Sari la conținut

Noua legislatie 2013 pentru categoriile A, A1, A2, AM


Fester
 Share

Postări Recomandate

Fii sigur ca, in caz de un eventual accident, instructorul il va anticipa inaintea ta si va lua toate masurile ca acesta sa nu se intample, daca tu nu reactionezi la timp.

Daca totusi se intampla o tavaleala sau o tamponare cu vreo masina din vina candidatului, acesta va raspunde pentru bagubele materiale cauzate

Unde scrie cum va raspunde candidatul si cat pentru cutare greseala comisa? Cine apreciaza asta si care e valoarea raspunderii? Candiatul e doar... candidat , nimic altceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Inteleg ca se programeaza si la Ilioara si la Electronicii, nu stiu dupa ce reguli (alternativ ?).

Trebuie sa treaca 1 luna de la inregistrarea elevilor la ARR. Eu sunt pe 22 si nu m-am inregistrat in prima zi disponibila, deci probabil 19 este prima zi. Cred ca se poate cauta in Monitorul Oficial ziua in care a intrat in vigoare legislatia cu privire la scolile moto (nu cea privitoare la examen !)

 

Nimeni nu stie ceva concret despre examinari?

Pot spune eu despre normativele pentru scolile de soferi ca au aparut cam pe 11-13 mai, insa unele scoli nici acum nu si-au luat acreditarile si normal ca nu pot inscrie elevi in listele ARR. Au mai amanat cu motivatia ca nu sunt scoase normele de examinare si ARR-ul nu le primeste listele, dar cum si normele acestea au aparut saptamana trecuta sunt curios sa vad ce motive o sa mai gaseasca. Din pacate, intro asemenea situatie sunt si eu...

Totusi, eram curios sa vad cum se desfasoara un examen "pe stil nou", sa vorbesc un coleg examinat sa aflu parerea, sa vad cum merge comunicatia (cu bruiaj sau ok), directivele sunt date de politist in timp util sau <trebuia s-o faci la dreapta>, instructorul din spate te poate ajuta cu ceva sau e doar balast, masina din spate te ajuta, in sensul ca iti "tine" spatele sau trebuie sa mai ai si grija lui sa nu-l pierzi (in caz ca se interpune o alta masina intre motocicleta si masina scolii), etc.

...sunt foarte curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, cine zica, ba, sa le dea mai greu? Tot va vaicariti pe aici de mama focului...

De fapt, astia care avem deja permis, nu vorbim pentru ca ne-am vazut, BA, cu sacii in caruta, vorbim pentru ca vrem sa dea si altii NORMAL, cum am dat noi.

A fost doar o ratacire de vreo 10 ani in care toti p u t o i i si-au luat permise, facand un poligon de doi lei.

NOI am prins, BA, mers cu instructorul pasager si in poligon si in trafic, iar examenul se dadea cu politistul in spate, BA. Pe vremea tatilor nostri, BA, se dadeau: poligon, traseu DE ZI si traseu DE NOAPTE, BA.

Adica, BA, cand nu era traficul din ziua de azi se facea scoala cum trebuie, iar azi...

 

Ca si la examenul de BAC, pe vremuri nu existau atatia retardati care sa aiba acces, cu atat mai putin sa-l si ia.

 

Deci nu este, BA, nimic anormal sau indreptat impotriva cuiva ci doar o revenire la NORMAL, BAAAAA!!!

 

Bravo HD ! total de acord ! acum 15 ani umbla instructorul cu patentu' in mana dreapta pe motocicleta in spate .. Daca misca-i ceva aiurea.. Poc la coaste .... :)))

 

Dar na .. nici acum nu-i bine ...Totusi toti ne bucuram ca avem "sustinatori" ca Andreai74n care considera ca el pune pretul scolii, si nu intructorul pe munca lui .... In plus el considera ca scoala e un rahat (unde a facut el .... probabil voucher) o fi ... si ca numai dupa miliarde de km iti dai seama de adevarata ta valoare si experienta (asta daca mai apuci sa-i faci ...) ...

