boicustefan Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Veneam de pe splai si intram spre grozavesti. Asfalt ud. verde semafor eu 50-60 in accelerare coloana sa oprit. eu am vrut sa evit coloana dar fara izbanda, asa ca mam gandit ca ar fi foarte bine sa musc tare de tot de frana. deodata tare repede s-a apropiat asfaltul ... mam tarat vreo 5 m si am intrat in ultima masina din coloana. Concluzii trase de mine : 1.asfaltul doare 2.asfaltul doare 3.asfaltul doare 4.niciodata nu musca de frana cand esti aplecat sau in curba(incetineste) 5.bis 6.bis 7.bis 8.nu pleca in tromba de la semafor/intersectie 9.MARE BIS 10.asfalt ud + frana brusca = asfalt care doare. Pe aceasta cale vreau sa imi cer scuze pentru saracul om in care am intrat, sper sa rezolve foarte repede cu masina, Eo nu am nimic doar o vanataie la sold, fiara e putin sifonata la carene si schimbatorul putin indoit, l-am indreptat cu o cheie de la nenea cu masina. Cat pentru voi prieteni pe doua roti.. puteti da cu pietre in mine, biciuiti-ma ca am gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Multa sanatate si mare grija pe viitor. Daca ai fost la fel de decent cum ne-ai descris accidentul sigur nenea cu masina a inteles cum au stat lucrurile. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Deh, gravitaţia e mare scârbă cu noi . E bine că înveţi din trânte mărunte, la alea majore înveţi degeaba aşa că te poţi considera norocos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Să-ţi fie ruşine ! Cum ai putut să-ţi baţi joc de o asemenea mobră? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 As putea spune +1UP .. nu iti fa grija de motocicletuta mea ca isi primeste ea face liftul.. pana acum am tot amanat acest lucru dar in curand isi va primi machiajul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Important este faptul ca esti tu ok, fierul se repara. Iti doresc un sezon lipsit de evenimente neplacute!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Reglează pedala frână spate ca să se afle întotdeauna sub picior, nu mai sus, nu în lateral, aşa va fi prima care intră în funcţiune, la zecimi bune de secundă înainte de frâna faţă. Asta ajută mult la creşterea încărcării roţii faţă şi creşterea aderenţei. Nu brusca frâna faţă, acţioneaz-o rapid dar progresiv. Editat Aprilie 1, 2013 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 Reglează pedala frână spate ca să se afle întotdeauna sub picior, nu mai sus, nu în lateral, aşa va fi prima care intră în funcţiune, la zecimi bune de secundă înainte de frâna faţă. Asta ajută mult la creşterea încărcării roţii faţă şi creşterea aderenţei. Nu brusca frâna faţă, acţioneaz-o rapid dar progresiv. teoretic se stie ... practic mai greu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cahor Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 daca nu ne spuneai tu ca nu e bine sa franezi violent pe curbe sau pe asfalt ud NU stiam )))) nu vreau sa fiu rautacios nu inteleg de ce toti gasesc nevoia sa impartaseasca 'aventurile' nu cred ca despre asta este vorba mai intrebati si voi,atentzie mai mare ,btw man ....chiar si la un rahat dasta de cazatura puteai sa ti rupi clavicula sau gatul multa bafta !!! grija mai mare si respect mai mult pentru ceilalti participanti la trafic (nu fac pe desteptul ,dar initial am crezut ca accidentele se datoreaza celor cu masini,din pacate (parerea mea) ,constat ca 75% din ele vi se datoreaza (sunt pieton,biciclist,motociclist,si folosesc si masina).....de multe ori cand eram cu masina era sa va tavalesc si eu ....tot din cauza faptului ca nu belitzi ochii ca lumea in fine bafta maxima (nu am vrut sa fiu rautacios sau sa fac pe desteptul) tuturor scapa cine poate !