ares666 Postat Septembrie 14, 2004 Share Postat Septembrie 14, 2004 ........Cand am observat ca noul Agip e cam prost, am marit dozajul de la 30 la 40 ml la litru si am ridicat cuiul carburatorului o treapta (la mine are 5 trepte) pentru a compensa.Amestecul aer/benzina) a devenit oleaca mai bogat ,ceea ce imi da un pic de "balbaiala"in ture foarte mici, dar odata ce ii dai gaz trage mai bine si are ungere mai buna. Acelasi lucru l-am patit si eu, bine ca la iju meu mai sunt probleme si la platini...=> aprindere defectuoasa, DAR revenind, la alimentare am pus la 4 litri si ceva de benzina vreo 5 capace de ulei (capace de la bidonul respectiv de ulei. nu mai stiu cum ii zice, dar oricum, ceva romanesc de amestec, la aproximativ 85.000 lei litrul) si intr-adevar, la ture mici zgaltaieli, tremurici alea alea, dar incepand cu treapta a 3-a de viteza la demaraj totul revine la normal, aprinderea se face cum trebuie, nu scot fum aproape deloc, (se observa ceva albastrui spre gri dimineata la temperaturi scazute la pornire dar nu-mi fac probleme din cauza asta, deocamdata), dar tot se incinge ca dreq motoru'. Voi ce ziceti , e normal ca dupa 5 minute de mers prin parcare sa aiba peste 70 de grade motoru? (masurat cu sonda de temperatura, adica nu la mana). Am o vaga impresie ca tot de la nenorocirile de platini (avansul) e problema. Care aveti idei, bagati... multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Septembrie 14, 2004 Share Postat Septembrie 14, 2004 Eu folosesc Stihl. Si nu pentru ca e roz , ci pentru ca Ivan al meu merge bine. Am incercat si o combinatie de stihl cu unul romanesc (sa mor daca-mi amintesc acum ce scrie pe bidon). Merge ok, ii place. NU afuma bujii, porneste cam la a 3-a pedala. Eu ii bag 30 ml/1 l benzina. Am 2 intrebari pentru voi si mi-e lene sa deschid alt topic 1. am umblat la ambreaj. Am scurs uleiul, am dat capacul jos, am verificat ce trebuia si am pus totul la loc. Am schimbat uleiul (cam.. '"sidefat", cred ca semicoroana aia de la pedala loveste undeva) cu unul de tramsmisie de la shell, de 90. E prea gros, e ok?... 2. Asta ma doare rau... (la propriu) desi am curatat platinile si am umblat la avans, Ivan tot da cu pedala inapoi. Mi se pare ca, de cand am umblat acolo, face asta mai des ca inainte. Mi-am nenorocit glezna. Nu-s tocmai firava, dar, cateodata, se incapatzaneaza si nu porneste! Asta, daca nu-mi da inapoi. Ma scoate din sarite... Help! Plizzzz.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Septembrie 15, 2004 Share Postat Septembrie 15, 2004 daca iti arunca pedala inapoi (cu risul de lovire), din cate am inteles de la diverse persoane, ar fi compresia destul de buna, ceea ce este un lucru bun, dar intr-adevar, trebuie facuta o reglare a avansului, platini... Parerea mea. (de nepriceput) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 16, 2004 Share Postat Septembrie 16, 2004 Daca da lovituri in pedala inseamna ca avansul e prea mare deci trebuie sa-l micsorezi un pic. Pe de alta parte cu un avans mai mare trage mai bine mai ales la turatii mari dar porneste mai greu. Daca avansul nu e mult prea mare poti evita loviturile apasand mai ferm (si pana la capat) pedala de pornire. Daca totusi e mult prea mare s-ar putea sa-ti porneasca motoru invers si sa te trezesti ca merge Ivan cu spatele ( eu am patit-o de mai multe ori) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto+ Postat Septembrie 16, 2004 Share Postat Septembrie 16, 2004 Pedala de pornire "da inapoi" doar daca ti-e frica de motor. N-ai cum sa elimni efectul asta. Solutia este sa-l invingi. Numai prin antrenament, desigur. Si nu are legatura cu avansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Septembrie 16, 2004 Share Postat Septembrie 16, 2004 Cand mi-a fugarit glezna prima data, nu am dat la pedala cu frica. Nu-s tocmai firava Si totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto+ Postat Septembrie 17, 2004 Share Postat Septembrie 17, 2004 Si inca ceva. Prin experienta o sa poti ridica piciorul la timp, fara ca o eventuala revenire a pedalei sa te loveasca, in acele cazuri in care motorul nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Septembrie 17, 2004 Share Postat Septembrie 17, 2004 salutare !!! spunetzi-mi shi mie va rog , la minsk care ar fii cea mai buna proportzie??? (ma scuzi ca m-am bagat in topicul tau dar , este vorba despre acelashi lucru...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 Pedala de pornire "da inapoi" doar daca ti-e frica de motor. N-ai cum sa elimni efectul asta. Solutia este sa-l invingi. Numai prin antrenament, desigur. De acord Normal ca arunca pedala inapoi pt ca avansul e reglat inainte de PMS. Adevarul e ca trebuie dat la pedala puternic pt a invinge explozia care incepe deja inainte ca pistonul sa fie sus adica in PMS. Un avans mai mare amplifica efectul. Pt inalturarea acestui efect reglatzi avansul dupa PMS ...Glumesc desigur Eu folosesc la tot ce misca in 2T ulei STIHL si pot sa spun ca e cel mai bun din tot ce am testat. 