Sari la conținut

accident mortal ciorogarla


COObra
 Share

Postări Recomandate

Ba da, te face PUTIN mai cunoscator, PUTIN mai putin vulnerabil, si PUTIN mai cerebral. Asta daca ai ceva intre umeri.

Si PUTINUL respectiv conteaza MULT in balanta dintre viata si moarte la ghidon,mai ales in RO.Si peste alti ani inca PUTIN, si inca PUTIN, si tot asa. Chestia e ca nu toti ajung sa se bucure de fenomenul moto de-a lungul tuturor anilor. CINE E DE VINA PENTRU ASTA? --- Si aici te intreb eu pe tine, ca vad ca le stii .

 

Iti racesti gura de pomana. De fapt, cred ca stii deja asta... Cum bine a zis cineva inainte, cine are urechi sa auda, aude din prima, cine nu, nu mai aude niciodata... Si pana la urma, daca tot ne inmultim intr-una, la un momentdat nu vom mai avea loc pe sosele...

Asa ca... hai cu selectia naturala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 171
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In toate tarile europene in apropiere de zonele de risc (intersectii, curbe fara vizibilitate, iesiri din popasuri) sunt indicatoare de limitare a vitezei la 70 sau 60. (cel mai frecvent). Poate sa fie el orice fel de drum, ca aceste limitari exista. In Romanica nu prea am vazut asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep sa cred ca mersul pe motor este ca traversatul strazii pe trecerea de pietoni.Cine o face in fuga n-are mari sanse sa ajunga intreg dincolo,chiar daca are dreptate.D-zeu sa-l ierte si pe el.

Sunt multi cu 2-3 ani de moto, au inceput cu SS si se cred buricul pamantului... n-au auzit de pista si nu-i intereseaza parerea ta!

 

...Sa aiba oare legatura si cu viteza? .....vizualizeaza momentul in care ajungi la destinatie intreg" Si poate iti dai seama ca viata e mai importanta....

Norocul nu este nesfarsit... dupa ce o patesc se linistesc, daca viata le mai ofera sansa...

 

Ba da lup moralist ca tine nu am mai vazut. Ai adus in 3 posturi aceeasi idee...am inteles ideea nu trebuie sa explici tu teoria accidentului de motocicleta..prea crezi ca lumea e venita din luna si tu esti buricu motociclismului.

Ai dreptate tu nu ai nevoie decat de RIP-uri! Observatiile decente te enerveaza... si ai o satisfactie imensa ca "mortul" avea prioritate. Faptul ca la o anume viteza nimeni nu se poate asigura, nu conteaza... dam RIP, avem de unde ca d'astia-s multi.

 

...dar nu e cazul.aveai tu radarul infipt in c.r si ai calculat viteza?toata lumea spune ca tir-istul e de vina ca nu a acordat prioritate,tu bati campii cu viteza excesiva.culca-te vreo ora si vorbim p urma.

Nici tu nu l-ai avut infipt acolo... si tot vorbesti! Citeste in urma si ai sa constati ca CBR-ul doar sezonul acesta a facut 2-3 victime in fiecare luna. Restul sunt vorbe... si ve-ti platii in continuare - pentru ca nimeni nu se poate asigura la "rachete" ce ce circula pe drumuri publice si nu pot fi oprite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi cu 2-3 ani de moto, au inceput cu SS si se cred buricul pamantului... n-au auzit de pista si nu-i intereseaza parerea ta!

 

Norocul nu este nesfarsit... dupa ce o patesc se linistesc, daca viata le mai ofera sansa...

 

Ai dreptate tu nu ai nevoie decat de RIP-uri! Observatiile decente te enerveaza... si ai o satisfactie imensa ca "mortul" avea prioritate. Faptul ca la o anume viteza nimeni nu se poate asigura, nu conteaza... dam RIP, avem de unde ca d'astia-s multi.

 

Nici tu nu l-ai avut infipt acolo... si tot vorbesti! Citeste in urma si ai sa constati ca CBR-ul doar sezonul acesta a facut 2-3 victime in fiecare luna. Restul sunt vorbe... si ve-ti platii in continuare - pentru ca nimeni nu se poate asigura la "rachete" ce ce circula pe drumuri publice si nu pot fi oprite!

tocmai ca daca erai atent eu nu am zis nici ca avea viteza nici ca nu avea. de unde stiti voi c viteza avea?nu mai vorbiti aiurea.Apropo"s de asigurare,nimeni nu se poate asigura de pe la 300 km/h incolo.daca te asiguri frumos,cu ochii mari de-a lungul strazii(nu doar in scarba in primii 30metri)o sa vezi orice,si daca vine ala cu 150 tot face pana la tine 4-5 sec,timp in care ai timp sa actionezi.asta daca si gandesti.

bine mai bine ma retrag ca voi sunteti atotstiutori si la voi motoristii sunt vinovati intotdeauna,criticati p toti,dar nu stiti sa scrieti "veti plati" il scrieti despartit.de ce imi bat capul cu OTV-isti nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si la voi motoristii sunt vinovati intotdeauna,criticati p toti,dar nu stiti sa scrieti...

