Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2021 Share Postat Ianuarie 7, 2021 Roaga-l pe Tibi sa se uite la motor, daca trebuie sau nu reparate admisiile. Nu ar avea de ce creste relanti-ul la 1500, indiferent cat de tare il incalzesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Ianuarie 7, 2021 Share Postat Ianuarie 7, 2021 3 hours ago, Dan Cata said: Roaga-l pe Tibi sa se uite la motor, daca trebuie sau nu reparate admisiile. Nu ar avea de ce creste relanti-ul la 1500, indiferent cat de tare il incalzesti. ha, tu esti faimos world-wide in lumea BMW-urilor "oilhead"! peste tot pe forumuri straine vezi mentionat "cata dan kit" l-am contactat, mi-a scris ca din descrierea mea pare a fi vorba de "o simpla problema de alimentare". abia la inceputul lui februarie o s-o duc, ceea ce e bine, oricum se nasoleste rau vremea chiar si daca trebuie reparate admisiile, iau kit de la tine si o scot la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 9, 2021 Share Postat Ianuarie 9, 2021 (editat) Un La Mulți Ani si din partea mea! Vin cu o intrebare mai veche, ca tot se vb acum de corpurile de admisie. La boxerele 1100, 1150, Cand motorul este oprit si acceleratia lăsată liberă, CLAPETA din corpuri ce obtureaza fluxul de aer, stă închisă complet-adică SE SPRIJINĂ IN CORPUL CILINDRIC? Aerul pt Relanti va fi dozat NUMAI din șuruburile mari? Sau si Clapeta este 2-3 zecimi distanțată de peretele corpului? Mulțumesc pt răspuns obiectiv. Editat Ianuarie 9, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 9, 2021 Share Postat Ianuarie 9, 2021 Oricum ar fi tre să aibă un limitator de cursă, nu se sprijină în corp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 La 09.01.2021 la 15:58, john17 a spus: Oricum ar fi tre să aibă un limitator de cursă, nu se sprijină în corp! Bineinteles ca exista un surub limitator. Dar insist cu intrebarea: Daca in interior clapeta inchide ajungand in peretele corpului, sau ramane deschisa o fanta de ordinul zecimilor si cam cat sa fie-mai putin decat lera de 0,05? si rectific fata de postarea mea anterioara: nefiind vorba de 2-3 zecimi ci acel 0,05mm fiind jumatate de zecime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 Este o poveste fara sfarsit sa reglezi admisia din lere la o motocicleta cu un km respectabil. Ai nevoi de reglaj pe aspiratie.Pune ceasuri comparatoare si asa reglezi motorul. Daca nu ai....mergi acolo unde unii au investit in asa ceva.Din respect ptr motocicleta ta. Ai intrebat.....ai aflat. Restul depinde de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2021 Share Postat Ianuarie 15, 2021 O intrebare oarecum similara, voi cum va tineti brelocul la cheile de contact, pe stanga sau pe dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 15, 2021 Share Postat Ianuarie 15, 2021 La 11.01.2021 la 23:25, johnbv a spus: "Ai nevoi de reglaj pe aspiratie.Pune ceasuri comparatoare si asa reglezi motorul" Hmm.. Ceas comparator, mda... E de râs asemeni poveștii cu brelocul, depinde stangaci/dreptaci fiecare cum a fost înzestrat a mângâia ciocănitoarea... Am folosit ceas comparator la honuire de bloc motor, prima achizitie in Oct.1990, nicidecum pt echilibrat corpuri de admisie. Multumesc pt "obiectivitate". Cu toate că mai indicat era sa spuneti altceva... Repet intrebarea, poate stie altcineva: Fluxul de aer necesar pt relanti, provine numai din aerul ce este permis de suruburile mari de reglaj(clapetele obturand complet), SAU Clapetele sunt puțin deschise față de corpul admisiei, relativ 0,03-0,05-0,10 ? Dacă dorește cineva a răspunde corect si obiectiv, îi mulțumesc! Acum 4 ore, Dan Cata a spus: O intrebare oarecum similara, voi cum va tineti brelocul la cheile de contact, pe stanga sau pe dreapta? Similara spui tu, dar nu își are locul aici! De era printre noi un croitor pt bărbați, ai fi aflat că până și problema/întrebarea ta, tot are sens. Da, un croitor bun care inca mai croiește pantaloni, te va