Sari la conținut

Splai vs Grozavesti un mic crash :(


boicustefan
 Share

Postări Recomandate

Veneam de pe splai si intram spre grozavesti. Asfalt ud. verde semafor eu 50-60 in accelerare coloana sa oprit.

eu am vrut sa evit coloana dar fara izbanda, asa ca mam gandit ca ar fi foarte bine sa musc tare de tot de frana.

deodata tare repede s-a apropiat asfaltul ... mam tarat vreo 5 m si am intrat in ultima masina din coloana.

Concluzii trase de mine :

1.asfaltul doare

2.asfaltul doare

3.asfaltul doare

4.niciodata nu musca de frana cand esti aplecat sau in curba(incetineste)

5.bis

6.bis

7.bis

8.nu pleca in tromba de la semafor/intersectie

9.MARE BIS

10.asfalt ud + frana brusca = asfalt care doare.

 

Pe aceasta cale vreau sa imi cer scuze pentru saracul om in care am intrat, sper sa rezolve foarte repede cu masina,

 

Eo nu am nimic doar o vanataie la sold, fiara e putin sifonata la carene si schimbatorul putin indoit, l-am indreptat cu o cheie de la nenea cu masina.

 

Cat pentru voi prieteni pe doua roti.. puteti da cu pietre in mine, biciuiti-ma ca am gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

As putea spune +1UP ..

nu iti fa grija de motocicletuta mea ca isi primeste ea face liftul.. pana acum am tot amanat acest lucru dar in curand isi va primi machiajul ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglează pedala frână spate ca să se afle întotdeauna sub picior, nu mai sus, nu în lateral, aşa va fi prima care intră în funcţiune, la zecimi bune de secundă înainte de frâna faţă. Asta ajută mult la creşterea încărcării roţii faţă şi creşterea aderenţei. Nu brusca frâna faţă, acţioneaz-o rapid dar progresiv.

Editat de Penetru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglează pedala frână spate ca să se afle întotdeauna sub picior, nu mai sus, nu în lateral, aşa va fi prima care intră în funcţiune, la zecimi bune de secundă înainte de frâna faţă. Asta ajută mult la creşterea încărcării roţii faţă şi creşterea aderenţei. Nu brusca frâna faţă, acţioneaz-o rapid dar progresiv.

teoretic se stie ... practic mai greu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ne spuneai tu ca nu e bine sa franezi violent pe curbe sau pe asfalt ud NU stiam :)))))

 

nu vreau sa fiu rautacios

 

 

nu inteleg de ce toti gasesc nevoia sa impartaseasca 'aventurile'

 

nu cred ca despre asta este vorba

 

 

mai intrebati si voi,atentzie mai mare ,btw man ....chiar si la un rahat dasta de cazatura puteai sa ti rupi clavicula sau gatul

 

 

multa bafta !!!

 

 

grija mai mare si respect mai mult pentru ceilalti participanti la trafic (nu fac pe desteptul ,dar initial am crezut ca accidentele se datoreaza celor cu masini,din pacate (parerea mea) ,constat ca 75% din ele vi se datoreaza (sunt pieton,biciclist,motociclist,si folosesc si masina).....de multe ori cand eram cu masina era sa va tavalesc si eu ....tot din cauza faptului ca nu belitzi ochii ca lumea

 

 

in fine

 

bafta maxima (nu am vrut sa fiu rautacios sau sa fac pe desteptul) tuturor

 

scapa cine poate !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On: Cattre initiatorul topicului, foarte bine ca ai descris toata patania, uneori nu strica sa auzi aceleasi lucruri la nesfarsit. Fa-ti mobra si mai multa atentie pe viitor. Stai linistit, din astea inveti, altii stim si noi ca au iesit din goace de la ma-sa in pozitie racing, cu casca in cap si ghidonul in mana



daca nu ne spuneai tu ca nu e bine sa franezi violent pe curbe sau pe asfalt ud NU stiam :)))))

 

nu vreau sa fiu rautacios

 

 

nu inteleg de ce toti gasesc nevoia sa impartaseasca 'aventurile'

 

nu cred ca despre asta este vorba

 

 

mai intrebati si voi,atentzie mai mare ,btw man ....chiar si la un rahat dasta de cazatura puteai sa ti rupi clavicula sau gatul

 

 

multa bafta !!!

 

 

grija mai mare si respect mai mult pentru ceilalti participanti la trafic (nu fac pe desteptul ,dar initial am crezut ca accidentele se datoreaza celor cu masini,din pacate (parerea mea) ,constat ca 75% din ele vi se datoreaza (sunt pieton,biciclist,motociclist,si folosesc si masina).....de multe ori cand eram cu masina era sa va tavalesc si eu ....tot din cauza faptului ca nu belitzi ochii ca lumea

 

 

in fine

 

bafta maxima (nu am vrut sa fiu rautacios sau sa fac pe desteptul) tuturor

 

scapa cine poate !!!