Nu intotdeauna sunt vinovati! Sunt insa situatii in care anumiti motoristi nu stiu sa-si aleaga motoarele... apoi confunda circulatia de oras cu autostrada, intra singuri in situatii fara iesire. Degeaba dai vina pe asigurare, prioritate, etc... trebuie sa admiti ca cel din fata ta poate sa greseasca, prostia ta este in faptul ca ai ignorat aceasta posibilitate, ca puteai sa o eviti si nu ai facut nimic... si pentru asta platesti!

Ortografie? Nici tu nu scri corect... important este sa fi in viata, nu sa mori gramatical! ...in fond e viata ta si faci ce vrei cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ca daca erai atent eu nu am zis nici ca avea viteza nici ca nu avea. de unde stiti voi c viteza avea?nu mai vorbiti aiurea.Apropo"s de asigurare,nimeni nu se poate asigura de pe la 300 km/h incolo.daca te asiguri frumos,cu ochii mari de-a lungul strazii(nu doar in scarba in primii 30metri)o sa vezi orice,si daca vine ala cu 150 tot face pana la tine 4-5 sec,timp in care ai timp sa actionezi.asta daca si gandesti.

bine mai bine ma retrag ca voi sunteti atotstiutori si la voi motoristii sunt vinovati intotdeauna,criticati p toti,dar nu stiti sa scrieti "veti plati" il scrieti despartit.de ce imi bat capul cu OTV-isti nu stiu.

 

Motociclist de tastatura...auzi la el, asigurare de la +300 :diggin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ca daca erai atent eu nu am zis nici ca avea viteza nici ca nu avea. de unde stiti voi c viteza avea?nu mai vorbiti aiurea.Apropo"s de asigurare,nimeni nu se poate asigura de pe la 300 km/h incolo.daca te asiguri frumos,cu ochii mari de-a lungul strazii(nu doar in scarba in primii 30metri)o sa vezi orice,si daca vine ala cu 150 tot face pana la tine 4-5 sec,timp in care ai timp sa actionezi.asta daca si gandesti.

bine mai bine ma retrag ca voi sunteti atotstiutori si la voi motoristii sunt vinovati intotdeauna,criticati p toti,dar nu stiti sa scrieti "veti plati" il scrieti despartit.de ce imi bat capul cu OTV-isti nu stiu.

Scriem ca sa ne cunoastem mai bine. :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar avea viteza mica, inseamna ca era total nepriceput, antitalent, oricum nu avea sanse prea multe in cariera pe 2 roti. Sint destui in situatia asta, dar nu-si dau seama decit cind e prea tirziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar avea viteza mica, inseamna ca era total nepriceput, antitalent, oricum nu avea sanse prea multe in cariera pe 2 roti. Sint destui in situatia asta, dar nu-si dau seama decit cind e prea tirziu.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclist de tastatura...auzi la el, asigurare de la +300 :diggin:

doctore,era o ironie!!!!!! :troll: nu exista sa nu t poti asigura.doar daca esti chior,orb sau prea plin de basini sa intorci tot capul sa t uiti atent,asa ca mai bine t uiti doar cu coada ochiului si daca vezi ceva bine,daca nu.....

 

Daca chiar avea viteza mica, inseamna ca era total nepriceput, antitalent, oricum nu avea sanse prea multe in cariera pe 2 roti. Sint destui in situatia asta, dar nu-si dau seama decit cind e prea tirziu.

sa imi spui si mie ce talent trebuie sa ai sa nu iti iasa un prost cu tir-ul in fata ca vreau sa deprind si eu talentul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am auzit si eu de accident. Am si eu cateva intrebari ... daca stie cineva sa imi raspunda ... para presupuneri va rog. Sunt curios unde a fost impactul dintre motor si TIR ... in care parte a TIR-ului ... in capul tractor sau in semiremorca? ...

Din ce am inteles eu pe margine ar fi pomi. Automat si cu capul tractor trebuie sa iesi la maxim de vizibilitate. Daca impactul a fost la inceputul capului tractor ... nu cumva e posibil ca soferul sa fi iesit ca sa se poata asigura?

