Sari la conținut

CBR 600 F4i 2006 Pacanit dupa schimbul distributiei motorului


adysx
 Share

Postări Recomandate

Eu as vrea sa intreb daca esti SIGUR ca japan-guy ti-a umblat DOAR la distributie, sau a intalnit o dificultate si a mai umblat si in alta parte...

Daca nu stia sa iti faca corect distributia si a dat jos si axele cu came, poate a fost curios de culbutori (cu toate ca e ciudat,dar mai stii ce e in mintea omului...),pastile reglaj supape asezate gresit, etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

În sfârşit, ăsta e complet dus cu capul si nu are prea multe idei. Si alea fixe... :)

Mă retrag că iar începe sa delireze.

Ceva gresit in postul meu ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Clienţii mei nu-ţi raportează ţie pt că tu eşti un nimeni care nu ştii nimic despre motorete.

Oricum, sunt interesante invenţiile tale si tentativele continue de denigrare.

Numele dan (cu gsxf) nu iti spune nimic? dupa interventia ta ii curgeau semeringurile mai rau decat cele vechi.Le-a mai schimbat o data,soc si groaza,nu mai curgeau.A ,tu nu ai vrut sa iti recunosti greseala si ai refuzat sa i le schimbi pe garantia lucrari facute de tine.Pe ala cu etrierul blocat si descoperit de padure te las te tine sa il spui

Eu iti multumesc ca ai inceput sa ma musti de fund inainte sa vin la tine...asa in 2010 am schimbat semerigurile furcii la florin si nu am avut probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culbutori? :)

 

"ce-mi plac glumele mele ..."

Da, culbutori, noi astia suntem mai de la tara...

Pana si pe siteuri de piese se intalneste denumirea...http://www.motovip.ro/produse/Garnitura%20capac%20culbutori,%20Honda%20CBR600%20F4_908.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as vrea sa intreb daca esti SIGUR ca japan-guy ti-a umblat DOAR la distributie, sau a intalnit o dificultate si a mai umblat si in alta parte...

Daca nu stia sa iti faca corect distributia si a dat jos si axele cu came, poate a fost curios de culbutori (cu toate ca e ciudat,dar mai stii ce e in mintea omului...),pastile reglaj supape asezate gresit, etc?

chiar nu stiu ce a facut acolo, de asta o sa o verific, si voi posta aici motivul pt care se aude zgomotul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"ce-mi plac glumele mele ..."

Da, culbutori, noi astia suntem mai de la tara...

Pana si pe siteuri de piese se intalneste denumirea...http://www.motovip.ro/produse/Garnitura%20capac%20culbutori,%20Honda%20CBR600%20F4_908.htm

 

lol, daca apare denumirea aia pe un site nu inseamna ca e si corecta. oricum, postul meu a fost sa-ti atrag atentia, nu sa fac misto de tine! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati inceput cu porcaiala :))) vezi mai cezar, d-aia le dau eu cu flit la astia cu motorete de strada, e sensibili domle :))))

 

simeringurile furcii se schimba in mod normal impreuna cu cuzinetii interiori pentru a elimina jocurile axiale din furca. dar la noi la romanica e scump domle :))) se poate intampla ca simeringul sa fie defect sau sa prinda mizerie in primii 100m. ai schimbat si simeringurile de praf? cei mai nostimi mi se par aia de schimba uleiul in amortizoare odata la 4 ani :)))))))

 

ON TOPIC: sa ne zica maistrul TNG care-i marul discordiei in problema ridicata de initiatorul acestui topic. asta daca a desfacut scarnavia bineinteles ;)



@ adysx: bine ca nu era de la caputz ca dadeai ceva bani pe pastile, crede-ma, eu iau si stiu cum e sa ai "auzenii" cum zicea un bun amic :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si apropo de unii mecanici hai sa va arat cat de competenti au fost cu CBR-ul cand am vrut sa pun crashpaduri (la un service specializat in pp pe crashpaduri si carene).

 

 

Salutare: ON: de ce a trebuit sa schimbi distributia la 22.000 km? Nu e cam prematur? Stiu ca la Honda problema intinzatorului de distributie e ceva cunoscut (citisem pe aici de cineva care a luat-o de noua si dupa 3-4.000 km distributia zornaia intre 4-5000 rpm)

 

OFF: daca nu te deranjeaza, zi-ne si noua la ce service ti-ai facut buba cu crash-padurile, sa stim de cine sa ne ferim. Stima!

