Jump to content

Accident Otopeni


Antistress
 Share

Recommended Posts

Mai bine de 3 sferturi din totalul de motociclisti implicati in accidente au motoare sport ,oare chestia asta nu ridica un semn de intrebare ?

 

Drumurile din Romania nu sunt concepute pentru vitezane (tragi un pic de acceleratie si ai suta) care in mod normal trebuie sa ruleaze pe piste special amenajate sau pe autobenzi ca-n occident.

 

Pt ca mai bine din 3 sferturi din motociletele din Romania sunt sport...d-aia!

singura tara unde e 50% chopper/50% sport e SUA.

Drumurile din Europa (continentul) nu sunt pt chopper, dupa parerea mea...sunt prea inguste si prea curbate.

 

 

Romania ar trebui sa fie pina de Enduro , choppere. se intampla si cu astea accidente fatale, dar destul de rar.

vezi mai sus.

 

 

chiar acum la Antena 1 " motociclistii circulau cu o viteza uluitoare"... iar "martori" cunoscatori ... imi pare rau pentru cei doi ... condoleante familiilor indoliate... iar pe "jurnalisti" ii rog sa nu mai scoata stiri "bomba" doar pentru a avea un impact mai mare asupra telespectatorilor... impactul este tot asupra noastra, cei care mergem pe sosele si suntem perceputi din ce in ce mai "nenorociti"... pacat...

Pai A1 tocmai ce a dat un "reportaj" in care chopperistii e ingeri si vitezistii e dracii traficului...

 

 

 

io ma uita asa la ea si exact asta imi trece prin cap sa o intreb: ce plm te sui tu pe motor cu unu de 21 de ani?

hai frate sa nu fim asa... adu-ti aminte cati ani aveai cand te-ai urcat pe mobra, si cand ai luat pasagera pt prima data.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate ma intristeaza maxim ceea ce vad aici. Care mai de care mai motociclist, mai Rossi, mai bengos. Am postat acest topic sa ne mai ingrozim un pic, sa realizam ca nu suntem creati din otel, sa ne mai intre un pic frica in oase ca asta ne tine in viata.Am la acest moment vreun milion de kilometri pe mobra si sa mor io daca inca nu am o gramada de invatat.Fara sa mancam rahat, stim ca atunci cand te mananca.... tragi de gaz. Tot la fel (cine are bunul simt sa recunoasca... recunoaste), in extrem de multe cazuri, o mai si mierlim din cauza noastra. Cand vad aici tot felul de copii de 20-25 de ani care dau sfaturi si care comenteaza ei despre motociclism... ca ala trebuia sa faca asa.... ca ala trebuia sa faca altfel, imi vine din nou scarba si iar nu mai intru pe forum fro 7 ani. Am vazut mai sus un post in care doi maimutoi se certau si unu' spunea.... ca oricum el e mai tare sau mai destept ca celalalt. Fratilor... alcineva hotaraste asta despre voi. Cat despre motocicleta.... VA DAU UN SFAT CARE LA MINE FUNCTIONEAZA. CAND ITI VINE SA TRAGI DEGAZ ADU-TI AMINTE DE IMAGINEA CELOR DOI COPII FRANTI IN 4 BUCATI, DE OCHIUL ALA DE PE ASFALT, DE PLAMANUL AFLAT LA 10 METRI DE CORP SI DE FAPTUL CA ACASA TE ASTEAPTA CINEVA CARE NU AR TREBUI NICIODATA SA FIE NEVOIT SA TE VADA ASA.

 

 

 

 

CAT DESPRE GRADUL DE INTELIGENTA, BENGOSENIE,ROSSISM SAU ORICE ALTA AUTOAPRECIERE.... LASATI-VA FRATE!

DUMNEZEU SA II ODIHNEACA PE CEI 3 (CHIAR SI PE ALA CARE A TRAVERSAT). SI PROPUN SA SE INCHIDA TOPICUL PT. CA DEJA E PREA MULT.

 

P.S. Inteligentilor care isi dau cu parerea damboulea si offtopic pe aici. Ganditi-va ca poate nu numai familiile celor 3 se uita la ce ati scris voi acum. Ci poate ca si familiile voastre vor vedea ce or sa scrie altii despre voi in momente asemanatoare.

