liviu_m2002 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Salutare ! Lucreaza cineva in domeniul asigurarilor ? Intreb pentru ca vreau sa stiu daca o sa se renunte la trendul asta (sau daca se gandesc sa intervina intr-un fel), daca esti tanar te ingroapa de viu cu pretul pe rca. Si inainte erau asigurarile pentru cei tineri mari, dar nici chiar asa. 6 luni 500 de lei mi se pare exagerat deja, tinand cont ca anul trecut atat a fost pe 12 luni. Daca ar fi masina pe parinti transcrisa ar fi undeva la 300-400 lei pe 12 luni la Alianz nu euroins cum e acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Nu lucrez in domeniul asigurarilor, insa tind sa cred ca acesta nu e doar un "trend" asa trecator. Se aliniaza si ei la modul in care se opereaza in alte tari. Am intalnit un tip plecat in Canada de 8 ani, are 26-27 de ani si si-a luat un Intruder 800 din 2005 cu 4000 si ceva dolari. Fiindca avea permisul de motor, canadian doar de 2 ani si a avut un mic incident cu masina in urma cu ceva vreme, asigurarea pe an la motor il costa 3600-3800 de dolari. Deci practic omu isi ia in fiecare an cate un motor. Deci, cred ca in directia aia ne indreptam si noi, din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 In halul asta o sa ajunga ca pensionarii din Romania sa aiba cate 3,4,5 masini si inca vreo 2,3 motoare. O sa inceapa lumea sa mearga fara asigurare, sau cum am vazut recent prin presa ca s-a ajuns la falsificatul asigurarilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green spider Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 e aripa fata de beta rev 3 iar la o tranta am rupt-o in doua, mai are vreo sansa sa fie lipita? se poate face. te asteptam pe la noi cu piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 A fost cineva zilele astea la expo?ca m-a sunat un prieten duminica de acolo ca sunt iar accesorii si haine moto,de ceva geci la 90 de lei mi-a zis(de care am auzit si data trecuta de aici de pe forum,acuma vreo o luna sau cand au mai fost),ceva brauri si nu mai stie ce ca nu se pricepe(nu e motociclist)..si eram curios daca o fost cineva care are habar cat de cat sa imi spuna daca merita mers pana acolo sau daca mai este ceva daca o fost cineva chiar azi,ca nu am apucat sa merg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Ti-am trimis un mesaj privat se poate face. te asteptam pe la noi cu piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 vinde cineva un compresor cu aer ? intre 50 si 100 l ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 100 litri...s-a gasit ieri multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Are cineva de aici un Suzuki Samurai? As vrea sa ma uit la unul de aproape, daca are cineva bunavointa. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Are cineva de aici un Suzuki Samurai? As vrea sa ma uit la unul de aproape, daca are cineva bunavointa. Multumesc, http://www.offroadtuning.ro/contact_suzuki_samurai_vitara.html si ei sunt motociclisti sigur gasesti la ei ce cauti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Multumesc mult, Vlady. Chiar ma gandeam ca ar trebui sa caut o comunitate de offroaderi, ca stiu ca exista prin Cluj. Toate cele bune, Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Io zic ca treaba asta e cel putin interesanta. Ar putea revolutiona felul in care is proiectate motoarele pe viitor. http://www.motoring.com.au/news/2013/aussie-invention-eliminates-piston-rings-40773 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Io zic ca treaba asta e cel putin interesanta. Ar putea revolutiona felul in care is proiectate motoarele pe viitor. http://www.motoring.com.au/news/2013/aussie-invention-eliminates-piston-rings-40773 Interesanta treaba.... doar ca nu stiu cum o sa asigure ei partea de destindere (lucru mecanic produs dupa explozie). Neavand segmenti nu stiu daca asa zisii segmenti virtuali, cum le spun ei o sa faca fata presiunii enorme degajate de explozie. Poate la compresoare se poate aplica