Dan Cata Postat Decembrie 11, 2019 Share Postat Decembrie 11, 2019 Exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Decembrie 11, 2019 Share Postat Decembrie 11, 2019 Acum 15 minute, Dan Cata a spus: Exact! Multumesc Dane! Raman dator ca de obicei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 31, 2020 Share Postat Ianuarie 31, 2020 (editat) Salut colegii! 1. Pt ca vreau sa reiinoiesc uleiul in "telescoape", intreb daca odata cu asta trebuiesc inlocuiti si cuzinetii, sau sa pun numai perechile de semeringuri? 2. Frunzarind pe net, am dat peste un link interesant privitor la inlocuire bucsele din capul acelorasi "telescoape",insa GS1200, de fapt aceleasi si la mine pt R1100RT.. Procedura asemanatoare si altor modele. Nu e problema daca nu merge cu tradusul din germana, pt ca linkul e insotit de poze pas cu pas, numai ce vreau sa mentionez ca la inceput aminteste manifestarea, ceva scartait la apasarea pe ghidoane. Al naibii pret au bucsele, 31422314135 cod oem, poate cineva ma ajuta si cu asta, ati gasit alta solutie cu bucse de la auto?-ceva de forma astora exista la bratele bascula auto, insa dimensiunile... https://www.gs-forum.eu/threads/lager-der-gabelbruecke-oben-topfgelenke.127056/ Kein mineralische, sondern neutrales Fett nehmen, das wäre die Lösung. ATENTIE LA VASELINA FOLOSITA SA NU INMOAIE CAUCIUCUL BUCSEI ! Deci NU MINERALA! ci neutral de aia alba. Editat Ianuarie 31, 2020 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 31, 2020 Share Postat Ianuarie 31, 2020 (editat) Cand vei scoate tuburile o sa vezi daca trebuie sa schimbi si cuzinetii, dupa culoarea uleiului si eventualele semne de pe tuburi, dar neavand arcuri in tuburi stresul este mult mai redus si sanse foarte mici sa schimbi cuzinetii. Bucsele alea nu prea le gaseti decat OEM, daca ai cunostinte pe la distribuitorii de piese, si cu dimensiunile bucselor, poate ai noroc sa gasesti de pe la vreun producator european. Editat Ianuarie 31, 2020 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 1, 2020 Share Postat Februarie 1, 2020 Cam asta e treaba cu bucsele alea. Fiind cu lucrarea in zona telescoapelor, le-as fi reinnoit, cu toate ca nu e stringent. Un moft de la care data asta ma abtin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 1, 2020 Share Postat Februarie 1, 2020 Daca nu au crapaturi vizibile sau joc nu ai de ce sa le schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 Tijele bune merita intretinerea. Am reusit sa extrag cuzinetii, cei noi sunt pe drum, pana atunci am timp suficient sa curat, sa "imbrac in aur"/revizie generala a furcii, ulei 10W Liqui Moly+ cele 2 per de semeringuri noi. Upsss Dane! Sa te mai necajesc si eu cu lucrul... Iar am ajuns la corpuri si cabluri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 Salut colegii!!!!!!!! Intrebare, oare se poate repara Basic Module ECU la un RT 2014? Face cineva aceasta piesa prin Roamania? Sau daca nu de unde pot sa cumpar aceasta piesa? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 (editat) 19 minutes ago, anapurna said: Sau daca nu de unde pot sa cumpar aceasta piesa? Mototehnica. Motohub, Bavaria, sau, daca ai codul de piesa Autonet, Intecars, Unix, etc. Editat Februarie 3, 2020 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 3, 2020 Admin Share Postat Februarie 3, 2020 Acum 50 minute, anapurna a spus: Intrebare, oare se poate repara Basic Module ECU la un RT 2014? Face cineva aceasta piesa prin Roamania? România, nu afară da. https://www.ecutesting.com/product-catalogue/bmw/r1200/abs-pump-ecumodule-combined/amc108473/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 Multumesc. Am codul de piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 Astept pareri/sfaturi/ răspunsuri Ce ulei sa pun in cutia de viteze la R1100RT,? clasic in anii 9x era 80w90 GL5. Tehnologia aditivilor a evoluat... Gandind catre extreme, o varianta este Castrol75w140. Sau mai de mijloc Ravenol 75w90, dar fullsyntetic. Teama îndeobște cunoscuta este pt uleiurile subtiri(stiu-nu uit de aditivarea lor) bașca exploatate in timpul vremurilor noastre mai sufocante, Deci pt boxerul cu cutie clasica, ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 10, 2020 Admin Share Postat Februarie 10, 2020 89w90, de ce ai schimba ceva ce merge bine? Ca și idee, și la GTR1400 tot 80w90 cere, și e cu 15 ani mai tânără. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 Pe unele site-uri, acum indica 75w140. Eu am pus ochii pe fullsyntetic ul de la Ravenol 75w90.. Mai stau in expectativa. Pana una alta, intre timp am pus seturile complete de intinzatoare pt lant distributie noi-noi. Jambele asemenea. Maine schimb si pompa de benzina, am vb cu Dan, si am luat VDO modelul de A8. Sa vad cum o voi simți dupa ce are telescoapele complet servisate si arcurile noi. Bănuiesc ca urmatoarea revizie atat de amănunțită sa fie poate peste vreo 10 ani. Las timp meseriasilor si loc pt modelele noi. P. S. Stati linistiti ca nu va fi vanduta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 10, 2020 Admin Share Postat Februarie 10, 2020 1 oră în urmă, TeDy 'M a spus: Sa vad cum o voi simți dupa ce are telescoapele complet servisate si arcurile noi La furca nu simti nimic, amortizorul central are rol