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) On: Cattre initiatorul topicului, foarte bine ca ai descris toata patania, uneori nu strica sa auzi aceleasi lucruri la nesfarsit. Fa-ti mobra si mai multa atentie pe viitor. Stai linistit, din astea inveti, altii stim si noi ca au iesit din goace de la ma-sa in pozitie racing, cu casca in cap si ghidonul in mana daca nu ne spuneai tu ca nu e bine sa franezi violent pe curbe sau pe asfalt ud NU stiam )))) nu vreau sa fiu rautacios nu inteleg de ce toti gasesc nevoia sa impartaseasca 'aventurile' nu cred ca despre asta este vorba mai intrebati si voi,atentzie mai mare ,btw man ....chiar si la un rahat dasta de cazatura puteai sa ti rupi clavicula sau gatul multa bafta !!! grija mai mare si respect mai mult pentru ceilalti participanti la trafic (nu fac pe desteptul ,dar initial am crezut ca accidentele se datoreaza celor cu masini,din pacate (parerea mea) ,constat ca 75% din ele vi se datoreaza (sunt pieton,biciclist,motociclist,si folosesc si masina).....de multe ori cand eram cu masina era sa va tavalesc si eu ....tot din cauza faptului ca nu belitzi ochii ca lumea in fine bafta maxima (nu am vrut sa fiu rautacios sau sa fac pe desteptul) tuturor scapa cine poate !!! Zi mi si mie, te rog, de unde ai scos procentajul asta de 75% in cazul culpei ? Pune mana si citeste toata rubrica de accidente, mai ales pe cele care s-au lasat cu RIP, si vino cu un procent mai realist. De dat din clanta e usor Editat Aprilie 1, 2013 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 E f bn ca ai povestit patzania. Toata lumea stie ca nu e bine sa franezi violent pe umezeala, toata lumea stie ca tre sa mearga cu aceeasi viteza cu care se deplaseaza si conservele, samd, dar in acelasi timp, aproape toata lumea uita chestiile astea cand curge asfaltul sub roate; in consecinta, cand unii dintre noi o mai patesc, e f bn pt restul sa auda povestea. In felul asta iti aminteste ca e important sa tii cont de chestiile de baza. Functioneaza ca si atunci cand mergi cu masina la un drum lung, fara prea multe griji, eventual ii mai dai si blana si la un moment dat vezi un accident urat de tot; dupa ce treci de accident cu siguranta mergi mai preventiv si riscul de a face si tu un accident scade considerabil. Asa ca sorry de patanie si multumim de poveste, eu o consider fff utila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cahor Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 biancocelleste asta e parerea mea ......lasa ma cu rubrica si dastea ....poate ar fi mai putine daca s ar merge mai normal si mai cu grija m am saturat de rip si pareri de rau si dastea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 uitai sa va aduc aminte ca echipamentul va scoate din ceva belele...pe mine azi ma scos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Veneam de pe splai si intram spre grozavesti. Asfalt ud. verde semafor eu 50-60 in accelerare coloana sa oprit. eu am vrut sa evit coloana dar fara izbanda, asa ca mam gandit ca ar fi foarte bine sa musc tare de tot de frana. deodata tare repede s-a apropiat asfaltul ... mam tarat vreo 5 m si am intrat in ultima masina din coloana. Concluzii trase de mine : 1.asfaltul doare 2.asfaltul doare 3.asfaltul doare 4.niciodata nu musca de frana cand esti aplecat sau in curba(incetineste) 5.bis 6.bis 7.bis 8.nu pleca in tromba de la semafor/intersectie 9.MARE BIS 10.asfalt ud + frana brusca = asfalt care doare. Pe aceasta cale vreau sa imi cer scuze pentru saracul om in care am intrat, sper sa rezolve foarte repede cu masina, Eo nu am nimic doar o vanataie la sold, fiara e putin sifonata la carene si schimbatorul putin indoit, l-am indreptat cu o cheie de la nenea cu masina. Cat pentru voi prieteni pe doua roti.. puteti da cu pietre in mine, biciuiti-ma ca am gresit. Daca astea de le-ai insirat sunt concluziile trase de tine, parerea mea, si o sa ti-o spun chiar de