Daca a intrat in semiremorca ... ganditiva ca un ansamblu de genu are 17.5 metrii ... daca a apucat sa iasa cu 15 metrii ... nu credeti ca motociclistul ar fi trebuit sa aiba timp sa il vada ... eventual sa franeze?

Stie cineva viteza TIR-ului si a motociclistului?

Ma gandesc ca poate fi vina soferului daca nu a incetinit sa se asigure, nu a apreciat corect spatiul de franare, sau nu au tinut franele ... si a iesit mai mult decat trebuia sau pur si simplu era obosit sau neatent. Dar poate fi si vina motociclistului daca avea viteza mare, sau era obosit sau neatent. (exclud variantele consumului de substante ... ca nu am auzit nimic de subiectul asta).

Am vazut o gramada de pareri ... unii sar la gatul soferului, altii la gatul motociclistului. Nu ar fi mai ok sa aflam de la cineva care a fost acolo filmul complet? si apoi sa stim clar a cui a fost vina ... si daca putea fi facut ceva ca pe viitor sa evitam cu totii astfel de situatii?

Si eu am intalnit soferi prosti, nesimtiti, etc ... dar si eu era sa omor cativa motociclisti de genu ... care au incercat sa ma depaseasca pe o banda prin dreapta ... si a trebuit sa iau dita groapa ... ca idiotu nu putea sa mai astepte 10 metrii ... si daca evitam groapa facea cunostiinta cu un pom.

Dupa mine cea mai mare greseala a unui motociclist va ramane faptul ca nu are inainte de permis de motor, permis de auto, ca sa invete cum gandeste un sofer si sa stie sa se pazeasca ... sa nu depaseasca in oglinda in care nu se uita un sofer (cea din dreapta cand e pe banda 1, ca are trotuarul langa, sau in cea din stanga pe ultima banda cand are contrasensul in stanga) sau sa incerce sa adapteze viteza la conditiile de trafic si pur si simplu sa incerce sa se gandeasca ca pe lumea asta sunt multi prosti si nesimtiti.

Nu stiu daca voi stiti ca e o gluma ... ca exista 3 prioritati ... de dreapta ... de smecher si de gabarit ... si ca de smecheri si de gabarit e bine sa te feresti u in primul rand ... de smecher ca sunt idioti si de gabarit ca e mult mai greu de controlat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri m-am intors de la cumparaturi si am fost mai atent. intradevar la un moment dat copacii de pe marginea drumului cam obtureaza pe cel care trebuie sa dea prioritate, dar cel putin de data asta, nu prea e asa. ori au fot taiati, ori au crescut mai inalti fata de anii trecuti, cert este ca exista vizibilitate destul de buna. estimez cel putin 500m. nici eu nu cred ca a avut viteza foarte mare, judecand dupa cum arata motorul si distanta la care s-a oprit de tir. dar evident ca asta cu viteza este speculatie ca si restul de imprejurari.

tirul a virat scurt stanga, motorul a lovit in spatele tractorului si s-a oprit in prima osie de la semiremorca (unde se pare ca a spart si anvelopa), dupa care a ricosat vreo 5-6 m. deci moto a alunecat pe semiremorca si cred ca si motociclistul. ca echipament nu am vazut decat casca care din ce am auzit era intreaga si pe cap la momentul la care au inceput resuscitarile. avand in vedere ca accidentul s-a petrecut pe la ora 20.00 nu pot decat sa speculez ca a fost o combinatie nefasta de neacordare de prioritate, oboseala, target fixation si poate necunoastere in ale motociclismului. or fi contribuit si culoarea neagra a motocicletei (desi la ora aia soarele batea dinspre tir spre moto, deci erau toate circumstantele sa fie vazut motociclistul foarte bine).

din punct de vedere a vitezei....cine cunoaste zona, poate fenta adancitura aia din asfalt si parerea mea e ca poate trece usor cu 120 pe acolo fara sa fie deranjat. oricum imi mentin parerea, dupa daune si distante (si lipsa urmelor de franare, respectiv roti blocate) ca nu avea viteza foarte mare. dar astea sunt speculatii, din partea mea facute dupa ce am observat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

or fi contribuit si culoarea neagra a motocicletei (desi la ora aia soarele batea dinspre tir spre moto, deci erau toate circumstantele sa fie vazut motociclistul foarte bine).

