Gabriel Raschi Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 (editat) Salut, Am facut recent autentificarea unui FZ6 si programare la RAR Grivita care a durat cam o saptamana . Actele cerute de ei au fost C.I (buletinul), cartea motoretei si cererea completata la fata locului. Per total verificarea a durat maximum 10 minute si apoi asteptarea vreo ora si jumatate (ca sa printeze certificatul ala) . Taxa a fost fix 117 (sau 107 nu mai stiu exact). Editat Septembrie 22, 2015 de Gabriel Raschi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Pazel Anton Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Salut. O mica intrebare pentru cei care au facut Autentificarea la Ploiestui. Au verificat si altceva in afara de seriile cadru si motor ? S-au uitat si la altceva (toba, cauciucuri, semnale) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Am facut azi la Grivita in Buc. Indentificare + ITP+ schimbare de culoare. Am dus motorul pe roti , itp-ul fiind expirat si nu am avut nici o problema . Pentru identificare sau uitat doar la serii chasiu - motor .Pentru itp au verificat frinele si luminile si au aruncat citeva priviri peste el .Pina acum am fost numai in voluntari si aia mi sau parut chiar scirbosi ,si mi-au verificat absolut tot doar pentru identificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Salut. O mica intrebare pentru cei care au facut Autentificarea la Ploiestui. Au verificat si altceva in afara de seriile cadru si motor ? S-au uitat si la altceva (toba, cauciucuri, semnale) ? Strict pentru identificare, nu. Eu am facut si ITP-ul acolo (am crezut ca ies mai repede). Mare greseala. E un singur nene care se ocupa de itp-ul pentru moto si care are un chef nebun de treaba. Pentru autentificare + itp am pierdut vreo 3 ore jumate. ITP-ul mi s-a parut destul de superficial. Eu am avut toba originala, semnalizari pe led, fara suportul original de numar - adica nu am numarul luminat deloc. Nu am avut nicio problema. Mi s-a parut ca singura lor grija a fost sa nu fie motocicleta furata. Acum, depinde si de cat chef de munca are nenea de acolo in ziua cand mergi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Pazel Anton Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Strict pentru identificare, nu. Eu am facut si ITP-ul acolo (am crezut ca ies mai repede). Mare greseala. E un singur nene care se ocupa de itp-ul pentru moto si care are un chef nebun de treaba. Pentru autentificare + itp am pierdut vreo 3 ore jumate. ITP-ul mi s-a parut destul de superficial. Eu am avut toba originala, semnalizari pe led, fara suportul original de numar - adica nu am numarul luminat deloc. Nu am avut nicio problema. Mi s-a parut ca singura lor grija a fost sa nu fie motocicleta furata. Acum, depinde si de cat chef de munca are nenea de acolo in ziua cand mergi tu. Multumesc pentru raspuns. Mi-am facut programare pentru Vineri. Si da, vreau doar identificarea. Sper sa nu fie nicio problema. Nu am toba originala, si moto nici nu e in zilele ei cele mai bune. Am cazut cu ea si e cam julita. In plus nici suportul de numar nu mai e cel original dar e iluminat de la stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Am facut azi la Grivita in Buc. Indentificare + ITP+ schimbare de culoare. Am dus motorul pe roti , itp-ul fiind expirat si nu am avut nici o problema . Pentru identificare sau uitat doar la serii chasiu - motor .Pentru itp au verificat frinele si luminile si au aruncat citeva priviri peste el .Pina acum am fost numai in voluntari si aia mi sau parut chiar scirbosi ,si mi-au verificat absolut tot doar pentru identificare. Le-ai platit separat? E o idiotenie. In normele rar, in ordinea complexitatii ai identificare, ITP, omologare, gradul superior continandu-l pe cel inferior cu alte cuvinte spus ITP-ul contine si identificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Am platit la gramada 232 lei.Nu am intrebat cit ar venii pentru fiecare in parte si n-am avut rabdare nici sa citesc pe chitanta. M-am bucurat ca am scapat relativ rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Am platit la gramada 232 lei.Nu am intrebat cit ar venii pentru fiecare in parte si n-am avut rabdare nici sa citesc pe chitanta. M-am bucurat ca am scapat relativ rapid. Da te-au tras in piept si nu ti-au spus ca daca faci ITP-ul (la RAR) nu mai ai nevoie de identificare. Daca ai mai facut ITP-uri si ai fi fost atent ai fi observat ca prima operatie care o fac este identificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1111 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Situația, ca și viața, e complexă și are multe aspecte. Motoreta nouă, luată în 2008. Fără carte de identitate. Ajung