 

Intrebare simpla: Andrei74n, Daca te duci in fiecare zi la biserica, vei fi mai aproape de Dzeu ?

 

 

Daca tu faci o scoala in care inveti prost ... si dupa ZECI !!! de mii de km prost facuti ... evident ca apar la un moment dat cazuri in care iti dai seama cat de bata esti nu ?

 

M-ai calmati-va cu sutele de mii de km ... conteaza sa te mai duca si capu ! nu numai mana-n gaz ...

Editat de BobCelLung
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca am avut prezenta de spirit sa imi iau categoria A toamna trecuta si am fost si norocos sa prind uscat pe jos, am dat examenul pe 19 noiembrie si cred ca a fost chiar ultima sesiune de examinare poligon.

Daca tot se vorbeste de vauchere si celelalte, am un prieten bucurestean care a facut scoala si si-a luat permisul cam in acelasi timp cu mine, a facut scoala cu un vaucher si a beneficiat macar de vreo 10 ore de condus. Eu am facut scoala la fara frecventa, adica scoala moto fara moto. Asta inseamna ca pentru 300 de lei am beneficiat de hartiile care sa ateste ca am facut scoala si am dat examenul sala cu scoala de soferi.

Examenul de sala l-am dat intr-o marti. M-am pregatit timp de o saptamana pentru el facand cateva chestionare in fiecare zi. In conditiile in care toate chestionarele sunt pe site-ul DRPCIV mi se pare imposibil sa nu iei examenul sala, eu am terminat chestionarul in 2 minute obtinand 20/20, toate intrebarile imi erau familiare. In momentul in care am luat sala, intr-o marti, am fost programat la examenul de poligon pentru vineri. Poligonul apartinea unei alte scoli de soferi, si a trebuit sa mai platesc inca 100 lei, taxa de motocicleta si taxa de poligon. In plus, nemaiconducand vreodata o motocicleta, a trebuit sa aranjez cu instructorul de acolo sa conduc vreo 2 ore in poligon IJ-ul de examen. Pentru 50 de lei, am condus motocicleta cate o ora, doua zile la rand, exersand mersul printre jaloane, mersul cu o mana si opturile. De-abia inainte de examen am aflat exact care era traseul de urmat in poligon. Examenul de poligon a fost extrem de simplu, era de ajuns sa ai un pic de simt al echilibrului si sa te obisnuiesti un pic cu ambreiajul si acceleratia.

Cu scoala de soferi nu inveti nimic, nici la auto nici la moto. Cel putin eu nu am invatat. La auto, instructorul mereu gasea motive sa stam ca sa economiseasca benzina, motive gen rezolvarea chestionarelor auto, de parca asta era treaba lui. Scoala de soferi a fost exact atat cat aveai nevoie sa treci examenul si sa iei permisul. Inveti sa conduci in trafic. Daca esti tembel, atunci faci accident. Daca esti prudent si constient supravietuiesti fara accident. Perioada cea mai propice accidentelor e dupa ce ai acumulat ceva kilometri si te consideri regele soselelor. Si eu am fost odata regele soselelor, aveam 18 ani cand mi-am luat permisul, insa am fost un rege mai ponderat, n-am avut nici un accident. Insa aveam un prieten apropiat care si-a luat permisul la cateva luni dupa mine, iar el a fost un adevarat rege al soselelor, cam in fiecare iarna a oprit masina in cate un obiect solid. Pe moto am foarte putina experienta, insa dupa atatia ani posesor de categoria B, chiar daca n-am condus suta de mii de kilometrii, nu ma tenteaza sa redevin regele soselelor. La semafor stau dupa masini, plec in rand cu ele, nu ma strecor in trafic. Motocicleta mea e un chopper de 30 cp, comoda si zgomotoasa, usor de manevrat si cu o vizibilitate foarte buna in oglinzi. Nu am mers niciodata in grup si nici nu tin neaparat, doar de cateva ori am mers cu un amic cu experienta care are un Transalp si intotdeauna sta dupa mine, nu ma grabeste.

