Jump to content

Recommended Posts

7 minutes ago, john17 said:

Forza fierrarii! 🤦‍♂️ Măcar n-a apucat pixda să facă nimic pt care să-l răstigniți. 🤭

 

Încă o cursă ca asta și Binotto zboară.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Final așteptat, iarăși 1-2 Mercedes și Max pe 3. Tare cred că o să ne obișnuim anul ăsta cu podiumul în formula asta.

Digiiști comentau ieri în calificări că Binotto e omu bun la toate, mai puțin la management: el se ocupă de strategie, el cu contractele piloților, mai urmează să'l vedem și cu pistolul pneumatic.

Săptămâna viitoare urmează vecinii noștri și Ham declara că e bucuros că sunt curse în fiecare săptămână.

Link to post
Share on other sites

La cum arată lucrurile acum, Ferrari pare să aibă cel mai prost sezon din ultimele 3 decenii încoace. Ceea ce e o performanță. Pe Domenicali și Arrivabene i-au dat afară pentru că au ratat titluri la mustață. Binotto pare să fie în altă ligă deja.

 

Oricum, și manevra lui Leclerc a fost de mare maestru. Nici dacă ar fi vrut nu cred că ar fi reușit-o atât de bine: să se scoată din cursă fix pe el și pe coechipier, și pe nimeni altcineva.

 

Super (final de) cursă pentru Lando din nou. Arată bine viitorul pentru băiatul ăsta, mai ales dacă McLaren își continuă ascensiunea.

Link to post
Share on other sites

Ferrari este praf, iar cauza este Binotto. Imi pare rau sa o spun, dar asa cum la Williams, Clarie a cam dus echipa aia dintr-o pozitite de upper midfield in lanterna rosie, Binotto este pe acelasi curs.

Iar faptul ca pilotii reusesc de pe pozitiile 10 sa se ejecteze unul pe altul, arata cat de "under control" sunt.  

 

Sa vedeti maine titluriile publicatiilor italiene

Link to post
Share on other sites
On 12.07.2020 at 20:06, cuki said:

Iar faptul ca pilotii reusesc de pe pozitiile 10 sa se ejecteze unul pe altul

 

Totul se trage de la faptul că sunt în pluton. Dacă ești în față, riscul acestui tip de incident este mult mai redus. Deci performanța este principala problemă.

Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, PzKpfW a spus:

 

Totul se trage de la faptul că sunt în pluton. Dacă ești în față, riscul acestui tip de incident este mult mai redus. Deci performanța este principala problemă.

 

NU contest faptul ca pornirea de pe locul 10 respectiv 14 nu au o oarecare "vina". 


DAR totusi...in sezonul scurt, in care tu ca si echipa sti ca esti blana...sa dai cu piciorul unei curse unde exista posibilitatea sa scoata cateva puncte...este pur idiotic.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Cum zice băiatul ăsta:
image.thumb.png.dd94f47862cc70aa7c1ffa873cc8fc64.png
 

Pentru cine nu știe cine e/ce face.

 

Orice fan F1 stie mult prea bine cine este Chain Bear :) si pisica lui :) 

 

Dar are dreptate. Oicum toata lumea spunea din 2018 de cand, decizia fostului CEO peste capul lui Arrivabene de a-l aduce pe Leclerc a destabilizat total echipa.

 

Nu spun ca Leclerc este blana, dar decizii de genu peste "profesionisti", nu faci decat daca te cheama Enzo Ferrari.

Link to post
Share on other sites
Link to post
Share on other sites

Sunt niste vorbe in stanga din dreapta, dar cred ca nu este inca nimica oficial sau confirmat.

 

Perez este si el trecut de 30 de ani, pilot titrat dar inteleg dorinta lui Stroll de a-l aduce pe Vettel. Vom vedea

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, cuki a spus:

 

 

Perez este si el trecut de 30 de ani, pilot titrat dar inteleg dorinta lui Stroll de a-l aduce pe Vettel.

