Djenavar Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Aloha.Este un binevoitor -,posesor de K1200 S in Bucuresti, care sa.mi permita sa ma urc un pic pe el(motor), sa vad cum stau, ca ma bate gandul poate, poatee.Multumesc anticipat Quote Link to post Share on other sites
Djenavar Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Yepppp- este pentru mine? Quote Link to post Share on other sites
Grigore Dolghin Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 Salutare. Un RT 850 porneste doar daca e scos la neutral. Daca e in viteza nu se intampla nimic daca apas pe buton. E normal? Quote Link to post Share on other sites
iaco Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 (edited) 5 minutes ago, Grigore Dolghin said: Salutare. Un RT 850 porneste doar daca e scos la neutral. Daca e in viteza nu se intampla nimic daca apas pe buton. E normal? Cu maneta de ambreiaj trasa? Edited August 26, 2019 by iaco Quote Link to post Share on other sites
Ribo Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 1 minute ago, iaco said: Cu maneta de ambreiaj trasa? cu contactu pus? Quote Link to post Share on other sites
Grigore Dolghin Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 (edited) 1 oră în urmă, iaco a spus: Cu maneta de ambreiaj trasa? Si fara. Daca e scos din viteza, apas pe buton si porneste. Daca e in viteza, nu conteaza cum e ambreiajul, nu se invarte electromotorul. 1 oră în urmă, Ribo a spus: cu contactu pus? Hahaha sigur ca da, contactul pus. Ca sa fiu foarte clar: daca becul verde de neutral e aprins, porneste, indiferent de maneta de ambreiaj. Daca neutralul e stins (adica e in orice treapta de viteza), nu se intampla nimic cand apas pe buton, indiferent de cum e abreiajul. Edited August 26, 2019 by Grigore Dolghin Quote Link to post Share on other sites
iaco Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 Pai, daca e in viteza, porneste doar cu maneta de ambreiaj trasa. Daca nu merge nici cu maneta de ambreiaj trasa, s-ar putea sa fie murdar microswitchu din maneta (la frana spre exemplu, o sa auzi un mic click in timp ce tragi de maneta). Am avut fix aceeasi problema la k1200s si s-a rezolvat dupa ce am demontat maneta si am curatat acel switch - poti vedea aici tutorial: Quote Link to post Share on other sites
Admin l.u.v Posted August 26, 2019 Admin Share Posted August 26, 2019 Contactul de la cricul lateral funcționează? Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 Orice mobra trebuie sa porneasca cu ambreiajul tras, in orice treapta. Daca e lasat pe cricul lateral, nu o sa invarta (pt 850/1100) dar o sa invarta daca e la neutral (pt 1150/1200). Pentru contactul de la ambreiaj, poti fie sa: - il inlocuiesti, cel mai bine - il suntezi, bagi o lita in mufa de pe langa cadru central, partea stanga - nu iti recomand pt ca o sa poti da la automat si daca e mobra in viteza si ambreiajul nu e tras, adica o sa iti poti misca motorul din electromotor si asta nu e tocmai placut sa te surprinda Quote Link to post Share on other sites
Grigore Dolghin Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 Acum 1 oră, Dan Cata a spus: Orice mobra trebuie sa porneasca cu ambreiajul tras, in orice treapta. Daca e lasat pe cricul lateral, nu o sa invarta (pt 850/1100) dar o sa invarta daca e la neutral (pt 1150/1200). Pentru contactul de la ambreiaj, poti fie sa: - il inlocuiesti, cel mai bine - il suntezi, bagi o lita in mufa de pe langa cadru central, partea stanga - nu iti recomand pt ca o sa poti da la automat si daca e mobra in viteza si ambreiajul nu e tras, adica o sa iti poti misca motorul din electromotor si asta nu e tocmai placut sa te surprinda Multumesc pentru informatii. Asa banuiam si eu, ca RT-ul de 1200 porneste cand e bagat in viteza si trag maneta de ambreiaj. Ala de 850 nu. (ca sa raspund si la cealalta intrebare, da, contactul de la cricul lateral functioneaza corect). Inseamna ca tre'sa ma ocup de treaba asta, ca e enervant sa fiu nevoit sa-l scot la neutral ca sa-l pornesc. Quote Link to post Share on other sites