tehnologia asta. Plus ca fara segmenti creste consumul de ulei... creste poluarea....norme euro din ce in ce mai mari... Oricum e bine sa vezi ca se incearca o imbunatatire a motoarelor. Combustibil sa fie, ca restul vine de la sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Interesanta treaba.... doar ca nu stiu cum o sa asigure ei partea de destindere (lucru mecanic produs dupa explozie). Neavand segmenti nu stiu daca asa zisii segmenti virtuali, cum le spun ei o sa faca fata presiunii enorme degajate de explozie. Poate la compresoare se poate aplica tehnologia asta. Plus ca fara segmenti creste consumul de ulei... creste poluarea....norme euro din ce in ce mai mari... Oricum e bine sa vezi ca se incearca o imbunatatire a motoarelor. Combustibil sa fie, ca restul vine de la sine pai cica zice ca face fata la presiune. plus ca daca nu mai este frecare efectiva, ei zic ca nu mai este nevoie de sistem de ungere, deci nu are nevoie de ulei, nu are ce consuma oricum, fain concept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 pai cica zice ca face fata la presiune. plus ca daca nu mai este frecare efectiva, ei zic ca nu mai este nevoie de sistem de ungere, deci nu are nevoie de ulei, nu are ce consuma oricum, fain concept Cat timp sunt piese in miscare tot este nevoie de ungere. Oricum ei stiu mai bine, poate o sa prindem asa ceva si atunci ne putem da cu parerea mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 salut!...am nevoie de un sfat...intentionez sa cumpar un motor care este inmatriculat, are carte de identificare, talon, dar actualul proprietar nu a trecut-o pe numele sau. A cumparat moto in toamna, si atunci a primit de la proprietarul vechi si fisa de identificare fiscala, dar nu a facut nimica cu ea...fise care dupa 30 zile expira. Acum el, proprietarul actual nu mai doreste sa faca nimica pentru a trece motorul pe numele lui, sau orice alt demers, care sa ma ajute pe mine viitor proprietar sa o trec pa numele meu. Sincer sa fiu nici io nu am chef sa il caut pe primul proprietar...nu am nr de tel, exista doar o adresa si un nume...un fel de "cotam-a la gara". Intrebarea ii: pot folosi motoru' asa cum ii...adica sa nu il trec la finante pa numele meu, cred ca ITP si asigurare ii pot face. Ce risc daca folosesc moto asa cum ii?, adica sa nu il trec la finante pe numele meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntonioAntonio Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) prima problema va fi cu primul politist care te va opri si te va intreba cine este proprietarul, de acolo te descurci ... stii tu cum, normal la schimbarea proprietarului, vehicolul trebuie inmatriculat in 30 de zile.eu zic sa il cauti pe vechiul bos si sa il treci pe tine fieraraia, proprietarul poate sa il radieze prin instanta, si te trezesti cu citatia acasa.... Editat Ianuarie 8, 2014 de AntonioAntonio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green spider Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Ai fiscalul vechi ? Daca da fa un contract de vanzare -cumparare intre tine si proprietarul din acte ( il completezi si semnezi tu in locul lui ) apoi te prezinti la finante sa l treci pe tine la impozit = vei plati amenda ca ai depasit termenul de declarare a mijlocului de transport ( parca 60 lei ) + diferenta de impozit de la data certificatului fiscal pana in prezent si gata ; actele la politie nu e musai sa le faci - zic asta pt ca e o noua tendinta de a nu mai platii transcrieri si eventuale taxe de poluare etc nu se poate asa, trebuie fiscal in termen real, adica 30 zile. daca nu trebuie altul. problema se paote rezolva doar cu proprietarul de drept, adica cel din acte. acesta trebuie sa scoata un fiscal nou cu care trebuie sa mergi la o firma de contracte auto pt intocmirea dosarului de inmatriculare( costa 30 lei si nu iti bati capul cu nimic) , o copie buletin al acestuia si treaba e rezolvata. se intocmeste contract vanzare cumparare si apoi se incepe demersul: primarie- rar - politie si apoi la bere sa uzi motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) salut!...am nevoie de un sfat...intentionez sa cumpar un motor care este inmatriculat, are carte de identificare, talon, dar actualul proprietar nu a trecut-o pe numele sau. A cumparat moto in toamna, si atunci a primit de la proprietarul vechi si fisa de identificare fiscala, dar nu a facut nimica cu ea...fise care dupa 30 zile expira. Acum el, proprietarul actual nu mai doreste sa faca nimica pentru a trece motorul pe numele lui, sau orice alt demers, care sa ma ajute pe mine viitor proprietar sa o trec pa numele meu. Sincer sa fiu nici io nu am chef sa il caut pe primul proprietar...nu am nr de tel, exista doar o adresa si un nume...un fel de "cotam-a la gara". Intrebarea ii: pot folosi motoru' asa cum ii...adica sa nu il trec la finante pa numele meu, cred ca ITP si asigurare ii pot face. Ce risc daca folosesc moto asa cum ii?, adica sa nu il trec la finante pe numele meu? unul din cei doi fosti proprietari vor avea de platit , fie vechiul impozitul pana azi si tu vei face contract cu el, fie urmatorul amenda ca nu a declarat-o in 30 zile si imozitul pan azi si ei de la el dar pun pariu ca primul a si radiat-o de la finate deci actualul amenda si impozitul la zi Editat Ianuarie 9, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Da el de ce ar vrea sa o treaca pe numele lui? De vreme ce are Cartea si talonul, ii poate face ITP si asigurare. Cand il intreaba agentul, zice ca i-o imprumutat-o un tovaras o saptamana. Politia nu are ce sa iti faca daca cel care conduce masina/motorul nu e acelasi cu proprietarul din talon. Editat Ianuarie 9, 2014 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Da el de ce ar vrea sa o treaca pe numele lui? De vreme ce are Cartea si talonul, ii poate face ITP si asigurare. Cand il intreaba agentul, zice ca i-o imprumutat-o un tovaras o saptamana. Politia nu are ce sa iti faca daca cel care conduce masina/motorul nu e acelasi cu proprietarul din talon. Politia iti va cere sa dovedesti ca conduci indreptatit acel autovehicul "de inprumut" cu o hartie legalizata intre tine si proprietar. Cum si autovehiculele in "lizing" pe talon au mentionate doua nume in doua rubrici diferite :" proprietar ...........utilizator...........". Asta din proprie experienta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Ce ne mai place sa fentam )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Nu fentam nimic, ii explicam numai lui Radulaz posibilitatile care le are si repercursiunile. Ca pana la urma tot el decide ce face si cum face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green spider Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 eu nu am acceptat niciodata sa raman imbarligat cu actele aiurea. e mai usor sa le rezolvi la timp si sa stai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) Daca nu stii , nu spune prostii ! Eu asa am facut cu auto si daca se poate cu auto se poate si cu moto Numa bine Ma fratilor : care numa presupuneti si nu v ati lovit efectiv de problema , nu postati aiureli ! POATE sa conduca motorul chiar daca nu e pe numele lui si nu trebuie sa demonstreze nimanui ca are sau nu voie sa conduca acel motor , in caz de accident asigurarea este valabila in baza contractului de vanzare cumparare depus la finante , ca sa stiti si voi La iesirea din tara vamesul poate si are dreptul sa te puna sa faci dovada cum ca auto/moto respectiv pe numele altui om este la tine, In tari occidentale si politistul poate si are dreptul sa i-ti ceara dovada cum de tu conduci acel auto/moto, dovada care se face cu o imputernicire legalizata Daca ai accident ca sa deschizi dosar de dauna si proprietarul din talon/CI este persoana fizica: faci dovada dreptului de incredintare ( vanzare, inchiriere, imputernicire etc ),persoana juridica in talon si CI: imputernicire de la persona juridica trecuta in CI/talon Editat Ianuarie 10, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.