Dan Cata Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Se poate coda ca sa accepte semnale pe led fara sa iti dea eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Bun, azi am montat injectoarele primite de la Tamas (link fb grup- https://www.facebook.com/groups/797934827576532/?ref=share. Super încântat de upgrade, motorul trage rotund din orice ture, nu vibrează, se turează mult mai ușor ca înainte, nu mai are "surgingul" de pe la 3000 rpm. Recomand cu încredere pt. generația 1100/850/1150. Prețul e de 110 euro perechea de injectoare Bosch, originale, cu 12 găuri, din seria 1200 (2005+). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 24, 2021 Admin Share Postat Septembrie 24, 2021 Caută și pe John Gemi pe fb, face multe chestii interesante pentru BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 24, 2021 Share Postat Septembrie 24, 2021 Da, știu de el, deocamdată mă opresc la injectoare, aștept weekendul pt un ride test mai detaliat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abwehr Postat Octombrie 16, 2021 Share Postat Octombrie 16, 2021 Salut, am și eu o problemă cu moto, un R1200 RT 2012 (430). De câteva zile a început să facă următoarea chestie: Când plec cu ea prima dată, kilometrajul nu funcționează, iar martorii ABS/ASC sunt aprinși în bord. După ce rulez câțiva kilometri și opresc/repornesc motorul, kilometrajul începe să funcționeze, dar fluctuează puternic la viteze mici, cam până în 40 km/h. Dacă mai rulez puțin și repet figura cu oprit/repornit motor, mai fluctuează puțin, după care martorii ABS/ASC se sting, iar kilometrajul funcționează normal. Am făcut diagnoză de fiecare dată (folosesc MOTOSCAN) și am avut câte 2 erori la senzorul ABS spate: săptămâna trecută 5DA4 și 5DA2, după care 5DA0, iar ultima dată, azi, 5DA1 și 5DA2. Am verificat tot cablajul senzorului, de la grupul spate până la mufă, pe care am desfăcut-o, am curățat-o cu spray-contact și am verificat rezistența senzorului, care este aprox. 820 ohmi. A mai făcut o dată chestia asta prin Iulie, pe o autostradă prin Ungaria, însă am oprit într-o benzinărie, am șters eroarea și s-a rezolvat. De atunci am mai făcut peste 4000 km și nimic, până săptămâna trecută. Între timp, Cruise control-ul nu mai funcționează. După episodul din Ungaria, a început să funcționeze intermitent, iar acum nu mai merge deloc. Cred că totuși problema este senzorul de ABS în sine, probabil că a luat-o razna. V-ați confruntat cu vreo problemă asemănătoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 17, 2021 Share Postat Octombrie 17, 2021 Cum e cu încărcarea? Acumulatorul și el bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 18, 2021 Share Postat Octombrie 18, 2021 La 17.10.2021 la 0:42, abwehr a spus: Cred că totuși problema este senzorul de ABS în sine, probabil că a luat-o razna. V-ați confruntat cu vreo problemă asemănătoare? Salut! Am patit cam acelasi lucru cu 1200 gsa din 2011. La fel, nu imi arata viteza in bord si am ramas fara Abs. La repornire mergea putin si o lua iarasi razna in cativa km, sau isi revenea in mers. La diagnoza imi aparea senzoru spate, cablajul senzorului era ok. Trebuia sa plecam in concediu in Grecia, asa ca l-am schimbat si aia a fost, problema rezolvata. Nu m-a mai deranjat de atunci... Mii de multumiri Catalin Nicoara si Apan Iasi care m-au ajutat super repede cu diagnoza si comanda pieselor si-am putut sa le schimb la timp, cat sa nu-mi decalez concediul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vasile Margarita Postat Noiembrie 8, 2021 Share Postat Noiembrie 8, 2021 Salutare, detin un BMW R 900 RT din 2007, am dus-o la service la BMW si am primit vestea: "s-au constatat jocuri / dereglari in interiorul grupului diferential" si necesita inlocuirea intregului subansamblu (9400 lei) Recomandati-mi va rog un service unde pot duce mobra pentru a vedea daca chiar trebuie schimbat, pentru ca nu prea am incredere in reprezentante, ma gandesc ca se poate reconditiona.... Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 8, 2021 Admin Share Postat Noiembrie 8, 2021 In ce localitate aștepți recomandare? Cauta piesă sh pe Ebay sau realoem.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 17, 2021 Share Postat Noiembrie 17, 2021 Salutări, am reușit să pierd un capăt de ghidon la RT 1100, știe/are cineva așa cevala dezmembrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 17, 2021 Admin Share Postat Noiembrie 17, 2021 Motorworks.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Noiembrie 17, 2021 Share Postat Noiembrie 17, 2021 Acum 2 ore, radu_ a spus: Salutări, am reușit să pierd un capăt de ghidon la RT 1100, știe/are cineva așa cevala dezmembrat? eu am de 1200 un set La 08.11.2021 la 14:36, Vasile Margarita a spus: Salutare, detin un BMW R 900 RT din 2007, am dus-o la service la BMW si am primit vestea: "s-au constatat jocuri / dereglari in interiorul grupului diferential" si necesita inlocuirea intregului subansamblu (9400 lei) Recomandati-mi va rog un service unde pot duce mobra pentru a vedea daca chiar trebuie schimbat, pentru ca nu prea am incredere in reprezentante, ma gandesc ca se poate reconditiona.... Va multumesc! stiu un grup sh in Brasov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 La 17.11.2021 la 18:16, l.u.v a spus: Motorworks.co.uk Ok, merci, am rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cst0712 Postat Noiembrie 21, 2021 Share Postat Noiembrie 21, 2021 Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms! A iesit cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 (editat) Citat Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms! A iesit cat de cat Asta e cam apogeul la care se poate ajunge pentru polish la o evacuare din otel: un polizor unghiular (a.k.a. flex) si o pasta. Aici, ati cam nimerit solutia perfecta. Daca se doreste, se poate schimba cea clasica cu o evacuare din inox, nu necesita polish, dar costa ceva, avand in vedere materialul si manopera. Asta e una din solutii. A doua solutie, nu se aplica la motorul in cauza. Editat Noiembrie 24, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 (editat) La 21.11.2021 la 11:54, Cst0712 a spus: Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms! Succes si pe mai departe! Soluția este să repeți periodic. Este problema cu care toți ne confruntăm după ce mergem pe umed ori noroios. Inevitabil se arde acolo noroiul, si asta e... Se găsesc la mag auto ori tuning, pasta de lustruit, INOX sau după caz CHROME. La galerii, folosim pasta pt Inox. Cred ca si ale tale sunt din inox. Editat Noiembrie 25, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaileahu Postat Noiembrie 28, 2021 Share Postat Noiembrie 28, 2021 On 11/21/2021 at 12:54 PM, Cst0712 said: Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms! Eu am slefuit la mana asta vara cu smirghel P800 in principal si chiar si cu P60 pe unde mai aveam plastic lipit de galerie. Cu autosol sau pasta de slefuit practic doar finisezi. Poza este inainte si dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 28, 2021 Share Postat Noiembrie 28, 2021 La 21.11.2021 la 11:54, Cst0712 a spus: Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms! A iesit cat de cat Este la Louis soluție pentru curățat chimic evacuari de inox. Am luat, nu am apucat încă sa o folosesc. Mai este o firma în Franța ce produce toate chimicalele la care te poți gândi pentru restaurări de motociclete. Când ajung acasă, caut in comp pozele și ți le atașez (în seara asta sau mâine). Gata, am gasit. Firma de care iti spuneam se numeste Restom Aici ai site-ul lor https://restom.net/7-echappements Daca as mai fi avut Bmw (si daca ar fi construit ei capace de chiulasa pentru 1100 ) sigur as fi montat asa ceva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 29, 2021 Share Postat Noiembrie 29, 2021 (editat) La 25.11.2021 la 8:42, einstein1984 a spus: de ce ai impresia ca aia de GS nu e si ea din