PzKpfW Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Nu știu dacă s-a uitat careva la calificări, dar nu ați pierdut absolut nimic Nu numai că Mercedes domină și mai rău ca anul trecut (sunt la aproximativ 1 secundă de Ferrari), dar noul format al calificărilor este hilar și aberant. Acțiunea este mai limitată decât anii trecuți și s-a ajuns în situația incredibilă în care în ultimele 5 minute nu mai era nimeni pe circuit, iar piloții erau dezechipați și făceau poze. Cu Mercedes la o secundă de primul competitor și cu asemenea format de calificări nu-mi dau seama cine s-ar mai uita la acest spectacol trist și penibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 M-am uitat. Am pierdut timp, mai bine as fi dormit. Jenibil, Bernie e senil. » Post actualizat in 19 Mar 2016 20:20 Vazut calificari motogp, decis: nu pun alarma sa ma trezesc maine pt F1, ma multumesc sa citesc clasamentul dupa. Credeti ca pierd ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 (editat) @john & george - am luat notă de impresiile voastre. Aveți dreptate. ______________ Cursa este foarte interesantă. Ce accident a avut Alonso » Post actualizat in 20 Mar 2016 05:53Dacă-și lua roata aia dreapta față în meclă, era cu RIP. Noroc cu lanțurile. Editat Martie 20, 2016 de bimbominkia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 (editat) Recunosc ca dupa steagul rosu m-a luat mos ene pe la gene, dar pana atunci cursa mi s-a parut mai mult decat ok. Ma rog, am urmarit live doar 2-3 curse in ultimii 2 ani. Vettel a pierdut pe motive de strategie sau...? PS din ce sunt facute monoposturile sa absoarba asa socuri? Nu il vedeam pe Alonso sa iasa pe picioarele lui dupa ce a lovit zidul de doua ori si dublu salt in aer intre cele 2 izbituri Editat Martie 20, 2016 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 Recunosc ca dupa steagul rosu m-a luat mos ene pe la gene, dar pana atunci cursa mi s-a parut mai mult decat ok. Ma rog, am urmarit live doar 2-3 curse in ultimii 2 ani. Vettel a pierdut pe motive de strategie sau...? PS din ce sunt facute monoposturile sa absoarba asa socuri? Nu il vedeam pe Alonso sa iasa pe picioarele lui dupa ce a lovit zidul de doua ori si dublu salt in aer intre cele 2 izbituri Vettel a pierdut victoria din cauza strategiei: Ferrari a optat pentru 2 opriri, Mercedes pentru una singură. Locul doi l-a pierdut din cauza unei greșeli proprii și a unei erori a echipei la cea de-a 2-a oprire la standuri. Diferența de ritm dintre Mercedes și Ferrari a fost mult mai mică în cursă față de calificări, impresionant este însă faptul că germanii au reușit, cu gumele medii, să fie aproape la fel de rapizi ca italienii pe Softs. De unde și posibilitatea pe care au avut-o de a merge pe o strategie mai conservatoare. Ferrari sunt condamnați să aleagă tot timpul strategia mai agresivă din cauza deficitului de performanță. Șasiul mașinilor este o monococă din fibră de carbon. Pereții șasiului sunt un fel de sandwich de materiale compozite: în exterior sunt foi de fibră de carbon coapte pe o structură internă din aluminiu/kevlar. Acest strat intern are secțiunea unui fagure cu celule hexagonale. De aici extrema rigiditate, rezistență la șocuri și la torsiune a ansamblului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 Sunt de acord cu rigiditatea dar totusi transferul de forte G asupra pilotului nu se realizeaza. Structura extrem de rigida nu permite deformarea dar absorbtia sau disiparea energiei cinetice este absolut fascinanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 http://www.digisport.ro/Sport/F1/Alonso+a+scapat+din+accidentul+de+la+Melbourne+gratie+unui+mater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 (editat) Doar ca roata lui Alonsi