SSR Postat Iunie 7, 2021 Share Postat Iunie 7, 2021 Buna ziua, Oare ma puteti indruma unde gasesc un manual de service pentru un R1200GS 2005 sau poate chiar il are cineva ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Iunie 8, 2021 Share Postat Iunie 8, 2021 La 04.06.2021 la 18:43, Cătălin ionuta a spus: Bună ziua Am achiziționat și eu de curând un bmw rt 1100 și am. Probleme cu pornirea la rece da sa o ia și nimic! Duce ce o luat-o pornește sfert! Sa nu lucreze socul? Precizez ca nu face nici o mișcare diferita cu el tras sau nu! Din ce spui se pare ca nu lucreaza socul. Daca porneste la sfert pe cald si porneste greu pe timp rece , asta ar fi singura explicatie . Nu am inteles la ce te referi cind spui ca nu face nici o miscare diferita ... Nu se simte ca se misca cablul ( ar trebui sa se simta o oarecare rezistenta la miscarea manetei de soc ) sau ca porneste la fel de greu cind socul e pus fata de pornirea fara soc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Iunie 12, 2021 Share Postat Iunie 12, 2021 guys am remarcat astazi, dupa un drum de 1-2 ore, sa zic 60-70km, ca atat discul cat si etrierul spate sunt extrem de incinse; nu se pot atinge deloc cu mana, eu m-am fript cand instalam lantul cu care ii blochez roata spate la bloc. pe fata ambele discuri si etriere erau reci. roata spate parca opune putina rezistenta daca incerc s-o invart pe loc, dar foarte putina, insa clar mai multa decat cea fata. mi-au fost schimbate placutele spate acum, sa zic, 1500km. ce sfaturi aveti? pot verifica ceva singur? s-o duc inapoi la service-ul care mi-a inlocuit placutele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 12, 2021 Admin Share Postat Iunie 12, 2021 Mergi la service, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LPS Postat Iunie 13, 2021 Share Postat Iunie 13, 2021 (editat) Salutare la lume! De curand am montat full craspaduri pe S1000RR-ul meu din 2011 (roata fata/spate si cadru) . De atunci , se pare ca nu imi mai merge ABS-ul si nici semnalizarea dreapta (dar daca pun avariile , se aprind toate) . Vreau sa stiu , a mai intampinat cineva aceasta problema ? Am pus testerul pe ea si nu mi-a aparut nimic legat de problemele astea (ABS / Semnalizare). Editat Iunie 13, 2021 de LPS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 13, 2021 Admin Share Postat Iunie 13, 2021 Dă filmul înapoi și verifică ce ai făcut prost. Sau nu și făcut bine, cum vrei s-o iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Iunie 15, 2021 Share Postat Iunie 15, 2021 Buna ziua , am si eu o intrebare , are cineva idee pentru ce este aceasta mufa la un R 1200 R ? Se afla pozitionzitionata sub sa si primeste curent cand pui cuntactul. practic e un soclu de bec w5w... ma pot lega la ea sa alimentez un incarcator de telefon , usb ,fara sa stric ceva ? Va multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenedmoto Postat Iunie 15, 2021 Share Postat Iunie 15, 2021 Eu m-am gândit se leg doua proiectoare de 10W de acolo, dacă se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 La 15.06.2021 la 15:52, kenedmoto a spus: Eu m-am gândit se leg doua proiectoare de 10W de acolo, dacă se poate. Eu am folosit-o până la urma pt comanda unui releu care sa-mi alimenteze încărcătoarele… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 On 6/12/2021 at 3:13 PM, drujbex said: am remarcat astazi, dupa un drum de 1-2 ore, sa zic 60-70km, ca atat discul cat si etrierul spate sunt extrem de incinse; nu se pot atinge deloc cu mana, eu m-am fript cand instalam lantul cu care ii blochez roata spate la bloc. pe fata ambele discuri si etriere erau reci. roata spate parca opune putina rezistenta daca incerc s-o invart pe loc, dar foarte putina, insa clar mai multa decat cea fata. ce sfaturi aveti? pot verifica ceva singur? s-o duc inapoi la service-ul care mi-a inlocuit placutele? am fost