Dan Cata Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 salut cu respect petoata lumea.caut sa cumpar un bmw R 850 R ( varianta naked; cheala ) dar nu gasesc ....in schimb am gasit un anunt despre un R 1100 RS.....din 1998, 60000 km la 2800 eur. neavand pe cine sa intreb apelez si eu la cunoscatori cu niste intrebari: - ce poate sa aibe nashpa mobra asta ( cica e nerulata in tara )? - cat de comod/incomod e cu ea in oras ( adica 99% din timpul meu calare ) - are radiatoarele de ulei ? - cam cat consuma in oras la ...10 la ora si/sau bara la bara ? merci frumos si scuzati deranjul. Mesaj completat edit nu ma lasa asa ca dau reply; iata cam ce ma intereseaza: http://www.moto.it/moto-usate/bmw/r-850-r/...tml?msg=2376778 varianta RS carenata are si ea radiatoarele alea ? thx. 850 e acelasi lucru la greutate / volum ca si 1100, doar ca cursa pistonului e mai scurta. Toate boxerele au radiator de ulei, r-urile au 2 laterale, restul au in fata unul singur. De verificat... sa vezi la roata spate daca are joc, sa o pui in a 2-a si sa tragi brusc de gaz sa vezi daca scapa pinioanele in cutie... Is cam bulletproof mobrele astea, deia imi plac asa de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) caut sa cumpar un bmw R 850 R ( varianta naked; cheala ) dar nu gasesc ....in schimb am gasit un anunt despre un R 1100 RS.....din 1998, 60000 km la 2800 eur. neavand pe cine sa intreb apelez si eu la cunoscatori cu niste intrebari: - ce poate sa aibe nashpa mobra asta ( cica e nerulata in tara )? - cat de comod/incomod e cu ea in oras ( adica 99% din timpul meu calare ) - are radiatoarele de ulei ? - cam cat consuma in oras la ...10 la ora si/sau bara la bara ? Nu vad de ce ai vrea sa cumperi un 850 in loc de 1100; este la fel de grea, consuma la fel, costa cam la fel, insa ai putere mai mica: pierzi 10cp dar mai ales cuplul este mai mic cu 20 Nm. Orice ai lua, ia neaparat cu ABS; in primul rand este foarte util, apoi, daca nu are, scad considerabil sansele de revanzare. Majoritatea au manere incalzite; important ar fi sa aiba si coburii originali (cum are cea din linkul tau), eventual si un parbriz. In general sunt motoare foarte fiabile, nu ar trebui sa aiba probleme majore. In ciuda greutatii, este o motocicleta usor de manevrat, inclusiv in oras, atentie doar la latime (motor). Radiatoarele da, sunt de ulei. Consumul ar trebui sa fie probabil in jur de 8-9 doar in oras/aglomerat, cca 5 in afara. Acel RS cu 2800 suna prea bine; dotari (ABS, manere incalzite, coburi orig. etc) la banii aia ar fi bine daca totul este ok in rest. Insa mi-a zis cineva ca a vrut sa ia un RS dar ca era nu stiu ce cu actele (de fapt era alt an, ceva din Italia parca) si nu stiu ce alte ciudatenii, nu stiu daca este acelasi, asadar atentie sporita. Mesaj completat varianta RS carenata are si ea radiatoarele alea ? Asa cum a zis si Dan mai sus, toate au radiator, deci si RS; insa la RS este sub far, ascuns sub carena. Fata de R, RS are carena foarte buna pt vant/ploaie, pe de alta parte relativ scumpa in caz ca patesti ceva. Alte diferente: se regleaza si amortizorul fata, are 90 cp (in loc de 80), ghidonul tip sport, mai adaptata pt touring, majoritatea au si FID (display cu ceas, treapta viteza, temp. ulei si nivel benzina), parbriz si ghidon reglabil, saua si manetele reglabile (cred ca si la R). Editat Februarie 12, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 12, 2010 Admin Share Postat Februarie 12, 2010 Salut, Ma intereseaza daca poti faca touring pe un BMW K1200S? Adica ii pun cutii, ii schimb parbrizul, dar pozitia ramane prea incomoda (aplecata) pentru 600 km/zi timp de mai multe zile? Ati vazut, ati testat? As vrea un touring in 4 cilindri. La categoria "touring" avem: F800ST (nu-mi