Sari la conținut

Yamaha MT-9


GPauL
 Share

Postări Recomandate

Yamaha lanseaza naked nou pt piata europeeana. Motor in 3 cilindrii de 850cc si pret de £ 6799 vizeaza audienta Triumph street triple , MV Augusta Brutale 605, Ducati monster etc.

Detalii :

Engine highlights
• 850cc liquid-cooled 4-stroke 3-cylinder DOHC 4-valve
• ‘Crossplane philosophy’ for linear torque output
• 115hp @ 10,500rpm
• 85 Nm @ 8,500rpm
• 78mm x 59.1mm bore x stroke
• 120º crank with firing sequence at 0º, 240º and 480º
• Forged aluminium pistons and direct-plated cylinders
• Newly-designed 6-speed transmission with compact clutch
• Yamaha D-mode switchable mapping

188Kile !

 

Pareri careva?

Yamaha-MT-09-770x433.jpg

2014-Yamaha-MT-09-EU-Deep-Armor-Detail-0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai au si spus ca e o combinatie intre supermoto si naked,si le-a iesit foarte bine,acum sa o si vedem live,e practica doar pt oras si iesiri scurte in afara,ca in rest o sa te cam rupa vantul pe ea

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pai au si spus ca e o combinatie intre supermoto si naked,si le-a iesit foarte bine,acum sa o si vedem live,e practica doar pt oras si iesiri scurte in afara,ca in rest o sa te cam rupa vantul pe ea

La noi toti au sportive sau super sportive cu toate ca n-avem circuite, drumuri sau educatie asa ca asta pare touring. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Îți garantez cu asta ești mai agil in oraș si nu cred ca se tine vro sportiva după tine in aglomerate,e genial motoru 3L are putere sa te saturi si sa te poți bucura de ea fără sa mergi in ture foarte mari (vezi 4L) sau care sa își piardă mult din putere (vezi monocilindruu sau țwin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mie nu-mi place. Ducati Monster e mult mai frumos dar si asta doar pana la un anumit an.. apoi devin urate si astea.. Le-au pus cadrul din 2buc.. Si pentru cei carora nu le place vantul.. sa inchida geamul la masina.. cand conduc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa spun ca ma omor dupa look-ul supermoto.Iar rezervorul de 14l e cam stramt. Insa e o moto foarte importanta pentru Yamaha avand in vedere segmentul de piata vizat. Ca mine de ex, caut naked de 600, si pana acum 2 luni eram sigur ca o sa raman la Triumph street triple. Acum am dubii. Yamaha vine cu 850cc, sasiu aluminiu, roti aluminiu, ride-by-wire cu 3 moduri., mai usorara si mai puternica decat un R6. E mai ieftina ca opozitia de 600cc, 41 kile mai usoara ca Kawa Z800. Ce mai, e o motocicleta mai avansata decat decat ce naked-uri sunt pe piata acum. Nu o pun in oala cu MV Agusta 800 sau ducati Streetfighter care costa £9000 pe cand Yamaha cere £6800. Plus, deja s-au anuntat versiuni carenate bazate pe acelasi motor in 3 cilindrii. O sa apara sapt viitoare la dealeri si o sa revin cu mai multe impresii, poate si un test-ride daca imi permit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am probat-o astazi,proba standard de 10 minute...foarte putin,din pacate.Nici conditiile atmosferice nu erau prea favorabile,dimineata a plouat.Plus ca erau si destule persoane inscrise pentru test,doar un model disponibil penttru test si unul in showroom.In alte zone,unii au avut ocazia sa aiba la dispozitie motocicleta chiar si pentru o ora.

 

Primul impact,este cel estetic...pe mine nu ma convins in totalite,insa in cele din urma depinde de gusturile fiecaruia dintre noi.

Din punct de vedere ciclistic,cred ca necesita o perioada de adaptare,motocicleta trebuie descoperita...macar pret de cateva zile,si in ambiente diferite.Motorul este incredibil,cireasa de pe tort...cum se spune,iar cei de la Yamaha au facut o treaba excelenta in aceasta privinta.Am ramas fascinat de platforma 3 cilindri,sper ca Yamaha sa dezvolte si alte proiecte pe aceasta baza,macar o versiune sport-touring,deoarece eu in momentul de fata sunt orientat spre asa ceva.

 

In ciuda faptului ca este o motocicleta distractiva si destul de usor de condus,consider insa ca nu este un motor indicat persoanelor lipsite de experienta ce vad in acest model o valida alternativa ca prima motocicleta.Cred ca pe langa ABS-ul optional,fi fost util si un Traction Control.