inox? Din pozele puse, am impresia(99% sigur) ca acea evacuare nu e de inox, nu stiu cum e "aia de GS" la modul general si nici nu ma intereseaza, sincer sa fiu. Evacuarea de inox nu rugineste asa repede. Aia e o evacuare de otel cu un strat de crom aplicat peste, care evident, s-a dus de la temperatura. Ca sa ajungi sa oxidezi inoxul, iti trebuie temperaturi mult mai mari fata de cele la care e supusa evacuarea. La 25.11.2021 la 12:32, TeDy 'M a spus: Succes si pe mai departe! Soluția este să repeți periodic. Este problema cu care toți ne confruntăm după ce mergem pe umed ori noroios. Inevitabil se arde acolo noroiul, si asta e... Se găsesc la mag auto ori tuning, pasta de lustruit, INOX sau după caz CHROME. La galerii, folosim pasta pt Inox. Cred ca si ale tale sunt din inox. Gresit, evacuarea din poza nu e din inox, poate sa incerce cu pasta CHROME, daca intreaba in prealabil in ce masura e compatibila cu o evacuare de otel cromat. La 28.11.2021 la 13:27, _Raul_ a spus: Este la Louis soluție pentru curățat chimic evacuari de inox. Inca o data zic: aia nu e evacuare din inox. Si apropo de evacuarea de GS la modul general: daca exista vreo evacuare din fabrica, facuta din inox pentru motoare de serie, sunt curios sa vad si eu un exemplu. Editat Noiembrie 29, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 29, 2021 Share Postat Noiembrie 29, 2021 (editat) Asta este produsul: https://www.louis.eu/artikel/optiglanz-cleaner-for-stailnless-steel-visor-cleaner-250-ml/10004155?list=bcd3835ffb69387f1e7a41096e3b493b&filter_article_number=10004155 Editat Noiembrie 29, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 30, 2021 Admin Share Postat Noiembrie 30, 2021 Îl am și eu, își face treaba foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 30, 2021 Share Postat Noiembrie 30, 2021 Acum 15 ore, misionaru a spus: Ca sa ajungi sa oxidezi inoxul, iti trebuie temperaturi mult mai mari fata de cele la care e supusa evacuarea. Oare care ar fi temperatura aia mai mare.. decât cea care iese din camera de explozie a carburantului, cand flăcări ajung până și la toba finală ? Si oare nu are BMW galerie din oțelinox - posibil ca e din cel ieftin pt costuri, dar este (iar aici vorbim de diferite cote de aliaj Ni-Cr intre 12-18%) Cum, nici măcar la cel 1200? Pe de altă parte, la temperaturile alea si stropii de noroi, este normal sa vedem arsura aia (nu rugină), si să reapară la fiecare sezon. Sa ne edificam: Ca și galeriile colegului nostru, tot așa arătau inițial galeriile din EDELSTAHL = Otel Inoxidabil din filmul atasat. Astea in prealabil au fost imbracate si chinuite, astfel reținând, noroiul umed. A folosit la început pasta aia anti albastreala, ca apoi insistă cu mentiunea cât posibil să evitam Produsele AGRESIVE - pt asta începem cu părțile de galerie mai "curate" iar apoi spre zonele atacate in adancime, insistă a polisha cu viteză dar apăsând cu măsură, si mai spune el că egal de la care producător... (adaug eu, și Cola nu e doar un mit) Așadar Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 5, 2021 Share Postat Decembrie 5, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cst0712 Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Mersi frumos pt raspunsuri. As mai dori sa va intreb in legatura cu trepidatiile la relanti. Asa e si la voi? Motorul se tureaza frumos iar in viteza merge rotund, dar ma cam deranjaza cum face pe loc. Am pus oringuri de cauciuc la parbriz si la deflectoarele de plexiglas de frica sa nu le crape trepidatul. Joi ma duc cu ea la RAR si apoi vreau sa-mi bag nasul prin ea, e iarna lunga si ma cam plictisesc. Daca sta cineva prin Bucuresti zona Piata Progresul as fi incantat sa ne intalnim sa schimbam opinii. Motoreta mea e din 2008 si are 100.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 7, 2021 Admin Share Postat Decembrie 7, 2021 La BMW boxer trepidațiile vin la pachet și țin de personalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.