Distributia am schimbat-o la sfaturile japonezului si apoi intinzatorul. Motivul cred ca a fost ca manopera pt sch distributie este 450 lei iar manopera pt sch intinzator 50 lei. Asa ca a ales sa faca toate operatiunea invers.

 

Legat de a 2-a intrebare nu mai retin numele service-ului dar este pe str fabrica de glucoza. Am pus si link AICI.

 

ati inceput cu porcaiala :))) vezi mai cezar, d-aia le dau eu cu flit la astia cu motorete de strada, e sensibili domle :))))

 

simeringurile furcii se schimba in mod normal impreuna cu cuzinetii interiori pentru a elimina jocurile axiale din furca. dar la noi la romanica e scump domle :))) se poate intampla ca simeringul sa fie defect sau sa prinda mizerie in primii 100m. ai schimbat si simeringurile de praf? cei mai nostimi mi se par aia de schimba uleiul in amortizoare odata la 4 ani :)))))))

 

ON TOPIC: sa ne zica maistrul TNG care-i marul discordiei in problema ridicata de initiatorul acestui topic. asta daca a desfacut scarnavia bineinteles ;)

 

@ adysx: bine ca nu era de la caputz ca dadeai ceva bani pe pastile, crede-ma, eu iau si stiu cum e sa ai "auzenii" cum zicea un bun amic :))))

 

Preferam ca problema sa vina de la cap, luam o mana de pastile si trecea... Asa alerg din decembrie sa ii dau de cap motoului sa il pun pe gume :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati inceput cu porcaiala :))) vezi mai cezar, d-aia le dau eu cu flit la astia cu motorete de strada, e sensibili domle :))))

 

simeringurile furcii se schimba in mod normal impreuna cu cuzinetii interiori pentru a elimina jocurile axiale din furca. dar la noi la romanica e scump domle :))) se poate intampla ca simeringul sa fie defect sau sa prinda mizerie in primii 100m. ai schimbat si simeringurile de praf? cei mai nostimi mi se par aia de schimba uleiul in amortizoare odata la 4 ani :)))))))

 

ON TOPIC: sa ne zica maistrul TNG care-i marul discordiei in problema ridicata de initiatorul acestui topic. asta daca a desfacut scarnavia bineinteles ;)

 

@ adysx: bine ca nu era de la caputz ca dadeai ceva bani pe pastile, crede-ma, eu iau si stiu cum e sa ai "auzenii" cum zicea un bun amic :))))

Off topic: Iaaa uite ca eu sunt "d-asta cu motoreta de strada" si nu sunt asa sensibil :D

Si nu suntem toti sensibili, doar ca o mare parte dintre astia care-si iau motoare de viteza, au pretentia ca intretinerea lor sa fie la fel de usoara ca intretinerea bicicletei... Ii dai cu spray pe lant de doua-trei ori pe sezon si apoi incepi sa flegmezi mecanicii. :crack:

Tu stii ce vorbesti, dar crede-ma ca vorbesti singur, nu te asculta nimeni. Mai sunt cate unii care nici nu stiu ca uleiul in amortizoare se schimba, deci aia care-l schimba odata la 4 ani inca le au :D

 

 

 

Distributia am schimbat-o la sfaturile japonezului si apoi intinzatorul. Motivul cred ca a fost ca manopera pt sch distributie este 450 lei iar manopera pt sch intinzator 50 lei. Asa ca a ales sa faca toate operatiunea invers.

 

Legat de a 2-a intrebare nu mai retin numele service-ului dar este pe str fabrica de glucoza. Am pus si link AICI.

 

 

Preferam ca problema sa vina de la cap, luam o mana de pastile si trecea... Asa alerg din decembrie sa ii dau de cap motoului sa il pun pe gume :)

On topic: Recomandarea mea e sa treci pe la Cesar. :wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asta cu zgomotul este asa si asa, dar cea mai tare mi se pare aia cum ti-au gaurit blocul motor sa-ti puna crash pad.uri..

Este de intrat pe listele pt.premiul Nobel :crack:

Nu-mi vine sa cred!!!

Cum ti-au rezolvat problema, au dat jos motoru, au sudat??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu zgomotul este asa si asa, dar cea mai tare mi se pare aia cum ti-au gaurit blocul motor sa-ti puna crash pad.uri..