acum, în 2015 cu ea la RAR pt. omologare individuală. Arat factura și chitanță cu seria de șasiu. Oamenii se uită atent, foarte amabili, găsesc serie motor/șasiu pe net, Suzuki AX100 (chinezească în doi timpi). Actul 2: vine nenea inginer, repet, foarte amabil și binevoitor și zice: dom'le, dacă matale n-ai mers din 2008 cu ea cu acte, pt. noi e ca nouă și nu mai avem voie s-o omologăm acum că cică nu știu ce norme de poluare nu mai respectă motorul fabricat în 2006 (nu le respectă pe hârtie, că nu mi-a testat nimic). Dacă veneai cu ea la omologat individual acum câțiva ani când încă mergea, acum aveai carte de identitate și erai ok. De asemenea dacă o aveai deja înmatriculată putea să fie și din 1912, nu mai conta poluarea, ți-o înscriam. (Omul mi-a explicat că și dacă îmi luam un Logan nou nouț în 2008 și-l țineam în curte, acum legea nu-l mai lăsa să mi-l omologheze de nou, că nu mai are euro cât plm e azi obligatoriu.) Variante propuse: 1) Mergeți, poate cine știe?, prin Bulgaria (sau orice altă țară UE) ăia v-o mai omologhează așa, cum de altfel v-am fi omologat-o și noi acum câțiva ani fără probleme. P-ormă o cumpărați de la ăla și gata, vă fac acte perfect legal. Dar trebuie să fie SH, nu nouă. 2) Varianta 2: poate îi montați alt motor (cu ocazia asta mai puternic) și v-o omologhez cu ăla dacă se încadrează. Dar aici e deranjull mare la montaj (cred) și nici nu știu de care motor să iau să mă încadrez în baremurile și tabelele lor. Pe cine să întreb? Cum să aflu? 3) Varianta 3, propusă de inginer: faceți un memoriu la conducere, aveți dreptul, nu cred că aveți vreo portiță legală, dar cine știe, ...încercarea moarte n-are. Ați mai auzit de așa ceva? Ce mă sfătuiți? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Torakusu Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 varianta 3. memoriu scris. daca nu le ai cu scrisu' (tre' sa iti iasa in asa fel incat sa-i "induiosezi", sa dai de inteles ca nu iti permiti alte "variante" mai costisitoare, etc) roaga pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Omul ti-a spus corect: nu se mai omologheaza/inmatriculeaza moto noi in 2 timpi de multi ani (2007, directiva UE/RO). Eu iti pot da un motor nou in 4 timpi (de 50,125 sau 150 cmc), acte in regula, dar va trebui sa se potriveasca pe sasiu (vezi prinderile si dimensiunile dintre ele). Una peste alta... nu cred ca vei trece de RAR facand cereri/contestatii etc, nu cred ca merita sa o aduci la zi... te va costa prea mult, mai bine o vinzi pentru piese sau cuiva care are deja una inmatriculata si iti iei una noua in 4 timpi sau un sh deja inmatriculat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 tot deranjul cu inmatriculatul s-ar putea sa depaseasca valoarea motoretei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1111 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Dl. Torakosu, matale glumești când spui să m-apuc de scris? Acum, dacă mi-ai spus și tu și inginerul, chiar mă apuc de memorii („se-mbată și face sesizări”). Culmea e că în ultimii 20 de ani din scris am trăit. Dar, totuși, ai mai auzit de vreun precedent în care memoriu a schimbat soarta omului și a motoretei? În general deranjul cu înmatriculatul depășește clar cu mult valoarea ei. Eu am circulat cu ea în anii ăștia înmatriculată pe consiliu local (legea permitea) și banii mi i-am scos cumva pe ea. Am și altă motocicletă mare, dar asta avea o valoare sentimentală, mai ales că seamănă tare cu exact cu mobrele de acum 50 de ani. Pot să-i iau motor în patru timpi exact de la producătorul chinez, pe net, nu asta e problema. Ideea e că-mi plăcea al dracu' cum suna motorul în 2 timpi și că nu știu cum e p-ormă deranjul cu montat și actele, că poate să nu meargă nici cu ăla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Ax 100 e de 100 cmc. Desi ai reușit sa o inscrii pe primărie, nu ai circulat legal cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1111 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Nu am înscris-o eu pe primărie. Ilegalitatea (dacă o fi fost) a comis-o cel care a înscris-o și cel pe numele căruia era înscrisă. Eu nu am știut de asta. Când am aflat am vrut s-o omologhez. Pe mine dacă mă oprește îi spun: „Asta e motoreta țiganului X (așa cum vedeți în talon) din comuna cutare (vai mama lui, care țigan probabil e deja la pușcărie). Eu am carnet oricum de A. Am încălecat un vehicul care prezenta actele eliberate de autoritățile române în perfectă stare. Nu prea sunt eu vinovat.” Cineva o fi comis o golănie, eu nu am de unde știi, dacă actele sunt OK, eu după asta mă iau. Ce, dacă VW a falsificat niște acte e de vină șoferul de Golf? Nu e de vină cine a făcut