BMW RIDER Postat Februarie 11, 2010 Autor Share Postat Februarie 11, 2010 sau mai este varianta asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Am vazut suport de masina prins direct pe sticla vitezometrului, insa nu stiu cat de bine tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) Salut, Ma intereseaza daca poti faca touring pe un BMW K1200S? Adica ii pun cutii, ii schimb parbrizul, dar pozitia ramane prea incomoda (aplecata) pentru 600 km/zi timp de mai multe zile? Ati vazut, ati testat? As vrea un touring in 4 cilindri. La categoria "touring" avem: F800ST (nu-mi place ghidonul care nu e drept si pozitia e cam aplecata. E bicilindru) K1200-1300GT (cred ca este un pic cam mare si greu, in rest indeplineste toate conditiile) R1200RT (mult prea mare si greu, bicilindru) K1200LT (imens). In concluzie, daca nu ma inteleg la marime/greutate cu un K1200GT ar trebui sa ma uit la alta marca? Editat Februarie 11, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Salut, Ma intereseaza daca poti faca touring pe un BMW K1200S? Adica ii pun cutii, ii schimb parbrizul, dar pozitia ramane prea incomoda (aplecata) pentru 600 km/zi timp de mai multe zile? Ati vazut, ati testat? As vrea un touring in 4 cilindri. La categoria "touring" avem: F800ST (nu-mi place ghidonul care nu e drept si pozitia e cam aplecata. E bicilindru) K1200-1300GT (cred ca este un pic cam mare si greu, in rest indeplineste toate conditiile) R1200RT (mult prea mare si greu, bicilindru) K1200LT (imens). In concluzie, daca nu ma inteleg la marime/greutate cu un K1200GT ar trebui sa ma uit la alta marca? incearca un 1200 rt totusi o sa ramai surprins cat de usor este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Ma intereseaza daca poti faca touring pe un BMW K1200S? Adica ii pun cutii, ii schimb parbrizul, dar pozitia ramane prea incomoda (aplecata) pentru 600 km/zi timp de mai multe zile? Ati vazut, ati testat? As vrea un touring in 4 cilindri. La categoria "touring" avem: F800ST (nu-mi place ghidonul care nu e drept si pozitia e cam aplecata. E bicilindru) K1200-1300GT (cred ca este un pic cam mare si greu, in rest indeplineste toate conditiile) R1200RT (mult prea mare si greu, bicilindru) K1200LT (imens). In concluzie, daca nu ma inteleg la marime/greutate cu un K1200GT ar trebui sa ma uit la alta marca? Esti cam haotic, nu prea stii ce vrei. Daca 800ST sau K1200S sunt incomode, clar trebuie sa alegi RT sau GT. Bugetul este chiar asa indiferent, daca optezi de la F800ST la K1300GT? Da, se poate face touring pe K1200S, este o motocicleta sport-touring. In catalogul Motorrad are 4p din 5 la capitolul "touring"; normal, nu este pur-touring, ca nu este RT sau GT... parbriz mai mare parca da, exista, dar cutiile trebuiesc puse cele originale care arata foarte bine (sunt variabile ca volum), altele cred ca ar arata hidos. Daca vrei o pozitie mai relaxata, ia in calcul K1200R Sport, e si mai ieftin s.h. si pozitia mai dreapta; tehnic aproape identic. F800ST este de asemenea Sport Touring; ghidonul este insa destul de drept, dintr-o singura bucata (spre deosebire de "sora" F800S); este o motocicleta foarte buna, indicata mai mult pt cei cu o statura ceva mai mica, foarte economica, motor excelent, foarte manevrabila, transimisie prin curea. Aceeasi situatie cu cutiile laterale (identice cu cele de K1200S/R). Se gaseste usor la s.h. cu km putini, 2008/09, cu dotari si pret foarte bun (in jur de 7000 euro in Germania). Ma surprinde ca nu prea are succes in Romania. K1200/1300GT este excelent pentru touring insa destul de scump; greutatea nu se simte. Daca