Este de intrat pe listele pt.premiul Nobel :crack:

Nu-mi vine sa cred!!!

Cum ti-au rezolvat problema, au dat jos motoru, au sudat??

Eu cred ca ar putea chiar sa-i acuze de distrugere... 1000 de ani daca ma lasai sa ma gandesc la ceva mai tare, nu cred ca-mi venea ideea sa dau gauri in blocul motor ca sa montez crash-paduri. Deci ori dau in gropi, ori au facut lucrul in bataie de joc...

Editat de Patraulea10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ON TOPIC: sa ne zica maistrul TNG care-i marul discordiei in problema ridicata de initiatorul acestui topic. asta daca a desfacut scarnavia bineinteles ;)

Ieri a trecut baiatul pe la mine cu moto si am ascultat-o putin.

In prima faza cand a ajuns cu toate incarcarile de a percepe ceva nu a fost nici un sunet anormal.

Am trecut prin turatii,am decelerat,am bagat in viteza,nu a scos nici un zgomot.

Cu toate insistentele mele nu a vrut sa arate nici un zgomot care sa-mi puna un semn de intrebare cu toate ca Adi a sustinut ca la plecare de acasa nu a facut zgomot dar pe drum a aparut ,iar acum nici el nu mai aude nimic..Astea fiind spuse,am stabiit cu baiatul sa sa o monitorizeze si daca apare ceva ne auzim.

Asta pana si-a pus casca pe cap si a vrut sa plece,si hopa surpriza a inceput motorul sa bata!!!

Asa ca :

Bataia este destul de evidenta ca si intensitate,oarecum localizata in partea de sus,chiuloasa ,distributie,de frecventa joasa adica nu jocuri la pastile.

Se intensifica la incercarea de plecare de pe loc cand motorul este in sarcina( gen avans mare) o data ce apare se aude si la relanti si in sarcina ,creste ritmul o data cu turatia.

Nu pot spune care este cauza dar este destul de serioasa bataia,gen pistonul atinge o supapa.ideea este ca nu este constanta,daca este lasat la relanti bataia dispare in timp,si reapre o data cu incercarea de a pune motorul in sarcina.

Cam atat pot spune momentan de problema omului,nu pot trage o concluzie de cat atunci cand se demonteza..

Motorul nu a ramas la mine,Adrian decide ce va face in continuare.

 

Cu respect TNG!

 

Legat de gaura in motor..a folosit un surub mai lung si o data ce a terminat filetul in chiuloasa a continuat in acea nervura din bloc...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu zgomotul este asa si asa, dar cea mai tare mi se pare aia cum ti-au gaurit blocul motor sa-ti puna crash pad.uri..

Este de intrat pe listele pt.premiul Nobel :crack:

Nu-mi vine sa cred!!!

Cum ti-au rezolvat problema, au dat jos motoru, au sudat??

Nu au dat jos rezervorul partea cu injectia si au ajuns la acel punct cand au sudat... De mesteri de Nobel dastia e plina romania...

 

Eu cred ca ar putea chiar sa-i acuze de distrugere... 1000 de ani daca ma lasai sa ma gandesc la ceva mai tare, nu cred ca-mi venea ideea sa dau gauri in blocul motor ca sa montez crash-paduri. Deci ori dau in gropi, ori au facut lucrul in bataie de joc...

Da man.. ca sa pot face ceva trebuia sa am macar un act de intrare in service / garantie ceva... Dar cum la noi serviceurile de cartier merg la negru, bafta consta in a gasi un mester BUN...

 

Ieri a trecut baiatul pe la mine cu moto si am ascultat-o putin.

In prima faza cand a ajuns cu toate incarcarile de a percepe ceva nu a fost nici un sunet anormal.

Am trecut prin turatii,am decelerat,am bagat in viteza,nu a scos nici un zgomot.

Cu toate insistentele mele nu a vrut sa arate nici un zgomot care sa-mi puna un semn de intrebare cu toate ca Adi a sustinut ca la plecare de acasa nu a facut zgomot dar pe drum a aparut ,iar acum nici el nu mai aude nimic..Astea fiind spuse,am stabiit cu baiatul sa sa o monitorizeze si daca apare ceva ne auzim.

Asta pana si-a pus casca pe cap si a vrut sa plece,si hopa surpriza a inceput motorul sa bata!!!