era dreapta fata, si nu a lovit eleronul ci roata stanga spate. Iar nici mormanul nu avea prea mult fier inauntru, mai mult fibre. Deh, gigisport & company, nu poti avea mari pretentii. Accidentul a fost spectaculos si s-a petrecut la viteza mare, dar masina s-a rostogolit pierzand, pe langa diverse piese, si energie. Deci e de inteles ca s-a putut da jos pe propriile picioare. Intr-adevar masinile sunt extrem de rezistente la impact, siguranta a evoluat enorm, insa aici a fost si bulan. Parerea mea. Editat Martie 21, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Alonso a scăpat cu viață fiindcă roata aia a rămas legată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 (editat) Câtă ură pe germani... Te și aud cântând Ana Pauker și cu Dej au băgat spaima-n burgheji </joke> Si eu ii urasc pe nemti si kktu lor de telekom cu toate serviciile lui.Si imi place enorm faptul ca au dat drumu la F1 ca sa o ia cei de la digi si sper sa ramana asa situatia.Bravio digi (digi are patroni romani,deci - buy romanian sau ceva) Nu m-am uitat la calif,am auzit ca a fost o caterinca maxima.Bernie e un senil avar.Sper sa ne lase draq in pace cat mai rpd.Il vreau pe Lauda sef.Lauda e funny. Cursa entertaining in principal pt ca Ferrari a avut un ritm de cursa ok.Dar in Melbourne e entertaining tot timpul pt ca nu stie fiecare pe ce pozitii e si "iese lumea la joc" cum se spune manelistic.De pe la a 3-a etapa incep inginerii sa faca programul si nu mai misca nimeni in front. Ma bucur ca "m-au ascultat" (yeah,right) si au taiat multe comunicatii cu boxele.Sambata,ca sambata seara s-au sucit.Omg,ce debandada.Solutia e sa le taie pe toate.Dar ca de obicei,se coiesc si se codesc.Asa se intampla tot timpul cand sunt lideri slabi,toata lumea e speriata de luarea deciziilor. Ferrari a recuperat ceva,dar tot mai au demunca.Tot nu inteleg o treaba simpla,si anume ca ideea aceea cu split turbine e solutia castigatoare,nu alternativa,ci castigatoare.Si de acolo pleaca tot.Pana nu vor emula acel motor,nu se vor apropia de AMG.Sper totusi sa gresesc. Ferrari au avut un ritm bun de cursa si gume foarte smechere (pastrate din calif,tzeapa Bernie) de au plecat in halul ala.Vettel era la 11 mii la plecarea de pe loc,deci pedala jos si nu a patinat nimic.Va dati seama ce grip.Si ce LC .Aa,e interzis LC,am uitat.Da.E Vettel foarte talentat,da. Ma oftic ca nu i-am vazut pe gume similare ce timpi aveau si desigur in cam aceleasi momente ale cursei.Dar din ce am vazut AMG pe gume medii e ff rapida,cred ca daca Ferrari ar fi pus gume medii ar fi fost cu juma de s/tur mai slaba. Bine,Ferrari au fost iarasi italieni,au avut greseli de strategie,Kimi urla sa-l aduca la boxe ca gumele sunt gata,in fine. Dar pe partea ailalta,AMG nu mi se mai pare asa puternica,plus ca i-a ajutat f mult red flagu.S-a vazut cand primadona nu a putut trece de Verst. parca.Mult timp s-a chinuit. McLaren,cu cei "230 de cai in plus" si turbina lor prelungita bineinteles ca a facut un mare partz.Iarasi,si astia aceeiasi problema : pana nu vor emula solutia tehnica a celor de la AMG,pas.E ca si cu blown diffuserul,si cu S-duct-ul si cu toate : solutia tehnica superioara se emuleaza,se preia.Daca nu,ramai in urma si te bati cu morile de vant.Si acel Ron Dennis perfect incapabil...oare cat timp il vor mai tine astia la conducere pana isi vor da seama ca devin o a doua Toyota F1?Pacat de Alonso,care e chiar un pilot superb.Dar are ghinion. Spectaculos accidentul insa pt cine vede,nu a fost periculos.Si a fost din vina lui.Guttierez i-a lasat loc o masina si mai bine pe stg.Normal ca rasturnandu-se,masina efectiv s-a imprastiat.Pana la cockpit. Accidentele de F1 sunt periculoase atunci cand nu se poate disipa energia,cand se lovesc frontal de zid de beton,etc sau cand este pericol de a se lovi la cap unde nu sunt protejati.