 

Pai daca avea farul aprins... conta ca e neagra sau rosie de exemplu? Intreb si eu, ca prostu' posesor de motor inchis la culoare... :diggin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce inteleg eu ... si ce se vede pe respectiva poza ... singurul mare ghionion ... ar fi fost sa intre cu motorul sub semiremorca ... si sa se fi lovit in zona pieptului sau gatului ... si apoi daca a ricosat in anvelopa ... si a facut explozie ... e posibil si suflul ala de 8-9 atmosfere sa omoare un om instant (sunt destule cazuri) ... deci e posibil ... desi accidentul sa fi fost unu usurel ... ca motorul nu pare foarte distrus ... sa fi avut foarte mult ghinion baiatul si ori sa se fi lovit in zone unde sa ii afecteze respiratia sau sa fi nimerit in explozia pneului ... sunt multe presupuneri ... cert e ca daca a intrat in axa 2 de la cap tractor ... e neatentia soferului ... daca intra in ultima axa a semiremorcii ... deja aveam grave indoieli ... ca daca a apucat sa treaca cu 15 metrii de masina plecata de pe loc si tu nu ai apucat sa franezi cu vizibilitate 500 metrii si sa opresti ... deja intram la banuieli de viteza ... dar asa ... din datele oferite de voi ... pare cel mai probabil o neacordare de prioritate cumulata cu mult ghinion (de ambele parti, mai mult a celui decedat). Putem doar sa ii dorim odihna in pace ... si sa incercam sa invatam cate ceva din experienta altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrez in zona, la 1 km mai departe de locul accidentului. Trec prin acel loc in fiecare zi. azi dimineata cand am trecut la munca am vazut lumanarile si imediat m-am gandit la ceva rau! Aud tot timpul din birou motoare turate si vad rachete lansate pe DJ 601...

Am permis din 1995, si ceva experienta la bord, si asa cum spunea cineva mai sus, toti acesti ani m-au facut "PUTIN mai cunoscator, PUTIN mai putin vulnerabil, si PUTIN mai cerebral", asa ca ce voi scrie mai jos vine din experienta, bun simt si noroc...cred.

In cazul asta, dupa parerea mea, a fost o suma de factori care au dus la aceasta tragedie: oboseala, neatentie, target fixation, lipsa experientei...in locul cu pricina, vizibilitatea este mai mult decat OK. Doar daca moto nu mergea cu 200+ (ceea ce nu cred...) nu se putea vedea TIR-ul intrat deja in viraj. Si atunci este vina motoristului. De aceea tind sa cred ca desi avea prioritate, motociclistul a gresit ceva (nu a fost atent, etc).

Daca TIR-ul a intrat in curba fara sa se asigure, atunci sper ca soferul sa plateasca cu varf si indesat!

Daca e culpa comuna, ce folos pentru motociclist....

Oricum, sa ii fie tarana usoara, iar parintilor le doresc multa putere, caci astea sunt cu adevarat momente grele!!

Pentru toti colegii mei motociclisti: ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva exact care a fost cauza oficiala a mortii? ... care rana a fost cauzatoare de moarte? ... ca din cate stiu eu ar fi una principala ... desi nu cred ca in astfel de cazuri se face autopsie sa se vada exact ce anume a cedat si care a fost cauza directa a decesului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voia cineva mai devreme sa vada locatia.

pe harta : http://goo.gl/CTjoNQ

 

video :

de la 00:50 se cam vede intersectia cu iesirea/intrarea de pe autostrada

la 00:55 e bumpul ala din asfalt, dar care se simte mai bine cu masina, cu motorul nu prea te doare

 

 

ma gandesc ca o explicatie ar fi situatia din video, si el sa fi incercat sa depaseasca, si sa nu fi observat tirul din cauza dubei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arat cu degetul spre nimeni; doar supun atentiei urmatorul grafic, pentru cei care au pretentia sa fie vazuti de catre ceilalti participanti!

 

Ex: ruland cu 100km/h parcurgi 27,77m, in 3 secunde, 83,31m,; ruland cu 130km/h parcurgi 36,11m, in 3 secunde, 108,33m, s.a.m.d.; acum...se suie fizicul intr-o masina(uneori conserva) si se pun in practica, cateva situatii...asigurare la depasire, schimbarea directiei,trafic usor/greu, tot tacamul eventual! etc, notandu-se cate secunde sunt necesare manevrei. Dupa care se simuleaza existenta unui moto cu diferite viteze de rulare. Si sa-si raspunda daca ...si cand au vazut moto!