Edited by Antistress
Link to comment
Share on other sites

Asta va fi ultimul meu post aici, pe tema accidentului respectiv pentru cei care cred ca suntem niste nesimtiti/depravati etc etc pentru ca incercam sa PREVENIM niste viitoare accidente, pentru ca incercam sa DESCHIDEM cativa ochi ar unor incepatori. Nu crezi ca puteam veni si noi cu texte : Rip, tarana usoara si cu asta incheiam povestea ? Dar este corect ? Este corect ca un incepator sa intre la rubrica accidente si sa vada doar commenturi de genu ? Il ajutam cu ceva? Probabil ca da, il ajutam sa-si ia o motocicleta puternica (remarcati ca nu am mai spus S/SS, pentru a nu starni alte controverse) si sa apara si el la randul lui aici, unde v-a apara iar "grupuletul vesel" bun la dat R.I.P. Asta nu e un priveghi online, este un forum pe care ne spunem parerile despre accidentul respectiv si INCERCAM sa invatam anumite lucruri, atat noi cat si viitorii motociclisti care arunca cate un ochi si pe la rubrica respectiva.

Ok acum nu sunt de acord nici cu "poezii" in care tipul respectiv il face cocalar si pitipoanca, poate au fost poate nu ? Conteaza ? Tot ce conteaza e sa nu se mai intample ! Nu am nimic cu posesorii de motociclete puternice, ii respect insa ceea ce imi doresc este ca aceasta rubrica a forumului sa fie din ce in ce mai pustie, asta vrem cu totii nu ?

Imi cer scuze pentru posibilele greseli, ma grabesc foarte tare.

O zi buna,

Edited by Pepsz
Link to comment
Share on other sites

Din pacate ma intristeaza maxim ceea ce vad aici. Care mai de care mai motociclist, mai Rossi, mai bengos. Am postat acest topic sa ne mai ingrozim Cat despre motocicleta.... VA DAU UN SFAT CARE LA MINE FUNCTIONEAZA. CAND ITI VINE SA TRAGI DEGAZ ADU-TI AMINTE DE IMAGINEA CELOR DOI COPII FRANTI IN 4 BUCATI, DE OCHIUL ALA DE PE ASFALT, DE PLAMANUL AFLAT LA 10 METRI DE CORP SI DE FAPTUL CA ACASA TE ASTEAPTA CINEVA CARE NU AR TREBUI NICIODATA SA FIE NEVOIT SA TE VADA ASA.

 

P.S. Inteligentilor care isi dau cu parerea damboulea si offtopic pe aici. Ganditi-va ca poate nu numai familiile celor 3 se uita la ce ati scris voi acum. Ci poate ca si familiile voastre vor vedea ce or sa scrie altii despre voi in momente asemanatoare.

:peace: mare adevar ai scris...

Edited by Gestapo
Link to comment
Share on other sites

Asta va fi ultimul meu post aici, pe tema accidentului respectiv pentru cei care cred ca suntem niste nesimtiti/depravati etc etc pentru ca incercam sa PREVENIM niste viitoare accidente, pentru ca incercam sa DESCHIDEM cativa ochi ar unor incepatori. Nu crezi ca puteam veni si noi cu texte : Rip, tarana usoara si cu asta incheiam povestea ? Dar este corect ? Este corect ca un incepator sa intre la rubrica accidente si sa vada doar commenturi de genu ? Il ajutam cu ceva? Probabil ca da, il ajutam sa-si ia o motocicleta puternica (remarcati ca nu am mai spus S/SS, pentru a nu starni alte controverse) si sa apara si el la randul lui aici, unde v-a apara iar "grupuletul vesel" bun la dat R.I.P. Asta nu e un priveghi online, este un forum pe care ne spunem parerile despre accidentul respectiv si INCERCAM sa invatam anumite lucruri, atat noi cat si viitorii motociclisti care arunca cate un ochi si pe la rubrica respectiva.