(Bai nene,urata idee acel halo,aberant,e ca trompeta aceea testata de Rosberg anul trecut,zici ca sunt din desene animate.Sa puna full cockpit bai nene ca la LeMans,ca nu mai e problema acum cu focul ca sa arda in masina). Deci McLaren vor freca luleaua ani de-acum incolo si vor ingropa un pilot superb. Si Renault la fel,s-a vopsit galben si atat.Trebuie aruncate motoarele alea la cos. A,remarcam pe Haas care si-a facut temele corespunzator (in sensul ca a cumparat Ferrari 2015 si l-a rebranduit cu numele lui,nu a stat de inovatii) si a avut prezenta de spirit sa ia si un pilot complet in persoana lui Grosjean si iata ca a obtinut si un loc 6 care e ff bun. Si remarc pe Verstappen care anul asta e pur si simplu incantator.Retrag ce am spus despre el.Numa ca nu se dadea jos sa il ia la bataie pe colegu Sainz jr.Prea tare copilu,vai cat imi plac astia pusi pe scandal. Mere bine TR,si-a bagat Newey coada clar.bravo. Ric a scos cat a putut,best of the rest.Motorul ala de Renault il mananca de viu.Pana si sunetul lui e anemic fata de restul. Treaba e simpla : daca Ferrari se apropie de AMG ne mai putem uita la ceva,daca e la juma de s/tur,la revedere. P.S. apropo de sunet - cum sa fie mai la nivelul V8-urilor?Niciodata,nu au cum - comparati starturile care sunt cele mai galagioase : V8's : V6/2016 : https://www.youtube.com/watch?v=oSB9IQEaWfsTurbina rupe sunetul,e fizica.nu are cum sa fie altfel. OFF dar fun : Bai nene,dar m-am uitat la MotoGp,ce diferenta de spectacol,deci... Lorenzo magistral,Ducatistii in forma,Marquez dezlantuit,ce bataie.Bine,bunicul Rossi in spatele lor,obosit,probabil gandindu-se inca la faptul ca "l-au furat" la Valencia,pixelu albastru,rusine domnule Patriciu,etcetc. Sper sa-i vada numa fundul lui MM si lui Lorenzo tot anul.Ba s-ar putea sa-i vada si fundul lui Pedrosa si chiar al lui Vinales la cum decurg treburile. In aceeiasi ordine de idei,am inteles ca Lorenzo refuza inca sa semneze cu Yamaha.La Ducati nu se duce,iar de Suzy nici nu poate fi vorba.sa se pupe pe gura cu Honda?Cred ca sa faca echipa cu MM la Honda ar fi un duel al gigantilor,Senna-Prost din toate punctele de vedere.Ar fi foarte interesant. MotoGp e tatic,anul asta am de gand sa merg din nou la Brno,vorba aia,ieftin si bun Editat Martie 26, 2016 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 ... Problema celor de la Ferrari nu cred că mai este puterea motorului. Nu știu dacă sunt chiar la nivelul celor de Mercedes, dar în mod cert sunt foarte aproape. Atât de aproape încât diferența devine aproape neglijabilă. Diferențele se fac în alte domenii: fiabilitate, eficiență aerodinamică, driveability (scuze pentru englezism), etc. Mercedes știau că au un pachet motor bun și și-au diversificat punctele de interes. Ferrari însă a lucrat intens la motor peste iarnă. Implicit, asta înseamnă că nu au avut posibilitatea să dezvolte la fel de mult celelalte arii de performanță. Relativ sunetului, cred că trebuie apreciat la fața locului. Cifrele spun că au trecut de la 124dB anul trecut la 128 acum. În comparație, V8-urile erau la 129,5dB. Tot cifrele spun însă că energia acustică se măsoară algoritmic, iar intensitatea sunetului se dublează la fiecare 3dB. Din nou, asta nu înseamnă mare lucru, trebuie văzut pe viu. Nu am fost la nicio cursă de la introducerea noului format de PU. Despre mersul la Brno, personal nu sunt convins Nu am fost niciodată, însă am fost la Spa - circuit foarte similar din punctul meu de vedere. Peisajul superb cu păduri și diferențe de nivel se traduce printr-un câmp vizual limitat, ca spectator. Mai mult, este un circuit relativ lung (5,5km), aspect ce presupune ture mai puține. În ceea ce privește "bang for the buck" am fost cel mai mulțumit de Valencia: tarif de transport și cazare OK, circuit relativ aproape de oraș, super vizibilitate oriunde ai sta în tribune. