Sari la conținut

Sfat achizitie Enduro Touring


Postări Recomandate

Salut.

Si eu iti recomand Transalp-ul, ca si fost posesor, dar nici BMW-ul F650 ST / GS nu sunt de lepadat.

M-am "dat" o perioada cu ST-ul lui cumnata-miu, si e o motocicleta care te scoate din multe situatii. In plus, monocilindrul "trage" destul de bine si in ture joase, fata de Transalp, care trebuie putin turat sa scoti din el ce e mai bun.

Personal, am mers si pe Tenere 660 din `95, dar nu mi-au placut vibratiile pronuntate. In schimb, ciclistica e foarte buna, insa cam inalta pt tine.

Dominatorul este bun pt o persoana, dar cam incomod pt 2 persoane, la drum lung, cu toate ca sunt destul de fiabile.

KLE-ul mi se pare o alegere buna, pt ca e destul de fiabil, iar anul de fabricatie dupa 2000 e ok. Pentru un enduro-touring e bun, dar are nevoie de ture pt colauri, la fel ca si SuperTenere-ul.

 

In fine, ideea e sa incerci cat mai multe modele, sa iti dai seama care este mai potrivit pt tine. Ca si parte mecanica, iti recomand totusi un model care are racire pe lichid.

 

La banii de care dispui, ai deja mult prea multe optiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 93
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc Eugen de sfaturi.

 

Am vazut ca am destul de multe variante de ales si e greu sa ma decid.

 

Pana la urma m-am gandit sa aleg intre Bmw F650 GS 2001 si Kavasaki KLE500 din 2007.

 

Sper sa nu imi mai vina vreo idee ca deja e greu.

 

Multumesc de pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia domnule kle-ul ca este motoreta de nadejde, merge bine si pe strada si prin padure, consuma putin, este fiabila...

mai ales ca la aceeasi bani iei mobra cu 6 ani mai tanara

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia domnule kle-ul ca este motoreta de nadejde, merge bine si pe strada si prin padure, consuma putin, este fiabila...

mai ales ca la aceeasi bani iei mobra cu 6 ani mai tanara

Eram de aceeasi parere, mai ales ca am de 2 ani o baba de GPZ 500S din 1992, cu acelasi motor, si sunt foarte multumit de ea. Deja o pregatesc de drum lung, dar am de ales intre intrunirea de la mare, si un drum pe Transfagarasan....

...

Decizia insa, este a lui.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate suna aiurea, dar daca ai 2500e in buzunar poti sa iei o motoreta excelenta daca ai rabdare :).

stiu cazuri concrete de BMW1150GS 2004, vandut cu 2700e, V-strom din 2008 la 2500e , ktm duke 2 la 1200 lire...si asa mai departe. acum pe bune , cum sa dai 2500e pe un F650GS din 2001 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta e si problema mea ca nu vreau sa dau atatia bani pe unul vechi.

 

Pe de alta parte nici nu prea mai am rabdarea necesara sa astept pentru ca astept acest moment de 3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule ia-ti mobra si fii fericit. Daca astepti de 3 ani este deja prea mult. Ce vrei sa-ti iei mobra la 80 de ani ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ba tu esti nemernic. Si ca sa nu zici ca vorbesc cu rautate uite de ce zic asta :

 

1 Cineva [caruia nu-i palce sa fie dat in vileag] o sa te porcaiasca pt linkul ala.

2 Mobra verde are suspensia modificata toata.

3 Mobra neagra are furca schimbata [asta in caz ca nu stiai].

4 Mobra portocalie nu se inscrie nici pe departe in buget.

5 Mobra neagra are un rider care se crede pe mobra alba [alta mobra alba]

 

Deci singura mobra cinstita din filmulet este BMW-ul 650 pe carburatie albastru inchis. Deci ce vrei sa aleaga de acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Incep prin a spune ca desi credeam ca m-am hotarat in privinta mobrei pe care o vreau, se pare ca acum cand am banii nu mai e asa de simplu.

 

Pana acum am mers pe scuter vreo 30000 km (in regim personal, mijloc de transort in Bucuresti) si am mai mers pe un Suzuki Freewind si un CBR600 F4.

 

Ca si gen de motor as vrea enduro - touring sau naked desi inclin mai mult spre touring.

 

Pana ceva timp avem in cap sa imi cumpar BMW F650 GS Dakar pentru ca imi place foarte mult, dar cum sunt foarte scumpe si ce gasesc in bugetul meu (2500 euro) sunt foarte batrane nu stiu daca este o optiune ok

 

F650 GS in 2500 euro sunt batrane (10-12 ani) si parca nu mi-as cumpara un moto asa de batran.

 

Am mai gasit un Kavasaki KLE500 din 2007 cu 14000 km dar am vazut ca nu sunt prea raspandite la noi si nu stiu alte pari despre ele.

 

Ca sa concluzionez as vrea sa imi cumpar un enduro touring care sa fie cat mai ok pentru mine 65 kg si 1.75 inaltime, sa consume putin, sa mearga 2 persoane pe ea lejer si sa fie cat mai fiabila.

 

Voi ce imi recomandati?

 

Multumesc.

Cu maxim 2500euro iti cumperi o Aprilia Pegaso 650 dupa 2001 cu injectie frumos , la 2200 euro gasesti TIPLE.

Am avut Pegaso 650 1996 carburatie, consuma mult fiind pe carburator, ciclistica super buna, enduro ........am facut creasta Baiului in 2, fara probleme de cuplu sau suspensii, fuge 180 daca ai nevoie.

In opinia mea are un mare avantaj si anume HANDICAPUL SOCIAL ca deh e Aprilia nu Bamve 650 gs , care in opinia mea nu isi merita banii.