Scoala de soferi, auto sau moto nu te invata decat strictul necesar pentru a obtine plasticul, nimic altceva. Mai departe depinde de tine. Conteaza si varsta, ai mai multe perspective sa fii teribilist la 18 ani, insa daca esti tembel poti conduce prost si la 40. Daca in general la 18 ani esti teribilist, la 40 esti plictisit si grabit, ii vad pe destui care conduc asa, se lupta pentru un loc mai in fata la semafor. Instructorii nu cauta decat sa termine sedinta mai repede cu un consum minim de carburant si te privesc de sus deoarece considera ca inveti ceva de la ei, ceva ce in alta parte nu poti invata, desi majoritatea lor nu sunt mari "experti" ai volanului. Nu vei invata la scoala de soferi de ce e bine sa folosesti frana de motor pentru ca e mai simplu sa te invete sa calci ambreiajul si frana in acelasi timp cand franezi de la 50 km/h. Nu vei invata nici ca turatia de cuplu maxim e mai buna decat cea de 1500 rpm, pentru ca majoritatea nu stiu asta nici ei. Intotdeauna te vor face sa consideri un semn de mandrie faptul ca pleci cu masina de pe loc aproape cu turatia de relanti si schimbi vitezele inainte de 2500 rpm, chiar daca masina se scutura ca un caine ud iar la turatia aceea nu ai nici ungere nici racire eficienta iar depozitele de calamina se acumuleaza. Pentru majoritatea, turatie mica ramane echivalentul unui consum mic si o protejare a discului de ambreiaj. Nu te vor invata nici sa tii distanta fata de cel din fata ta pentru ca la 30 km/h daca franeaza la o groapa te infigi in fundul lui inainte de a apuca sa pui piciorul pe frana, pentru ca instructorul sta oricum cu piciorul pe frana gata sa intervina in caz de nevoie. Cred ca mai important ar fi sa te invete sa gandesti in trafic si ca elevul sa se autoconvinga de importanta mersului ponderat in trafic decat sa opreasca in parcare si sa te puna sa completezi chestionare auto.

Parerea mea, scoala de soferi e tare departe de ceea ce ar trebui sa fie in realitate. Ceea ce inveti acolo in 30 de ore de condus poti invata lejer in 10 ore daca instructorii ar dori sa-si faca meseria cu simt de raspundere. Nu vreau sa generalizez aici, e vorba de marea majoritate a lor, probabil ca exista si instructori carora le place ceea ce fac si de la care ai ce invata, asa cum sint si soferi de taxi respectabili.

Editat de Tom Cat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mereu ma uimeste cat de obtuzi pot fi unii dintre voi la chestiunile noi.

Am mai scris de 345280 de ori pe acest forum ori de cate ori a fost o discutie de genul asta.

 

In Republica Ceha, aflata in centrul Europei, cu o populatie de ~10mil de locuitori, aia cu Praga si Circuitul de la Brno, scoala moto se face de cand e lumea si pamantul cu motocicleta cu dubla comanda. In asta consta scoala, elevul se plimba cu instructorul in spate prin trafic cam 30 de ore dupa care se prezinta la examen.

La examen elevul merge in spate cu EXAMINATORUL.. care la cea mai mica greseala a elevului il pica.

Nu se intampla nici un accident, nu moare nimeni, totul e cat se poate de normal. Am prieteni care au luat permisul moto aici, se poate, nu e nimic special.

Ce va tot c.acati atata pe voi, vai! trebuie sa mearga cu pasager... ca ra.hat.. Da, ce e asa mare greutate sa inveti sa mergi cu pasager, orice motociclist trebuie sa invete sa mearga cu pasager!!

Din partea mea, un om care nu e in stare sa mearga cu pasager in spate nu are ce cauta pe strada nici singur!!!