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 (editat) Nu e vb doar de db! Pai n-o sa sune niciodata mai putini cilindri la fel cu mai multi, la aceeasi turatie vorbind. Nr mai mare de aprinderi, V12 la 6000rpm are aceeasi frecventa a aprinderilor cu 6 cil la 12000rpm. Nu mai zic de turbina care sparge sunetul si turatii mai mici la turbo fata de aspirat. Am avut ocazia sa vad si aud live F1 in perioada V10, pai cand au turat motoarele pt start mi s-a zburlit parul pe spate! Editat Martie 26, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 Până la urmă e competiție de monoposturi sau concurs de car audio ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 Competitie e si formula electrica, dar sunetul e o parte importanta din spectacol! Competitia daca nu atrage public moare incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 Problema celor de la Ferrari nu cred că mai este puterea motorului. Nu știu dacă sunt chiar la nivelul celor de Mercedes, dar în mod cert sunt foarte aproape. Atât de aproape încât diferența devine aproape neglijabilă. Diferențele se fac în alte domenii: fiabilitate, eficiență aerodinamică, driveability (scuze pentru englezism), etc. Mercedes știau că au un pachet motor bun și și-au diversificat punctele de interes. Ferrari însă a lucrat intens la motor peste iarnă. Implicit, asta înseamnă că nu au avut posibilitatea să dezvolte la fel de mult celelalte arii de performanță. Relativ sunetului, cred că trebuie apreciat la fața locului. Cifrele spun că au trecut de la 124dB anul trecut la 128 acum. În comparație, V8-urile erau la 129,5dB. Tot cifrele spun însă că energia acustică se măsoară algoritmic, iar intensitatea sunetului se dublează la fiecare 3dB. Din nou, asta nu înseamnă mare lucru, trebuie văzut pe viu. Nu am fost la nicio cursă de la introducerea noului format de PU. Despre mersul la Brno, personal nu sunt convins Nu am fost niciodată, însă am fost la Spa - circuit foarte similar din punctul meu de vedere. Peisajul superb cu păduri și diferențe de nivel se traduce printr-un câmp vizual limitat, ca spectator. Mai mult, este un circuit relativ lung (5,5km), aspect ce presupune ture mai puține. În ceea ce privește "bang for the buck" am fost cel mai mulțumit de Valencia: tarif de transport și cazare OK, circuit relativ aproape de oraș, super vizibilitate oriunde ai sta în tribune. Recomand. Nu,e inca puterea motorului problema lor.Motorul AMG e inca cu vreo 30 de cai mai puternic,plus ca raspunde mult mai rpd,turbina ia viteza mult mai rpd datorita traseului mai scurt al aerului din admisie pana in camera de ardere,plus ca recuperarea de energie e sporita foarte mult datorita faptului ca motorelul electric de pe turbina e intre turbina si compresor.Se vede de fiecare data pe liniile drepte,Vettel cu drs nu reusea sa se apropie de Ham fara. Ca si sasiu,aero,etc,le-as vedea similare,daca nu chiar putin avantajata Ferrari.Bine,asta e o prezumtie,dar asa mi se pare.Ca motor insa,AMG are inca un avantaj vizibil.Destul cat sa aiba upper hand.Si repet,va avea atata timp cat ceilalti nu le copiaza arhitectura motorului.Nu inteleg de ce nu o fac,mai ales acum ca s-au eliminat token-urile.E o solutie care efectiv iti da numai avantaje si nici un dezavantaj.Scurt. Sunetul e gatuit de turbo si nu au cum sa schimbe asta.Masurarea db e ca si cu becurile economice - teoretic au aceeaiasi intensitate a luminii sau mai mare ca si becurile clasice,practic sunt foarte chioare Despre Brno,Brno mi se pare clasic,old school,ca in anii '80,boem,a lot of fun,toata lumea se distreaza,englezii beti manga tot weekendu,forje de motoare,politia n-are treaba cu nimeni,super atmosfera.Am mers cu cortul si am cheltuit sub 300E pe weekend incluzand biletul. Iar circuitul e ff tehnic si ai vizibilitate buna aproape peste tot. E super in Cehia,viata.Berea Budweiser e atentie! - echivalentul a 2 lei sticla in supermarket.Plus ca orasul Brno merita vizitat,e superb. Iti zic,du-te linistit,iti va placea garantat.Daca meri cu motorul, cu 100 si ceva de e poti intra si campa in interiorul circuitului tot weekendul.As spune ca "bang for the buck" cum ai zis,Brno conduce detasat.e la 500 si ceva de km de Arad si repet,totul mai ieftin decat in Ro,si nu pipereaza preturile cu ocazia motogp-ului. Până la urmă e competiție de monoposturi sau concurs de car audio ? As spune ca impactul F1 era peste 60% acel sunet.Care s-a dus.Mai ales avand in vedere carentele lor la capitolul spectacol. Eu nu am fost in perioada V10 - 3000,dar am asistat la o demo facuta de un JaguarF1 din acea vreme la Buc atunci cand a fost Fia Gt in jurul casei poporlui si vreau sa zic ca atunci cand a trecut pe langa mine cu motorul urland la max,imi venea efectiv sa o iau la fuga in directia opusa.Asta e primul instinct cand auzi acel sunet,iti vine sa fugi de acolo de frica.Cu mainile in urechi imi simteam matzele cum vibreaza din cauza sunetului,efectiv sunetul trece prin tine.(Bine,am si stat la 3-4m de ea).E incredibil acel sunet oricum.Nu are cum sa nu te impresioneze.Si la ce am asistat eu era o masina,una singura.Iti dai seama cand sunt 20 si ceva luand startul... Mi-a spus un prieten care a tot fost la Hungaro inca de cand inca erau V10 ca vibrau tribunele de fier cand treceau prin zona lor,efectiv miscau sub ei.Si cel mai dur sunet nu era cel de V10,ci cel de V8 de prin 2011 incolo,cand au aparut blown diffuserele si pe franare motoarele ramaneau turate. Zicea ca se simteau rau la sfarsitul cursei din cauza sunetului. Nu se poate compara nimic cu senzatia aia.Ma intreb insa daca in tribune era asemenea senzatie,ce senzatie aveau baietii din cockpit,deci ce sa mai zic... La V6-le turbo nici nu mai poarta lumea headphones,ca nu are rost. De spectacol ce sa mai vorbesc ca nu mai am ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 As spune ca impactul F1 era peste 60% acel sunet.Care s-a dus.Mai ales avand in vedere carentele lor la capitolul spectacol. Eu nu am fost in perioada V10 - 3000,dar am asistat la o demo facuta de un JaguarF1 din acea vreme la Buc atunci cand a fost Fia Gt in jurul casei poporlui si vreau sa zic ca atunci cand a trecut pe langa mine cu motorul urland la max,imi venea efectiv sa o iau la fuga in directia opusa.Asta e primul instinct cand auzi acel sunet,iti vine sa fugi de acolo de frica.Cu mainile in urechi imi simteam matzele cum vibreaza din cauza sunetului,efectiv sunetul trece prin tine.(Bine,am si stat la 3-4m de ea).E incredibil acel sunet oricum.Nu are cum sa nu te impresioneze.Si la ce am asistat eu era o masina,una singura.Iti dai seama cand sunt 20 si ceva luand startul... Mi-a spus un prieten care a tot fost la Hungaro inca de cand inca erau V10 ca vibrau tribunele de fier cand treceau prin zona lor,efectiv miscau sub ei.Si cel mai dur sunet nu era cel de V10,ci cel de V8 de prin 2011 incolo,cand au aparut blown diffuserele si pe franare motoarele ramaneau turate. Zicea ca se simteau rau la sfarsitul cursei din cauza sunetului. Nu se poate compara nimic cu senzatia aia.Ma intreb insa daca in tribune era asemenea senzatie,ce senzatie aveau baietii din cockpit,deci ce sa mai zic... La V6-le turbo nici nu mai poarta lumea headphones,ca nu are rost. De spectacol ce sa mai vorbesc ca nu mai am ce... Mergi