TeDy 'M Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 E posibil ca fostul proprietar sa fi facut vreo modificare in scop preventiv, a contactului elecric prin indicatorul de treapta de viteza? Quote Link to post Share on other sites
mv11b1 Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Salutare! Are careva in plus o clema (poz 3)? Unui caine i s-a parut tare gustoasa, si a servit cu pofta si capacul (poz 1). Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc . Sunt bun de cinste daca o aveti Quote Link to post Share on other sites
Nguyen Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Acum 2 minute, mv11b1 a spus: Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc N-am inteles chestia asta la BMW, si eu a trebuit sa cumpar niste spite de model mai vechi si trebuia sa iei minim 10 bucati iar la nipluri la fel. Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Acum 45 minute, mv11b1 a spus: Salutare! Are careva in plus o clema (poz 3)? Unui caine i s-a parut tare gustoasa, si a servit cu pofta si capacul (poz 1). Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc . Sunt bun de cinste daca o aveti Ai și tu un cod al clemei? Sau, dacă nu, dă-mi seria mobrei sa mă uit dacă pot face ceva. Sau iei set și mai cauți 24 de câini! Quote Link to post Share on other sites
mv11b1 Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Acum 9 minute, john17 a spus: Ai și tu un cod al clemei? Sau, dacă nu, dă-mi seria mobrei sa mă uit dacă pot face ceva. Sau iei set și mai cauți 24 de câini! Cod clema 11 14 1 341 261 . Seria ZF06773 Quote Link to post Share on other sites
Akbert Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Salutare un electromotor BMW cod 12317691956 (ptr un GS 1200 din 2010) are cineva? Quote Link to post Share on other sites
Nguyen Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Acum 9 minute, Akbert a spus: Salutare Asta se repara usor, ce problema are? Quote Link to post Share on other sites
Akbert Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 curent primeste, dar nu se mai invarte. solenoidul pare ok. nu l-am desfacut sa vad ... nici nu cred ca gasesc piese Quote Link to post Share on other sites
Nguyen Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Acum 6 minute, Akbert a spus: curent primeste, dar nu se mai invarte. solenoidul pare ok. nu l-am desfacut sa vad ... nici nu cred ca gasesc piese Asta e un electromotor ca de auto, sunt sanse mari sa gasesti piese. Du-te la un atelier specializat pe reparatii de electromotoare, ti-l face sigur. Eu am revizionat candva un electromotor de R65 si am gasit piese in Romania pe aftermarket marca Cargo. Acum 1 minut, Nguyen a spus: dar nu se mai invarte. s A murit deodata sau dadea semne de oboseala? Quote Link to post Share on other sites
gabyshor Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Am avut probleme cu electromotoru la 1150 gsa, era rupta o spira, am fost la un mester specializat pe electromotoare si in 10 min plecam cu problema rezolvata. Avea o groaza de piese si a cautat un alt rotor si l-a inlocuit pe al meu (parca a spus ca e de la un peugeot). Oricum, du-te la un atelier, ar trebui sa se rezolve. Quote Link to post Share on other sites
Akbert Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 am incercat pe la mecanicii moto, dar nu se baga sau nu au timp.... nu ma gandisem sa incerc la altii. ms de pont Quote Link to post Share on other sites
Nguyen Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Acum 3 minute, Akbert a spus: am incercat pe la mecanicii moto, dar nu se baga sau nu au timp.... nu ma gandisem sa incerc la altii. ms de pont Mecanicii de moto nu stiu sa faca electromotoare auto. Si viceversa... Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 RSS cargo, vezi care e mai aproape de tine. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.