place ghidonul care nu e drept si pozitia e cam aplecata. E bicilindru) K1200-1300GT (cred ca este un pic cam mare si greu, in rest indeplineste toate conditiile) R1200RT (mult prea mare si greu, bicilindru) K1200LT (imens). In concluzie, daca nu ma inteleg la marime/greutate cu un K1200GT ar trebui sa ma uit la alta marca? Absolut toate modelele pe care le-ai enumerat tu sunt mari si grele. Pina te urci pe ele. Cred ca un 1200RT este ceea ce cauti, chiar daca este boxer si suna a tractor. Daca ai sa mergi citiva km pe unul ai sa te indragostesti pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Asa cum a zis si Dan mai sus, toate au radiator, deci si RS; insa la RS este sub far, ascuns sub carena.Fata de R, RS are carena foarte buna pt vant/ploaie, pe de alta parte relativ scumpa in caz ca patesti ceva. Alte diferente: se regleaza si amortizorul fata, are 90 cp (in loc de 80), ghidonul tip sport, mai adaptata pt touring, majoritatea au si FID (display cu ceas, treapta viteza, temp. ulei si nivel benzina), parbriz si ghidon reglabil, saua si manetele reglabile (cred ca si la R). Amortizorul fata e reglabil la toate, mai exact cat de comprimat sa fie arcul; diferenta de cuplu si cai e data mai mult de raportul FD decat de cutie, insa si cutiile sunt diferite intre gs, rs, rt (rt are aceeasi cutie cu rs, dar sigur is diferite de gs); RID nu au toate r850/1100r-urile, cred ca e mai probabil sa nu aiba decat sa aiba, oricum, ai deja mufa pentru el si se poate cumpara apoi si monta, e plug&play; manerele is ca la rs si rt; saua la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) Absolut toate modelele pe care le-ai enumerat tu sunt mari si grele. F800ST nu este nici mare nici greu. In nici un caz comparat cu celelalte. Mesaj completat Amortizorul fata e reglabil la toate, mai exact cat de comprimat sa fie arcul; esti sigur? din cate stiu RT (1100/1150) nu are; m-ai facut curios si o sa ma uit si al altele R, GS etc. De ex la RS nu a fost sigur de la inceput, parca din 1997. Editat Februarie 12, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Absolut toate modelele pe care le-ai enumerat tu sunt mari si grele.Pina te urci pe ele. Cred ca un 1200RT este ceea ce cauti, chiar daca este boxer si suna a tractor. Daca ai sa mergi citiva km pe unul ai sa te indragostesti pe loc. F800ST - 209 Kg la plin K1300S - 254 Kg la plin K1300GT - 288 Kg la plin R1200RT - 259 Kg la plin Mi se pare ciudat ca o sportiva precum K1300S este aproape cat mastodontul R1200RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 manerele is ca la rs si rt; la cine "is" ca la rs si rt? tu te referi la mansoanele de cauciuc? ghidonul la RS este tip sport (2 bucati) si se poate regla in 4 directii; la R (ca despre el era vorba) nu cred ca ai ce regla, e ghidon clasic. RT tot din 2 bucati dar nu stiu daca sau ce se regleaza. Mesaj completat Mi se pare ciudat ca o sportiva precum K1300S este aproape cat mastodontul R1200RT. R1200RT este practic un R1200R (223kg la plin) cu carene "umflate" si parbriz urias... deci, 25kg diferenta este ok. (am exagerat putin dar tehnic sunt identice) La K1200/1300S s-a umblat cat s-a putut la greutate pt latura sportiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) multumesc mult tuturor !! maine ar trebui sa ma duc sa vad jucaria; e un albastru cobalt tare - e un dealer moto da nu zic de care e vorba sa nu iasa discutii aiurea. "toate au radiator".......pai n-ar trebui sa se vada ?? eu credeam ca numai R 850 e singurul model care are radiator dintre cele cu motor boxer...... Editat Februarie 12, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 khk - mersi ca ai raspuns, banuiam ca tu stii cam toate modelele si ai intuit bine, ceea ce vreau eu este echivalentul