ar fi sa te superi pe mine, este ca sunt f.f. putine si nu cele importante; dar te scuza varsta frageda si lipsa de experienta. Permite-mi sa-ti remarc cateva lucruri omise de tine: 1) Cat de lipsit de simt de prevedere sa fii sa nu pastrezi o distanta sigura fata de cel din fata? Cum adica sa intri in spatele omului? Iti ceri scuze ca ai intrat in conserva omului, dar nu realizezi ca ai facut-o numai din inconstienta si lipsa de experienta?...Si mai indraznesti sa fi in trafic fara sa stii sa apreciezi un carosabil corelat cu viteza si o distanta? Concluzia este ca nu esti PREGATIT inca suficient nici teoretic si nici practic sa conduci pe drumurile publice. 2)Motocicleta pe care o ai, inca nu e potrivita pt. tine, la experienta pe care o ai; sa intri in spatele cuiva din coloana se admite doar in cazuri exceptionale, nici macar daca cel din fata franeaza brusc sa evite vreun soricel; de aia la astfel de accidente INTOTDEAUNA e de vina cel din spate. 3)Motocicleta ta e prea puternica, si total nepotrivita traficului din Bucuresti; poti sa te stecori mai bine si sa-i faci pe conservari la semafor si cu ceva de 125-250 cmc, si fara sa chinui un motor puternic, consumand 7-8L/100 km. Daca esti "orientat" iti tii motorul asta mare pt. circuit si iti iei ceva mic pt. oras. 4)Invata sa conduci preventiv si lin, fara bruscari; sunt oameni care schimba placutele de frana la 40.000-50.000 km; dar conduc fluent, preventiv, vad din vreme cand va fi rosu la semafor. Fara accelerari si franari inutile in trafic. Ma bucur ca ai scapat cu doar o vanataie la sold; ieri la ora 14 un tanar ca tine cu o motocicleta frumoasa ca a ta, nu a mai avut norocul tau, ca nu era in Bucuresti, in trafic, ci in afara localitatii dupa Ciolpani; a murit pe loc, citeste topicul; am fost puternic si groaznic impresionat de ce am vazut (creierul lui iesit in afara) de la cativa metri, si te rog din suflet, injura-ma cat vrei ca-ti fac aceste observatii, dar incearca sa inveti cat mai multe din pataniile altora si sa le eviti pe ale tale. As vrea sa inveti ca oricat de puternic motor ai avea, trebuie sa-l domolesti, sa mearga dupa experienta si puterile tale; mai bine sa pari prost si neexperimentat pe un supermotor, decat sa mori sau sa te ranest grav. Ti-am scris toate astea din dorinta de a nu mai vedea si auzi de accidente. Asfalt uscat!( si pe cel ud mergi la minim de viteza ca sa nu fi nevoit sa franezi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndiOliver Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Recunoastere a unei greseli in mod deschis, scuze intr-un mod public fata de un participant in trafic, este in opinia mea o atitudine sanatoasa si laudabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dNb Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 On: Cattre initiatorul topicului, foarte bine ca ai descris toata patania, uneori nu strica sa auzi aceleasi lucruri la nesfarsit. Fa-ti mobra si mai multa atentie pe viitor. Stai linistit, din astea inveti, altii stim si noi ca au iesit din goace de la ma-sa in pozitie racing, cu casca in cap si ghidonul in mana Zi mi si mie, te rog, de unde ai scos procentajul asta de 75% in cazul culpei ? Pune mana si citeste toata rubrica de accidente, mai ales pe cele care s-au lasat cu RIP, si vino cu un procent mai realist. De dat din clanta e usor stai linistit ca sunt o gramada care nu apar pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanlts Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Simturile inca sunt amortite dupa o iarna lunga, primavara din pacate se numara accidentele . Ma bucur totusi ca esti bine, mult noroc pe viitor si grija mare in trafic ! Sanatate si asflat uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 Daca astea de le-ai insirat sunt concluziile trase de tine, parerea