GPauL Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Yamaha lanseaza naked nou pt piata europeeana. Motor in 3 cilindrii de 850cc si pret de £ 6799 vizeaza audienta Triumph street triple , MV Augusta Brutale 605, Ducati monster etc. Detalii : Engine highlights• 850cc liquid-cooled 4-stroke 3-cylinder DOHC 4-valve• ‘Crossplane philosophy’ for linear torque output• 115hp @ 10,500rpm• 85 Nm @ 8,500rpm• 78mm x 59.1mm bore x stroke• 120º crank with firing sequence at 0º, 240º and 480º• Forged aluminium pistons and direct-plated cylinders• Newly-designed 6-speed transmission with compact clutch• Yamaha D-mode switchable mapping 188Kile ! Pareri careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bamesa Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 e misto asa de oras,de caterinca,cred ca o sa trage destul de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 partea din spate e ...din alta poveste, sau cumva doreau si unpic din look-ul supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joao Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 arata foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) pai au si spus ca e o combinatie intre supermoto si naked,si le-a iesit foarte bine,acum sa o si vedem live,e practica doar pt oras si iesiri scurte in afara,ca in rest o sa te cam rupa vantul pe ea Editat Iunie 30, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Ce pereche misto de talpici...cel putin asta imi gaseste Google la cautarea dupa MT-9. MT-09 e altceva insa. Arata fainut, desi pare inspirat din Street Triple mult de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 pai au si spus ca e o combinatie intre supermoto si naked,si le-a iesit foarte bine,acum sa o si vedem live,e practica doar pt oras si iesiri scurte in afara,ca in rest o sa te cam rupa vantul pe ea La noi toti au sportive sau super sportive cu toate ca n-avem circuite, drumuri sau educatie asa ca asta pare touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Mie unul imi place.Ciudata abordarea cu 3 cilindri din partea lor, dar as vedea si un aspect practic - mai ingusta, deci mai utila in traficul urban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Se pare ca tot acest motor il vor pune si pe viitorul TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Îți garantez cu asta ești mai agil in oraș si nu cred ca se tine vro sportiva după tine in aglomerate,e genial motoru 3L are putere sa te saturi si sa te poți bucura de ea fără sa mergi in ture foarte mari (vezi 4L) sau care sa își piardă mult din putere (vezi monocilindruu sau țwin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Septembrie 7, 2013 Autor Share Postat Septembrie 7, 2013 (editat) Editat Septembrie 7, 2013 de GPauL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Mie nu-mi place. Ducati Monster e mult mai frumos dar si asta doar pana la un anumit an.. apoi devin urate si astea.. Le-au pus cadrul din 2buc.. Si pentru cei carora nu le place vantul.. sa inchida geamul la masina.. cand conduc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Septembrie 12, 2013 Autor Share Postat Septembrie 12, 2013 Nu pot sa spun ca ma omor dupa look-ul supermoto.Iar rezervorul de 14l e cam stramt. Insa e o moto foarte importanta pentru Yamaha avand in vedere segmentul de piata vizat. Ca mine de ex, caut naked de 600, si pana acum 2 luni eram sigur ca o sa raman la Triumph street triple. Acum am dubii. Yamaha vine cu 850cc, sasiu aluminiu, roti aluminiu, ride-by-wire cu 3 moduri., mai usorara si mai puternica decat un R6. E mai ieftina ca opozitia de 600cc, 41 kile mai usoara ca Kawa Z800. Ce mai, e o motocicleta mai avansata decat decat ce naked-uri sunt pe piata acum. Nu o pun in oala cu MV Agusta 800 sau ducati Streetfighter care costa £9000 pe cand Yamaha cere £6800. Plus, deja s-au anuntat versiuni carenate bazate pe acelasi motor in 3 cilindrii. O sa apara sapt viitoare la dealeri si o sa revin cu mai multe impresii, poate si un test-ride daca imi permit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 (editat) Am probat-o astazi,proba standard de 10 minute...foarte putin,din pacate.Nici conditiile atmosferice nu erau prea favorabile,dimineata a plouat.Plus ca erau si destule persoane inscrise pentru test,doar un model disponibil penttru test si unul in showroom.In alte zone,unii au avut ocazia sa aiba la dispozitie motocicleta chiar si pentru o ora. Primul impact,este cel estetic...pe mine nu ma convins in totalite,insa in cele din urma depinde de gusturile fiecaruia dintre noi. Din punct de vedere ciclistic,cred ca necesita o perioada de adaptare,motocicleta trebuie descoperita...macar pret de cateva zile,si in ambiente diferite.Motorul este incredibil,cireasa de pe tort...cum se spune,iar cei de la Yamaha au facut o treaba excelenta in aceasta privinta.Am ramas fascinat de platforma 3 cilindri,sper ca Yamaha sa dezvolte si alte proiecte pe aceasta baza,macar o versiune sport-touring,deoarece eu in momentul de fata sunt orientat spre asa ceva. In ciuda faptului ca este o