Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am fost pana acum numai la Patrick - ''Ambulanta moto'', deci element de comparatie nu am.Insa tot ce am facut la el (inclusiv carburatie cu tot ce tine de ea - curatat, sincronizat, etc ) a fost fara repros.Nu stiu cat a fost exact numai sincronizarea, am facut mai multe chestii odata.Dar preturi, pe operatiuni, stiu ca are afisate si pe site; daca nu ii poti scrie un mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa-i aduc in vedere moderatorului care si-a bagat coada in acest topic ca exista o sectiune dedicata pentru astfel de intrebari, denumita:

 

OFERTE DE SERVICE IN ROMANIA

 

Din start acest topic n-are ce cauta aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tng nu mai lucreaza

Cine a spus ca nu mai lucrez?

Am avut o perioada mai grea in viata,legat de sanatatea mamei mele.

PS. Din pacate eu nu sunt din Bucuresti,sunt mai la tara, la 25km distanta de marele oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a spus ca nu mai lucrez?

Am avut o perioada mai grea in viata,legat de sanatatea mamei mele.

PS. Din pacate eu nu sunt din Bucuresti,sunt mai la tara, la 25km distanta de marele oras...

Sanatate maxima doamnei si ne bucuram ca esti din nou pe treaba.

P.S. Aia 25 km sunt chiar ok de parcurs fata de teroarea din oras, deci doar cine e lenes si nu vrea, nu va ajunge in Ciolpani la maistru :D

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servisarea sistemului de alimentare (carburatoare) - varianta funny:

 

Service: Verificare bujii. Schimb daca e cazul

Client: Sunt bune astea, le-am schimbat eu acum 20.000

 

Service: Facem un test de compresie

Client: Aaaa... pai de ce? Trebuie?

 

Service: Reglajul jocului la supape

Client: Si sincronizarea... cand?

 

Service: Curatarea carburatoarelor

Client: Aaaa... da da, am auzit eu ceva.

 

Service: Sincronizarea.

Client: Da da, dintr-asta vreau, cu carburatie cu tot.

 

Service: Reglaj ameste carburat.

Client: Pai n-o sincronizati, asta la ce mai trebuie?

 

:D :D :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu face confuzie deloc.

La WOT si aproape de WOT(wide open throttle) sincronizarea nu mai conteaza deloc.



Daca as face o analogie as face-o cu geamurile unei masini care sunt reglate sa inchida toate perfect. Daca un geam ramane intredeschis avand un dereglaj de 2-3mm fata de celelalte inchise o sa suiere pe la ala deschis un curent enervant. Daca deschizi toate geamurile la jumatate sau la un sfert in mers, se face un curent general de chiar nu mai conteaza daca geamul ala e cu 2-3 mm mai jos decat celelalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca sincronizarea are efect pe toata plaja pana la maxim. Prin sincronizare se asigura faptul ca fiecare cilindru primeste cantitate egala de amestec intr-un anumit moment, fie ca e la relanti sau aproape de turatia maxima.

Sincronizarea se face la turatii mici din motive ce tin de tehnica masurarii.

La motoarele cu 4 cilindri efectul sincronizarii se simte mai putin (exceptie fiind cazurile in care carburatoarele au fost puternic desincronizate) insa la bicilindrice se simte bine de tot diferenta in urma sincronizarii, si doar nu mergi cu 5-10% din acceleratie ca sa simti asta.

 

Analogia cu geamurile unei masini nu are nici o legatura cu sincronizarea carburatoarelor :crack:

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba are... ca nu intelegi tu, e treaba ta :P

 

La o cursa totala a clapetelor diametrul carbului sa zicem de 3cm = 30mm... 1-2mm desincronizare la maxim nu inseamna mai nimic. Ce mi-e ca un carb e deschis 30mm si unu e 32mm si unu 29 mm?

Dar la relanti si in plaja mica de turatii cand clapetele sunt inchise - conteaza ca 3 sunt inchise ermetic si una deschisa 1-2mm... cilindrul ala o sa traga putin mai tare.

La turatie mica, cand clapetele sunt deschise 5-6mm conteaza ca una e 5mm, alta 3mm si alta 7mm..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur sa aud ca mai lucrezi , pune te rog un numar de telefon, multumesc anticipat.