Ok acum nu sunt de acord nici cu "poezii" in care tipul respectiv il face cocalar si pitipoanca, poate au fost poate nu ? Conteaza ? Tot ce conteaza e sa nu se mai intample ! Nu am nimic cu posesorii de motociclete puternice, ii respect insa ceea ce imi doresc este ca aceasta rubrica a forumului sa fie din ce in ce mai pustie, asta vrem cu totii nu ?

Imi cer scuze pentru posibilele greseli, ma grabesc foarte tare.

O zi buna,

Sunt intru totul de acord cu tine.... Dar, niciodata nu am vazut aici membrii scriind despre modalitati de evitare a unui pericol iminent, nu am vazut tehnici de sarit de pe mobra in conditii de siguranta s.a.m.d. Intelegi ce vreau sa spun. Tot ceea ce vad eu ca se scrie este: "A avut sau nu viteza.... aaaaa pey daca era pe SS... gasculia din spate nu avea nici o vina... s.a.m.d.". Deci unde este partea constructiva? Ce avem de invatat de aici?

 

 

 

Daca vreti ceva cu adevarat educativ pentru modul vostru de a "motocicli", (si sincer cred ca daca ar fi stiut si copilul asta care a murit, ar fi scapat nevatamat), daca aveti acces la torrenti, cautati filmul "TWIST OF THE WRIST". De acolo veti invata extrem de multe si veti ajunge sa va intrebati cum de nu ati murit pana acum.

Edited by Antistress
Link to comment
Share on other sites

450x300_q75.jpg

DPMDV sunt mult prea puternice unele motocicletele care sunt street legal, si nici nu le vad rostul.

2 valve pe cilindru si racire pe aer = cai mai putini :ok:

 

Sau am imbatranit eu....(?)

Edited by TM06UFO
Link to comment
Share on other sites

Foarte nasol accidentul, o combinaţie nefericită de factori agravanţi. Dumnezeu să-i odihnească pe toţi trei.

 

Deci unde este partea constructiva? Ce avem de invatat de aici?

 

Poate că nu este o idee bună să ieşi noaptea la plimbare pe motocicletă ( ia maşina ;) ). Sau dacă o faci, poate este o idee bună să mergi mult mai încet decît ziua fiindcă poţi da peste fel de fel de cretini care sînt mult mai periculoşi noaptea decît ziua fiindcă nici nu-i vezi bine şi mai ies şi de la şpriţ (de ex - vineri şi sîmbăta seara în zonele cu cîrciumi şi discoteci de la ţară). Noaptea străzile sînt mai goale şi cretinii care o ard pe roşu o ard mai tare şi cu tupeu decît ziua fiindcă e liber şi au unde să-i dea în goarnă, în plus umblă noaptea deoarece ziua dorm. Eu, unul, nu aş mai ieşi noaptea cu motoreta prin Bucureşti nici să-mi dai bani.

 

Nu cred că în cazul ăsta mai contau abilităţile sau vreo manevră a tînărului sau faptul că avea SS sau naked sau altceva.



A scris cineva mai sus o treabă înțeleaptă la care subscriu: nu merg pe partea dreaptă a benzii 1 nici dacă vreau să fac prima la dreapta cu semnalul pus. Mai am câteva motive în afară de stâlpii din cazul ăsta: conserve care fac dreapta din senin, conserve parcate care scot botul din senin, pietoni neatenți, copii, câini, gunoaie, noroi, nisip, ulei, portiere deschise, bicicliști kamikaze. Dacă e numai o bandă pe sens, stau mai bine pe stânga benzii - am și vizibilitate mai bună, sunt vizibil și pentru șoferul din față și pentru cei care vin pe contrasens.

Uite un alt sfat constructiv. +1

Link to comment
Share on other sites

Foarte nasol accidentul, o combinaţie nefericită de factori agravanţi. Dumnezeu să-i odihnească pe toţi trei.