si la service, sunt cu cateva sute de lei "mai usor", mobra e exact la fel. nu stiu cum de nu m-am invatat inca mi-au curatat si mi-au gresat culisele de la etrierul spate, s-a testat mobra, se pare ca atunci cand merg eu cu ea, tind sa folosesc mai putin frana de motor decat ar fi normal (trag ambreiajul si folosesc frana fata) si, avand in vedere ca frana fata e cuplata cu cea spate, are sens ca fiecare actionare sa 'incinga' si etrierul spate... cica e normal ca roata spate sa opuna mai multa rezistenta decat cea fata in "gol" (cand e cutia pe liber), pentru ca tot invarte atat grupu' cat si cardanu'.. repet, s-a verificat tot ce se poate verifica, inclusiv daca nu e oval discul, totu e perfect si in parametri... de asemenea, mi s-a prezentat un calcul simplu dar la care nu m-am gandit: am masurat cu un termometru cu laser, dupa un drum in care am franat cum consider eu "normal", etrierul spate avea vreo 70 de grade, discul 60 si ceva, pe fata in jur de 30; dar in fata sunt 2 discuri mai mari care sunt si mai bine ventilate, deci are cumva sens spatele sa fie de 2 ori mai incins avand in vedere ca orice actionare a franei fata se foloseste si de etrierul spate. deci, pe scurt, asa fac toate aparent, m-am ingrijorat degeaba. tot as fi curios, totusi, daca mai e cineva pe aici cu ABS cu servofrane, sa verifice si el sau ea daca etrierul spate si discul sunt incinse dupa un drum normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Numai pistonașul - care probabil că a fost împins cu jeg cu tot atunci când s-au schimbat plăcuțele - nu l-a verificat nimeni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Iunie 17, 2021 Share Postat Iunie 17, 2021 12 hours ago, ENEOS said: Numai pistonașul - care probabil că a fost împins cu jeg cu tot atunci când s-au schimbat plăcuțele - nu l-a verificat nimeni... citez - nu e necesara demontarea etrierului si verificarea pistonasului, pt ca roata se invarte in liber fara probleme, inclusiv dupa aplicarea puternica si eliberarea franei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 17, 2021 Share Postat Iunie 17, 2021 Salut! La 1150 Gsa din 2003 am avut servofrana si asa e, spatele se incinge in draci. Am facut greseala sa pun mana pe disc si m-am fript. Eram stresat si eu la inceput, dar am mers 7 ani cu motocicleta aia si n-am avut nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 17, 2021 Share Postat Iunie 17, 2021 Acum 15 ore, drujbex a spus: am fost si la service, sunt cu cateva sute de lei "mai usor", mobra e exact la fel. nu stiu cum de nu m-am invatat inca mi-au curatat si mi-au gresat culisele de la etrierul spate, s-a testat mobra, se pare ca atunci cand merg eu cu ea, tind sa folosesc mai putin frana de motor decat ar fi normal (trag ambreiajul si folosesc frana fata) si, avand in vedere ca frana fata e cuplata cu cea spate, are sens ca fiecare actionare sa 'incinga' si etrierul spate... cica e normal ca roata spate sa opuna mai multa rezistenta decat cea fata in "gol" (cand e cutia pe liber), pentru ca tot invarte atat grupu' cat si cardanu'.. repet, s-a verificat tot ce se poate verifica, inclusiv daca nu e oval discul, totu e perfect si in parametri... de asemenea, mi s-a prezentat un calcul simplu dar la care nu m-am gandit: am masurat cu un termometru cu laser, dupa un drum in care am franat cum consider eu "normal", etrierul spate avea vreo 70 de grade, discul 60 si ceva, pe fata in jur de 30; dar in fata sunt 2 discuri mai mari care sunt si mai bine ventilate, deci are cumva sens spatele sa fie de 2 ori mai incins avand in vedere ca orice actionare a franei fata se foloseste si de etrierul spate. deci, pe scurt, asa fac toate aparent, m-am ingrijorat degeaba. tot as fi curios, totusi, daca mai e cineva pe aici cu ABS cu servofrane, sa verifice si el sau ea daca etrierul spate si discul sunt incinse dupa un drum