Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Salut colegii!

1. Pt ca  vreau sa reiinoiesc uleiul in "telescoape", intreb daca odata cu asta trebuiesc inlocuiti si cuzinetii, sau sa pun numai perechile de semeringuri?

2. Frunzarind pe net, am dat peste un link interesant privitor la inlocuire bucsele din capul acelorasi  "telescoape",insa GS1200, de fapt aceleasi si la mine pt R1100RT.. Procedura asemanatoare si altor modele.

Nu e problema daca nu merge cu tradusul din germana, pt ca linkul e insotit de poze pas cu pas, numai ce vreau sa mentionez ca la inceput aminteste manifestarea, ceva scartait la apasarea pe ghidoane.

Al naibii pret au bucsele, 31422314135 cod oem, poate cineva ma ajuta si cu asta, ati gasit alta solutie cu bucse de la auto?-ceva de forma astora exista la bratele bascula auto, insa dimensiunile...

 

https://www.gs-forum.eu/threads/lager-der-gabelbruecke-oben-topfgelenke.127056/

Kein mineralische, sondern neutrales Fett nehmen, das wäre die Lösung.

ATENTIE LA VASELINA FOLOSITA SA NU INMOAIE CAUCIUCUL BUCSEI ! Deci NU MINERALA! ci neutral de aia alba.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vei scoate tuburile o sa vezi daca trebuie sa schimbi si cuzinetii, dupa culoarea uleiului si eventualele semne de pe tuburi, dar neavand arcuri in tuburi stresul este mult mai redus si sanse foarte mici sa schimbi cuzinetii.

Bucsele alea nu prea le gaseti decat OEM, daca ai cunostinte pe la distribuitorii de piese, si cu dimensiunile bucselor, poate ai noroc sa gasesti de pe la vreun producator european.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tijele bune merita intretinerea.

Am reusit sa extrag cuzinetii, cei noi sunt pe drum, pana atunci am timp suficient sa curat, sa "imbrac in aur"/revizie generala a furcii, ulei 10W Liqui Moly+ cele 2 per de semeringuri noi. 

Upsss Dane! Sa te mai necajesc si eu cu lucrul... Iar am ajuns la corpuri si cabluri

IMG_20200131_211348.thumb.jpg.b71879ccf0ed928dd2d733bf796d9bc6.jpg

IMG_20200203_190030.jpg

IMG_20200203_190211.jpg

IMG_20200203_190307.jpg

IMG_20200203_133425.jpg

IMG_20200131_211242_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegii!!!!!!!!

Intrebare, oare se poate repara Basic Module ECU la un RT 2014? Face cineva aceasta piesa prin Roamania?

Sau daca nu de unde pot sa cumpar aceasta piesa?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, anapurna said:

Sau daca nu de unde pot sa cumpar aceasta piesa?

 

Mototehnica. Motohub, Bavaria, sau, daca ai codul de piesa Autonet, Intecars, Unix, etc.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept pareri/sfaturi/ răspunsuri 

Ce ulei sa pun in cutia de viteze la R1100RT,? clasic in anii 9x era 80w90 GL5.

Tehnologia aditivilor a evoluat... 

Gandind catre extreme, o varianta este Castrol75w140. 

Sau mai de mijloc Ravenol 75w90, dar fullsyntetic.

Teama îndeobște cunoscuta este pt uleiurile subtiri(stiu-nu uit de aditivarea lor) bașca exploatate in timpul vremurilor noastre mai sufocante,

Deci pt boxerul cu cutie clasica, ce ziceti? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe unele site-uri, acum indica 75w140. 

Eu am pus ochii pe fullsyntetic ul de la Ravenol 75w90.. Mai stau in expectativa. 

 

Pana una alta, intre timp am pus seturile complete de intinzatoare pt lant distributie noi-noi.

Jambele asemenea. 

Maine schimb si pompa de benzina, am vb cu Dan, si am luat VDO modelul de A8. 

Sa vad cum o voi simți dupa ce are telescoapele complet servisate si arcurile noi. 

Bănuiesc ca urmatoarea revizie atat de amănunțită sa fie poate peste vreo 10 ani. 