golănia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Nu , e de vină cine a făcut golănia. fixed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1111 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Nu peste tot trebuia cartea. Asa au fost inscrise multe furaciuni pe pe primarie. Alex111, daca eu iti dau sa conduci o masina cu numere false iar pe tine te oprește politia, chiar crezi ca nu ai nicio răspunde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Torakusu Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Dl. Torakosu, matale glumești când spui să m-apuc de scris? Acum, dacă mi-ai spus și tu și inginerul, chiar mă apuc de memorii („se-mbată și face sesizări”). Culmea e că în ultimii 20 de ani din scris am trăit. Dar, totuși, ai mai auzit de vreun precedent în care memoriu a schimbat soarta omului și a motoretei? În general deranjul cu înmatriculatul depășește clar cu mult valoarea ei. Eu am circulat cu ea în anii ăștia înmatriculată pe consiliu local (legea permitea) și banii mi i-am scos cumva pe ea. Am și altă motocicletă mare, dar asta avea o valoare sentimentală, mai ales că seamănă tare cu exact cu mobrele de acum 50 de ani. Pot să-i iau motor în patru timpi exact de la producătorul chinez, pe net, nu asta e problema. Ideea e că-mi plăcea al dracu' cum suna motorul în 2 timpi și că nu știu cum e p-ormă deranjul cu montat și actele, că poate să nu meargă nici cu ăla. nu, nu glumesc. si am impresia ca ti-am dat cel mai bun raspuns pana acum; restul te-au "bagat" la cheltuieli, la parnaie... memoriul ala nu te costa nimic, dar trebuie facut cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1111 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Vă mulțumesc, dle Torakusu, chiar că mi-ați dat cel mai bun răspuns. Dacă iese vă urmăresc să vă dau o țuică în doi timpi. Sau în patru timpi, mai lungă. (mai ales că merg și eu tot cu o XJ 600 Diversion) Mersi sincer din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panzerseba Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Update titlu: "Cine a fost la RAR recent pentru identificare" Am fost ieri la RAR (Focsani) pentru identificare/autentificare/CIV, pentru un motor adus din Polonia (inmatriculat). Si aici surprize, surprize: motocicleta nu este omologata pentru Europa (ca Polonia e in Groenlanda), ca ii lipsea o placuta prinsa in nituri de sasiu de catre producator pe care sa scrie (din nou) seria de sasiu si greutatea. Motocicleta e o Yamaha V Star 1100, fabricata pentru SUA, deci nu are omologare UE, fapt care m-a costat 564 lei. Si dupa toate astea, iar surpriza: baietii au gasit tipul motocicletei, numai ca la ei figura doar modelul Custom (asta le-am zis eu ca la ei nu scria), cu roata pe fata de 18, iar a mea e Classic cu roata de 16, asa ca mi-au facut mentiuni ca "pot" folosi si roata pe 16. Si denumirea care apare la RAR, trecuta acum si pe carte, si care va fi si pe certificat, e Yamaha VP11 (e o secventa care se regaseste in seria de sasiu si care se refera la tipul motorului). Degeaba am vorbit cu ei (cel care a facut identificarea mi-e prieten si chiar a cautat mult timp sa gaseasca modelul), daca la Romania "nu se egzista" Dragstar sau V Star sau macar XVS 1100, degeaba o am eu trecuta ca atare in actele poloneze, la noi va fi modelul VP (asta e denumirea tehnica si nu cea comerciala) Asa ca, "succesuri" pentru doritorii de motoare avand provenienta USA (sau fabricate pt ei si inmatriculate in UE) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Vezi ca Groenlanda este in europa. Cauta-ti alt continent sau ceva...daca tot vrei..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Panzer, zi mersi ca ai reusit sa-i faci omologarea individuala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) Vezi ca Groenlanda este in europa. Cauta-ti alt continent sau ceva...daca tot vrei.. ) 50% adevarat intr-un fel.... dpdv politic-economic apartine Regatului Danemarcei dar dpdv al locatiei --geografic-- apartine continentului Nord American desi Danemarca face parte din UE, Groenlanda nu face parte.... situatie tare complicata cu Groenlanda putea colegul Panzer sa dea un alt exemplu mai simplu Editat Octombrie 22, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifanandreidaniel Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Salut! Ma gandeam sa imi aduc motorul in tara sa il folosesc aici, si ma intrebam daca oare as putea trece revizia la RAR Motorul cu pricina e un enduro, 250 2timpi. Are nr de inmatriculare, indicatoare,far si oglinzi, DAR dar1. Pe talon scrie ca are 8 cai, el in realitate are vreo 50 dar2. stopul de pe spate nu merge dar3. face mult zgomot si fum Ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.