25-30ml/1L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 @ kali poti sa ii montezi pornire electrica si scapi de belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 2. Asta ma doare rau... (la propriu) desi am curatat platinile si am umblat la avans, Ivan tot da cu pedala inapoi. Mi se pare ca, de cand am umblat acolo, face asta mai des ca inainte. Mi-am nenorocit glezna. Nu-s tocmai firava, dar, cateodata, se incapatzaneaza si nu porneste! Asta, daca nu-mi da inapoi. Ma scoate din sarite... Help! Plizzzz.... Pedala da inapoi din doua motive: -Avansul prea mare (s-a mai discutat) -Amestec sarac (benzina putina), deci incearca sa tragi socul, daca este prevazut (numai sa nu se inece). Explicatia ar fii ca intr-un amestec sarac, frontul de ardere aprins de bujie se propaga foarte repede si de aici apare explozia si detenta inainte de PMS, rezultand lovituri in pedala la pornire si eventuale rateuri in carburator in timpul mersului (deasemenea la un amestec bogat explozia se produce cu intarziere si se prelungeste pana la deschiderea supapelor sau ferestrelor de evacuare, aparand astfel rateuri in tobe). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 eu merg cu omv 2t si nu am fum in rest mai folosesc si mol care se pune cica dupa indicatiile constructorului,dar eu pun cam 2 si merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIFER Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 (editat) Eu merg (cind imi permit) cu HUSQVARNA 2T- MERGE BETON PT MOTOARE TURATE 1500-12000 TURE (pt drujba!!! ) Nu scoate deloc fum ungere ff buna ! Ce mai sunt super multumit. Altfel folosesc ARAL sau AGIP Proportie 30g/l Alegerea este a ta! Salut ! Editat Martie 23, 2006 de LUCIFER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 de sprint 2T de la Mol nu stie nimeni nimic!? Eu abia ieri am luat si parca e mai subtire ca Arol. Eu pun cam 40ml / L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Cit e frate asta, ca eu n-am auzit? E mai scump decit Arol-ul? Daca ai IJ, 40 ml ulei/l benzen e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Cit e frate asta, ca eu n-am auzit? E mai scump decit Arol-ul? Daca ai IJ, 40 ml ulei/l benzen e ok. l-am cumparat din peco cand am alimentat si a costat cam 120k lei litrul. Nu am apucat sa fac multi km, ca sa-mi pot face o parere. Am etz 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 deci....care ar fi concluzia la toate paginile astea? eu am un jupiter 4,si cu uleiul asta care mi la recomandat cel de la care lam luat scoate cam mult fum ( numi mai amintesc cum ii zice , ca am luat 2 L..si inca nu iam terminat, iar acuma nu sunt acasa ) as vrea un ulei care sa fie si bun...si sa nu scoata chiar asa de mult fum chiar daca i mai scump pana acuma am pus 40 de ml la 1L mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 am folosit uleiuri mol sprint 2t pare sa faca mai putina calamina decat arol si nu scoate fum aproape deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 si cantitatea?....sa o pastrez la 40 de ml/ L? sau sa ma risc sa pun mai putin... chiar asa, cat e de grav daca pui prea putin ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 (editat) Cred ca uleiurile de drijba (Stihl) sint super. Si sint originale, nu falsuri ca altele de pe la noi. Eu la IJ Planeta puneam 20-25 ml/litru de benzina, si a ajuns (la al treilea proprietar) la vreo 70.000 km cu doar o segmentare. Dar fara forja, cel putin la mine.... PS Cel mai bun ulei cu care am mers, la vremea respectiva, a fost un PARNAS (grecesc), albastru la culoare.... Editat Aprilie 3, 2006 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 si cantitatea?....sa o pastrez la 40 de ml/ L? sau sa ma risc sa pun mai putin... chiar asa, cat e de grav daca pui prea putin ulei? pune 40 g/l ca asa e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 multumesc pentru promtitudine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 cu arol ajungeam la 41-43ml /L iar cu sprint sunt undeva la 39.* -40 ml/L; Un indicativ f. bun este finalul esapamentului, pe care se poate vedea daca e prea putin sau prea mult ulei in amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 finalul tobei nu este deloc un indicativ bun! explic dimineata de ce nu ca acum mi-e sooooommmnnnnnnnnnnnnnn tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Eu la Trabant shi la motociclete pun Prista, se gaseshte la Petrom shi e 8.8 lei bidonutzul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.