Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 27 minute, Nguyen a spus:

Torxul de sus parca nu e de acolo, pare a fi dedesubt un lacas in care sa intre surub cu cap hexagonal. Gresesc?

 

Asa am zis si eu....ca au fost inlocuite de fostul proprietar din diverse motive (gen a lovit serios ceva cu handguard-ul de a sarit surubul). Asa ca am cautat pe net si surpriza, sunt exact suruburile stock cu care se prind handguard-urile metalice (vezi poza). Deci nah...german design.

 

P1000159.JPG

 

La 07.07.2019 la 21:49, DKW a spus:

Asta e tot ce am gasit.

 

E perfect 👍.

 

Bar end e evident (21 Nm), "clamp in bow" e menghina care se prinde de ghidon, am o valoare doar pt un M8x25 (12Nm) (tre sa ma uit dar imi pare ca e surubul mic, cel mare e tot T45 ca cel de capat de ghidon), iar M5-urile alea cu cuplu mic 3 Nm (hand protector to bow, spoiler to hand protector) sunt suruburile "pitice" cu care se prind handguard-ul de plastic de tija metalica + extender-ul de handguard.

 

Pana la urma le-am strans in weekend folosind instructiunile de montaj de la Barkbusters pt F800GS corolate cu un tabel universal de la Touratech avand cuplul de strangere pt toate marimile de suruburi. Anume am mers cu 26Nm pt bar end si 16Nm pt prinderea pe ghidon tijei handguardului. Am sa "revizuiesc" valorile (vad ca cele oficiale sunt mai mici) in seara asta.

 

Multumesc pentru ajutor!

 

LEDIT: tot cautand acum pe net despre suruburile cu pricina, am dat peste urmatorul tabel :D

https://f800riders.org/forum/showthread.php/36144-OEM-Accessories-Torques-Values-F-800GS

 

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 15 minute, Dan Cata a spus:

Deloc, acolo trebuie pusa o piulita :D care sa nu se invarta cand strangi surubul :D

 

 

Stie el corect ce a invatat la scoala: la asamblarea cu surub si piulita se strange piulita nu surubul. Care piulita trebuia sa aiba musai si saiba. Doar ca nu intotdeauna e asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Silver Arrow a spus:

Stie el corect ce a invatat la scoala: la asamblarea cu surub si piulita se strange piulita nu surubul. Care piulita trebuia sa aiba musai si saiba. Doar ca nu intotdeauna e asa.

 

Surubul mare are o piulita de 13mm care e deplasabila sa zic asa (tre sa o tii cu cheia). Cel mic in schimb are o piulita M5 (arata ca una cu autoblocare) care sta intr-un locas hexagonal, fiind practic imposibil sa o prinzi cu ceva (gen cheie tubulara), iar in acelasi timp nu are nici cum sa se miste.

N-am vazut saiba la nici unul din ele, dar sincer nici nu le-am desfacut complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am rămas dator cu concluzia. Cazul s-a rezolvat. Am schimbat filtrul de benzina la Mototehnica,  am mers weekendul asta cam 700 km și motocicleta nu a mai avut acel mers inconstant. Am verificat și rezervorul, care era curat, nu avea depuneri. Mulțumesc pentru sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, User_bmw a spus:

Salutare, am rămas dator cu concluzia. Cazul s-a rezolvat. Am schimbat filtrul de benzina la Mototehnica,  am mers weekendul asta cam 700 km și motocicleta nu a mai avut acel mers inconstant. Am verificat și rezervorul, care era curat, nu avea depuneri. Mulțumesc pentru sfaturi

 

 

Cat a fost halatu'?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am avut demontat casetofonul, l-am montat dar nu ma mai lasa sa introduc codul, pe ecran apare 412 4. Am decuplat bateria, dupa 8 ora cind am repus-o acelasi rezultat, ce ar trebui sa verific sau sa fac? multumesc.

Cas.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluatre,

a folosit cineva lichid de frana DOT4 ATE SL6 in sistemulde franare iABS cu asistenta servo? Eu am folosit pana acuma ATE SL dar poate SL6 ar fi mai buna pt iABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! 

Cu ceva timp in urma am avut de vreo 2 ori probleme cu pornirea la cald. Am suspectat atunci bobina de inducție, dar m-a derutat faptul că are o bobina sub rezervor, alimentată printr-o mufa cu 2 fire, de la care pleaca 2 fișe  la bujiile suplimentare amplasate dedesubt, în cilindrii și alte 2 bobine, respectiv pipele care intra în bujiile principale, cele din capetele cilindrilor. Am considerat că bobina de sub rezervor nu ar avea prea mare influență în funcționarea motorului, asa ca am probat doar celelalte două bobine, fără niciun rezultat, mai ales că problema se părea că dispăruse, câteva mii de km pornind bine.