nu te intelegi cu marimea, F800ST... R1200RT este cam "balena" dar foarte manevrabil pentru cum arata; tehnica este de top iar la capitolul touring, imbatabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) Va multumesc pentru raspunsuri. Eu nu sunt chiar haotic, am o lista scurta de conditii. Vreau o moto: -Sub 270 kg la plin -Ghidon drept (nu semighidoane), pozitie apropiata de cea dreapta in sa -4 cilindri, cu ABS -Carenat si cu parbiz inalt astfel incat vantul sa fie aruncat peste casca -Sa undeva la 780-800 mm (aici nu e o problema, cumpar lowering kit) -Peste 90 Nm (cuplul ma intereseaza mai mult decat puterea) Asta e tot. Sincer, nu tin neaparat sa iau BMW, dar e marca unde am gasit modelele cele mai apropiate de cerinte. khk - mersi ca ai raspuns, banuiam ca tu stii cam toate modelele si ai intuit bine, ceea ce vreau eu este echivalentul modern al vechiului K1200RS. Din pacate asa ceva nu mai exista in oferta BMW sau a altui producator. Intr-o fraza - vreau unde model cat mai asemanator cu K1200RS, dar de fabricatie moderna si cu ESA daca se poate Ce optiuni am? Hai sa presupunem de dragul discutiei ca nu exista limitare de buget. Pana la urma daca te indragostesti de un model exista finantare, exista SH, exista strans banii timp 1-2 ani, se rezolva. In acest moment am un Bandit GSF 650 SA cu care pot merge in oras foarte bine si am facut Romania-Olanda si retur cu bagaje si pasager, dar as dori parbriz mai inalt, carenaj si mai multe "gizmos" - suspensiile avansate de la BMW de exemplu. Editat Februarie 12, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianminzu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Salut. De cateva zile ma tot uit la F800ST, si sincer imi place, dar nu cunosc foarte multe decat ce am gasit pe net, la noi am vazut ca nu il au. Am citit cu cateva posturi in urma ceva consideratii. Intrebarea este daca are careva, si daca poate da cate va informatii, manevrabilitate, comportament pe serpentine. Pe mine ma intereseaza pt. drumuri lungi, cu o greutate de 130-160 kg (eu am 100). Momentan am un Suzuki gsxf 750, care are 230 kg gol, iar f800st are 170 gol. Va multumesc, si poate voi intra si eu in grupul POSESORILOR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Asta se face pentru tarile civilizate unde exista o lege clara si mai ales politisti non-retarzi care aplica legile, pentru incepatori. Asadar, daca ai dreptul sa conduci peste 25kw, este legal. Aici subscriu 100%... Da, puterea este redusa la 25kw/34ps electronic; .....De asemenea aceste schimbari trebuiesc facute si in acte. Reducerea puterii nu se face electronic ci mecanic cu "remapare" electronica (resetare computer bord). Pe clapeta de acceleratie se pot monta : varianta 1 , piesa cu cod BMW :13547654888 -este o piesa ce permite o anumita cursa a clapetei de acceleratie(cursa mare) sau varianta 2 ,piesa cu cod BMW : 13547653277 - restrictioneaza cursa clapetei , asadar limiteaza mecanic la 25Kw si 6000 rpm Inlocuirea acestei piese ,vezi foto , pozitia 4 ,se face relativ simplu ,piesa poate fi comandata la ABV ,este vreo 7 euro. Atentie la suruburile de prindere ,sunt cu imbus hexagon (cheia trebuie sa fie cu gaura centrala) Daca initial motorul a fost restrictionat la 25Kw ,desi scoaterea limitarii se face simplu ,nu vad pe cineva in Romania sa mearga iar la RAR ,politie, etc ..pentru actualizare talon..iar cum in Romania sunt "foarte" multe standuri de verificare cuplu /putere (Dino-run?)