motocicleta distractiva si destul de usor de condus,consider insa ca nu este un motor indicat persoanelor lipsite de experienta ce vad in acest model o valida alternativa ca prima motocicleta.Cred ca pe langa ABS-ul optional,fi fost util si un Traction Control. MT-09 reprezinta cu siguranta o combinatie castigatoare,pretul este destul de accesibil si are toate atuurile necesare pentru a "fura" o parte din market-ul Kawasaki Z800,Triumph Street Triple,Ducati Monster,MW Augusta...etc Editat Octombrie 5, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Se pare ca tot acest motor il vor pune si pe viitorul TDM. Da, e interesant ce vor face cu acest motor. E un bloc complet nou, iar japonezii nu arunca cu bani pe fereastra, trag cat pot de material. Pe langa TDM, sunt sigur ca acest 3L va aparea si pe alte modele, cu un alezaj sau/si o cursa alterata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Impresia pe care mi-a lasat-o MT-09 este indentica cu opinia lui ChagerOnTwoWheels : Un review onest si foarte amuzant in acelasi timp Editat Noiembrie 20, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlaicu87 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 ceva posesori prin tara? la SMAEB erau cred ca 2 cu numere romanesti daca nu ma insel...poate sa ne faca cineva o prezentare din punctul lui de vedere a motoretei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassus_play Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) Am fost si eu la test ride in Mamaia. Motocicleta este superba, agila, usor de manevrat. Are trei mapari, standard, pentru vreme umeda si sport. M-am distrat copios cu ea, este ideala pentru oras ca si manevrabilitate. Mai inalta decat o vitezana, insa cu inima de sportiva Demaraj foarte bun, usor de manevrat, chiar prea usor. In modul sport o apuca nebunia, pana si motorul se aude altfel. Si pe standard e sprintena. Foarte reusita, insa nu stiu cat de comoda e la drum intins. Mie mi-a placut foarte mult. Imi pare o combinatie reusita de supermoto cu streetfighter. Jucarie M-am dat si cu noul chopper XV 950...cuminte si linistit, simplu si eficient. Dar parca prea linistit pentru gustul meu, si cam mica, ma strange am 1,90 m inaltime... Editat Iulie 1, 2014 de bassus_play Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Am fost si eu la test ride in Mamaia. Motocicleta este superba, agila, usor de manevrat. Are trei mapari, standard, pentru vreme umeda si sport. M-am distrat copios cu ea, este ideala pentru oras ca si manevrabilitate. Mai inalta decat o vitezana, insa cu inima de sportiva Demaraj foarte bun, usor de manevrat, chiar prea usor. In modul sport o apuca nebunia, pana si motorul se aude altfel. Si pe standard e sprintena. Foarte reusita, insa nu stiu cat de comoda e la drum intins. Mie mi-a placut foarte mult. Imi pare o combinatie reusita de supermoto cu streetfighter. Jucarie M-am dat si cu noul chopper XV 950...cuminte si linistit, simplu si eficient. Dar parca prea linistit pentru gustul meu, si cam mica, ma strange am 1,90 m inaltime... Salutare! Vad ca ati spus ca aveti 1.9 m inaltime. E ok motocicleta pentru "dimensiunile" astea? Eu am un GSR 600 si amortesc la ture lungi. Daca ati putea sa dati mai multe detalii legate de ergonomie pentru persoanele inalte v-as fi recunoscator! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassus_play Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Din pacate la atata piele-lunga e greu sa-ti alegi o motocicleta potrivita. Eu am un Kawasaki ZX9R si la drumuri lungi imi amortesc mainile, dar inca ma acomodez cu ea, o am de cateva luni, si fac mai mult drumuri prin oras, catre si de la serviciu. Parca incepem sa ne acomodam din ce in ce mai bine. Inainte am avut un Suzuki Intruder VS 1400, dar din pacate mi-a intors un conservar baut si prost in fata si am cam strambat-o... Revenind on-topic, mie mi s-a parut cam ridicata de codita, avand tendinta sa stau mai in spate pe sa, insa nu m-a deranjat nimic la ea, pozitia coarnelor mi se pare foarte OK. Sincer mai repede m-as orienta catre un tourer gen TDM, insa asta pentru drumuri lungi. MT-09 mi se pare ideala pentru naveta zilnica pe distante medii (gen cateva zeci de km pe zi). Coarnele mai sus decat la o sportiva iti dau oarece avantaj. La picioare nu am avut probleme, ai loc sa le pliezi foarte bine pe langa ea pana la scarite. Nu am mers cu pasager, dar recomand atentie, mai ales pe modul sport, nu e motocicleta cu centrul de greutate pe fata si se ridica relativ usor pe o roata. Mi se pare si cam usoara la ce zvac are motorul. La ce putere /consum are, nu mi se pare ideala pentru trafic urban, decat daca banii de gaz nu sunt o problema. E foarte distractiva, cum am mai spus, si cred ca se comporta bine si pe drumuri neasfaltate, dar cat de cat netede, mi-ar fi placut sa o scot de pe sosea putin, dar nu am avut unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Posesori de MT-09 pe aici? Ma inscriu eu pana una alta. Poate mai schimbam o opinie etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.