Am avut însă o pornire destul de grea cu motorul rece după ce am stat vreo 3 - 4 ore la întrunirea de la Râmnicu-Sărat. Nu a vrut sa porneasca cu socul tras, abia a pornit fara soc, parand o problema de alimentare, mai ales ca ii făcusem plinul cu benzina premium si m-am gandit ca o fi influentat cumva pompa de benzina sau filtrul, pe care consideram de ceva timp ca trebuie sa-l schimb.

Acasă am reusit sa o mai pornesc de vreo 2 ori, destul de greu si doar fara soc, care cred ca nu face altceva decat sa o tina putin turata, asa ca am dat jos rezervorul, am demontat filtrul, care nu parea sa fie înfundat, rezervorul fiind foarte curat. Asa ca am pus de la fratele meu care are un R1150GS rezervorul  si am incercat sa pornesc, dar fără rezultat. Am incercat apoi cu injectoarele lui, cu pipele lui, am scos toate bujiile pe rand si am vazut ca dau scânteie, le-am pus chiar si pe cele vechi, schimbate cu vreo 2000 de km în urmă, dar tot nimic.

Asa ca m-am blocat si am sunat un prieten: @Dan Cata! Inițial mi-a zis sa verific compresia (am verificat si este foarte buna) si sa controlez fulia motorului, care ar putea fi slabă și poate da eroare senzorilor Hall. Atunci mi-am adus aminte de problemele de pornire din urmă si spunându-i, mi-a zis sa probez si bobina de sub rezervor. Am inlocuit-o repede cu cea a fratelui si A PORNIT!

Acum astept filtrele de benzina si de aer, am comandat Mann, si caut sa cumpar bobina, sau daca are cineva una in plus, astept oferte. Am văzut că pentru modelul cu două bujii pe cilindru sunt coduri diferite fata de modelul cu o singură bujie pe cilindru, dar @Dan Cata mi-a zis ca sunt la fel.

Multumesc mult pentru ajutor, @Dan Cata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt intr-adevar doua tipuei de bobine, dar ambele merg la fel, fac aceeasi treaba si se potrivesc la fix. Unele au fir de masa separat, altele nu; cert e ca is interschimbabile.

Cauta aia de la Beru ZS224 ;)

Doamne ajuta :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu ca prostu, in bord becurile de la ABS sint aprinse alternativ, pina anul acesta dadeam vina pe bateria descarcata dar dupa incarcare isi reveneau, acum aceasta este noua, dar nu reusesc sa ilș pun in functiune, aveti solutii de remediere? multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce motor, 1100 sau 1200?

Dacă este ABS simplu vezi ca găsești procedura de reset pe youtube. Dacă nu, când ajungi în București punem diagnoza și resetăm ABS ul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu casetofonu al rezolvat? Ca n-ai mai spus nimic...

 

Acum 11 ore, bmwio a spus:

Intreb si eu ca prostu, in bord becurile de la ABS sint aprinse alternativ, pina anul acesta dadeam vina pe bateria descarcata dar dupa incarcare isi reveneau, acum aceasta este noua, dar nu reusesc sa ilș pun in functiune, aveti solutii de remediere? multumesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1100 lt, incerc sa gasesc procedura.

Nu am mai facut nimic nici cu casetofonul, ca nu am mai mers cu ea.

Multumesc frumos.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.07.2019 la 15:39, gabyshor a spus:

Ai incercat asa?

"Turn off the ignition. Hold down the ST button and turn the ignition back on. Keep holding the button until the display clears. Now enter the correct code."

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde in Ro as putea duce R ul sa l demonteze complet si sa-l "reimprospatez" (de la desfacut, verificat instalatie electrica.. vopsit.. schimbat piese uzate.. etc... toaleta completa cap coada). ? Nu ma intereseaza o verificare sumara. Vreau sa arate ca noua dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, as fi vrut si eu sa fie, dar oricat i-ai spune "omului" ca ai inteles ca "time is money" tot va sari peste detalii alegand planul B. Mai ai varianta numai sa achizitionezi una de la colectionar din occident, la final constati ca te costa banuti ceva mai putini decat ai da-o cuiva la ReKonditionat.

Ori il desf pe subansamble singur si asistat de un mecanic din zona ta, reconditionezi prin sablare si vopsire electrostatica, apoi reinnoiesti toata inst. electrica, dupa o munca de chinez batran, vei avea rezultate multumitoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...