... va urez succesuri multe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Reducerea puterii nu se face electronic ci mecanic cu "remapare" electronica (resetare computer bord). Pe clapeta de acceleratie se pot monta : varianta 1 , piesa cu cod BMW :13547654888 -este o piesa ce permite o anumita cursa a clapetei de acceleratie(cursa mare) sau varianta 2 ,piesa cu cod BMW : 13547653277 - restrictioneaza cursa clapetei , asadar limiteaza mecanic la 25Kw si 6000 rpm Inlocuirea acestei piese ,vezi foto , pozitia 4 ,se face relativ simplu ,piesa poate fi comandata la ABV ,este vreo 7 euro. Atentie la suruburile de prindere ,sunt cu imbus hexagon (cheia trebuie sa fie cu gaura centrala) Daca initial motorul a fost restrictionat la 25Kw ,desi scoaterea limitarii se face simplu ,nu vad pe cineva in Romania sa mearga iar la RAR ,politie, etc ..pentru actualizare talon..iar cum in Romania sunt "foarte" multe standuri de verificare cuplu /putere (Dino-run?)... va urez succesuri multe ! Nu inteleg ce are a face remaparea cu resetarea, sunt 2 lucruri diferite, nu? Din ce am intles eo din poza, ca sa ii scoti limitarea trebuie doar inlucuita piesa #4 cu una care sa permita o cursa mai lunga la acceleratie. Surubul ala se numeste torx: Un fel de rahat cu apa rece... nu inteleg de ce nu era bun imbusu (allen key)... Torxu' e mult mai putin "effective" ca i se indoaie mult mai usor capetele si la surub si la cheie... nu inteleg care e rostul lui... ca sa te faca sa cumperi truse de scule in plus? Pe langa asta, s-a mai introdus incau un fel de torx, cu gaura in mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 salut cu respect petoata lumea. caut sa cumpar un bmw R 850 R ( varianta naked; cheala ) dar nu gasesc ....in schimb am gasit un anunt despre un R 1100 RS.....din 1998, 60000 km la 2800 eur. neavand pe cine sa intreb apelez si eu la cunoscatori cu niste intrebari: - ce poate sa aibe nashpa mobra asta ( cica e nerulata in tara )? - cat de comod/incomod e cu ea in oras ( adica 99% din timpul meu calare ) - are radiatoarele de ulei ? - cam cat consuma in oras la ...10 la ora si/sau bara la bara ? merci frumos si scuzati deranjul. Mesaj completat edit nu ma lasa asa ca dau reply; iata cam ce ma intereseaza: http://www.moto.it/moto-usate/bmw/r-850-r/...tml?msg=2376778 varianta RS carenata are si ea radiatoarele alea ? thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 salut cu respect petoata lumea.caut sa cumpar un bmw R 850 R ( varianta naked; cheala ) dar nu gasesc ....in schimb am gasit un anunt despre un R 1100 RS.....din 1998, 60000 km la 2800 eur. neavand pe cine sa intreb apelez si eu la cunoscatori cu niste intrebari: - ce poate sa aibe nashpa mobra asta ( cica e nerulata in tara )? - cat de comod/incomod e cu ea in oras ( adica 99% din timpul meu calare ) - are radiatoarele de ulei ? - cam cat consuma in oras la ...10 la ora si/sau bara la bara ? merci frumos si scuzati deranjul. Mesaj completat edit nu ma lasa asa ca dau reply; iata cam ce ma intereseaza: http://www.moto.it/moto-usate/bmw/r-850-r/...tml?msg=2376778 varianta RS carenata are si ea radiatoarele alea ? thx. 850 e acelasi lucru la greutate / volum ca si 1100, doar ca cursa pistonului e mai scurta. Toate boxerele au radiator de ulei, r-urile au 2 laterale, restul au in fata unul singur. De verificat... sa vezi la roata spate daca are joc, sa o pui in a 2-a si sa tragi brusc de gaz sa vezi daca scapa pinioanele in cutie... Is cam bulletproof mobrele astea, deia imi plac asa de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) caut sa cumpar un bmw R 850 R ( varianta naked; cheala ) dar nu gasesc ....in schimb am gasit un anunt despre un R 1100 RS.....din 1998, 60000 