Asa ca :

Bataia este destul de evidenta ca si intensitate,oarecum localizata in partea de sus,chiuloasa ,distributie,de frecventa joasa adica nu jocuri la pastile.

Se intensifica la incercarea de plecare de pe loc cand motorul este in sarcina( gen avans mare) o data ce apare se aude si la relanti si in sarcina ,creste ritmul o data cu turatia.

Nu pot spune care este cauza dar este destul de serioasa bataia,gen pistonul atinge o supapa.ideea este ca nu este constanta,daca este lasat la relanti bataia dispare in timp,si reapre o data cu incercarea de a pune motorul in sarcina.

Cam atat pot spune momentan de problema omului,nu pot trage o concluzie de cat atunci cand se demonteza..

Motorul nu a ramas la mine,Adrian decide ce va face in continuare.

 

Cu respect TNG!

 

Legat de gaura in motor..a folosit un surub mai lung si o data ce a terminat filetul in chiuloasa a continuat in acea nervura din bloc...

 

Da.. a ramas sa il aduc luni / marti cand mi-o permite vremea... Eu sper ca nu e asa serioasa pb dpdv financiar ca il extradez pe japonez!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au dat jos rezervorul partea cu injectia si au ajuns la acel punct cand au sudat... De mesteri de Nobel dastia e plina romania...

 

Da man.. ca sa pot face ceva trebuia sa am macar un act de intrare in service / garantie ceva... Dar cum la noi serviceurile de cartier merg la negru, bafta consta in a gasi un mester BUN...

 

 

Da.. a ramas sa il aduc luni / marti cand mi-o permite vremea... Eu sper ca nu e asa serioasa pb dpdv financiar ca il extradez pe japonez!!!!

 

asteapta sa vezi ce spune tng, e posibil sa nu fie de la disributie... e posibil sa fie chiar un cuzinet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi mai cezar, d-aia le dau eu cu flit la astia cu motorete de strada, e sensibili domle :))))

 

simeringurile furcii se schimba in mod normal impreuna cu cuzinetii interiori pentru a elimina jocurile axiale din furca. dar la noi la romanica e scump domle :))) se poate intampla ca simeringul sa fie defect sau sa prinda mizerie in primii 100m. ai schimbat si simeringurile de praf? cei mai nostimi mi se par aia de schimba uleiul in amortizoare odata la 4 ani :)))))))

 

Nu e Jumba asa, stai stai :D

Foarte multi vor sa fie totul ieftin si sa se faca lucrarea cum vor ei. Adica ei stiu mai bine dar vin cu motocicleta la service. Pai nu e asta o contradictie?

Referitor la agitatul asta, singura explicatie este ca e lovit puternic la calculator si i s-a pus pata pe mine. Alta explicatie nu e, avand in vedere ca ma cunoaste atata lume si aproape nimeni nu are nimic de impartit ceva cu mine pe forum. E nostim ca foloseste cele mai vechi si proaste tehnici de denigrare din lume, cu inventii de tipul, stiu eu ca i-ai gresit lui ala si celuilalt (dar lui nimic) :))))

 

 

 

 

Da.. a ramas sa il aduc luni / marti cand mi-o permite vremea... Eu sper ca nu e asa serioasa pb dpdv financiar ca il extradez pe japonez!!!!

 

Eu as verifica, asa cum ti-am zis la telefon, fiecare galerie de admisie, sa nu fi cazut din greseala vreun surubel sau alta piesa acolo cand s-a lucrat la ea. Am mai intalnit.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri a trecut baiatul pe la mine cu moto si am ascultat-o putin.

In prima faza cand a ajuns cu toate incarcarile de a percepe ceva nu a fost nici un sunet anormal.

Am trecut prin turatii,am decelerat,am bagat in viteza,nu a scos nici un zgomot.

Cu toate insistentele mele nu a vrut sa arate nici un zgomot care sa-mi puna un semn de intrebare cu toate ca Adi a sustinut ca la plecare de acasa nu a facut zgomot dar pe drum a aparut ,iar acum nici el nu mai aude nimic..Astea fiind spuse,am stabiit cu baiatul sa sa o monitorizeze si daca apare ceva ne auzim.

Asta pana si-a pus casca pe cap si a vrut sa plece,si hopa surpriza a inceput motorul sa bata!!!