 

 

Poate că nu este o idee bună să ieşi noaptea la plimbare pe motocicletă ( ia maşina ;) ). Sau dacă o faci, poate este o idee bună să mergi mult mai încet decît ziua fiindcă poţi da peste fel de fel de cretini care sînt mult mai periculoşi noaptea decît ziua fiindcă nici nu-i vezi bine şi mai ies şi de la şpriţ (de ex - vineri şi sîmbăta seara în zonele cu cîrciumi şi discoteci de la ţară). Noaptea străzile sînt mai goale şi cretinii care o ard pe roşu o ard mai tare şi cu tupeu decît ziua fiindcă e liber şi au unde să-i dea în goarnă, în plus umblă noaptea deoarece ziua dorm. Eu, unul, nu aş mai ieşi noaptea cu motoreta prin Bucureşti nici să-mi dai bani.

 

Nu cred că în cazul ăsta mai contau abilităţile sau vreo manevră a tînărului sau faptul că avea SS sau naked sau altceva.

 

Uite un alt sfat constructiv. +1

Cauta filmul.... urmareste-l si o sa vezi ce inseamna "SR" (reactii automate de supravietuire), si o sa vezi ca daca le poti invinge.... risti sa traiesti.... plus extrem de multe chestii Ultra utile vis-a-vis de evitare si conducerea mobrelor. Dupa ce o sa vezi filmul o sa intelegi de ce spun ca baiatul ala avea mari sanse sa scape dar, cum spunea cineva mai sus totusi eperienta conteaza mult.

 

Si eu sunt de parere ca nu conteaza pe ce mobra era. Faza asta ca posesorii de SS is niste dementi, deja e razna. Mobra aia desi poate sa mearga cu 300, poate sa mearga si cu 60. Am vazut ieri o busa prin oras, mergea cu 50, frumos pe banda 2, nu facea slalom, nu tura ca bezmeticul, mergea omul super ok. RENUNTATI LA IDEEA CA ORICE ARE CARENE NU MERGE DECAT BLANA .... E TOTAL FALSA.

Ca si cu baiatul accidentat... Cum au auzit moralistii scuteristi ca era o carenata.... "pey daca merg ca dementii... asta inseamna mobrele sport" GRESIT. Eu acum am un ZX6 si sa mor daca nu e extrem de prietenoasa si chiar (socant), poate sa mearga si incet.

Edited by Antistress
Link to comment
Share on other sites

Pret de kilometri buni ma uitam azi la stalpisorii parapetilor de pe mijlocul autostrazii, si ma gandeam ca si aia-s fatali pentru orice motociclist ar ajunge in ei. Cum facem cu autostrada acum...e si aia ilegala si constructorii niste "criminali"?

 

Nu e numai aia, gîndiţi-vă doar cîte drumuri naţionale sau europene de la noi au spaţiu de evitare pe partea dreaptă, în care să fugi dacă se întîmplă ceva ? (valabil şi pentru maşini, nu doar moto). Majoritatea au fie capcane cu şanţuri de beton pentru colectarea apei, fie rîpe, fie alte obstacole. De multe ori mă uit în dreapta drumului şi mă gîndesc ce fac dacă vine unu peste mine din faţă.

 

Aşa cum a subliniat bine cineva mai sus, traficul este ăla care este, condiţiile de mers sînt clare, concluzia este că trebuie să fim atenţi la ele şi să ne adaptăm. Bineînţeles, putem protesta la orice şi să propunem soluţii autorităţilor (başca că putem vota ca să schimbăm autorităţile), dar pînă una-alta trebuie să ne păzim pielea.

 

Cauta filmul.... urmareste-l si o sa vezi ce inseamna "SR" (reactii automate de supravietuire), si o sa vezi ca daca le poti invinge.... risti sa traiesti.... plus extrem de multe chestii Ultra utile vis-a-vis de evitare si conducerea mobrelor. Dupa ce o sa vezi filmul o sa intelegi de ce spun ca baiatul ala avea mari sanse sa scape dar, cum spunea cineva mai sus totusi eperienta conteaza mult

 

Ştiu filmul, dar tu ai fost martor la accident ? Zici tu că era evitabil ? Mie mi-a sărit un beţiv în braţe dintr-un troleibuz care nu se afla în staţie fiindcă, deşi m-a văzut în oglinzi, şoferul vehiculului a deschis totuşi uşile ca să nu-i vomite în maşină. Mi-a vomitat mie în braţe în timp ce ne tăvăleam în noroi. Sau deşteptul ăla care a demarat brusc din spatele tramvaiului de pe celălalt sens şi m-a percutat frontal. Există şi situaţii inevitabile chiar dacă îţi place să crezi că poţi controla orice situaţie.