km la 2800 eur. neavand pe cine sa intreb apelez si eu la cunoscatori cu niste intrebari: - ce poate sa aibe nashpa mobra asta ( cica e nerulata in tara )? - cat de comod/incomod e cu ea in oras ( adica 99% din timpul meu calare ) - are radiatoarele de ulei ? - cam cat consuma in oras la ...10 la ora si/sau bara la bara ? Nu vad de ce ai vrea sa cumperi un 850 in loc de 1100; este la fel de grea, consuma la fel, costa cam la fel, insa ai putere mai mica: pierzi 10cp dar mai ales cuplul este mai mic cu 20 Nm. Orice ai lua, ia neaparat cu ABS; in primul rand este foarte util, apoi, daca nu are, scad considerabil sansele de revanzare. Majoritatea au manere incalzite; important ar fi sa aiba si coburii originali (cum are cea din linkul tau), eventual si un parbriz. In general sunt motoare foarte fiabile, nu ar trebui sa aiba probleme majore. In ciuda greutatii, este o motocicleta usor de manevrat, inclusiv in oras, atentie doar la latime (motor). Radiatoarele da, sunt de ulei. Consumul ar trebui sa fie probabil in jur de 8-9 doar in oras/aglomerat, cca 5 in afara. Acel RS cu 2800 suna prea bine; dotari (ABS, manere incalzite, coburi orig. etc) la banii aia ar fi bine daca totul este ok in rest. Insa mi-a zis cineva ca a vrut sa ia un RS dar ca era nu stiu ce cu actele (de fapt era alt an, ceva din Italia parca) si nu stiu ce alte ciudatenii, nu stiu daca este acelasi, asadar atentie sporita. Mesaj completat varianta RS carenata are si ea radiatoarele alea ? Asa cum a zis si Dan mai sus, toate au radiator, deci si RS; insa la RS este sub far, ascuns sub carena. Fata de R, RS are carena foarte buna pt vant/ploaie, pe de alta parte relativ scumpa in caz ca patesti ceva. Alte diferente: se regleaza si amortizorul fata, are 90 cp (in loc de 80), ghidonul tip sport, mai adaptata pt touring, majoritatea au si FID (display cu ceas, treapta viteza, temp. ulei si nivel benzina), parbriz si ghidon reglabil, saua si manetele reglabile (cred ca si la R). Editat Februarie 12, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 12, 2010 Admin Share Postat Februarie 12, 2010 Salut, Ma intereseaza daca poti faca touring pe un BMW K1200S? Adica ii pun cutii, ii schimb parbrizul, dar pozitia ramane prea incomoda (aplecata) pentru 600 km/zi timp de mai multe zile? Ati vazut, ati testat? As vrea un touring in 4 cilindri. La categoria "touring" avem: F800ST (nu-mi place ghidonul care nu e drept si pozitia e cam aplecata. E bicilindru) K1200-1300GT (cred ca este un pic cam mare si greu, in rest indeplineste toate conditiile) R1200RT (mult prea mare si greu, bicilindru) K1200LT (imens). In concluzie, daca nu ma inteleg la marime/greutate cu un K1200GT ar trebui sa ma uit la alta marca? Absolut toate modelele pe care le-ai enumerat tu sunt mari si grele. Pina te urci pe ele. Cred ca un 1200RT este ceea ce cauti, chiar daca este boxer si suna a tractor. Daca ai sa mergi citiva km pe unul ai sa te indragostesti pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Asa cum a zis si Dan mai sus, toate au radiator, deci si RS; insa la RS este sub far, ascuns sub carena.Fata de R, RS are carena foarte buna pt vant/ploaie, pe de alta parte relativ scumpa in caz ca patesti ceva. Alte diferente: se regleaza si amortizorul fata, are 90 cp (in loc de 80), ghidonul tip sport, mai adaptata pt touring, majoritatea au si FID (display cu ceas, treapta viteza, temp. ulei si nivel benzina), parbriz si ghidon reglabil, saua si manetele reglabile (cred ca si la R). Amortizorul fata e reglabil la toate, mai exact cat de comprimat sa fie arcul; diferenta de cuplu si cai