normal Deci concluzia cam care ar fi? Lăsați paranoia și luați de mergeți cu agregatele că altfel va ușurați de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Iunie 17, 2021 Share Postat Iunie 17, 2021 17 minutes ago, lacroyx said: Deci concluzia cam care ar fi? Lăsați paranoia și luați de mergeți cu agregatele că altfel va ușurați de lei da, asta. literalmente asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Iunie 17, 2021 Share Postat Iunie 17, 2021 Acum 4 ore, drujbex a spus: citez - nu e necesara demontarea etrierului si verificarea pistonasului, pt ca roata se invarte in liber fara probleme, inclusiv dupa aplicarea puternica si eliberarea franei Este cel putin ciudat sa se infierbinte extrem de tare discul si etrierul spate, in conditiile in care roata se invarte usor atunci cind nu este actionata friana si in conditiile in care tot usor se invirte dupa eliberarea franei. Dupa logica mea , fara sa incerc sa subestimez experienta cuiva ( cu atat mai mult cu cit eu sunt posesor de 1150 Rt de putina vreme, deci imi dau si eu cu parerea ... ), cred ca este un neajuns de exploatare . Ori frana este actionata excesiv, ori poate , cine stie, este posibil ca in timpul mersului sa se apese frana de spate involuntar . Personal am ramas uimit de eficacitatea franei de motor de la RT , chiar si in a VI-a este destul de puternica ( fata de cea avuta - Honda CBR 919 RR). O sa verific si eu temperatura discurilor , poate am aceeasi problema dar nu am sesizat-o inca ... Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 17, 2021 Share Postat Iunie 17, 2021 Salut. Rt 1200 din 2006 cu servofrana. La mine ambele au aceiasi temperatura. Nu cred ca e normal sa fie cea din spate mai fierbinte mai ales ca folosesti mai mult frana pe fata. De cand ai postat pana azi, am verificat si eu pe o distanta de aproape 200km si nu sant decat calde identic. Vezi cum au schimbat lichidul, ce au facut la pistonase ca nu pare a fi ok sa mergi cu discul asa. Se ovalizeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 17, 2021 Admin Share Postat Iunie 17, 2021 Nu e normal să fie atât de fierbinte. A umblat cineva la pârghia la pedala frână ca să o acționezi mai sus sau jos? Eu am umblat odată și am reglat-o prost, fără să las un joc suficient. Pe loc nu se simțea nimic, dar în mers datorită frânărilor ansamblul se dilata și aveam aceleași simptome pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 (editat) 22 hours ago, relufarcas said: Este cel putin ciudat sa se infierbinte extrem de tare discul si etrierul spate, in conditiile in care roata se invarte usor atunci cind nu este actionata friana si in conditiile in care tot usor se invirte dupa eliberarea franei. Dupa logica mea , fara sa incerc sa subestimez experienta cuiva ( cu atat mai mult cu cit eu sunt posesor de 1150 Rt de putina vreme, deci imi dau si eu cu parerea ... ), cred ca este un neajuns de exploatare . Ori frana este actionata excesiv, ori poate , cine stie, este posibil ca in timpul mersului sa se apese frana de spate involuntar . Personal am ramas uimit de eficacitatea franei de motor de la RT , chiar si in a VI-a este destul de puternica ( fata de cea avuta - Honda CBR 919 RR). O sa verific si eu temperatura discurilor , poate am aceeasi problema dar nu am sesizat-o inca ... Asfalt uscat ! dap, pai la concluzia asta am ajuns si eu - foarte probabil rider error, sau probleme la exploatare. owneru' service-ului mi-a zis sa mergem impreuna la o tura de 10 minute si sa merg eu in fata, tura pe care a facut-o si el solo pe mobra mea, si dupa acest experiment etrierul si discul erau cu 10 grade mai calde la mine decat erau la el. concluzia a fost ca, desi nu apas involuntar pe frana spate, as putea folosi mai mult frana de motor, mai ales ca la boxer chiar e destul de puternica. 