modern al vechiului K1200RS. Din pacate asa ceva nu mai exista in oferta BMW sau a altui producator. Eu iti recomandasem K1200R Sport (varianta semi-carenata a naked-ului K1200R) care este altceva decat K1200RS, sport-touring-ul fabricat pana intre 1997 si 2005. Mesaj completat multumesc mult tuturor !!maine ar trebui sa ma duc sa vad jucaria; e un albastru cobalt tare - e un dealer moto da nu zic de care e vorba sa nu iasa discutii aiurea. "toate au radiator".......pai n-ar trebui sa se vada ?? eu credeam ca numai R 850 e singurul model care are radiator dintre cele cu motor boxer...... pai tu te referi 99% la asta, care e "de cand lumea" la vanzare: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=266262 Si la R1100R se vede la fel; toate au nevoie de radiator pt ulei; ti-am zis, la restul nu se vede, la RS e sub far, in carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 la cine "is" ca la rs si rt? tu te referi la mansoanele de cauciuc? ghidonul la RS este tip sport (2 bucati) si se poate regla in 4 directii; la R (ca despre el era vorba) nu cred ca ai ce regla, e ghidon clasic. RT tot din 2 bucati dar nu stiu daca sau ce se regleaza. La r1100R ca are ghidonul din cate stiu eu ca si Rs si RT; daca la RS e reglabil, atunci la RT sigur e Si si daca ar fii de tzava, tot reglabil e, numai ca pe o alta axa Mesaj completat Si la R1100R se vede la fel; toate au nevoie de radiator pt ulei; ti-am zis, la restul nu se vede, la RS e sub far, in carena Mai nou se poarta discutii aprinse despre cum se poate monta ventilator aditional pe boxere, ca si cele de Police Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Eu iti recomandasem K1200R Sport (varianta semi-carenata a naked-ului K1200R) care este altceva decat K1200RS, sport-touring-ul fabricat pana intre 1997 si 2005. Mesaj completat pai tu te referi 99% la asta, care e "de cand lumea" la vanzare: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=266262 Si la R1100R se vede la fel; toate au nevoie de radiator pt ulei; ti-am zis, la restul nu se vede, la RS e sub far, in carena ce e cu anuntul ala ? despre el e vorba.....zi-mi macar pe pm daca stii ca e cu cantec si nu te enerva ca n-am cum sa invat daca nu intreb; unii pricep mai greu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Eu iti recomandasem K1200R Sport (varianta semi-carenata a naked-ului K1200R) care este altceva decat K1200RS, sport-touring-ul fabricat pana intre 1997 si 2005. Am inteles acum. Da, K1200R Sport este o varianta foarte buna pentru ce am eu nevoie. Observ ca s-a scos din productie in 2008. Multumesc. Acum trebuie sa ma conving ca merita 50% mai multi bani fata de un Bandit 1250 SA sau 25% mai multi decat un FZ1 Fazer, dar daca tot am zis buget nelimitat... Presupun ca nu am nicio sansa sa vad un K1200R Sport pe la noi in vreun showroom, nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 (editat) Am inteles acum. Da, K1200R Sport este o varianta foarte buna pentru ce am eu nevoie. Observ ca s-a scos din productie in 2008. Multumesc. Acum trebuie sa ma conving ca merita 50% mai multi bani fata de un Bandit 1250 SA sau 25% mai multi decat un FZ1 Fazer, dar daca tot am zis buget nelimitat... Presupun ca nu am nicio sansa sa vad un K1200R Sport pe la noi in vreun showroom, nu-i asa? Faptul ca modelul R Sport s-a scos din productie nu este deloc relevant. Mai ales in comparatie cu R si S. Sau, mai bine zis, este, dar in zona cu plus a discutiei ! Comparativ cu Bandit si Fazer... Gandeste-te la ce rimeaza mai bine cu tine. In primul rand e BMW... deci, alta viata ! Si... tot in primul rand... are transmisie cardanica ! Exista un astfel de model in showroom-ul BMW din Pipera. Dupa ce il vezi, da-mi si mie un PM. Am unul ca nou, la 8.000 km