Stiam ca Perez este sponsorizat tare, printre altele chiar de Mexic, si vine cu multi ani anual pentru echipa. Sa renunti la bani pentru un pilot care nu poate sa iti aduca nimic in afara de ceva publicitate? Ciudat

Mai ales ca va fi o echipa noua si vor avea nevoie de bani la greu sa dezvolte masina

Link to post
Share on other sites
La 12.07.2020 la 16:32, PzKpfW a spus:

Încă o cursă ca asta și Binotto zboară.

Cred ca ar trebui sa zboare si omul care l-a pus pe Binotto.Asta nu concepea motoare?De cand si unde a invatat sa fie si manager??

Este dupa cum bine ai zis,mai mult o problema de performanta,pt ca atunci cand esti in pluton te expui si probabilitatea de asemenea incidente e mult mai mare.

Bine,dar si Leclerc...dadu cu bata in balta...m-am uitat,lui Vettel chiar nu i se poate reprosa nimic de data asta,Leclerc a umplut-o de sange....fatza masinii s-a incadrat,spatele...calare pe Vettel.

Intradevar,Vettel lasase un spatiu acolo dar...era dintr-un motiv f clar - nimeni nu putea "sa stea" pe curba aia acolo,pe Leclerc l-a mancat in....

E una din acele miscari care daca iti iese esti zeu (depasire tripla in virajul 3 a la Montoya - fitza maxima,multimile in delir samd),iar daca nu iti iese esti ultimul dobitoc.

 

Dupa un loc 2 nesperat cum bine a zis LEclerc,iata ca au rupt-o in 2 la a 2a cursa...asta este,insa Binotto chiar ar trebui sa il admonesteze pt ca pe viitor sa nu se mai intample asa ceva never.A fost si Brazilia cam la fel dar cu Vettel initiator,deja Ferrari par penibili.

La 12.07.2020 la 18:50, PzKpfW a spus:

La cum arată lucrurile acum, Ferrari pare să aibă cel mai prost sezon din ultimele 3 decenii încoace. Ceea ce e o performanță. Pe Domenicali și Arrivabene i-au dat afară pentru că au ratat titluri la mustață. Binotto pare să fie în altă ligă deja.

Domenicalli a luat o echipa multipla campioana si a pus-o pe butuci.

Arrivabene....nush ce sa zic....da,poate cu Alonso ar fi trebuit macar 1 titlu sa impuste.

Binotto nu mi s-a parut niciodata material de manager.

Insa pe partea ailalta - e o cursa si e fix inceputul de sezon.Sa nu exageram.CLAR vor invata din asta si nu se va mai repeta never...si oricum nu au nici o sansa la titlu anul asta asa ca n-au pierdut nimic.

Acum 20 ore, cuki a spus:

Dar are dreptate. Oicum toata lumea spunea din 2018 de cand, decizia fostului CEO peste capul lui Arrivabene de a-l aduce pe Leclerc a destabilizat total echipa.

Nu decizia de a-l aduce pe Leclerc e problema,Leclerc e un pilot de mare viitor.Aia e o decizie buna,nu inteleg de ce nu a luat-o Arrivabene de la el.

Tot felul lor de a fi e o problema,italienii au nevoie de mana forte,a zis bine Schumacher.Doar asa pot fi profi,pt ca ei nu sunt obisnuiti sa lucreze "nemteste",riguros.Si de aici decurge totul.De aici masinile de geniu (vezi ideea cu sidepods sub crashstructure si altele si altele) ale caror componente sunt imitate de toata lumea dar care nu sunt in stare sa se bata pt titlu.

Ei creeaza superb.Le trebuie insa un leader,cineva sa le dea directie si clarviziune.Si clar ala nu e Binotto.

Acum 4 ore, dragoss a spus:

Da,ar fi ciudat.Perez e un pilot f bun.Si foarte bogat,si care aduce multi bani la echipa.Si care e si proprietar.

 

 

Stiri pe surse ca Binotto va fi debarcat.Asta nu e neaparat un lucru rau,ma intreb insa cine il va inlocui...daca iar pun un baeat de e prieten cu nush ce boss din consiliu...