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso-din-2002-518066.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu e sa mergi pe moto.it la moto usate si bagi la ricerca avanzata anii care iti convin, gen 2003-2013, pretul intre 1800-2500 si cand iti gasesti ceva ce iti place vb cu unu dintre "aducatorii de mobre" cum e cel din oradea care de obicei mai negociaza din pretul italianului + comisionul lui 500, si ajungi cu motoru in tara la 2-300 euro peste pretul de pe moto.it. Cred ca asa te poti incadra si la un vstrom 650 cu km mai multi, mai ales daca tii mult la partea de 2 persoane lejer si inclini mai mult spre touring.

 

Si ca un sfat general, NU iti lua motor care sa nu iti placa doar pentru ca e o afacere buna.. nu e ca la masina unde ai alte criterii, motorul il iei pentru tine sa iti cada bine cand te dai cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia Pegaso pe injectie consuma mai mult decat cea pe carburatie, V-strom 650 consuma maxim 5% chiar si la 170km/h , dar are garda joasa si te chinui cu el in off , in schimb are protectie foarte buna la vant si e confortabil pt ture lungi cu pasager. Pt off eu as opta pt bmw Dakar 650, iar daca as fi in locul tau cred ca as lua KLE-ul 2007 pana nu trece sezonul.

Dar cel mai important este sa-ti cumperi mobra care-ti place cel mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ice_Angel...incearca sa gasesti singurel mobra care te satisface cel mai mult...citeste...cauta...daca poti urca pe ele...vezi ce si cum... Oriunde ai intreba, majoritatea celor care iti raspund, o sa te sfatuiasca sa alegi ce au ei...si eu fac parte din majoritate si ti-as recomanda F650 GS sau Dakar - asta a fost cea mai buna alegere pentru mine - am gasit-o la un pret bun cu tot cu accesorii si in stare foarte buna, si totusi nu m-a impiedicat nimic sa aleg o mobra de 10 ani...

Poate tie nu o sa-ti convina ceva la un model anume...tocmai d-asta trebuie sa-ti dai seama singur de ce anume iti place...

Treaba cu anul de fabricatie este nesemnificativa daca motoreta este intr-o stare foarte buna...totusi ia-ti ceva pe injectie, eventual si cu ABS si dupa 2000 si o sa fii fericit...la 2500 euro ar trebui sa gasesti un GS in stare buna de exemplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Intre timp cred ca m-am hotarat asupra mobrei pe care vreau sa o calaresc si anume KLE-ul.

 

Zilele trecute am fost si am vazut un BMW, m-am dat cu el a fost ok, nu m-a dat pe spate la capitolul putere desi era din 2005 si 13000 km, mi-a placut ca e joasa chiar foarte joasa si are centrul de greutate jos.

 

Tot zilele trecute am vazut si un KLE din 2007 foarte ok, mi-a placut ca desi eram 2 persoane pe el tragea foarte ok (se ridica zdravan de bot si urca bine in ture). cu inaltimea e ok ajung cu toata talpa jos, ca si diferenta fata de BMW are centrul de greutate mai sus un pic.(sper sa nu fie o problema)

 

La Vstrom am renuntat. La noi nu gasesti sub 3000 euro si in Italia cele care sunt sub 3000 au multi km gen 60000.

 

Asa ca cel mai probabil imi voi cumpara KLE. (daca nu apare si altceva in peisaj cand sunt in cautare de KLE si sper sa nu raman dezamagit de motorul mic al lui KLE)

 

Va multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca cel mai probabil imi voi cumpara KLE. (daca nu apare si altceva in peisaj cand sunt in cautare de KLE si sper sa nu raman dezamagit de motorul mic al lui KLE)

 

Va multumesc tuturor pentru sfaturi.

daca iti iei KLE dupa 2003 sa imi spui si mie cum se prezinta...cum trage, consum, viteza croaziera s.a.m.d. bafta!

Editat de ricomuerte1981
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa te gandesti bine pe ce fel de drumuri vei merge . Daca va fi mai mult asfalt sau forestier bun, ai nevoie de un 2 in V , Transalp , Africana etc. Daca te gandesti la drumuri de TAF , este nevoie de un monocilindru fie Dominator, BMW 650 GS , Yamaha Tenere 660 etc. KLE-ul este cel mai bun compromis intre cele 2 variante. La dimensiune, greutate, manevrabilitate se compara cu monocilindrele , la confort si consum se apropie de celelate ( in definitiv tot 2 cilindri are :) )

Despre fiabilitate nu are rost sa vorbim. Toate japonezele is fiabile comparativ cu un Nipru , Jupiter sau Mobra. As spune ( fara sa supar pe cineva ), mai fiabile decat cele italiene si mai ieftin de reparat decat BMW-urile.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta e si problema mea ca nu vreau sa dau atatia bani pe unul vechi.

 

Pe de alta parte nici nu prea mai am rabdarea necesara sa astept pentru ca astept acest moment de 3 ani.

incearca o honda xr pe forestiere merge 120-130 :D are doar 126 kg la plin , putere are inca prea multa , consuma putin ....vezi ca este una la bucuresti de vanzare ;) aaa si nu se prea strica nimic la ele ;) intra la sectiune XR si vezi ce probleme au baietii cu ele : o pana , un cauciuc ...cam atat

Editat de T I M B E R L A N D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De ieri sunt proaspat proprietar al unui KLE din 2007 cu 5900 km.

 

Sunt foarte incantat de el. Se conduce super super ok.

 

Multumesc mult de sfaturi.

 

Pentru poze trebuie sa mai asteptati putin pentru ca nu reusesc sa imi conectez telefonul la pc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...