intreba de îți porți cu precădere cucul pe o anume parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Ianuarie 15, 2021 Share Postat Ianuarie 15, 2021 1 oră în urmă, TeDy 'M a spus: Repet intrebarea, poate stie altcineva: Fluxul de aer necesar pt relanti, provine numai din aerul ce este permis de suruburile mari de reglaj(clapetele obturand complet), SAU Clapetele sunt puțin deschise față de corpul admisiei, relativ 0,03-0,05-0,10 ? Dacă dorește cineva a răspunde corect si obiectiv, îi mulțumesc! Similara spui tu, dar nu își are locul aici! De era printre noi un croitor pt bărbați, ai fi aflat că până și problema/întrebarea ta, tot are sens. Da, un croitor bun care inca mai croiește pantaloni, te va intreba de îți porți cu precădere cucul pe o anume parte. Nu mai stiu exact, dar parca clapeta nu obtureaza complet. Daca doresti, aveam telefonul unui tip din Germania, care a lucrat la BMW, si care are o pravalie de curtat si reglat blocurile clapeta admisie aer. Era vreo 100 € operatiunea. O sa caut datele de contact si ti le trimit. Uite ca l-am gasit: http://www.ralphengelbrecht.de/ Banuiesc ca omul vorbeste si engleza cam ca orice neamt. Da-i si tu un e-mail la info@ralphengelbrecht.de si spune-i ce te doare. O sa iti raspunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 15, 2021 Share Postat Ianuarie 15, 2021 Da! Mulțumesc mult și chiar foarte mult Silver Arrow! Eu din cate am văzut la admisiile de pe moto meu, putin greu dar cu insistente întra vârful la lera de 0,05 ( lera ce am, este mai îngustă la vârf) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Februarie 7, 2021 Share Postat Februarie 7, 2021 Salutare, din 2019 sunt posesorul unui R1200RS an 2017 culoare frozen bronze metalic. Este primul tourer pe care il posed, pana acum am trecut prin vreo 5 vitezane. Sunt foarte incantat de ea, lucru reflectat si in numarul de kilometri facuti. Daca inainte faceam 3-4000km, acum trec de 9-10.000km/an. A fost configurat de primul proprietar cu pachetele Confort, Touring si Dynamic. Ca si accesorii Aftermarket am montat: -inaltator ghidon MV -parbriz touring Puig -finala titanium Akrapovic -cadru protectie motor Wunderlich Acessorii originale BMW: -set valize -navigatie BMW Navigator V Penru turul de anul acesta planuiesc sa ajung si in Romania si probabil va trebui sa fac revizia spre finalul turului. Aveti experiente cu service-ul BMW Motorrad de la Oradea? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 7, 2021 Admin Share Postat Februarie 7, 2021 Da, sunt oameni serioși. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 Acum 19 ore, l.u.v a spus: Da, sunt oameni serioși. Merci ! Si la Opel am avut experiente foarte bune cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu voshod Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 Salut! La k1200lt uleiul la motor este 20w50 mineral sau sintetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 11, 2021 Admin Share Postat Februarie 11, 2021 La k1200lt nu pui decât 10w40. 15w50 doar vara și dacă îți consumă ulei. 20w50 este pentru boxere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu voshod Postat Februarie 11, 2021 Share Postat Februarie 11, 2021 Multumesc, care marca e recomandata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Februarie 12, 2021 Share Postat Februarie 12, 2021 Cartea de la r1200rt 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 12, 2021 Admin Share Postat Februarie 12, 2021 La 11.02.2021 la 13:04, nelu voshod a spus: Multumesc, care marca e recomandata? Eu evit uleiurile foarte comerciale și supraexpuse, gen Motul, Repsol etc. Încearcă Belray, Liqui Moly, Eneos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu voshod Postat Februarie 14, 2021 Share Postat Februarie 14, 2021 La 12.02.2021 la 19:46, l.u.v a spus: Eu evit uleiurile foarte comerciale și supraexpuse, gen Motul, Repsol etc. Încearcă Belray, Liqui Moly, Eneos. Domnule Luigi cum ati facut