Cea mai tare faza a fost oricum aia cand a venit (pt putin timp intradevar) baiatul ala de vindea masini pe America de Nord...experienta?Zero.Era preten cu ei,asta il recomanda.

Facepalm.

 

Link to post
Share on other sites

Ce kakat de competitie e asta?Mercedes are vre-o  cativa zeci cai peste Ferrari si Redbull.Racing Point au masini in oglinda cu uzina si Stroll,nimeni in drum termina pe 4.Si nu la noroc,pe bune.E clar ca nu ai la ce sa te uiti.Noroc ca mai exista Max,ca altfel terminau aia doi pe primele doua locuri toate cursele.Si Max se bate cu ei,doar ca mai gresesc cate ceva Luis sau Bottas(astazi).Chiar ca nu ai ce sa vezi.Clasament final 2020 :1.Hamilton.........,2.Bottas......................3.Verstappen......................4.restul

Ce Binoto,ce Ferrari,ce Reddbull,ce Alonso,Vettel,Max,Leclerc.Sa se lupte la locul 3 doar.Ca inteleg ca si la anul tot cam asa vor sta lucrurile.

F1,moartea pasiunii.

Link to post
Share on other sites

Da,am mai zis asta,de fapt e un triumf al tehnicii si disciplinei nemtesti fata de restul.Si mai ales fata de spiritul creativ si flamboaiant al italienilor,si de lipsa de productivitate si disciplina a englezilor.

Mercedes / "zee germans" (daca stiti analogia- e dintr-un film englezesc :P ),le arata celorlalti cum se face treaba asta cu racingul la cel mai inalt nivel.Racingul insemnand totul - de la cuplul motor-sasiu pana la echipa,pregatire cursa,strategie,piloti samd samd.Flawless.Nu poti decat sa-i admiri,de ce sa te superi pe ei?ca sunt buni?ca nu mai dau nici o sansa nimanui.Asa e normal.

Anormal e ceea ce fac ceilalti.Din 2014 de cand s-a descoperit ca AMG a adoptat acel split-turbo,care sporeste puterea si reduce lagul si totusi nici unul din ceilalti motoristi nu l-a adoptat,nu a incercat sa-l copieze...pai?

Renault e pe niciunde...si au pretentii de campionat.Marea Honda timp de 3 ani a batut campii cu gratie,pana le-a aratat RBR cate roti are vaporul si ce inseamna profesionalismul.

"Fierrari" nu mai zic - aplica tot felul de tertipuri sa smechereasca senzorii fia in loc sa copieze naibii arhitectura motorului AMG sau si mai si - sa faca ceva superior.Nu isi pot manageria pilotii care se scot reciproc unul pe altul 2 curse la rand...ba le mai si comit pe strategie de iti sta mintea in loc...

 

cum ma sa vina Vettel sa le spuna ca softul face graining si trebuie sa puna medium?Pai tre sa le spuna Vettel,ei nu stiu?Da celelalte echipe de ce stiau si n-a pus una soft toate au iesit pe medium?

Sa vina ala saracu si sa isi faca strategia el din incheietura din cockpit ca pilotii de gp si tot sa iasa mai bine decat colegul Leclerc care e tanar si nu vede chestiile astea si asculta de strategia Ferrari ca na...au o echipa intreaga de strategie in spate si e logic ca (ar trebui) sa gandeasca mai bine decat el in focul luptei din spatele volanului.Zeroo barat Ferrari.Zero.

Poate Binotto ar trebui sa se duca inapoi la motoare.Si sa vina un manager in adevaratul sens al cuvantului,nu un baiat de treaba sau un prieten de-al sefilor mari.Sunt zero pana acum,pacat de efortul pilotilor.

