Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Da jos rama sticlei si mergi cu ea pe la magazinele auto, au sticle auto, cumperi una cat de cat pe masura, apoi la o geamgerie ti.o taie si polizeaza, o lipesti pe rama veche si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Sunt nou pe aici si tocmai mi am achizitionat un R1100S si am o mica problema. La transport mi au spart geamul oglinzii dreapta si nu gasesc sa cumpar sau sa o repar pe a mea. Poate ma ajuta cineva cu un sfat sau cu o oglinda SH :).

Multumesc frumos

 

Acum doi ani mi-am cumpărat un R1150RT. Oglinda din stânga era crăpată.

 

Când am văzut cât costă o oglindă OEM am căutat variante.

 

Soluția găsită : sticlă oglindă pentru Logan MCV = aprox. 15 lei, atelier tăiat geamuri geamuri cu oglinda originală crăpată pentru model = 5 lei (mi-a fost jenă de bătrânul meseriaș și i-am dat mai cu sila 20 de lei...„cum să-ți iau domnule atâta doar pentru o tăietură” ! :) ) , hârtie dublu adezivă = aprox. 20 de lei.

 

Spor la treabă !

Editat de vandrash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Oglinda mea nu are rama care se poate demonta. Oglinda este dintr o bucata. Am cumparat o oglinda auto dar nu am gasit un geamgiu sa o taie iar unul care s a bagat mi a spart o

1.Oglinzile nu sunt turnate, de obicei marginea se da jos, fa o fotografie clara si pune-o aici.

2.Nu orice geamgiu o poate taia, incearca si cauta la altii.

3.Trece-ti orasul la profil, sa stim de unde esti, la cine te trimitem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Halli hallo,

Intentionez sa cumpar un parbriz GIVI cu 7,5cm mai inalt decat originalul pt r1100rt meu. Ma ajunge 120€ cu tot cu taxele postale.

Il recomandati sau s.a dovedit cuiva ca e mai slab construit decat originalul BMW?

Si uite asa paseste motoreta de 18ani, in al 8.lea an pe mana mea si fara evenimente negative.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles si multumesc.

Dar intreb daca este in stare relativ noua.

Ah uitasem... duminica asta vin si pana in Cluj. As putea sa il vad sper.

In rest intrebam de pareri pro sau contra Givi. Ce spun colegii?

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uns niste caneluri la cardan si dupa am pornit motocicleta pe cricul central cu roata spate suspendata si am pus-o in viteza.Ma ingrijorez ca aud zgomote clantanituri la cardan in situatia de mai sus.E normal sau nu?O fi vreo problema?

In mers e tot ok nu trepidatii ,nu zgomote.Am aliniat cardanul cu V urile in acelasi plan.

» Post actualizat in 29 Mar 2018 11:34

Nu pot edita dupa tel.

Am scris la inceput asa:Am uns niste caneluri la cardan.

Editat de adisis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-ai linistit un pic,deja simteam morcovul in...

Nu am facut nicicand

pana acum treaba cu pus in viteza pe cric central .Oricum tehnic nu prea imi explic de ce face acele zgomote in aceasta situatie si pe sosea nu🤔.Sa fie oare proiectate acele unghiuri de la cele doua cruci sa functioneze in parametrii normali cu cardanul doar cind e motorul cu toata greutatea pe roti?

Editat de adisis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Adisis,

Mareee atentie la unsul canelurilor ori cantitatea vaselinei cu care ai umblat pe acolo.

In timp se macina cupla cauciucata din cardan.

Ti.o spune Eu Patitul dupa revizia la un mare Mester.

Daca apar crantanituri, alea sunt metalice, e semnul pt rulment. Bine ca inca nu le ai

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tedy,sa stii ca nu cantitatea vaselinei face rau ,daca e de bun simt.Cupla cauciucata din cardan se strica si datorita imbatranirii cauciucului, dar mai ales NEALINIERII corespunzatoare a cardanului cu partea de cruce dinspre final drive.Acest aspect duce cel mai adesea si la distrugerea rulmentului(rulmentilor)din grup precum si la aparitia tuturor problemelor legate de transmise incepand dupa cutie v. pana la roata spate.

Fac pariu ca trei sferturi din servisuri,mecanici profesionisti sau mai ales amatori nu stiu si nu fac aceasta operatiune corect.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ADEVARAT!

Am avut parte de o suma a factorilor amintiti de tine. Acum batranica mea zburda la a doua tinerete.

 

COLEGII, revin cu intrebarea vis a vis de parbriz de producator, mai inalt.

Aveti recomandari sau poate vreo atentionare asupra vreunui model?

Cel amintit de Dan, nu s.a potrivit starii cerute de mine, anume starii de aproximativ nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva BMW Motorrad Repair And Service Data?? Daca da, de unde l-ati cumparat/descarcat? Merci!
Eu am gasit cele 6 arhive dar pentru a le descarca trebuie sa bag cardul pe tot felul de site'uri dubioase... Le-a descarcat careva? Merci!


https://www.youtube.com/embed/at7UPdI88Jg?rel=0

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...