la aeroport si stai pe pista la aterizare. Poate le vine ideea și încep să taie bilete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Mergi la aeroport si stai pe pista la aterizare. Poate le vine ideea și încep să taie bilete. Bine ai revenit » Post actualizat in 30 Mar 2016 12:21 Nu,e inca puterea motorului problema lor.Motorul AMG e inca cu vreo 30 de cai mai puternic,plus ca raspunde mult mai rpd,turbina ia viteza mult mai rpd datorita traseului mai scurt al aerului din admisie pana in camera de ardere,plus ca recuperarea de energie e sporita foarte mult datorita faptului ca motorelul electric de pe turbina e intre turbina si compresor.Se vede de fiecare data pe liniile drepte,Vettel cu drs nu reusea sa se apropie de Ham fara. Ca si sasiu,aero,etc,le-as vedea similare,daca nu chiar putin avantajata Ferrari.Bine,asta e o prezumtie,dar asa mi se pare.Ca motor insa,AMG are inca un avantaj vizibil.Destul cat sa aiba upper hand.Si repet,va avea atata timp cat ceilalti nu le copiaza arhitectura motorului.Nu inteleg de ce nu o fac,mai ales acum ca s-au eliminat token-urile.E o solutie care efectiv iti da numai avantaje si nici un dezavantaj.Scurt. Legat de ceea ce spuneai: How Ferrari spent most engine tokens last winter. In the old Ferrari PU the MGU-H and the MGU-K were placed behind the engine. In order the free up space behind the internal combustion unit those two components were put forward. The MGH-H has been housed inside the V of the engine as in the case of Mercedes. The MGU-K was put beneath the left cylinder bank. » Post actualizat in 31 Mar 2016 10:29 Și încă ceva frumos: S-duct-ul celor de la Mercedes. Din nou, se respectă litera regulamentului, nu și spiritul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 N-am stiut unde sa pun asta, asa ca o pun aici Bravo lui. De la gamer la pilot de curse in viata reala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 N-am stiut unde sa pun asta, asa ca o pun aici Bravo lui. De la gamer la pilot de curse in viata reala. Am mai discutat la un moment dat aici pe topic despre câștigătorii GT Academy. Deși competiția în sine este un lucru bun, trecerea de la "gamer de canapea" la "pilot de curse" este o iluzie de marketing. Toți cei care au câștigat competiția de-a lungul anilor au fost angrenați în motorsport de mici și au trebuit să renunțe din considerente financiare. Gran Turismo și Nissan le-au oferit șansa de a putea intra în lumea mare a motorsportului fără un backing financiar important. Exemplul din clip a fost cel mai de succes (el și primul laureat, Lucas Ordóñez), însă restul nu s-au descurcat atât de bine după ce au ieșit din incubatorul de la Nissan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Legat de ceea ce spuneai: How Ferrari spent most engine tokens last winter. In the old Ferrari PU the MGU-H and the MGU-K were placed behind the engine. In order the free up space behind the internal combustion unit those two components were put forward. The MGH-H has been housed inside the V of the engine as in the case of Mercedes. The MGU-K was put beneath the left cylinder bank. Minimizeaza lagul prin scurtarea traseului aerului din turbo pana la supape.Ok,dar tot nu au split turbine,si prin urmare traseul va fi mai lung si aerul mai cald decat al celor de la AMG.De aici acei 30 de cai in minus. Legat de Bahrain,m-am uitat pe site,business as usual,AMG 1 si 2 in fp.Vremea mai recisoara le convine de minune.Sper sa nu se mentina aceasta performanta si pe parcursul cursei. Alonso de ce nu concureaza?Bineinteles,din cauza accidentului de cursa trecuta banuiesc,dar parca nu avea nici o problema... Alonso vine la Renault din 2017? - http://www.theroar.com.au/2016/04/01/alonso-confirmed-renault-2017/ Acuma nush daca sa-l iau in serios,pentru ca data articolului e 1 aprilie » Post actualizat in 02 Apr 2016 05:48 Am citit ca Ferrari,AMG si Honda deja folosesc asa ceva : https://en.m.wikipedia.org/wiki/Homogeneous_charge_compression_ignition Deci astia au tras cu urechea la ce am povestit noi in intersezon Autoaprindere de diesel prin ridicarea temp in camera de ardere (la benzina parca e 260 de gr).Dezavantaje sunt temp mari ale gazelor de evac,dificultatea unui amestec omogen nu e cazul la ei cu inj directa si 300 bar parca pe inj,iar ca avantaje,ardere completa deci randament marit considerabil.Plus ca se poate folosi lean burn din plin pe franari. In alta ordine de idei,Elon Musk isi consolideaza pozitia de deschizator de drumuri in gama full electric : http://www.topgear.com/car-news/electric/it-teslas-brand-new-model-3 Dupa meseriasa Tesla,a scos un baby-Tesla la "decat" 35000$ fara taxe.Personal mi se pare o mare smecherie ce a facut Elon Musk (inventatorul e-bay pt cine nu stie,pe care l-a vandut pt a intra in afaceri,iata,cu e-cars) cu acest Tesla pt omul de rand.Sper si cred ca cel putin America si tarile nordice vor fi impanzite de ele. Musk ne promite suta in sub 6s si vreo 350 km autonomie. Oricum,la acel pret fara taxe e o foarte mare smecherie,avand in vedere ca multe tari ofera timbre verzi,etc pt cumpararea masinilor electrice,deci aproximez un pret cu 30% mai ieftin la clientul final.Ceea ce face din acest compact electric o masina ideala de zi cu zi,naveta,etc. La mai mare. » Post actualizat in 02 Apr 2016 09:20 Un articol interesant care face o analiza a timpilor pe tur AMG-Ferrari : http://www.pitstops.ro/2016/04/02/formula-1-bahrain-chiar-este-ferrari-atat-de-departe-de-mercedes/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 (editat) Ce parere aveti de arhitectul chinez Doo Rel care a facut scurgerea apei pluviale de pe acoperisul podetzelor alea direct pe pista chinezeasca? Meserias, nu? Amestecul stratificat l-am mai intalnit la motoare cu injectie directa de benzina, nu e ceva complet nou. Zici ca asta cu Tesla a facut si ebay? N-am stiut, inseamna ca-i merg rotitele. Ieri m-a vizitat cineva cu un Zoe, a "decolat" din fata portii intr-un mare fel. Si nu e Tesla. Dar la curse fara zgomot e anost... Editat Aprilie 16, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Ce parere aveti de arhitectul chinez Doo Rel care a facut scurgerea apei pluviale de pe acoperisul podetzelor alea direct pe pista chinezeasca? Meserias, nu? Se cheamă că a adăugat sare și piper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 PayPal nu e-bay Personal mi se pare o mare smecherie ce a facut Elon Musk (inventatorul e-bay pt cine nu stie,pe care l-a vandut pt a intra in afaceri,iata,cu e-cars) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 PayPal nu e-bay Da,scuze,in capul meu am pus un egal intre PayPal si ebay.Elon Musk a inventat PayPal pe care apoi l-a vandut pentru a se apuca de facut masini electrice. Ce pronosticuri aveti pentru cursa din China?Rosberg?Personal nu cred s-o castige pe asta. Pe de alta parte,Primadonei Hamilton se pare ca i s-a terminat norocul,pierdere de putere motor in calif si pleaca ultimul.Cred ca tre sa treaca pe aici pe la noi pe la Boca sa-si frece lantzul ala de manelist de crucea lui master Arsenie ca sa-i revina bulanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Cursa animata de la locul 2 in jos , per total a fost mistoc. Rosberg a condus autoritar toata cursa, fara probleme. In spatele lui a fost macel de carboane si cauciucuri. Am auzit iar sintagma "this is racing!", de data asta de la un rus. Vale face prozeliti printre colegii cu patruroate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.