepenit şi am bătut putin în capul lui ca sa iasă. Cum pot verifica dacă mai funcționează?

Edited by proffroad
Link to post
Share on other sites

Mulțumesc!

Am manualul alarmei, nu este în română, am reușit să dezactivez armarea automată, dar nu şi imobilizatorul. Voi mai încerca atunci când o să am ceva timp pentru asta. Deocamdată mă preocupă acel senzor de ABS. Mi se pare cam scump şi nici nu sunt sigur ca el este de vina. Ce distanta trebuie sa fie intre senzor şi roata? Sa fi avut vreo saiba pe care n-am observat-o şi am pierdut-o?!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...