Link to comment
Share on other sites

Nu e numai aia, gîndiţi-vă doar cîte drumuri naţionale sau europene de la noi au spaţiu de evitare pe partea dreaptă, în care să fugi dacă se întîmplă ceva ? (valabil şi pentru maşini, nu doar moto). Majoritatea au fie capcane cu şanţuri de beton pentru colectarea apei, fie rîpe, fie alte obstacole. De multe ori mă uit în dreapta drumului şi mă gîndesc ce fac dacă vine unu peste mine din faţă.

 

Aşa cum a subliniat bine cineva mai sus, traficul este ăla care este, condiţiile de mers sînt clare, concluzia este că trebuie să fim atenţi la ele şi să ne adaptăm. Bineînţeles, putem protesta la orice şi să propunem soluţii autorităţilor (başca că putem vota ca să schimbăm autorităţile), dar pînă una-alta trebuie să ne păzim pielea.

Trebuie procedat la fel ca CFR-ul. Infrastructura proasta (sine), scadem viteza de deplasare.

Asa si cu soselele, infrastructura proasta mergi mai incet.

Link to comment
Share on other sites

Nu e numai aia, gîndiţi-vă doar cîte drumuri naţionale sau europene de la noi au spaţiu de evitare pe partea dreaptă, în care să fugi dacă se întîmplă ceva ? (valabil şi pentru maşini, nu doar moto). Majoritatea au fie capcane cu şanţuri de beton pentru colectarea apei, fie rîpe, fie alte obstacole. De multe ori mă uit în dreapta drumului şi mă gîndesc ce fac dacă vine unu peste mine din faţă.

 

Aşa cum a subliniat bine cineva mai sus, traficul este ăla care este, condiţiile de mers sînt clare, concluzia este că trebuie să fim atenţi la ele şi să ne adaptăm. Bineînţeles, putem protesta la orice şi să propunem soluţii autorităţilor (başca că putem vota ca să schimbăm autorităţile), dar pînă una-alta trebuie să ne păzim pielea.

Subscriu... paziti-va voi insiva curu' ca nu o face nimeni altcineva pt voi.

Plus ca daca tot stati in fata calc. si bateti campii pe forumuri, dandu-va cu parerea de zid, pertinent sau nu, alocati-va si un pic de timp si STUDIATI MOTOCICLISMUL. Se gaseste pe net orice ti-ar putea trece prin cap pe aceasta tema. Uita-te.... si apoi mergi pe un camp si exerseaza... O sa traiesti mai mult

Edited by Antistress
Link to comment
Share on other sites

Doamne fereste... Ma inspaimant cand citesc ce scrie aici si mai ales cand vad ca realitatea din Romania este reflectata in aceste pagini. La cei 20 de ani ai mei, nu pot sa inteleg cum poti tu, ca om, sa arunci cu pietre in 2 tineri nevinovati?! 50 km/h, 100km/h, 200 km/h, era langa bordura, nu era, au murit si nu ii mai aduce nimeni inapoi! Mai citesc remarci in genul " pacat de fata ca era frumoasa" si raman mut... Prostia genetica pur melteneasca o sa ne omoare pe toti.

 

Din pacate COMUNITATEA motociclista din Romania este mult prea mica si, dupa replicile din acest topic, aproximativ 3/4 din "motociclisti" habar nu au ce e aia pasiune pentru mototcicleta, pentru senzatia de libertate, ci numai o pasiune marsava pentru a avea cel mai tare "motor" (ca asa e la moda acum) cu cat mai multi de R si cat mai multi de 0 in denumirea modelului.