e data mai mult de raportul FD decat de cutie, insa si cutiile sunt diferite intre gs, rs, rt (rt are aceeasi cutie cu rs, dar sigur is diferite de gs); RID nu au toate r850/1100r-urile, cred ca e mai probabil sa nu aiba decat sa aiba, oricum, ai deja mufa pentru el si se poate cumpara apoi si monta, e plug&play; manerele is ca la rs si rt; saua la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) Absolut toate modelele pe care le-ai enumerat tu sunt mari si grele. F800ST nu este nici mare nici greu. In nici un caz comparat cu celelalte. Mesaj completat Amortizorul fata e reglabil la toate, mai exact cat de comprimat sa fie arcul; esti sigur? din cate stiu RT (1100/1150) nu are; m-ai facut curios si o sa ma uit si al altele R, GS etc. De ex la RS nu a fost sigur de la inceput, parca din 1997. Editat Februarie 12, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Absolut toate modelele pe care le-ai enumerat tu sunt mari si grele.Pina te urci pe ele. Cred ca un 1200RT este ceea ce cauti, chiar daca este boxer si suna a tractor. Daca ai sa mergi citiva km pe unul ai sa te indragostesti pe loc. F800ST - 209 Kg la plin K1300S - 254 Kg la plin K1300GT - 288 Kg la plin R1200RT - 259 Kg la plin Mi se pare ciudat ca o sportiva precum K1300S este aproape cat mastodontul R1200RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 manerele is ca la rs si rt; la cine "is" ca la rs si rt? tu te referi la mansoanele de cauciuc? ghidonul la RS este tip sport (2 bucati) si se poate regla in 4 directii; la R (ca despre el era vorba) nu cred ca ai ce regla, e ghidon clasic. RT tot din 2 bucati dar nu stiu daca sau ce se regleaza. Mesaj completat Mi se pare ciudat ca o sportiva precum K1300S este aproape cat mastodontul R1200RT. R1200RT este practic un R1200R (223kg la plin) cu carene "umflate" si parbriz urias... deci, 25kg diferenta este ok. (am exagerat putin dar tehnic sunt identice) La K1200/1300S s-a umblat cat s-a putut la greutate pt latura sportiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) multumesc mult tuturor !! maine ar trebui sa ma duc sa vad jucaria; e un albastru cobalt tare - e un dealer moto da nu zic de care e vorba sa nu iasa discutii aiurea. "toate au radiator".......pai n-ar trebui sa se vada ?? eu credeam ca numai R 850 e singurul model care are radiator dintre cele cu motor boxer...... Editat Februarie 12, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 khk - mersi ca ai raspuns, banuiam ca tu stii cam toate modelele si ai intuit bine, ceea ce vreau eu este echivalentul modern al vechiului K1200RS. Din pacate asa ceva nu mai exista in oferta BMW sau a altui producator. Eu iti recomandasem K1200R Sport (varianta semi-carenata a naked-ului K1200R) care este altceva decat K1200RS, sport-touring-ul fabricat pana intre 1997 si 2005. Mesaj completat multumesc mult tuturor !!maine ar trebui sa ma duc sa vad jucaria; e un albastru cobalt tare - e un dealer moto da nu zic de care e vorba sa nu iasa discutii aiurea. "toate au radiator".......pai n-ar trebui sa se vada ?? eu credeam ca numai R 850 e singurul model care are radiator dintre cele cu motor boxer...... pai tu te referi 99% la asta, care e "de cand lumea" la vanzare: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=266262 Si la R1100R se vede la fel; toate au nevoie de radiator pt ulei; ti-am zis, la restul nu se vede, la RS e sub far, in carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 la cine "is" ca la rs si rt? tu te referi la mansoanele de cauciuc? ghidonul la RS este tip sport (2 bucati) si se poate regla in 4 directii; la R (ca despre el era vorba) nu cred ca ai ce regla, e ghidon clasic. RT tot din 2 bucati dar nu stiu daca sau ce se regleaza. La r1100R ca are ghidonul din cate stiu eu ca si Rs si RT; daca la RS e reglabil, atunci la RT sigur e Si si daca ar fii de tzava, tot reglabil e, numai ca pe o alta axa Mesaj completat Si la R1100R se vede la fel; toate au nevoie de radiator pt ulei; ti-am zis, la restul nu se vede, la RS e sub far, in carena Mai nou se poarta discutii aprinse despre cum se poate monta ventilator aditional pe boxere, ca si cele de Police Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Eu iti recomandasem K1200R Sport (varianta semi-carenata a naked-ului K1200R) care este altceva decat K1200RS, sport-touring-ul fabricat pana intre 1997 si 2005. Mesaj completat pai tu te referi 99% la asta, care e "de cand lumea" la vanzare: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=266262 Si la R1100R se vede la fel; toate au nevoie de radiator pt ulei; ti-am zis, la restul nu se vede, la RS e sub far, in carena ce e cu anuntul ala ? despre el e vorba.....zi-mi macar pe pm daca stii ca e cu cantec si nu te enerva ca n-am cum sa invat daca nu intreb; unii pricep mai greu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Eu iti recomandasem K1200R Sport (varianta semi-carenata a naked-ului K1200R) care este altceva decat K1200RS, sport-touring-ul fabricat pana intre 1997 si 2005. Am inteles acum. Da, K1200R Sport este o varianta foarte buna pentru ce am eu nevoie. Observ ca s-a scos din productie in 2008. Multumesc. Acum trebuie sa ma conving ca merita 50% mai multi bani fata de un Bandit 1250 SA sau 25% mai multi decat un FZ1 Fazer, dar daca tot am zis buget nelimitat... Presupun ca nu am nicio sansa sa vad un K1200R Sport pe la noi in vreun showroom, nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 (editat) Am inteles acum. Da, K1200R Sport este o varianta foarte buna pentru ce am eu nevoie. Observ ca s-a scos din productie in 2008. Multumesc. Acum trebuie sa ma conving ca merita 50% mai multi bani fata de un Bandit 1250 SA sau 25% mai multi decat un FZ1 Fazer, dar daca tot am zis buget nelimitat... Presupun ca nu am nicio sansa sa vad un K1200R Sport pe la noi in vreun showroom, nu-i asa? Faptul ca modelul R Sport s-a scos din productie nu este deloc relevant. Mai ales in comparatie cu R si S. Sau, mai bine zis, este, dar in zona cu plus a discutiei ! Comparativ cu Bandit si Fazer... Gandeste-te la ce rimeaza mai bine cu tine. In primul rand e BMW... deci, alta viata ! Si... tot in primul rand... are transmisie cardanica ! Exista un astfel de model in showroom-ul BMW din Pipera. Dupa ce il vezi, da-mi si mie un PM. Am unul ca nou, la 8.000 km si la 9.000 euro, adus acasa ! La multi kilometri frumosi ! Editat Februarie 13, 2010 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) baieti, va rog dati-mi si mie un nr de tel sau un mail de la automobile bavaria sau ce firma se ocupa cu importul de piese/accesorii ( in buc) . am tot incercat pe site-ul lor dar nu am reusit sa dau de partea cu motoarele. vreau sa obtin o cotatie ptr protectiile acelea de plastic ptr cilindrii. multumesc anticipat. Editat Februarie 19, 2010 de k100rs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Respecte Domnilor... Cu putin noroc, in scurt timp ,voi fi posesorul unui BMW R1100 rs. Rugaminte maxima la cei care deja poseda asa ceva: Puncte vulnerabile, probleme tehnice, orice reclamatie........ La ce sa ma uit in momentul achizitiei? Va multumesc. Lucian. Editat Februarie 19, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.