Las timp meseriasilor si loc pt modelele noi. 

P. S. Stati linistiti ca nu va fi vanduta😋

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, TeDy 'M a spus:

Sa vad cum o voi simți dupa ce are telescoapele complet servisate si arcurile noi

La furca nu simti nimic, amortizorul central are rol important, furcile sunt doar de ghidaj. La ce arcuri faci referire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La singurele care le are.

Cele 2 de pe telescoape, ca jambele furcii nu au arcuri

Am facut mențiunea ca insumez 150 cu bagaj in cele mai multe dati, +80 cand sunt cu pasager, si ca as vrea sa fie putin mai tari si 1cm mai sus. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ce mai zic si altii de transmisie

https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?2026-r1150rt-transmission

BMW TRANSMISSION NOTE

A splendid new boxer. But still criticized for shifting. How come? MO has a look at the builder of BMW's gearboxes.

A condition of the contract with Getrag was "No noise when first gear is engaged!"

Tester Guenter Wimme addressed the issue of shifting behavior unequivocally:

"In the old BMW tradition the great weakness remains: the gearbox. Difficult shifting, long shift lever travel, graunchy shifts between first and second, and still the old tale of woe in finding first at stoplights."

The Bavarians had already contacted gearbox builders in Japan, Italy and Austria. But after ongoing testing of the prototype proposals the source will remain where it has been since 1978: at Getrag in Ludwigsburg, or more precisely, at the Getrag subsidiary, ZWN in Neuenstein/Hohenloh.

Understandably, the people at Getrag don't like hearing the reproach that they can't build a decent transmission for the prestigious BMW bike, all the moreso since the 3,000 workers of the factory supply the cream of the international automakers with their gearboxes.

Of course, their biggest single customer is BMW. The complete automotive line, from the 3-series on, is equipped by Getrag, and also the motorcycle line: old Boxers, new Boxers, and K-series. The exception is the F-650 with the Rotax motor. In round numbers, ZWN/Getrag has built about half a million motorcycle transmissions for BMW. Up till 1978, BMW built their own motorcycle transmissions.

Getrag is proud, and rightly so, of their high automotive product-standard, which applies equally to the motorcycles. All the parts are calculated to take the maximum possible stress from fully-loaded machines, difficult mountain passes and maximum torque. This is a reputation to which we can attest, having performed so many long-distance endurance tests on BMW's. Transmissions of the Bavarian motorcycles are still in spotless condition after 100,000 kilometers and can boast tolerances which would be expected from new parts.

Nevertheless, BMW's new boxers don't come close to delivering the same standard of gear-changing that has been set by comparable machines such as Honda's ST 1100. What is the dirty secret here?

Shifting a BMW transmission requires great concentration.

The light turns green, you pull in the clutch and step on the shift lever of our brand-new Boxer. It doesn't snick into first, it makes no "clack"...On the dash the big neutral "0" still shows on the digital gear indicator and first gear just won't go in. The "hard cases" just keep standing on the pedal and let the clutch out slowly; the more delicate riders go back to neutral, let the clutch back out and start the process over.

How do you suppose the BMW automobile developers would react if they were told that the new top-of-the-line 7-series BMW sedans would only go into first gear only 50% of the time? Of course, they would say, "Guys, get your tails right back to the drawing boards!".

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 01.03.2020 la 19:44, Dan Cata a spus:

Asta ca nu intra in a 1-a nu e nici macar cea mai mare problema la cutiile de 1150 :D

 

Ma tenteaza un 1150(R,GS,RT) sau un 1100 S pe post de a doua mobra, buna la toate. O Italia in Weekend, la munca ocazional si eventualele drumuri virajate de weekend cand Busa nu e acasa :))

 

Au ajuns la ~ 3000 euro si sunt tentante rau.

 

La ce trebuie sa ma uit?

 

Multumesc anticiapat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rahan, am zis vechi, nu antic :))

 

RT-ul si R-ul sunt primele pe lista. Dupa experienta de acum 2 ani cu K12- RS-ul cumparat cu cateva zile inainte de concediu dupa ce a crapat, din nou, domnul Softail, am ramas cu gandul la un boxer de la ei.

 

 

 

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...