 

In concluzie n-ar trebui sa ne suparam pe AMG pt ca isi face treaba la perfectie.Ar trebui sa ne suparam pe celelalte echipe de uzina (Renault,Honda - nu RB care e tziplan,dar mai ales incapabilii de la Ferrari) care au ditai bugetele si rezultate zero.Cum ma sa te faca o echipa B cu masina AMG din 2019?Si buget clar sub al unei echipe de uzina?Ce inseamna asta?Pai asta inseamna ca AMG/2019 e peste toate masinile v.2020.

Mai e ceva de zis?

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Method a spus:

 

 

In concluzie n-ar trebui sa ne suparam pe AMG pt ca isi face treaba la perfectie.Ar trebui sa ne suparam pe celelalte echipe de uzina (Renault,Honda - nu RB care e tziplan,dar mai ales incapabilii de la Ferrari) care au ditai bugetele si rezultate zero.Cum ma sa te faca o echipa B cu masina AMG din 2019?Si buget clar sub al unei echipe de uzina?Ce inseamna asta?Pai asta inseamna ca AMG/2019 e peste toate masinile v.2020.

Mai e ceva de zis?

Ai si nu ai dreptate.Ca sa intre in f1 ,Mercedes a conditionat schimbarea de regulament,pentru invocau ei egalitate de sanse.Cand s-a trecut la motoare de 1.6 a fost cu dedicatie pentru ei.Cand regulamentul a fost relaxat (asazisa inovatie) la modificari tehnice ,tot pentru ei a fost facut.Stii prea bine ca la trecerea la 1.6 ,masinile au fost schimbate in totalitate,doar ca aveau patru roti.Acum schimbarile sunt permise cu pipeta.Pana la epoca 1,6 ,Mercedes pregatea terenul pentru ce urma sa vina.afaceau ucenicia.Dar fara schimbarile majore de regulament si trecerea la 1.6 faceau rahatul praf,si in ziua de azi.

Ce trebuie sa faca jupanii F1,sa schimbe regulamentul in asa fel incat sa dea egalitate de sanse mai mari.Asa s-a procedat in toata istoria f1,cand unii deveneau prea smecheri,

se umbla la regulament si se reseta contoarul.

Formula 1 este in primul rand o competitie sportiva,iar sportul cere sanse egale.Poate ai auzit de fair playul financiar in fotbalul mare.Cand unii devin prea mari si puternici,

competitia nu mai prezinta interes si se duce la vale.

Fac pariu ca daca se trece la motoare de 3.0  ca exemplu,se schimba datele problemei.

Stii prea bine problema suspensiilor active in epoca Williams,

Ca sa nu mai vorbesc de epoca Redbull,cand li s-a permis sa se joace cu aero,de a ajuns Vettel de 4 ori campion mondial.

Asa ca fara schimbari majore,NIMENI nu or sa poata sa-i detroneze pe Mercedes.Eventual or sa plece ei,ca Audi de la Le Mans.

Link to post
Share on other sites

Aici nu vorbim de ceva fantastic. In orice sport, la fel ca orice domeniu, ala care este pe primul loc, este etalonul de intrecut pentru ceilalati. 

In F1, normal ca AMG nu este etalon pentru Williams in 2020, dar AMG este si a fost etalon de 7-8 ani pentru Ferrari, RedBull si Renault...dar mai ales pentru Ferrari.

Asa cum spunea si colegu mai sus, cand tu vrei sa-l bati pe ala de pe primul loc, il studiezi ca sa-l copiezi mai bine. Vorba aia, ala care copiaza are sanse sa ia nota mai mare decat ala de la care copiaza. 

Vezi exemplu force india...care cu o fractiune din buget, a copiat Mercedesul din 2019...totul la 10% din bugetul lui Ferrari sau Redbull. Clar nu are sanse de campionat mondial, dar macar dpdv al modelului de business, i-a lasat pe astia de AMG sa bage sute de milioane in dezvoltare, dupa care ei au facut poze si au copiat la o fractie din costuri. Bineinteles ca povestea e mai complicata, dar oricum...nu este interzis sa copiezi in F1.