 

http://www.travelnotes.ro/calculator-convertor-unitati-masura/viteza.php

 

Dupa care a se studia si distanta de franare in functie de viteza, ca sigur nu au invatat la scoala de moto.

http://www.politiarutiera.ro/forum/showthread.php?1573-Distanta-de-franare-in-functie-de-viteza&s=5190d3d65f3215ed2eb85ca639b34ebe

 

P.S. Cat despre morti, numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar avea viteza mica, inseamna ca era total nepriceput, antitalent, oricum nu avea sanse prea multe in cariera pe 2 roti. Sint destui in situatia asta, dar nu-si dau seama decit cind e prea tirziu.

Trebuie sa fii stupid de-a dreptul ca sa nu realizezi, ca orice om, se poate afla la un moment dat, intr-o situatie care depaseste "talentul" sau.

Ma gandesc cateodata ce s-ar intampla cu toti nepriceputii de pe forumul asta fara parerile tale si ale altor Chuck Norris-i alde tine, care v-ati nascut pregatiti pentru orice situatie.

 

De exemplu, eu am un prieten care s-a casatorit cu o fata, acum 5 ani. Era dansatoare, era de belea, toti il invidiam pentru bucatica. Acum, bucatica, dupa doi copii, are aproape 100 de kg and still counting. Va spun eu ca asta a fost peste "pregatirea" lui. Nimeni nu controleaza nimic. Este o iluzie.

 

RIP pentru baiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati colegi,

Sunt nou in club.Sunt tatal colegului vostru ca a murit vineri la Ciorogarla.M-am inscris in club sa aflu mai multe despre accident.Cine poate da relatii sau vre-unfilm cu acest accident ,va rog sa ma anuntati pe forum sau e-mail-dumitrascu_nicu@yahoo.com.Motocicleta CBR este pe numele meu-B-284-DNL.Sunt distrus dupa acest eveniment.Criminalul,tiristul ,a intrat si i-a blocat soseaua.Nu a avut nicio sansa.Nu a avut viteza,motocicleta are bordul sarit si carenajele sparte.am si eu un scuter si cred ca nu o sa mai merg cu el deocamdata.Colegi de pe forum spun ca nu avea experienta!!!!!.De la 16 ani a avut motor ,si inca puternic,era expert pe motor pana vineri.Va rog sa ma anunta-ti daca aveti ceva informatii.

Un tata indurerat!

P.S.-care aveti motoare ,fiti atenti,in Romania soferii nu stiu sa circule ca in vest,nu stiu sa respecte motociclistii.,nu stiu sa mearga pe autostrazi,caz recent pe A2 -jandarmul care a intrat pe contrasens si a omorat o familie la iesirea din Constanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fii stupid de-a dreptul ca sa nu realizezi, ca orice om, se poate afla la un moment dat, intr-o situatie care depaseste "talentul" sau.

Ma gandesc cateodata ce s-ar intampla cu toti nepriceputii de pe forumul asta fara parerile tale si ale altor Chuck Norris-i alde tine, care v-ati nascut pregatiti pentru orice situatie.

 

De exemplu, eu am un prieten care s-a casatorit cu o fata, acum 5 ani. Era dansatoare, era de belea, toti il invidiam pentru bucatica. Acum, bucatica, dupa doi copii, are aproape 100 de kg and still counting. Va spun eu ca asta a fost peste "pregatirea" lui. Nimeni nu controleaza nimic. Este o iluzie.

 

RIP pentru baiat.

Cind crezi ca ai talent ii dai tare. Unii care constientizeaza ca nu au talent o lasa mai moale, chiar renuntind la 2 roti. Nu e nici o rusine. Lasati-i pa ceilalti la ghidon.

 

(Parintii, bunicii dansatoarei erau toti sub 60kg?)

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul pt parintele colegului decedat, lui si familiei ii urez condoleante, a zis o vorba mare, foarte mare chiar , si care ar trebui invatata de multi de pe forum :

 

"" era expert pe motor pana vineri ...""

 

In rest, nu mai am cuvinte, viata e asa cum ti-o faci.Trageti voi concluziile...



nu aveti mai multe poze? ca mi se raceste popcornu'

Cata impertinenta...

Editat de cry_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca poti sa fii expertul expertilor dar la un moment dat o sa fii pus intr-o situatie careia nu poti sa-i faci fata,(situatie nefortata in nici un fel d tine)si singurul care t mai poate scapa este NOROCUL,care i-a lipsit baiatului acesta.am avut un prieten care a murit dupa 10 ani d moto,si vreo 6-7 motoare(nu mai stiu exact cate a avut).i-a iesit o pitipoanca cu masina in fata si aia a fost...multi ar spune ba k a avut viteza,ba ca s-a pierdut cu firea,dar eu care l-am cunoscut spun:daca al nu a putut evita accidentul ala,atunci nmeni nu-l puteaevita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...