mea, si o sa ti-o spun chiar de ar fi sa te superi pe mine, este ca sunt f.f. putine si nu cele importante; dar te scuza varsta frageda si lipsa de experienta. Permite-mi sa-ti remarc cateva lucruri omise de tine: 1) Cat de lipsit de simt de prevedere sa fii sa nu pastrezi o distanta sigura fata de cel din fata? Cum adica sa intri in spatele omului? Iti ceri scuze ca ai intrat in conserva omului, dar nu realizezi ca ai facut-o numai din inconstienta si lipsa de experienta?...Si mai indraznesti sa fi in trafic fara sa stii sa apreciezi un carosabil corelat cu viteza si o distanta? Concluzia este ca nu esti PREGATIT inca suficient nici teoretic si nici practic sa conduci pe drumurile publice. 2)Motocicleta pe care o ai, inca nu e potrivita pt. tine, la experienta pe care o ai; sa intri in spatele cuiva din coloana se admite doar in cazuri exceptionale, nici macar daca cel din fata franeaza brusc sa evite vreun soricel; de aia la astfel de accidente INTOTDEAUNA e de vina cel din spate. 3)Motocicleta ta e prea puternica, si total nepotrivita traficului din Bucuresti; poti sa te stecori mai bine si sa-i faci pe conservari la semafor si cu ceva de 125-250 cmc, si fara sa chinui un motor puternic, consumand 7-8L/100 km. Daca esti "orientat" iti tii motorul asta mare pt. circuit si iti iei ceva mic pt. oras. 4)Invata sa conduci preventiv si lin, fara bruscari; sunt oameni care schimba placutele de frana la 40.000-50.000 km; dar conduc fluent, preventiv, vad din vreme cand va fi rosu la semafor. Fara accelerari si franari inutile in trafic. Ma bucur ca ai scapat cu doar o vanataie la sold; ieri la ora 14 un tanar ca tine cu o motocicleta frumoasa ca a ta, nu a mai avut norocul tau, ca nu era in Bucuresti, in trafic, ci in afara localitatii dupa Ciolpani; a murit pe loc, citeste topicul; am fost puternic si groaznic impresionat de ce am vazut (creierul lui iesit in afara) de la cativa metri, si te rog din suflet, injura-ma cat vrei ca-ti fac aceste observatii, dar incearca sa inveti cat mai multe din pataniile altora si sa le eviti pe ale tale. As vrea sa inveti ca oricat de puternic motor ai avea, trebuie sa-l domolesti, sa mearga dupa experienta si puterile tale; mai bine sa pari prost si neexperimentat pe un supermotor, decat sa mori sau sa te ranest grav. Ti-am scris toate astea din dorinta de a nu mai vedea si auzi de accidente. Asfalt uscat!( si pe cel ud mergi la minim de viteza ca sa nu fi nevoit sa franezi) imi asum toate greselile, am platit si platesc in continuare pentru asta, ai perfecta dreptate intru totul. am fost prost .. cel mai tare imi este ciuda ca din toata patania asta l-am pus pe saracul om pe drumuri. Nu imi este ca am eu vanataie sau ca a patit motocicletuta mea ceva .. stau doar cu gandul la saracul om care din cauza MEA trage acum cu masina lui .. Cat despre mine .. sper sa imi aduc aminte de momentele de azi dimineata in fiecare zi. sunt multe aspecte pe care le-am uitat, sau nu le-am comunicat .. stiu asta .. isunt foarte multe de spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Reglează pedala frână spate ca să se afle întotdeauna sub picior, nu mai sus, nu în lateral, aşa va fi prima care intră în funcţiune, la zecimi bune de secundă înainte de frâna faţă. Asta ajută mult la creşterea încărcării roţii faţă şi creşterea aderenţei. Nu brusca frâna faţă, acţioneaz-o rapid dar progresiv. Sfaturi din astea, pentru cei cu greutatea pe roata din fata, inseamna tranta sigura, asa ca mai usor cu indicatiile. Ma refer la moto fara ABS si frana duala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CND Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Sfaturi din astea, pentru cei cu greutatea pe roata din fata, inseamna tranta sigura, asa ca mai usor cu indicatiile. Ma refer la moto fara ABS si frana duala. Nu