 

Zi mi si mie, te rog, de unde ai scos procentajul asta de 75% in cazul culpei ? Pune mana si citeste toata rubrica de accidente, mai ales pe cele care s-au lasat cu RIP, si vino cu un procent mai realist. De dat din clanta e usor

Editat de biancocelleste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E f bn ca ai povestit patzania. Toata lumea stie ca nu e bine sa franezi violent pe umezeala, toata lumea stie ca tre sa mearga cu aceeasi viteza cu care se deplaseaza si conservele, samd, dar in acelasi timp, aproape toata lumea uita chestiile astea cand curge asfaltul sub roate; in consecinta, cand unii dintre noi o mai patesc, e f bn pt restul sa auda povestea. In felul asta iti aminteste ca e important sa tii cont de chestiile de baza. Functioneaza ca si atunci cand mergi cu masina la un drum lung, fara prea multe griji, eventual ii mai dai si blana si la un moment dat vezi un accident urat de tot; dupa ce treci de accident cu siguranta mergi mai preventiv si riscul de a face si tu un accident scade considerabil.

 

Asa ca sorry de patanie si multumim de poveste, eu o consider fff utila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Veneam de pe splai si intram spre grozavesti. Asfalt ud. verde semafor eu 50-60 in accelerare coloana sa oprit.

eu am vrut sa evit coloana dar fara izbanda, asa ca mam gandit ca ar fi foarte bine sa musc tare de tot de frana.

deodata tare repede s-a apropiat asfaltul ... mam tarat vreo 5 m si am intrat in ultima masina din coloana.

Concluzii trase de mine :

1.asfaltul doare

2.asfaltul doare

3.asfaltul doare

4.niciodata nu musca de frana cand esti aplecat sau in curba(incetineste)

5.bis

6.bis

7.bis

8.nu pleca in tromba de la semafor/intersectie

9.MARE BIS

10.asfalt ud + frana brusca = asfalt care doare.

 

Pe aceasta cale vreau sa imi cer scuze pentru saracul om in care am intrat, sper sa rezolve foarte repede cu masina,

 

Eo nu am nimic doar o vanataie la sold, fiara e putin sifonata la carene si schimbatorul putin indoit, l-am indreptat cu o cheie de la nenea cu masina.

 

Cat pentru voi prieteni pe doua roti.. puteti da cu pietre in mine, biciuiti-ma ca am gresit.

 

Daca astea de le-ai insirat sunt concluziile trase de tine, parerea mea, si o sa ti-o spun chiar de ar fi sa te superi pe mine, este ca sunt f.f. putine si nu cele importante; dar te scuza varsta frageda si lipsa de experienta. Permite-mi sa-ti remarc cateva lucruri omise de tine:

 

1) Cat de lipsit de simt de prevedere sa fii sa nu pastrezi o distanta sigura fata de cel din fata? Cum adica sa intri in spatele omului? Iti ceri scuze ca ai intrat in conserva omului, dar nu realizezi ca ai facut-o numai din inconstienta si lipsa de experienta?...Si mai indraznesti sa fi in trafic fara sa stii sa apreciezi un carosabil corelat cu viteza si o distanta? Concluzia este ca nu esti PREGATIT inca suficient nici teoretic si nici practic sa conduci pe drumurile publice.

 

2)Motocicleta pe care o ai, inca nu e potrivita pt. tine, la experienta pe care o ai; sa intri in spatele cuiva din coloana se admite doar in cazuri exceptionale, nici macar daca cel din fata franeaza brusc sa evite vreun soricel; de aia la astfel de accidente INTOTDEAUNA e de vina cel din spate.

 

3)Motocicleta ta e prea puternica, si total nepotrivita traficului din Bucuresti; poti sa te stecori mai bine si sa-i faci pe conservari la semafor si cu ceva de 125-250 cmc, si fara sa chinui un motor puternic, consumand 7-8L/100 km. Daca esti "orientat" iti tii motorul asta mare pt. circuit si iti iei ceva mic pt. oras.

 

4)Invata sa conduci preventiv si lin, fara bruscari; sunt oameni care schimba placutele de frana la 40.000-50.000 km; dar conduc fluent, preventiv, vad din vreme cand va fi rosu la semafor. Fara accelerari si franari inutile in trafic.

 

Ma bucur ca ai scapat cu doar o vanataie la sold; ieri la ora 14 un tanar ca tine cu o motocicleta frumoasa ca a ta, nu a mai avut norocul tau, ca nu era in Bucuresti, in trafic, ci in afara localitatii dupa Ciolpani; a murit pe loc, citeste topicul; am fost puternic si groaznic impresionat de ce am vazut (creierul lui iesit in afara) de la cativa metri, si te rog din suflet, injura-ma cat vrei ca-ti fac aceste observatii, dar incearca sa inveti cat mai multe din pataniile altora si sa le eviti pe ale tale.