 

 

Nu va mai amuzati si mirati atat, asa este si mi se pare NORMAL.

 

20101117203920-autoskola_jpg_resize_1000

 

autoskola-motorka-400.jpg

 

motorka1.jpg

 

autoskola-motocykl-2.jpg

 

zak_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare simpla: Andrei74n, Daca te duci in fiecare zi la biserica, vei fi mai aproape de Dzeu ?

 

 

Daca tu faci o scoala in care inveti prost ...

... conteaza sa te mai duca si capu ! nu numai mana-n gaz ...

 

In concluzie :

Daca conduci in fiecare zi PROST si mai si bagi mana in gaz, ai sanse sa fii mai aproape de D-zeu !

 

 

ON:

Asa cum din posesorii de permis pe vechiul sistem de examen sunt suficienti care inca nu au habar de mers pe moto si refuza sa creada acest lucru, asa si dintre posibilii noi aspiranti la permis pe noul sistem sunt suficienti care stiu despre ce e vb, sunt seriosi si deschisi sa invete, si vor lua, cu siguranta. Cei care se dau pe dupa copac doar contestand aceste noi norme, mai bine puneti mana si exersati, la modul serios, nu vorbesc cu ironie. Cateva ore cu pasager plimbare de poligon cu manevre uzuale si va veti obisnui si cu pasager. RESTUL FACE DIFERENTA , adica skill-urile pe care le puteti dobandi, depinde in ce masura le asimilati.

Si , da : NU prea avem scoli serioase si complete in Ro...din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la categoria A2 încă nu se poate da proba teoretica de la scoală pentru a putea ieși în trafic :-L zici ca politia romana trebuie sa rezolve probleme de matematica cuantica ca sa scoată o lege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mereu ma uimeste cat de obtuzi pot fi unii dintre voi la chestiunile noi.

Am mai scris de 345280 de ori pe acest forum ori de cate ori a fost o discutie de genul asta.

 

In Republica Ceha, aflata in centrul Europei, cu o populatie de ~10mil de locuitori, aia cu Praga si Circuitul de la Brno, scoala moto se face de cand e lumea si pamantul cu motocicleta cu dubla comanda. In asta consta scoala, elevul se plimba cu instructorul in spate prin trafic cam 30 de ore dupa care se prezinta la examen.

La examen elevul merge in spate cu EXAMINATORUL.. care la cea mai mica greseala a elevului il pica.

Nu se intampla nici un accident, nu moare nimeni, totul e cat se poate de normal. Am prieteni care au luat permisul moto aici, se poate, nu e nimic special.

Ce va tot c.acati atata pe voi, vai! trebuie sa mearga cu pasager... ca ra.hat.. Da, ce e asa mare greutate sa inveti sa mergi cu pasager, orice motociclist trebuie sa invete sa mearga cu pasager!!

Din partea mea, un om care nu e in stare sa mearga cu pasager in spate nu are ce cauta pe strada nici singur!!!

 

 

Nu va mai amuzati si mirati atat, asa este si mi se pare NORMAL.

 

20101117203920-autoskola_jpg_resize_1000

 

autoskola-motorka-400.jpg

 

motorka1.jpg

 

autoskola-motocykl-2.jpg

 

zak_1.jpg

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine o sa fac si eu prima iesire in trafic, deja m-am saturat de poligoane, abia astept sa termin scoala.

 

La examen probabil se vor folosi niste trasee mai putin periculoase/ aglomerate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine o sa fac si eu prima iesire in trafic, deja m-am saturat de poligoane, abia astept sa termin scoala.

 

La examen probabil se vor folosi niste trasee mai putin periculoase/ aglomerate.