 

Din pacate nu am vazut cursa de ieri, dar din rezultate si highlights e nasoala rau. Hamilton cred ca dadea 1 tur la toti daca vroia. Nu m-ar mira sa vedem in Silverstone AMG-ul dand 1 tur la toti. 

Vom vedea.

Vettel mi-a placut, cred ca are deja ceva semnat pentru anul viitor. Oricum, si-a facut cursa cum a stiut mai bine, iar daca nu o futeau la prima oprire la boxe, poate avea sanse de podium...poate.

Leclerc pe nicaieri, si-au batut joc de el aia de la strategie.

Stroll confirma vorbele lui Verstappen...glumes, oricum din cel mai "slab" si "nemeritat" pilot de pe grila...cu masina corcta face impresie. In calificari a scos cu 3,5 secunde timp mai bun decat anul trecut. 3,5 secunde sunt o eternitate in F1.

Ocon...cred ca nici el nu stie ce cauta in F1. Il bate Rici pe unde il prinde, pilot mai slab rar am vazut. cel putin pana acuma cred ca Renault era better off cu Hulk.

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Câteva curse câștigate, încă 2 titluri mondiale și Schumi este istorie. 

Link to post
Share on other sites
La 20.07.2020 la 11:28, adiy32 a spus:

Ai si nu ai dreptate.Ca sa intre in f1 ,Mercedes a conditionat schimbarea de regulament,pentru invocau ei egalitate de sanse.Cand s-a trecut la motoare de 1.6 a fost cu dedicatie pentru ei.Cand regulamentul a fost relaxat (asazisa inovatie) la modificari tehnice ,tot pentru ei a fost facut.Stii prea bine ca la trecerea la 1.6 ,masinile au fost schimbate in totalitate,doar ca aveau patru roti.Acum schimbarile sunt permise cu pipeta.Pana la epoca 1,6 ,Mercedes pregatea terenul pentru ce urma sa vina.afaceau ucenicia.Dar fara schimbarile majore de regulament si trecerea la 1.6 faceau rahatul praf,si in ziua de azi.

Ce trebuie sa faca jupanii F1,sa schimbe regulamentul in asa fel incat sa dea egalitate de sanse mai mari.Asa s-a procedat in toata istoria f1,cand unii deveneau prea smecheri,

se umbla la regulament si se reseta contoarul.

Formula 1 este in primul rand o competitie sportiva,iar sportul cere sanse egale.Poate ai auzit de fair playul financiar in fotbalul mare.Cand unii devin prea mari si puternici,

competitia nu mai prezinta interes si se duce la vale.

Fac pariu ca daca se trece la motoare de 3.0  ca exemplu,se schimba datele problemei.

Stii prea bine problema suspensiilor active in epoca Williams,

Ca sa nu mai vorbesc de epoca Redbull,cand li s-a permis sa se joace cu aero,de a ajuns Vettel de 4 ori campion mondial.

Asa ca fara schimbari majore,NIMENI nu or sa poata sa-i detroneze pe Mercedes.Eventual or sa plece ei,ca Audi de la Le Mans.

Nu cred ca Mercedes a conditionat schimbarea de regulament pt a intra in f1.Meredes e in F1 hat de dinainte de epoca 1.6,de la sf lui 2009,cand i-a convins Brawn sa le vanda pachetul majoritar.La acea data nici macar nu existau discutii de o asa schimbare la motor,etc,deci teoria ta nu prea tine apa.Ca se zvoneste ca AMG a lucrat la acest 1.6 hibrid inca din 2012 de cand s-a anuntat schimbarea pt 2014,asta sunt convins.Dar...la naiba,toti au avut acces la noul set de reguli,TOTI puteau sa se apuce de treaba ca AMG din 2012.Dedicatie pt ei?Deloc.De ce ar fi dedicatie pt AMG acest 1.6 hibrid?Ei s-au pregatit cel mai bine (si probabil au investit cei mai multi bani,dar...pt asta nu pot fi condamnati).

Toti constructorii au presat pt acea schimbare pt a studia aceste hibride,nu a venit AMG cu ideea....mie imi cam pare ca Renault a venit cu ideea dar in fine.