 

As vrea sa inveti ca oricat de puternic motor ai avea, trebuie sa-l domolesti, sa mearga dupa experienta si puterile tale; mai bine sa pari prost si neexperimentat pe un supermotor, decat sa mori sau sa te ranest grav.

 

Ti-am scris toate astea din dorinta de a nu mai vedea si auzi de accidente.

 

Asfalt uscat!( si pe cel ud mergi la minim de viteza ca sa nu fi nevoit sa franezi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On: Cattre initiatorul topicului, foarte bine ca ai descris toata patania, uneori nu strica sa auzi aceleasi lucruri la nesfarsit. Fa-ti mobra si mai multa atentie pe viitor. Stai linistit, din astea inveti, altii stim si noi ca au iesit din goace de la ma-sa in pozitie racing, cu casca in cap si ghidonul in mana

 

 

Zi mi si mie, te rog, de unde ai scos procentajul asta de 75% in cazul culpei ? Pune mana si citeste toata rubrica de accidente, mai ales pe cele care s-au lasat cu RIP, si vino cu un procent mai realist. De dat din clanta e usor

stai linistit ca sunt o gramada care nu apar pe aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca astea de le-ai insirat sunt concluziile trase de tine, parerea mea, si o sa ti-o spun chiar de ar fi sa te superi pe mine, este ca sunt f.f. putine si nu cele importante; dar te scuza varsta frageda si lipsa de experienta. Permite-mi sa-ti remarc cateva lucruri omise de tine:

 

1) Cat de lipsit de simt de prevedere sa fii sa nu pastrezi o distanta sigura fata de cel din fata? Cum adica sa intri in spatele omului? Iti ceri scuze ca ai intrat in conserva omului, dar nu realizezi ca ai facut-o numai din inconstienta si lipsa de experienta?...Si mai indraznesti sa fi in trafic fara sa stii sa apreciezi un carosabil corelat cu viteza si o distanta? Concluzia este ca nu esti PREGATIT inca suficient nici teoretic si nici practic sa conduci pe drumurile publice.

 

2)Motocicleta pe care o ai, inca nu e potrivita pt. tine, la experienta pe care o ai; sa intri in spatele cuiva din coloana se admite doar in cazuri exceptionale, nici macar daca cel din fata franeaza brusc sa evite vreun soricel; de aia la astfel de accidente INTOTDEAUNA e de vina cel din spate.

 

3)Motocicleta ta e prea puternica, si total nepotrivita traficului din Bucuresti; poti sa te stecori mai bine si sa-i faci pe conservari la semafor si cu ceva de 125-250 cmc, si fara sa chinui un motor puternic, consumand 7-8L/100 km. Daca esti "orientat" iti tii motorul asta mare pt. circuit si iti iei ceva mic pt. oras.

 

4)Invata sa conduci preventiv si lin, fara bruscari; sunt oameni care schimba placutele de frana la 40.000-50.000 km; dar conduc fluent, preventiv, vad din vreme cand va fi rosu la semafor. Fara accelerari si franari inutile in trafic.

 

Ma bucur ca ai scapat cu doar o vanataie la sold; ieri la ora 14 un tanar ca tine cu o motocicleta frumoasa ca a ta, nu a mai avut norocul tau, ca nu era in Bucuresti, in trafic, ci in afara localitatii dupa Ciolpani; a murit pe loc, citeste topicul; am fost puternic si groaznic impresionat de ce am vazut (creierul lui iesit in afara) de la cativa metri, si te rog din suflet, injura-ma cat vrei ca-ti fac aceste observatii, dar incearca sa inveti cat mai multe din pataniile altora si sa le eviti pe ale tale.

 

As vrea sa inveti ca oricat de puternic motor ai avea, trebuie sa-l domolesti, sa mearga dupa experienta si puterile tale; mai bine sa pari prost si neexperimentat pe un supermotor, decat sa mori sau sa te ranest grav.

 

Ti-am scris toate astea din dorinta de a nu mai vedea si auzi de accidente.

 

Asfalt uscat!( si pe cel ud mergi la minim de viteza ca sa nu fi nevoit sa franezi)

imi asum toate greselile, am platit si platesc in continuare pentru asta, ai perfecta dreptate intru totul.

am fost prost .. cel mai tare imi este ciuda ca din toata patania asta l-am pus pe saracul om pe drumuri.

Nu imi este ca am eu vanataie sau ca a patit motocicletuta mea ceva .. stau doar cu gandul la saracul om care din cauza MEA trage acum cu masina lui ..