important, furcile sunt doar de ghidaj. La ce arcuri faci referire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 La singurele care le are. Cele 2 de pe telescoape, ca jambele furcii nu au arcuri Am facut mențiunea ca insumez 150 cu bagaj in cele mai multe dati, +80 cand sunt cu pasager, si ca as vrea sa fie putin mai tari si 1cm mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 10, 2020 Admin Share Postat Februarie 10, 2020 Te referi la amortizorul fata si cel central? Ai schimbat arcurile la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 (editat) Da da, la ele ma refeream. Pt greutatea mentionata mai sus, Asa am transmis celor de la atelier. Editat Februarie 10, 2020 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Februarie 21, 2020 Share Postat Februarie 21, 2020 ce mai zic si altii de transmisie https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?2026-r1150rt-transmission BMW TRANSMISSION NOTE A splendid new boxer. But still criticized for shifting. How come? MO has a look at the builder of BMW's gearboxes. A condition of the contract with Getrag was "No noise when first gear is engaged!" Tester Guenter Wimme addressed the issue of shifting behavior unequivocally: "In the old BMW tradition the great weakness remains: the gearbox. Difficult shifting, long shift lever travel, graunchy shifts between first and second, and still the old tale of woe in finding first at stoplights." The Bavarians had already contacted gearbox builders in Japan, Italy and Austria. But after ongoing testing of the prototype proposals the source will remain where it has been since 1978: at Getrag in Ludwigsburg, or more precisely, at the Getrag subsidiary, ZWN in Neuenstein/Hohenloh. Understandably, the people at Getrag don't like hearing the reproach that they can't build a decent transmission for the prestigious BMW bike, all the moreso since the 3,000 workers of the factory supply the cream of the international automakers with their gearboxes. Of course, their biggest single customer is BMW. The complete automotive line, from the 3-series on, is equipped by Getrag, and also the motorcycle line: old Boxers, new Boxers, and K-series. The exception is the F-650 with the Rotax motor. In round numbers, ZWN/Getrag has built about half a million motorcycle transmissions for BMW. Up till 1978, BMW built their own motorcycle transmissions. Getrag is proud, and rightly so, of their high automotive product-standard, which applies equally to the motorcycles. All the parts are calculated to take the maximum possible stress from fully-loaded machines, difficult mountain passes and maximum torque. This is a reputation to which we can attest, having performed so many long-distance endurance tests on BMW's. Transmissions of the Bavarian motorcycles are still in spotless condition after 100,000 kilometers and can boast tolerances which would be expected from new parts. Nevertheless, BMW's new boxers don't come close to delivering the same standard of gear-changing that has been set by comparable machines such as Honda's ST 1100. What is the dirty secret here? Shifting a BMW transmission requires great concentration. The light turns green, you pull in the clutch and step on the shift lever of our brand-new Boxer. It doesn't snick into first, it makes no "clack"...On the dash the big neutral "0" still shows on the digital gear indicator and first gear just won't go in. The "hard cases" just keep standing on the pedal and let the clutch out slowly; the more delicate riders go back to neutral, let the clutch back out and start the process over. How do you suppose the BMW automobile developers would react if they were told that the new top-of-the-line 7-series BMW sedans would only go into first gear only 50% of the time? Of course, they would say, "Guys, get your tails right back to the drawing boards!". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2020 Share Postat Martie 1, 2020 Asta ca nu intra in a 1-a nu e nici macar cea mai mare problema la cutiile de 1150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Martie 1, 2020 Share Postat Martie 1, 2020 La R1200RT 2008, adusă din Anglia, se poate regla farul pentru conducerea pe partea dreaptă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 La 01.03.2020 la 19:44, Dan Cata a spus: Asta ca nu intra in a 1-a nu e nici macar cea mai mare problema la cutiile de 1150 Ma tenteaza un 1150(R,GS,RT) sau un 1100 S pe post de a doua mobra, buna la toate. O Italia in Weekend, la munca ocazional si eventualele drumuri virajate de weekend cand Busa nu e acasa :)) Au ajuns la ~ 3000 euro si sunt tentante rau. La ce trebuie sa ma uit? Multumesc anticiapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 ... la un 1100gs :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 (editat) Rahan, am zis vechi, nu antic :)) RT-ul si R-ul sunt primele pe lista. Dupa experienta de acum 2 ani cu K12- RS-ul cumparat cu cateva zile inainte de concediu dupa ce a crapat, din nou, domnul Softail, am ramas cu gandul la un boxer de la ei. Editat Martie 5, 2020 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 5, 2020 Share Postat Martie 5, 2020 Apai la 3k, zice bine Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.