MT-09 reprezinta cu siguranta o combinatie castigatoare,pretul este destul de accesibil si are toate atuurile necesare pentru a "fura" o parte din market-ul Kawasaki Z800,Triumph Street Triple,Ducati Monster,MW Augusta...etc

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca tot acest motor il vor pune si pe viitorul TDM.

 

Da, e interesant ce vor face cu acest motor. E un bloc complet nou, iar japonezii nu arunca cu bani pe fereastra, trag cat pot de material. Pe langa TDM, sunt sigur ca acest 3L va aparea si pe alte modele, cu un alezaj sau/si o cursa alterata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Am fost si eu la test ride in Mamaia. Motocicleta este superba, agila, usor de manevrat. Are trei mapari, standard, pentru vreme umeda si sport. M-am distrat copios cu ea, este ideala pentru oras ca si manevrabilitate. Mai inalta decat o vitezana, insa cu inima de sportiva :) Demaraj foarte bun, usor de manevrat, chiar prea usor. In modul sport o apuca nebunia, pana si motorul se aude altfel. Si pe standard e sprintena. Foarte reusita, insa nu stiu cat de comoda e la drum intins. Mie mi-a placut foarte mult.

 

Imi pare o combinatie reusita de supermoto cu streetfighter. Jucarie :)

 

M-am dat si cu noul chopper XV 950...cuminte si linistit, simplu si eficient. Dar parca prea linistit pentru gustul meu, si cam mica, ma strange :) am 1,90 m inaltime...

Editat de bassus_play
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu la test ride in Mamaia. Motocicleta este superba, agila, usor de manevrat. Are trei mapari, standard, pentru vreme umeda si sport. M-am distrat copios cu ea, este ideala pentru oras ca si manevrabilitate. Mai inalta decat o vitezana, insa cu inima de sportiva :) Demaraj foarte bun, usor de manevrat, chiar prea usor. In modul sport o apuca nebunia, pana si motorul se aude altfel. Si pe standard e sprintena. Foarte reusita, insa nu stiu cat de comoda e la drum intins. Mie mi-a placut foarte mult.

 

Imi pare o combinatie reusita de supermoto cu streetfighter. Jucarie :)

 

M-am dat si cu noul chopper XV 950...cuminte si linistit, simplu si eficient. Dar parca prea linistit pentru gustul meu, si cam mica, ma strange :) am 1,90 m inaltime...

Salutare! Vad ca ati spus ca aveti 1.9 m inaltime. E ok motocicleta pentru "dimensiunile" astea? Eu am un GSR 600 si amortesc la ture lungi. Daca ati putea sa dati mai multe detalii legate de ergonomie pentru persoanele inalte v-as fi recunoscator! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate la atata piele-lunga e greu sa-ti alegi o motocicleta potrivita. Eu am un Kawasaki ZX9R si la drumuri lungi imi amortesc mainile, dar inca ma acomodez cu ea, o am de cateva luni, si fac mai mult drumuri prin oras, catre si de la serviciu. Parca incepem sa ne acomodam din ce in ce mai bine. Inainte am avut un Suzuki Intruder VS 1400, dar din pacate mi-a intors un conservar baut si prost in fata si am cam strambat-o...

 

Revenind on-topic, mie mi s-a parut cam ridicata de codita, avand tendinta sa stau mai in spate pe sa, insa nu m-a deranjat nimic la ea, pozitia coarnelor mi se pare foarte OK. Sincer mai repede m-as orienta catre un tourer gen TDM, insa asta pentru drumuri lungi.

 

MT-09 mi se pare ideala pentru naveta zilnica pe distante medii (gen cateva zeci de km pe zi). Coarnele mai sus decat la o sportiva iti dau oarece avantaj. La picioare nu am avut probleme, ai loc sa le pliezi foarte bine pe langa ea pana la scarite. Nu am mers cu pasager, dar recomand atentie, mai ales pe modul sport, nu e motocicleta cu centrul de greutate pe fata si se ridica relativ usor pe o roata. Mi se pare si cam usoara la ce zvac are motorul. La ce putere /consum are, nu mi se pare ideala pentru trafic urban, decat daca banii de gaz nu sunt o problema.

 

 

E foarte distractiva, cum am mai spus, si cred ca se comporta bine si pe drumuri neasfaltate, dar cat de cat netede, mi-ar fi placut sa o scot de pe sosea putin, dar nu am avut unde :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...