Asa ca :

Bataia este destul de evidenta ca si intensitate,oarecum localizata in partea de sus,chiuloasa ,distributie,de frecventa joasa adica nu jocuri la pastile.

Se intensifica la incercarea de plecare de pe loc cand motorul este in sarcina( gen avans mare) o data ce apare se aude si la relanti si in sarcina ,creste ritmul o data cu turatia.

Nu pot spune care este cauza dar este destul de serioasa bataia,gen pistonul atinge o supapa.ideea este ca nu este constanta,daca este lasat la relanti bataia dispare in timp,si reapre o data cu incercarea de a pune motorul in sarcina.

Cam atat pot spune momentan de problema omului,nu pot trage o concluzie de cat atunci cand se demonteza..

Motorul nu a ramas la mine,Adrian decide ce va face in continuare.

 

Cu respect TNG!

 

Legat de gaura in motor..a folosit un surub mai lung si o data ce a terminat filetul in chiuloasa a continuat in acea nervura din bloc...

 

TNG, nu e posibil ca lantul nou pus pe pinioane vechi sa se "adune" la un moment dat si sa faca: "bzdac, bazdac". Si faza sa apara cand motorul se incalzeste suficient?

Desi eu nu am auzit pe multi sa schimbe si pinioanele odata cu lantul pentru ca se considera de obicei ca pinioanele nu se uzeaza asa repede.

Dar poate ale lui aveau o uzura destul de mare...

Sau poate lantul nu e cel care trebuie? Desi stiu ca exista doar 2-3 marimi la pas, daca nu cumva aberez si-i o singura marime.

 

Avansul e mare la turatii mari, la relanti avansul e mare.

 

@Adysx - am inteles cu Kaore acum si de ce nu mai vrei sa dai ochii cu el. Merci de explicatii. :)

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off: Cesar, poate i-ai umblat nevesti-sii la evacuare :polite:

 

 

On: E posibila si varianta ca toata agitatia asta sa fi fost cauzata de un surub... Asta ar fi din ciclul "Uitatu' suriului in pacient".

 

Nu e nici un caz de uitat bisturiul in pacient, e suficient sa nu fie strans un surub la galerie bine (este f posibil) si face exact batai de genul asta.

Nu sunt sigur daca CBR are garnituri de cupru la galerii, dar lipsa lor poate genera exact acelasi lucru. In mod normal alea se schimba la fiecare demontare pt ca se turtesc cand se strang.

 

Atata timp cat nu nu iti asumi greselile facute si o dai intoarsa ca la ploiesti cu ..ieftin si refuzi sa remediezi greseala pe garantie ma face sa zambesc.Ai luat doar pe jumatate banii pentru lucrarea facuta? schimbul semeringurilor se plateste cu 100roni manopera...tu ai luat pe jumatate si deaia au curs,ca nu inteleg.La schimbul ulterior(in alta locatie) omul nu a mai avut probleme si nu a schimbat nimic in afara semeringurilor

 

Initiatorul a luat o decizie buna mergand la tng

 

 

 

 

 

 

 

 

 

asum

 

Bai baiat, lasa-ne cu porcariile tale si mergi cu domnu'. Fa topic separat unde te certi cu Cesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici un caz de uitat bisturiul in pacient, e suficient sa nu fie strans un surub la galerie bine (este f posibil) si face exact batai de genul asta.

Nu sunt sigur daca CBR are garnituri de cupru la galerii, dar lipsa lor poate genera exact acelasi lucru. In mod normal alea se schimba la fiecare demontare pt ca se turtesc cand se strang.

 

Nu ar avea de ce sa fie galeriile de evacuare pentru ca la alea nu se demonteaza nimic atunci cand se schimba distributia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ar avea de ce sa fie galeriile de evacuare pentru ca la alea nu se demonteaza nimic atunci cand se schimba distributia.

A, atunci nu e cazul.

 

Avansul e mare la turatii mari, la relanti avansul e mare. minim.

 

La relanti avansul e minim. (plm, dorm)

 

Daca e faza cu lantul pe pinioane cum mi-o inchipui eu atunci are sens ce-a zis Kaore.. ca "trebuie sa se mai aseze".

Pacat ca nu i-a explicat si ce.. tre sa se aseze.

Da, daca pinioanele erau uzate atunci lantul nou trebuie sa se aseze cumva pe pinioanele vechi, adica sa se mai "lase".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...