Cat despre mine .. sper sa imi aduc aminte de momentele de azi dimineata in fiecare zi.

sunt multe aspecte pe care le-am uitat, sau nu le-am comunicat .. stiu asta .. isunt foarte multe de spus.

 

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglează pedala frână spate ca să se afle întotdeauna sub picior, nu mai sus, nu în lateral, aşa va fi prima care intră în funcţiune, la zecimi bune de secundă înainte de frâna faţă. Asta ajută mult la creşterea încărcării roţii faţă şi creşterea aderenţei. Nu brusca frâna faţă, acţioneaz-o rapid dar progresiv.

Sfaturi din astea, pentru cei cu greutatea pe roata din fata, inseamna tranta sigura, asa ca mai usor cu indicatiile.

Ma refer la moto fara ABS si frana duala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfaturi din astea, pentru cei cu greutatea pe roata din fata, inseamna tranta sigura, asa ca mai usor cu indicatiile.

Ma refer la moto fara ABS si frana duala.

Nu cred ca ai citit bine ce a vrut sa zica,mai sus,tocmai asta e si ideea sa nu incarci roata fata :)

 

-----Un sut in poponeata ,un pas inainte.principalul este ca ai invatat ceva fara sa pateasca cineva ceva.

Editat de CND
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veneam de pe splai si intram spre grozavesti. Asfalt ud. verde semafor eu 50-60 in accelerare coloana sa oprit.

eu am vrut sa evit coloana dar fara izbanda, asa ca mam gandit ca ar fi foarte bine sa musc tare de tot de frana.

deodata tare repede s-a apropiat asfaltul ... mam tarat vreo 5 m si am intrat in ultima masina din coloana.

Concluzii trase de mine :

1.asfaltul doare

2.asfaltul doare

3.asfaltul doare

4.niciodata nu musca de frana cand esti aplecat sau in curba(incetineste)

5.bis

6.bis

7.bis

8.nu pleca in tromba de la semafor/intersectie

9.MARE BIS

10.asfalt ud + frana brusca = asfalt care doare.

 

Pe aceasta cale vreau sa imi cer scuze pentru saracul om in care am intrat, sper sa rezolve foarte repede cu masina,

 

Eo nu am nimic doar o vanataie la sold, fiara e putin sifonata la carene si schimbatorul putin indoit, l-am indreptat cu o cheie de la nenea cu masina.

 

Cat pentru voi prieteni pe doua roti.. puteti da cu pietre in mine, biciuiti-ma ca am gresit.

Tu sa fii bine,m-a amuzat postul tau,fiara se repara,iar sezonul abia incepe...inclinat era sa o musc si eu cu Caprahonda :))

Bine ca esti tu ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai citit bine ce a vrut sa zica,mai sus,tocmai asta e si ideea sa nu incarci roata fata :)

 

-----Un sut in poponeata ,un pas inainte.principalul este ca ai invatat ceva fara sa pateasca cineva ceva.

Mai baieti, am impresia ca voi nu stiti sa franati, trebuie sa ma gandesc de doua ori inainte sa ies pe strada, altfel ma pot trezi cu tot felul de kamikaze in mine.

LA MOTO SPORT FRANAREA DE URGENTA SE FACE CU FATA !!! Daca vrei din cand in cand sa iti iei rugina de pe discul din spate, esti liber sa o faci, dar nu in situatii limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi asum toate greselile, am platit si platesc in continuare pentru asta, ai perfecta dreptate intru totul.

am fost prost .. cel mai tare imi este ciuda ca din toata patania asta l-am pus pe saracul om pe drumuri.

Nu imi este ca am eu vanataie sau ca a patit motocicletuta mea ceva .. stau doar cu gandul la saracul om care din cauza MEA trage acum cu masina lui ..

Cat despre mine .. sper sa imi aduc aminte de momentele de azi dimineata in fiecare zi.

sunt multe aspecte pe care le-am uitat, sau nu le-am comunicat .. stiu asta .. isunt foarte multe de spus.

 

:(

Bravo pentru atitudine. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Bine ca n-a fost mai rau, asta inseamna ca n-ai sarit prea rau calu', totusi.

Este necesara o ploaie zdravana sa se faca un pic de curatenie a asfaltului ( in baza astora care ar trebui s-o faca ... ) Este imbibat cu fel de fel de chestii si la cea mai mica umezeala esti ca pe ulei. Mare grija, mare cumpatare, toti suntem nerabdatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglează pedala frână spate ca să se afle întotdeauna sub picior, nu mai sus, nu în lateral, aşa va fi prima care intră în funcţiune, la zecimi bune de secundă înainte de frâna faţă. Asta ajută mult la creşterea încărcării roţii faţă şi creşterea aderenţei.

 

Zi-mi ca glumesti.

 

puteti da cu pietre in mine, biciuiti-ma ca am gresit.

 

Pot sa te intreb ce anvelope ai la motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...