 

Tinerii ar trebui sa invete din asemenea tragedii, dar cum poti invata ceva dupa ce citesti cuvintele unor oameni care se lauda ca au scapat de ghinion mergand cu 300 km/h noaptea, oameni care se mananca intre ei si se ameninta unul pe celalt care o da primul de gard??? Si mai apoi se lauda ca fac parte dintr-o comunitate... Comunitate my ass, jumate din cei care au raspuns aici nici nu ar avea taria de caracter sa sune la salvare in caz de ceva...

Link to comment
Share on other sites

Doamne fereste... Ma inspaimant cand citesc ce scrie aici si mai ales cand vad ca realitatea din Romania este reflectata in aceste pagini. La cei 20 de ani ai mei, nu pot sa inteleg cum poti tu, ca om, sa arunci cu pietre in 2 tineri nevinovati?! 50 km/h, 100km/h, 200 km/h, era langa bordura, nu era, au murit si nu ii mai aduce nimeni inapoi! Mai citesc remarci in genul " pacat de fata ca era frumoasa" si raman mut... Prostia genetica pur melteneasca o sa ne omoare pe toti.

 

Din pacate COMUNITATEA motociclista din Romania este mult prea mica si, dupa replicile din acest topic, aproximativ 3/4 din "motociclisti" habar nu au ce e aia pasiune pentru mototcicleta, pentru senzatia de libertate, ci numai o pasiune marsava pentru a avea cel mai tare "motor" (ca asa e la moda acum) cu cat mai multi de R si cat mai multi de 0 in denumirea modelului.

 

Tinerii ar trebui sa invete din asemenea tragedii, dar cum poti invata ceva dupa ce citesti cuvintele unor oameni care se lauda ca au scapat de ghinion mergand cu 300 km/h noaptea, oameni care se mananca intre ei si se ameninta unul pe celalt care o da primul de gard??? Si mai apoi se lauda ca fac parte dintr-o comunitate... Comunitate my ass, jumate din cei care au raspuns aici nici nu ar avea taria de caracter sa sune la salvare in caz de ceva...

Asta tine de felul romanesc de a fi. Asa sunt majoritatea si nu o sa se schimbe niciodata. II doresc aluia care a scris poezia aia sa ne intalnim odata.... si Jur ca cei 2 copii de la otopeni, au scapat usor fata de el. Si desi o sa sune urat... II doresc sa intre si el in "folclorul imbecilo-cocalaro-romanesc"

Edited by Antistress
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca nu conteaza pe ce mobra era. Faza asta ca posesorii de SS is niste dementi, deja e razna. Mobra aia desi poate sa mearga cu 300, poate sa mearga si cu 60. Am vazut ieri o busa prin oras, mergea cu 50, frumos pe banda 2, nu facea slalom, nu tura ca bezmeticul, mergea omul super ok. RENUNTATI LA IDEEA CA ORICE ARE CARENE NU MERGE DECAT BLANA .... E TOTAL FALSA.

Ca si cu baiatul accidentat... Cum au auzit moralistii scuteristi ca era o carenata.... "pey daca merg ca dementii... asta inseamna mobrele sport" GRESIT. Eu acum am un ZX6 si sa mor daca nu e extrem de prietenoasa si chiar (socant), poate sa mearga si incet.

 

Se exagerează mult. Fiecare o ştie pe a lui şi este expert în generalizări. Eu ştiu doar că singurul motiv pentru care mai sînt în viaţă este acela că nu am avut bani de SS cînd mi-am luat A-ul şi că şansa mi-a scos o Gilera enduro de 125 în drum. Amicul meu bun împreună cu care am dat examenul şi-a luat un CBR 600 F2 din prima. Nu a avut nici un accident timp de cîţiva ani pînă cînd i-a întors o maşină în faţă prin Bucureşti. În timpul ăsta eu m-am împrăştiat de nenumărate ori fiindcă mergeam ca un bezmetic, fără echipament şi doar viteza de care era incapabil agregatul m-a salvat de la probleme grave. Mi-a luat aproximativ opt ani să mă calmez. Amicul cu CBRul mergea atît de calm şi de încet încît ajunsese ţinta ironiilor.