0722537975

 

Sanatate maxima doamnei si ne bucuram ca esti din nou pe treaba.

P.S. Aia 25 km sunt chiar ok de parcurs fata de teroarea din oras, deci doar cine e lenes si nu vrea, nu va ajunge in Ciolpani la maistru :D

Multumesc fumos,din pacate se pare ca acesta bolala CANCERUL,a devenit asa de banala ca o raceala.

 

 

Eu cred ca sincronizarea are efect pe toata plaja pana la maxim. Prin sincronizare se asigura faptul ca fiecare cilindru primeste cantitate egala de amestec intr-un anumit moment, fie ca e la relanti sau aproape de turatia maxima.

Sincronizarea se face la turatii mici din motive ce tin de tehnica masurarii.

La motoarele cu 4 cilindri efectul sincronizarii se simte mai putin (exceptie fiind cazurile in care carburatoarele au fost puternic desincronizate) insa la bicilindrice se simte bine de tot diferenta in urma sincronizarii, si doar nu mergi cu 5-10% din acceleratie ca sa simti asta.

 

Analogia cu geamurile unei masini nu are nici o legatura cu sincronizarea carburatoarelor :crack:

Da este adevarat ce spui.

La motoarele cu mai putini cilindri,(dar nu mai putin de 2) desincronizarea e foarte evidenta si efecte nedorite.

Este clar pana in 10% descidere de acceleratie efectul este mult mai vizibil pentru ca motorul mai ales cel pe injectie cu ajutorul MAP trebuie sa se alinieze pe o harta de vacum.Harta care este destul de mare legat de valori.

Atata timp cat motorul oscileaza foarte mult ca si volum de vacum o sa fie desul de greu pentru map sa faca asta bine.

DAR In deschidere mai mare de clapete de acceleratie daca unele sunt mai deschise si altele mai inchise ca si pozitie,este evident ca volumul de aer aspirat este diferit unul fata de altul.

 

un ex de harta de vacum in care motorul merge pana la 10 % deschidere acceleratie.....

 

ATENTIE....Motoarele in viteza constanta (croaziera) adica cel mai mult timp merg in harta de vacum!!!

post-15340-0-30146500-1381763197_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La carburatoarele CV este normal ca valorile fizice de deschidere clapetelor din venturi-uri sa nu fie egale! Din mai multe motive, in special la motoarele cu o anumita uzura, pistoanele nu vor lucra niciodata perfect egal, pentru a produce acelasi lucru mecanic un cilindru va consuma mai mult (sau mai putin) combustibil decat altul. Tocmai de aceea se face sincronizarea, adica echilibrarea vacuumului creeat de pistoane pe perioada de admisie.

 

Sincronizarea vacuumului creeat de pistoane este guvernata de pozitia clapetei de acceleratie si nu de turatia motorului, cu mentiunea ca, bineinteles, exista o anumita corespondenta intre ele. Aceasta va fi mai evidenta la relanti si asa-numitul regim de croaziera (deschideri mici ale clapetelor). Sincronizarea vacuumului este ne-esentiala la WOT, bineinteles, daca nu exista neconcordante grosiere.

 

Sincronizarea vacuumului este un parametru independent de amestecul carburant. Reglarea amestecului se face pe zonele de deschidere ale clapetelor, zona de sus fiind influentata de marimea jiglerului principal si a nivelului, cea de mijloc de catre pozitia acelor de dozaj, cea de jos si relanti de nivel si deschiderea suruburilor pilot. Reglarea amestecului este mai degraba arta decat stiinta, chiar si cand aceasta este facuta pe un stand dyno si analizor de gaze, deoarece modificarile intr-o anumita zona au efect in avalansa. Este posibila si reglarea empirica, dar in general necesita o perioada indelungata de teste de tip "trial-and-error", rezultatele fiind mai greu de interpretat datorita subiectivismului factorului uman...

 

Mie unul mi-a luat o vesnicie sa gasesc setarile carburatoarelor dupa ce am inlocuit elementul original al filtrului de aer cu K&N si toba finala (un pic mai permisiva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...