si la 9.000 euro, adus acasa ! La multi kilometri frumosi ! Editat Februarie 13, 2010 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) baieti, va rog dati-mi si mie un nr de tel sau un mail de la automobile bavaria sau ce firma se ocupa cu importul de piese/accesorii ( in buc) . am tot incercat pe site-ul lor dar nu am reusit sa dau de partea cu motoarele. vreau sa obtin o cotatie ptr protectiile acelea de plastic ptr cilindrii. multumesc anticipat. Editat Februarie 19, 2010 de k100rs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Respecte Domnilor... Cu putin noroc, in scurt timp ,voi fi posesorul unui BMW R1100 rs. Rugaminte maxima la cei care deja poseda asa ceva: Puncte vulnerabile, probleme tehnice, orice reclamatie........ La ce sa ma uit in momentul achizitiei? Va multumesc. Lucian. Editat Februarie 19, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Am GS, dar difera doar la carene si rapoartele cutiei si ale grupului. So... - subcadru intreg si drept, deschide ochii la prinderile cu cutia in special, sa nu se vada niciun firisor de crapatura. Daca are hard parts, forget it. Daca e dupa '97, nu prea mai ai de ce te teme - sa intre in toate vitezele si sa nu aiba neutre false. E normal sa simti ca intra tare sau ca-ti trebuie forta sa schimbi viteza. E BMW, are cutie de tractor. - sa nu patineze ambreiajul. Costa si e destul de dificil de schimbat (daca ai un subler, deschide capacul din stanga unde e priza. ai acces direct la electromotor si ambreiaj) - sa nu aiba urma de ulei la grup - ridica-l pe cric si verifica roata spate sa nu aiba niciun fel de jos la ora 12 si 6, cat si la 3 si 9 - daca are ABS, sa se activeze de la prima pornire (ambii martori sa clipeasca in acelasi timp, nu alternativ). Daca nu porneste din prima (e posibil, mai ales acum sub 10 grade), dar o face dintr-a doua dupa 5 minute de mers, bateria ori e descarcata, ori e pe duca. Daca tot nu porneste, exista probleme electrice sau cu ABS-ul. Cele electrice inseamna ori ca e electromotorul pe duca (ar trebui sa scoata un sunet aparte la pornire, un fel de harait/hasait), ori ca ai un scurt pe un circuit fara siguranta (unfused). Problema la ABS inseamna senzori la distanta nepotrivita, senzori dusi sau centrala dusa - e normal sa ai urmatoarele sunete: un clank daca dai drumul ambreiajului prea repede, un ka-plung la plecare cand ABS-ul isi face verificarea, un hasait in prima viteza, un zgomot fin de valve, o zdranganeala daca pui frana spate si intra ABS-ul, clang la schimbarea vitezei, bocanituri (predetonatii) daca deschizi tare gazul sub 1800 rpm, un tacanit (enervant) de la corpul de acceleratie drept - e normal sa scoata mult fum negru daca n-a mai fost pornita de mult (la inceput, pana se incalzeste uleiul la 1-2 bare), apoi alb (intre 3 si 4 bare). La 5 bare, temperatura normala, nu ar trebui sa scoata deloc fum, desi in anumite cazuri, daca mobra a mers mult timp la turatii reduse, sa scoata fum si particole daca o turezi pana in limitator, in sarcina. Sunt depozitele de carbon de pe cilindri care se curata - e relativ normal sa aiba partea de jos a motorului murdara cu putin ulei si mizerie. Sa nu fie mai mult de un strat fin. Grija la fereastra pt ulei. Ideal ar fi sa nu ai nimic acolo pe exterior. Daca a spalat-o proaspat, fii circumspect - un test care te-ar putea scoate din maro mai tarziu. Cand o testezi, treci cu viteza moderata prin mai multe balti. Daca incepe sa dea in nas sau, mai rau, sa se opreasca, senzorii hall sunt pe duca (in general se duc la 60.000km, se inlocuiesc original cu 300E, dar exista tutoriale si poti sa faci mai bine decat original cu 50E). Alternativ, cu uleiul la 5 bare, da cu furtunul sau arunca o galeata de apa pe partea din fata a