legaturile la radio cd-ul clarion ca sa pastrati comenzile de pe ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 14, 2021 Admin Share Postat Februarie 14, 2021 Nu le-am păstrat, nu erau compatibile, comandam radioul direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 (editat) guys si-a comandat vreodata cineva parbriz de pe acest site? https://boxer-parts.eu/r1150r-touring-windshield-site sunt de calitate? am problema de'a avea 1.88 si motocicleta mea are acest parbrizash. sincer sa fiu cel mai mult imi place cum arata fara niciun fel de parbriz, d-aia am si ales modelu' asta in detrimentu' unui RT, dar ieri am bagat niste autostrada si, desi la 100 la ora e acceptabil, la peste 130, 140 nu prea mai e combinatie, nu ma vad bagand zile intregi in conditiile alea. sau poate mai bine il iau direct pe asta? https://www.olx.ro/oferta/parbriz-mare-mic-aripa-capac-motor-bmw-r1150r-r1200r-r850r-r1100-IDee6gV.html#880950ec8c 40cm mi se pare cam mic (atata are si ala de la polonezi, de mai sus), dar ma gandesc ca-i pot adauga un "lip" orice sfat (in afara de "mai bine-ti luai RT :D") e binevenit! Editat Februarie 19, 2021 de drujbex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barca Lascar Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 Salut! Pe Louis.de te-ai uitat? Este un parbriz la 114Eu cu kit montaj... Îți recomand și o extensie aripa la 20eu. Plus 10eu expedierea și ieși mai ieftin ca-n Polonia. În 5 zile livrarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 19, 2021 Admin Share Postat Februarie 19, 2021 Având în vedere înălțimea ta și tipul motocicletei, nu vei simți nicio diferență majoră, indiferent de parbrizul ales. Nakedurile nu sunt motoare cu care să mergi peste 130 km/oră, fără să fii velă pe ele. Încearcă să vezi dacă MRA fabrică parbriz pentru modelul tău, eu am cu deflector și sunt foarte mulțumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 7 minutes ago, l.u.v said: Având în vedere înălțimea ta și tipul motocicletei, nu vei simți nicio diferență majoră, indiferent de parbrizul ales. Nakedurile nu sunt motoare cu care să mergi peste 130 km/oră, fără să fii velă pe ele. Încearcă să vezi dacă MRA fabrică parbriz pentru modelul tău, eu am cu deflector și sunt foarte mulțumit. raspunsul tau e varianta politicoasa pentru "mai bine iti luai RT" 32 minutes ago, Barca Lascar said: Salut! Pe Louis.de te-ai uitat? Este un parbriz la 114Eu cu kit montaj... Îți recomand și o extensie aripa la 20eu. Plus 10eu expedierea și ieși mai ieftin ca-n Polonia. În 5 zile livrarea... uite ca nu m-am uitat, n-as sti sa zic de ce :)) nu m-am gandit. ar fi cel de mai jos, e fabricat de MRA pt modelul meu, cum e sugerat si mai sus. pretul e chiar ok, cred ca-l comand saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 Acum 4 ore, drujbex a spus: guys si-a comandat vreodata cineva parbriz de pe acest site? https://boxer-parts.eu/r1150r-touring-windshield-site sunt de calitate? am problema de'a avea 1.88 si motocicleta mea are acest parbrizash. sincer sa fiu cel mai mult imi place cum arata fara niciun fel de parbriz, d-aia am si ales modelu' asta in detrimentu' unui RT, dar ieri am bagat niste autostrada si, desi la 100 la ora e acceptabil, la peste 130, 140 nu prea mai e combinatie, nu ma vad bagand zile intregi in conditiile alea. sau poate mai bine il iau direct pe asta? https://www.olx.ro/oferta/parbriz-mare-mic-aripa-capac-motor-bmw-r1150r-r1200r-r850r-r1100-IDee6gV.html#880950ec8c 40cm mi se pare cam mic (atata are si ala de la polonezi, de mai sus), dar ma gandesc ca-i pot adauga un "lip" orice sfat (in afara de "mai bine-ti luai RT :D") e binevenit! Mai bine-ti luai GW-u' Daca gasesti un parbriz potrivit iti recomand sa iti iei si acea extensie . Mi-am pus-o si eu la Goldwing si este suficienta ca sa devieze aerul inca 15-20 cm in sus. Adica in cazul meu fix cat sa treaca peste casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.