 

Distractie mare maine ! Sa te intorci sa ne spui cum a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca azi ar fi/ar fi fost primul examen in trafic... acum o saptamana s-ar fi dat doar poligon si doar pt cei care apucasera sa dea sala inainte de publicarea normelor de examinare si asta doar din cauza ca scolile respective nu aveau motocicletele puse la punct... adica cum zice legea, minim 600 cmc, 175 kg, comanda dubla de frana etc. Nu din alta cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De doua saptamani am inceput pregatirea doar in poligon cu un Suzuki SV 650.S-a dus cu joaca de anii trecuti cu 125-250 cmc.Parerea mea:dati o fuga in poligon sa vedeti pe ce motor urmeaza sa faceti scoala.Nu-i suficient doar sa aveti peste 24 ani....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord FLR-BV. La inceput am facut un poligon cu tricker-ul in 2:28-2:30. Era usurel. Acum cu ER-6n de la poligon e ceva mai dificil sa scoti timpi asa de mici, avand in vedere diferenta mare de manevrabilitate intre cele doua motociclete, pentru un incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu GS500, ieri, am facut cateva jaloane, vreo 2 poligoane de acomodare... si prima cronometrare: 2:50. Inca 2-3 poligoane, a 2a cronometrare: 2:19. Eu zic ca e bine pt prima zi pe o "vaca" mai mare decat ybr-ul si tricker-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Echipa MotoLouis, ne puteti lamuri de cand au inceput sa se accepte listele la ARR? Ma gandesc ca dvs vorbiti din stiute, nu din auzite.

Buna ziua,

 

Scoala noastra a inceput inscrerile la ARR din 20 mai pentru categoriile A si A1. ARR-ul primeste liste doar de la scolile care au facut dovada ca au motociclete corespunzatoare categoriei pentru care face inscrieri (A si A1). Pentru categoria A2 facem inscrieri la ARR din 17.06.2013. Fiind categorie noua a trebuit sa urmam procedura de acreditare pentru adaugare categorie, iar in urma controlului celor de la ISCTR am obtinut autorizare si pentru aceasta categorie.

 

Cu stima,

Echipa MotoLouis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu GS500, ieri, am facut cateva jaloane, vreo 2 poligoane de acomodare... si prima cronometrare: 2:50. Inca 2-3 poligoane, a 2a cronometrare: 2:19. Eu zic ca e bine pt prima zi pe o "vaca" mai mare decat ybr-ul si tricker-ul.

Foarte bine, foarte bine. Sa te aud dupa Hornet :). Apropo, timpul pt poligon s-a marit la 3:30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine, foarte bine. Sa te aud dupa Hornet :). Apropo, timpul pt poligon s-a marit la 3:30

 

Bai, de Hornet si de Kawa mi-e cam frica. Mai ales la 8-uri, ca ma ia ameteala... :)) Bine, si de GS mi-a fost frica la inceput, dupa ce mersesem cu alea mici... dar m-am obisnuit repede, probabil la fel se va intampla si cu cele de 600. Si diferenta de greutate nu e mare... 6-7 kg cred. Nu stiu la manevrabilitate cum sunt astea 2...

Faza e ca singura posibilitate de a scurta timpul e in liniile drepte, sa accelerezi cat mai mult posibil. La jaloane si 8-uri nu prea ai cum sa te grabesti.

Da, stiu ca s-a marit timpul... e ok asa. Oricum, mai avem timp si la orele de trafic sa ne obisnuim cu vacile :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, de Hornet si de Kawa mi-e cam frica. Mai ales la 8-uri, ca ma ia ameteala... :)) Bine, si de GS mi-a fost frica la inceput, dupa ce mersesem cu alea mici... dar m-am obisnuit repede, probabil la fel se va intampla si cu cele de 600. Si diferenta de greutate nu e mare... 6-7 kg cred. Nu stiu la manevrabilitate cum sunt astea 2...

Faza e ca singura posibilitate de a scurta timpul e in liniile drepte, sa accelerezi cat mai mult posibil. La jaloane si 8-uri nu prea ai cum sa te grabesti.