motorului, imediat in spatele rotii - daca vrei s-o faci serios, du-te la vizionare cu 2 litri de ulei hypoid de cutie GL5 (costa 20 lei/litru) si un set de saibe deformabile. Schimba uleiul din cutie si grup (ai nevoie de doua tubulare de 14, respectiv 17, iar cea de 14 sa fie lunga). Daca ai bucati mai mari de 2-3mm in ulei, uita de mobra aia - verifica amortizoarele. In principiu, dupa 50-60.000km, se cam duc. Daca ai ulei pe ele, un singur amortizor costa de la 300 la 700E. - grija sa nu ai surging. Cu acceleratia blocata nu trebuie sa creasca sau sa descreasca acceleratia. Daca ai asa ceva, e greu sa gasesti problema (senzor o2, sincronizare, senzor aer, clapete de acceleratie) - un zgomot anormal ar fi orice bocanit/tacanit la pornirea motorului. Intinzatoarele lantului de distributie sunt duse sau pe duca - incerca sa vb cu proprietarul si sa te lase s-o duci pe autostrada. Daca prinde 150 cu lejeritate sau viteza maxima peste 200 (indicat), nu ai probleme. Nu mai stiu ce sa-ti zic. Mai sunt chestii de verificat, dar nu mi le mai aduc aminte Editat Februarie 19, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 - daca are ABS, sa se activeze de la prima pornire (ambii martori sa clipeasca in acelasi timp, nu alternativ). Esti sigur de asta? la mine e tocmai invers ( clipesc pe rand ) si merge foarte bine ABS ( probat pe nisip atat fata cat si spatele ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Sibiu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Telefoane AB Pipera: 0 31 620 10 71 0 31 620 10 72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Esti sigur de asta? la mine e tocmai invers ( clipesc pe rand ) si merge foarte bine ABS ( probat pe nisip atat fata cat si spatele ). Absolut sigur. Scrie inclusiv in manual. ABS-ul este pornit si activ doar daca ambele becuri (martorii rosii) sunt stinse. Poate la tine centrala are o eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 nu-i tot una ce spui tu. Intradevar functioneaza doar cand sunt stinse. Dar la secventa de initializare, clipitul pe rand inseamna ca e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Ok, am inteles acum cum merge la tine, dar tot nu-i normal. Face zgomotul specific (ka-plung) cand treci de 5km/h si se sting amandoua? Si esti 100% sigur ca se aprind alternativ si nu concomitent? Editat Februarie 19, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 acu' ce sa zic....nu bag mana in foc dar fac o proba zilele astea si pun aici o filmare scurta. Da, dupa plecarea de pe loc se sting si totul e OK, chiar functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 19, 2010 Admin Share Postat Februarie 19, 2010 Trebuie sa clipeasca in acelasi timp, nu alternativ.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Esti sigur de asta? la mine e tocmai invers ( clipesc pe rand ) si merge foarte bine ABS ( probat pe nisip atat fata cat si spatele ). Este posibil ca bateria sa nu fie ok ! Chiar daca porneste fara probleme motorul , da eroare in calculator si, astfel computerul ABS nu functioneaza ! Undeva pe aici in forum au mai fost discutii legate de stingerea sau , dupa caz nu , a martorilor ABS. In cazul meu am rezo;vat situatia schimband bateria clasica , cu una cu gel (recomandata de altfel de bmw) Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 multumesc mult tuturor !!maine ar trebui sa ma duc sa vad jucaria; e un albastru cobalt tare - e un dealer moto da nu zic de care e vorba sa nu iasa discutii aiurea. "toate au radiator".......pai n-ar trebui sa se vada ?? eu credeam ca numai R 850 e singurul model care are radiator dintre cele cu motor boxer...... Cum e jucarica? Ai luat-o ? Ca m-ar tenta pe mine... nu-mi gasesc RT.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.