AMG era echipa de mijlocul clasamentului in 2010-2014,nu era deloc praf.Erau deja foarte profi si aveau piloti...chiar buni.

Daaa,in fotbal asa un fair-play financiar e de vai vai.La fel ca in F1.Eu fac pariu ca daca se trece la 3.0 AMG e la fel.

 

Da,FOM trebuie sa ia masuri,dar nu masurile pe care le iau ei,si anume sa le dea mai mult aero sperand ca altii (RBR) vor fi mai buni la acest capitol.

FOM ar trebui dupa cum am mai zis sa taie aero cat mai mult posibil,si mai ales sa interzica total conversatiile radio si orice telemetrie in orice directie,orice comunicare cu masina,asta ar trebui FOM sa faca.

Dar ei viseaza frumos.Vor vedea ca AMG stie si aero,no problem.Iar cand ai 30-40 de cai peste concurenta si profesionalismul la care au ajuns cei de la AMG,succesul e garantat,cu Hamilton sau fara,dar mai ales cu el.

Acum 22 ore, cuki a spus:

Aici nu vorbim de ceva fantastic. In orice sport, la fel ca orice domeniu, ala care este pe primul loc, este etalonul de intrecut pentru ceilalati. 

In F1, normal ca AMG nu este etalon pentru Williams in 2020, dar AMG este si a fost etalon de 7-8 ani pentru Ferrari, RedBull si Renault...dar mai ales pentru Ferrari.

Asa cum spunea si colegu mai sus, cand tu vrei sa-l bati pe ala de pe primul loc, il studiezi ca sa-l copiezi mai bine. Vorba aia, ala care copiaza are sanse sa ia nota mai mare decat ala de la care copiaza. 

Vezi exemplu force india...care cu o fractiune din buget, a copiat Mercedesul din 2019...totul la 10% din bugetul lui Ferrari sau Redbull. Clar nu are sanse de campionat mondial, dar macar dpdv al modelului de business, i-a lasat pe astia de AMG sa bage sute de milioane in dezvoltare, dupa care ei au facut poze si au copiat la o fractie din costuri. Bineinteles ca povestea e mai complicata, dar oricum...nu este interzis sa copiezi in F1.

:agree:

Ocon mie mi se pare un super pilot,problema e ca Ricci e bun.Dar eu care sunt un mare fan Ricci imi cam tremurau chilotii ca o sa-l bata Ocon.Vad ca pana acuma e putin in favoarea lui Ricci,dar stai sa nu ne pripim.Oricum mi se pare ca il judeci gresit,si Ricci la venirea la Renault era batut de Hulk,dar dupa vreo 3-4 luni a inceput sa rupa.Ocon e extrem de rapid,de aia il tine in brate Totto.Vom vedea.

Acum 17 ore, john17 a spus:

M-am mirat și eu de Ștrul!

Are oarecare exp,nu mai face prostii,e cuminte si urmeaza planul,si mai presus de toate - merge pe un AMG v2019 !Adica,damn!

Ok,meritul lui e ca il bate pe Perez.Pt asta o mare bila alba,pt ca Perez nu e prost deloc.

Acum 15 ore, l.u.v a spus:

Câteva curse câștigate, încă 2 titluri mondiale și Schumi este istorie. 

...daca Ferrari merge si la anul tot asa de bramburist,Hamilton intradevar il va detrona.

Link to post
Share on other sites

Tin pariul cu tine,ca orice schimbare majora,gen trecerea la 1.6 o sa-i arunce pe Mercedes alaturi de toata lumea.

Dar majora nu ce se intampla acum,doua trei schimbari nesemnificative.

Ferrari nu au cum sa schimbe atat de mult incat sa se bata de la egal cu Mercedes.Ecartul e prea mare,iar regulamentul rigid,

Dar si daca ar egala balanta,nu au piloti sa se bata cu Bottas,cu Luis nici atat.