19 hours ago, Sagetatu said: Salut. Rt 1200 din 2006 cu servofrana. La mine ambele au aceiasi temperatura. Nu cred ca e normal sa fie cea din spate mai fierbinte mai ales ca folosesti mai mult frana pe fata. De cand ai postat pana azi, am verificat si eu pe o distanta de aproape 200km si nu sant decat calde identic. Vezi cum au schimbat lichidul, ce au facut la pistonase ca nu pare a fi ok sa mergi cu discul asa. Se ovalizeaza. hmmm, in 2006 cred ca deja e alta generatie de ABS? pe cricul central, cu contactu' pe ultima pozitie (cea unde sunt 'armate' franele), daca invarti in gol roata spate si strangi usor frana fata, se opreste roata spate? la mine da, si asta am inteles ca e comportamentul normal la generatia asta lichidul a fost schimbat la motohub, nu am stat langa mobra (si nici n-as fi stiut la ce sa ma uit) dar banuiesc ca au folosit procedura din manual (d-aia am si vrut s-o duc la service BMW...) 15 hours ago, l.u.v said: Nu e normal să fie atât de fierbinte. A umblat cineva la pârghia la pedala frână ca să o acționezi mai sus sau jos? Eu am umblat odată și am reglat-o prost, fără să las un joc suficient. Pe loc nu se simțea nimic, dar în mers datorită frânărilor ansamblul se dilata și aveam aceleași simptome pe spate. din ce stiu eu, nu s-a umblat la parghia respectiva. etrierul spate e aproximativ de 2 ori mai incins decat unul din cei 2 din fata. duminica asta am curs de manevrabilitate, organizat de Rider Academy (de fapt d-aia m-am si grabit sa duc mobra la service zilele trecuta), o sa mai intreb si pe acolo ce si cum, referitor la tehnici de exploatare si daca lor li se pare normala temperatura. Editat Iunie 18, 2021 de drujbex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 Salutare, O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk029FJBnYjJ5gx5neonrOoB5eqOTng:1624038663948&q=priza+12v+bmw&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwiEzKm936HxAhWShv0HHQRiBIEQBSgAegQIARA1&biw=1536&bih=722 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 Posibil sa am io. Dar trebuie sa astepti cateva zile ca sa ajung acasa, ca-s plecat gura cascata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bizonu rosu Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 Acum 41 minute, lacroyx a spus: Salutare, O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau? Multumesc Îți trebuie un stecher mufă din , este mai mic în diametru decât cel normal, pe care îl poți lega la orice vrei tu (priză normală, combinație de mufă plus usb... etc). Eu mi-am construit așa ceva și funcționează fără probleme. https://piesemotobmw.ro/stecher-mufa-din-typ-bmw.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Iunie 18, 2021 Share Postat Iunie 18, 2021 50 minutes ago, lacroyx said: Salutare, O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau? Multumesc On 3/6/2021 at 6:15 PM, Barca Lascar said: https://m.emag.ro/alimentator-12v-5v-midland-mp-2usb-cu-2-prize-usb-pentru-motociclete-c1193/pd/DSR8DNBBM/?cmpid=86809&gclid=Cj0KCQiA7YyCBhD_ARIsALkj54pSNrwXudRgcZnee7pUPzSFwR8wsmajHsbA8pXKsGTYNzjmY9rh76YaAqtZEALw_wcB Eu îl am de 1 an și este foarte bun. salutare eu il am pe cel recomandat in acest citat (sunt deja la nr2, ca pe primul l-am "sutat" din mers si s-a facut tandari) ti-l pot imprumuta, sunt din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 19, 2021 Share Postat Iunie 19, 2021 La 17.06.2021 la 11:27, drujbex a spus: Acum 17 ore, drujbex a spus: salutare eu il am pe cel recomandat in acest citat (sunt deja la nr2, ca pe primul l-am "sutat" din mers si s-a facut tandari) ti-l pot imprumuta, sunt din bucuresti Mulțumesc frumos dar întrucât sunt in criza de timp și nu mai am timp de umblat o sa merg pe varianta clasică și o sa folosesc bateria externa. La 20k mAh ar trebui să mă țină bine. Am reușit să fac și Nav VI să încarce traseele și waypointurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.