cred ca ai citit bine ce a vrut sa zica,mai sus,tocmai asta e si ideea sa nu incarci roata fata -----Un sut in poponeata ,un pas inainte.principalul este ca ai invatat ceva fara sa pateasca cineva ceva. Editat Aprilie 1, 2013 de CND Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gestapo Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Veneam de pe splai si intram spre grozavesti. Asfalt ud. verde semafor eu 50-60 in accelerare coloana sa oprit. eu am vrut sa evit coloana dar fara izbanda, asa ca mam gandit ca ar fi foarte bine sa musc tare de tot de frana. deodata tare repede s-a apropiat asfaltul ... mam tarat vreo 5 m si am intrat in ultima masina din coloana. Concluzii trase de mine : 1.asfaltul doare 2.asfaltul doare 3.asfaltul doare 4.niciodata nu musca de frana cand esti aplecat sau in curba(incetineste) 5.bis 6.bis 7.bis 8.nu pleca in tromba de la semafor/intersectie 9.MARE BIS 10.asfalt ud + frana brusca = asfalt care doare. Pe aceasta cale vreau sa imi cer scuze pentru saracul om in care am intrat, sper sa rezolve foarte repede cu masina, Eo nu am nimic doar o vanataie la sold, fiara e putin sifonata la carene si schimbatorul putin indoit, l-am indreptat cu o cheie de la nenea cu masina. Cat pentru voi prieteni pe doua roti.. puteti da cu pietre in mine, biciuiti-ma ca am gresit. Tu sa fii bine,m-a amuzat postul tau,fiara se repara,iar sezonul abia incepe...inclinat era sa o musc si eu cu Caprahonda ) Bine ca esti tu ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Nu cred ca ai citit bine ce a vrut sa zica,mai sus,tocmai asta e si ideea sa nu incarci roata fata -----Un sut in poponeata ,un pas inainte.principalul este ca ai invatat ceva fara sa pateasca cineva ceva. Mai baieti, am impresia ca voi nu stiti sa franati, trebuie sa ma gandesc de doua ori inainte sa ies pe strada, altfel ma pot trezi cu tot felul de kamikaze in mine. LA MOTO SPORT FRANAREA DE URGENTA SE FACE CU FATA !!! Daca vrei din cand in cand sa iti iei rugina de pe discul din spate, esti liber sa o faci, dar nu in situatii limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorosocsi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 ingeri au fost cu tine, maine nu se stie, toti am patit-o cindva si asa invatam. mobra e ca a mea numai ca a mea e rosie. insanatosire grabnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 imi asum toate greselile, am platit si platesc in continuare pentru asta, ai perfecta dreptate intru totul. am fost prost .. cel mai tare imi este ciuda ca din toata patania asta l-am pus pe saracul om pe drumuri. Nu imi este ca am eu vanataie sau ca a patit motocicletuta mea ceva .. stau doar cu gandul la saracul om care din cauza MEA trage acum cu masina lui .. Cat despre mine .. sper sa imi aduc aminte de momentele de azi dimineata in fiecare zi. sunt multe aspecte pe care le-am uitat, sau nu le-am comunicat .. stiu asta .. isunt foarte multe de spus. Bravo pentru atitudine. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Bine ca n-a fost mai rau, asta inseamna ca n-ai sarit prea rau calu', totusi. Este necesara o ploaie zdravana sa se faca un pic de curatenie a asfaltului ( in baza astora care ar trebui s-o faca ... ) Este imbibat cu fel de fel de chestii si la cea mai mica umezeala esti ca pe ulei. Mare grija, mare cumpatare, toti suntem nerabdatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Reglează pedala frână spate ca să se afle întotdeauna sub picior, nu mai sus, nu în lateral, aşa va fi prima care intră în funcţiune, la zecimi bune de secundă înainte de frâna faţă. Asta ajută mult la creşterea încărcării roţii faţă şi creşterea aderenţei. Zi-mi ca glumesti. puteti da cu pietre in mine, biciuiti-ma ca am gresit. Pot sa te intreb ce anvelope ai la motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.