Sainz e un pilot bun,dar cam atat.Leclerc pare mai talentat dar e neconcludent sau necopt.inca.

Singurul care se poate bate cu Mercedes,e Max,dar si el cu sanse mici la titlu.E prea tanar si Luis prea vulpoi.

Si daca Max ar devenii o amenitare,s-ar mobiliza toata echipa Mercedes.Valabil si in cazul oricarui alt pilot.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, adiy32 a spus:

Tin pariul cu tine,ca orice schimbare majora,gen trecerea la 1.6 o sa-i arunce pe Mercedes alaturi de toata lumea.

Dar majora nu ce se intampla acum,doua trei schimbari nesemnificative.

Ferrari nu au cum sa schimbe atat de mult incat sa se bata de la egal cu Mercedes.Ecartul e prea mare,iar regulamentul rigid,

Dar si daca ar egala balanta,nu au piloti sa se bata cu Bottas,cu Luis nici atat.

Sainz e un pilot bun,dar cam atat.Leclerc pare mai talentat dar e neconcludent sau necopt.inca.

Singurul care se poate bate cu Mercedes,e Max,dar si el cu sanse mici la titlu.E prea tanar si Luis prea vulpoi.

Si daca Max ar devenii o amenitare,s-ar mobiliza toata echipa Mercedes.Valabil si in cazul oricarui alt pilot.

 

 

Ferrari a decazut in midfield, nu din cauza regulamentului sau a faptului ca motorul in confirguratia acutala avantajeaza pe cineva, ci pentru ca sistemul lor de management si de genstionare a scuderiei este obsolete.

Remember...in ultimii ani Ferrari avea cel mai puternic motor de pe grila, nu au avut chiar intreg pachetul cu toate ca in 2017 si 2018 se poate spune ca Ferrari a pierdut titlul, nu ca Mercedes l-ar fi castigat.

Oricum puterea motorului in ultimii ani nu a fost o problema pentru ei, chiar daca era poate peste regulament.

 

RedBull avea sasiu, dar nu avea motor. Acuma se pare ca nu are nici una nici alta. Oricum anul trecut Max a fost singurul care cat de cat putea sa puna probleme Mercedesuriilor. Anul acesta, avand in vedere cursele de pana acuma si ghionul din prima etapa a lui Max, putem spune ca tot el este singurul care ar putea sa imparta podiumul cu Mercedesul. Nici vorba insa de titluri altundeva decat la Mercedes, 2020-2021 si probabil 2022 este garantat ca vor castiga ei.

Link to post
Share on other sites

E lucru cunoscut. Ferrari au reușit să păcălească FIA și să trișeze cu motorul în 2018 și o bună bucată din 2019. FIA s-a prins dar nu a reușit să demonstreze. Au făcut un deal cu Ferrari care sună cam așa: nu vă penalizăm, dar ne explicați cum ați făcut. Înțelegerea s-a finalizat iar acum Red Bull, McLaren și Mercedes sar de funduleț în sus și cer FIA să ofere detaliile tehnice ale acesteia. FIA nu se poate conforma pentru că ar însemna să ofere detalii despre modul de funcționare al PU-ului Ferrari (considerat secret tehnic). Rezultatul clar este că în urma procesului, Ferrari au trebuit să renunțe la mecanism și se regăsesc acum cu un handicap important de putere - nu doar față de Mercedes, ci și față de Honda.

Edited by PzKpfW
Link to post
Share on other sites

Din ce scrie in articol, la FIA au ajuns documente foarte detaliate despre motor, lucru care se putea face doar din interior. Se banuieste ca totul a fost orchestrat de Wolff, apeland la fosti angajati Ferrari si a facut asta pentru a se razbuna, deoarece echipa italiana nu a vrut sa-l sustina la alegerile presedintelui FIA din decembrie 2021.

Mai scrie acolo ca Racing Point este Mercedesul de anul trecut pentru ca s-a facut un schimb, a primit Wolff actiuni la Aston Martin, sau la viitoarea echipa de formula 1. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...