Da, stiu ca s-a marit timpul... e ok asa. Oricum, mai avem timp si la orele de trafic sa ne obisnuim cu vacile :P

 

De fapt, ambele au 200kg. Doar ca Hornetul e mult mai incomoda decat Kawa, ai grija. Dupa el, Kawa va fi parfum.

Da, poti accelera in liniile drepte, dar poti scoate un timp mai bun si in 8-uri. Eu mergeam cu Kawa in 1-a putin accelerat, dar poti sa le faci ceva mai rapid, daca te tine, in a 2-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Kawasaki la relanti 2'41"... Un coleg a scos 2'29".

 

Ce mi-a spus e ca eu la final dupa franare opresc din buton apoi din contact apoi cric si ca acolo pierd timp. Mai rapid dupa franare cand te opresti pui picioru sinlas cricul si se opreste automat moto. Sari repede de pe ea. Ideea e ca nu stiu si trebuie sa vad cum e legal sau cum se cere laexamen. Sa faci usurel oprire buton cheie cric sau cric si sari de pe ea.Si la impins mai pierd timp eu ca nu-s genul dus la sala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Kawasaki la relanti 2'41"... Un coleg a scos 2'29".

 

Ce mi-a spus e ca eu la final dupa franare opresc din buton apoi din contact apoi cric si ca acolo pierd timp. Mai rapid dupa franare cand te opresti pui picioru sinlas cricul si se opreste automat moto. Sari repede de pe ea. Ideea e ca nu stiu si trebuie sa vad cum e legal sau cum se cere laexamen. Sa faci usurel oprire buton cheie cric sau cric si sari de pe ea.Si la impins mai pierd timp eu ca nu-s genul dus la sala.

 

Nu se specifica cum o opresti, chestia cu cricul e smecherie, dar nu vei face tu asa ceva cu mobra ta. Din pacate mie nu imi iese, imi aluneca mereu piciorul pe scarita si trebuie sa reiau miscarea, deci pierd 2-3 secunde.

De fapt, in momentul asta e 'care o are mai lunga', ca daca scoti sub 3' (3:30) oricum iei examenul, nu iti da nimeni note pentru efectul artistic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la scoala unde sunt inscris de pe 9 ianuarie.

 

Mi-au zis ca nu se pot da examene, sa ma simt norocos daca o sa dau examen prin august.

 

Macar am inceput orele pentru A2 X-(

 

 

I-am incebat ce motor sa imi iau dupa ce iau A2, mi-au raspuns ca nu se poate limita la 35 kW, trebuie sa fie motorul de 35 kW. Nu exista limitare. Ce sa cred?

 

 

Ce motoare as putea sa cumpar, cu maxim 35 kw?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde stie politistul care o arde in masina cine a franat... Ca doar nu se aprinde rosu stopul daca franez eu si albastru daca instructorul...

 

Oricum noi cei din Bucuredti din doua semafoare am facut 25 de minute... Si intre timo cumparam si servetele umede 3 la 10mii si stergatoare aerotwin 2 la 5 lei.

In cazul unei dispute ,se examineaza inregistrarea video ; acolo se vede cine ce pedala a pasat (adica instructorul nu are decat una ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost in Timisoara la cons-auto,krebs si la mlv, la nici una inca nu se poate da (A2) ,... La cons cica nici sa incep nu pot, cu legislatia si pregatirea..., aveti ceva informati cat o sa coste, daca trece de 1500 lei...o sa fie exagerat... Nu vad de ce ii deranjeaza pe unii modul asta de examinare, cu cat mai greu cu atat mai bine, fetele ar trebui sa comenteze ca ele sunt defavorizate... La - 50 kg e cam aiurea cu un burtos in spate, dar nu imposibil. In rest, nu o sa mai crape atatia ,,nebuni'' la 18 ani, ceea cei bine.

 

Se poate da undeva noile categorii, sau inca ...nici unde ?

Scriu de pe tel. Asa ca scuze de greseli.

Ceau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...