 

Concluzia este că totul ţine mai degrabă de temperament şi de anturaj decît de agregatul pe care îl posezi (cei care te fac să te simţi prost că mergi încet şi te insitigă sînt couatori morali la accidentele de gen). Eu mi-am învăţat lecţiile şi merg doar cu duba prin oraş fiindcă este puturoasă şi ştiu că nu pot să mă abţin.

Link to comment
Share on other sites

Acum pe la inmormantarea betivului.. familia.. lumea " l-a calcat un motociclist.. saracul de el "

 

R.I.P. baiatului si fetei.

Asa a vrut Dumnezeu.

Edited by aladin1
Link to comment
Share on other sites

Nu e numai aia, gîndiţi-vă doar cîte drumuri naţionale sau europene de la noi au spaţiu de evitare pe partea dreaptă, în care să fugi dacă se întîmplă ceva ? (valabil şi pentru maşini, nu doar moto). Majoritatea au fie capcane cu şanţuri de beton pentru colectarea apei, fie rîpe, fie alte obstacole. De multe ori mă uit în dreapta drumului şi mă gîndesc ce fac dacă vine unu peste mine din faţă.

 

Aşa cum a subliniat bine cineva mai sus, traficul este ăla care este, condiţiile de mers sînt clare, concluzia este că trebuie să fim atenţi la ele şi să ne adaptăm. Bineînţeles, putem protesta la orice şi să propunem soluţii autorităţilor (başca că putem vota ca să schimbăm autorităţile), dar pînă una-alta trebuie să ne păzim pielea.

 

 

Ştiu filmul, dar tu ai fost martor la accident ? Zici tu că era evitabil ? Mie mi-a sărit un beţiv în braţe dintr-un troleibuz care nu se afla în staţie fiindcă, deşi m-a văzut în oglinzi, şoferul vehiculului a deschis totuşi uşile ca să nu-i vomite în maşină. Mi-a vomitat mie în braţe în timp ce ne tăvăleam în noroi. Sau deşteptul ăla care a demarat brusc din spatele tramvaiului de pe celălalt sens şi m-a percutat frontal. Există şi situaţii inevitabile chiar dacă îţi place să crezi că poţi controla orice situaţie.

Intru totul de acord cu tine.... Nu am spus ca sigur scapa... am spus ca daca stii niste lucruri, iti imbunatatesti considerabil sansele de supravietuire. Si am spus ca PROBABIL scapa. Nu am fost de fata personal, dar a fost sotia mea (si ea mobrista), care era cu masina exact in spatele lor.

 

Se exagerează mult. Fiecare o ştie pe a lui şi este expert în generalizări. Eu ştiu doar că singurul motiv pentru care mai sînt în viaţă este acela că nu am avut bani de SS cînd mi-am luat A-ul şi că şansa mi-a scos o Gilera enduro de 125 în drum. Amicul meu bun împreună cu care am dat examenul şi-a luat un CBR 600 F2 din prima. Nu a avut nici un accident timp de cîţiva ani pînă cînd i-a întors o maşină în faţă prin Bucureşti. În timpul ăsta eu m-am împrăştiat de nenumărate ori fiindcă mergeam ca un bezmetic, fără echipament şi doar viteza de care era incapabil agregatul m-a salvat de la probleme grave. Mi-a luat aproximativ opt ani să mă calmez. Amicul cu CBRul mergea atît de calm şi de încet încît ajunsese ţinta ironiilor.

 

Concluzia este că totul ţine mai degrabă de temperament şi de anturaj decît de agregatul pe care îl posezi (cei care te fac să te simţi prost că mergi încet şi te insitigă sînt couatori morali la accidentele de gen). Eu mi-am învăţat lecţiile şi merg doar cu duba prin oraş fiindcă este puturoasă şi ştiu că nu pot să mă abţin.

Eu am inceput tot pe enduro... Pegasso2 de 600 si am trecut prin toate tipurile si genurile de mobre... Cum spuneai si tu...Daca ai mintea la tine.... RISTI SA SCAPI

Link to comment
Share on other sites

Bellboy nu incerca sa-l scoti pe amicul tau psihopat de la balaceanca, ca nu tine...dupa ce si-a borat talentul liric a venit si cu argumentele care staul la baza inspiratiei scriitoricesti...profilul de facebook al victimei...asa ca las-o moale.

Poezia se referea la unii comentaci de-aici care povesteau cum au mers ei cu 298 la ora, nu la cei implicati in acest accident.Bell

Link to comment
Share on other sites

Nu am fost de fata personal, dar a fost sotia mea (si ea mobrista), care era cu masina exact in spatele lor.

Si ce zice sotia ta, aveau viteza?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca ati auzit asta:

 

De motociclism de apuci cu un buzunat plin si unul gol. Cel plin este umplut cu NOROC. Cel gol este cu EXPERIENTA. In timp ce te plimbi cu motorul cheltui ce ai (Noroc) dar intre timp iti umplii al doilea buzunar ( experienta).

 

Ajungi motociclist batran doar daca iti umplii buzunarul cu experienta inainte sa il termini pe cel cu noroc.

 

Pacat de tineretea lor !

RIP

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca ati auzit asta:

 

De motociclism de apuci cu un buzunat plin si unul gol. Cel plin este umplut cu NOROC. Cel gol este cu EXPERIENTA. In timp ce te plimbi cu motorul cheltui ce ai (Noroc) dar intre timp iti umplii al doilea buzunar ( experienta).

 

Ajungi motociclist batran doar daca iti umplii buzunarul cu experienta inainte sa il termini pe cel cu noroc.

 

Pacat de tineretea lor !

RIP

 

CAT DE ADEVARAT SI PROFUND!!!!!!!!!!

BRAVO MOSULE

Link to comment
Share on other sites

Asta tine de felul romanesc de a fi. Asa sunt majoritatea si nu o sa se schimbe niciodata. II doresc aluia care a scris poezia aia sa ne intalnim odata.... si Jur ca cei 2 copii de la otopeni, au scapat usor fata de el. Si desi o sa sune urat... II doresc sa intre si el in "folclorul imbecilo-cocalaro-romanesc"

 

m-au trecut toate apele de frică. să se pună de-o poteră pentru prinderea nefericitului bard.

Link to comment
Share on other sites

Am mai sters pe ici pe colo. Este un accident tragic si mereu apar discutii de genul asta. Nici nu stiu cum trebuie moderate astfel de topicuri. Incercati sa va dati cu parerea despre accident si nu despre nivelul de inteligenta al celor 2, pe care nici nu il puteti deduce dealtfel.

 

Pe de alta parte multa lume se sperie din astfel de accidente, citeste pe aici si cand trage puternic de gaz isi mai aduce aminte de aceste imagini, asa ca topicul are si partea lui educativa.

 

Incercati sa nu va mai jigniti intre voi mai ales in umbra unui eveniment atat de tragic.

 

Asa cum am spus la prima interventie pe topic, asa o tragedie nu se intampla fara mai multi factori favorizanti:

- pieton care iti sare in cale;

- noapte;

- circulat probabil peste viteza legala pe banda de langa bordura;

- varsta totusi frageda = teribilism= experienta redusa;

- motocicleta sport de aprox 100 de cai - daca ar fi fost dupa noua lege si tineau cont de ea erau acum vii amandoi;poate pe viitor se vor inaspri controalele si vom vedea astfel de accidente numai cu tineri peste 24 de ani!

- pasagera - toti stim ca atunci cand ai pasagera in spate ai tendinta de a impresiona un pic si mai exagerezi;

- anturaj -dupa unele relatari erau intr-un grup care se alerga pe DN1

 

Desi imi pare rau de ceea ce s-a intamplat nu pot doar sa zic ca vina e exclusiv a celui care a traversat. Toti cei care se dau au de evidat astfel de situatii in fiecare zi.

Important este sa nu adaugi inca un factor si inca un factor agravant care duce la asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Chiar, mereu m-am intrebat, de ce le sare incaltamintea din picioare accidentatilor? Eu am cazut de cateva ori urat cu motocicleta dar nu mi-au sarit papucii din picioare.

In maj accidentelor cu morti am remarcat asta, care e faza? Oare impactul asa e de mare??

 

 

 

Doamne fereste!!!

 

Papuci neadecvati mersului pe moto, asta e explicatia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...