Sari la conținut

Ulei Amestec Ij


Maniax
 Share

Postări Recomandate

........Cand am observat ca noul Agip e cam prost, am marit dozajul de la 30 la 40 ml la litru si am ridicat cuiul carburatorului o treapta (la mine are 5 trepte) pentru a compensa.Amestecul aer/benzina) a devenit oleaca mai bogat ,ceea ce imi da un pic de "balbaiala"in ture foarte mici, dar odata ce ii dai gaz trage mai bine si are ungere mai buna.

Acelasi lucru l-am patit si eu, bine ca la iju meu mai sunt probleme si la platini...=> aprindere defectuoasa, DAR revenind, la alimentare am pus la 4 litri si ceva de benzina vreo 5 capace de ulei (capace de la bidonul respectiv de ulei. nu mai stiu cum ii zice, dar oricum, ceva romanesc de amestec, la aproximativ 85.000 lei litrul) si intr-adevar, la ture mici zgaltaieli, tremurici alea alea, dar incepand cu treapta a 3-a de viteza la demaraj totul revine la normal, aprinderea se face cum trebuie, nu scot fum aproape deloc, (se observa ceva albastrui spre gri dimineata la temperaturi scazute la pornire dar nu-mi fac probleme din cauza asta, deocamdata), dar tot se incinge ca dreq motoru'. Voi ce ziceti , e normal ca dupa 5 minute de mers prin parcare sa aiba peste 70 de grade motoru? (masurat cu sonda de temperatura, adica nu la mana). Am o vaga impresie ca tot de la nenorocirile de platini (avansul) e problema. Care aveti idei, bagati...

 

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu folosesc Stihl. Si nu pentru ca e roz :blbl: , ci pentru ca Ivan al meu merge bine. Am incercat si o combinatie de stihl cu unul romanesc (sa mor daca-mi amintesc acum ce scrie pe bidon). Merge ok, ii place. NU afuma bujii, porneste cam la a 3-a pedala.

 

Eu ii bag 30 ml/1 l benzina.

 

Am 2 intrebari pentru voi si mi-e lene sa deschid alt topic :baldy:

 

1. am umblat la ambreaj. Am scurs uleiul, am dat capacul jos, am verificat ce trebuia si am pus totul la loc. Am schimbat uleiul (cam.. '"sidefat", cred ca semicoroana aia de la pedala loveste undeva) cu unul de tramsmisie de la shell, de 90. E prea gros, e ok?...

 

2. Asta ma doare rau... (la propriu) :banana: desi am curatat platinile si am umblat la avans, Ivan tot da cu pedala inapoi. Mi se pare ca, de cand am umblat acolo, face asta mai des ca inainte. Mi-am nenorocit glezna. Nu-s tocmai firava, dar, cateodata, se incapatzaneaza si nu porneste! Asta, daca nu-mi da inapoi. Ma scoate din sarite...

 

Help! Plizzzz....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti arunca pedala inapoi (cu risul de lovire), din cate am inteles de la diverse persoane, ar fi compresia destul de buna, ceea ce este un lucru bun, dar intr-adevar, trebuie facuta o reglare a avansului, platini...

 

Parerea mea. (de nepriceput)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca da lovituri in pedala inseamna ca avansul e prea mare deci trebuie sa-l micsorezi un pic. Pe de alta parte cu un avans mai mare trage mai bine mai ales la turatii mari dar porneste mai greu. Daca avansul nu e mult prea mare poti evita loviturile apasand mai ferm (si pana la capat) pedala de pornire. Daca totusi e mult prea mare s-ar putea sa-ti porneasca motoru invers si sa te trezesti ca merge Ivan cu spatele ( eu am patit-o de mai multe ori)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Pedala de pornire "da inapoi" doar daca ti-e frica de motor. N-ai cum sa elimni efectul asta. Solutia este sa-l invingi. Numai prin antrenament, desigur.

De acord

 

 

Normal ca arunca pedala inapoi pt ca avansul e reglat inainte de PMS. Adevarul e ca trebuie dat la pedala puternic pt a invinge explozia care incepe deja inainte ca pistonul sa fie sus adica in PMS. Un avans mai mare amplifica efectul.

 

 

Pt inalturarea acestui efect reglatzi avansul dupa PMS :lol: :laugh: :lool: ...Glumesc desigur

 

 

Eu folosesc la tot ce misca in 2T ulei STIHL si pot sa spun ca e cel mai bun din tot ce am testat. 25-30ml/1L B) :what: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Asta ma doare rau... (la propriu) B)  desi am curatat platinile si am umblat la avans, Ivan tot da cu pedala inapoi. Mi se pare ca, de cand am umblat acolo, face asta mai des ca inainte. Mi-am nenorocit glezna. Nu-s tocmai firava, dar, cateodata, se incapatzaneaza si nu porneste! Asta, daca nu-mi da inapoi. Ma scoate din sarite...

 

Help! Plizzzz....

Pedala da inapoi din doua motive:

-Avansul prea mare (s-a mai discutat)

-Amestec sarac (benzina putina), deci incearca sa tragi socul, daca este prevazut (numai sa nu se inece).

Explicatia ar fii ca intr-un amestec sarac, frontul de ardere aprins de bujie se propaga foarte repede si de aici apare explozia si detenta inainte de PMS, rezultand lovituri in pedala la pornire si eventuale rateuri in carburator in timpul mersului (deasemenea la un amestec bogat explozia se produce cu intarziere si se prelungeste pana la deschiderea supapelor sau ferestrelor de evacuare, aparand astfel rateuri in tobe). :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

eu merg cu omv 2t si nu am fum in rest mai folosesc si mol care se pune cica dupa indicatiile constructorului,dar eu pun cam 2 si merge brici :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg (cind imi permit) cu HUSQVARNA 2T- MERGE BETON PT MOTOARE TURATE 1500-12000 TURE

(pt drujba!!! :laugh: )

Nu scoate deloc fum ungere ff buna ! Ce mai sunt super multumit. Altfel folosesc ARAL sau AGIP

Proportie 30g/l

Alegerea este a ta! Salut !:cheers:

Editat de LUCIFER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cit e frate asta, ca eu n-am auzit? E mai scump decit Arol-ul?

 

Daca ai IJ, 40 ml ulei/l benzen e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit e frate asta, ca eu n-am auzit? E mai scump decit Arol-ul?

 

Daca ai IJ, 40 ml ulei/l benzen e ok.

 

l-am cumparat din peco cand am alimentat si a costat cam 120k lei litrul. Nu am apucat sa fac multi km, ca sa-mi pot face o parere.

Am etz 250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci....care ar fi concluzia la toate paginile astea?

 

eu am un jupiter 4,si cu uleiul asta care mi la recomandat cel de la care lam luat

scoate cam mult fum ( numi mai amintesc cum ii zice , ca am luat 2 L..si inca nu iam terminat, iar acuma nu

sunt acasa )

 

as vrea un ulei care sa fie si bun...si sa nu scoata chiar asa de mult fum :moto:

chiar daca i mai scump

 

pana acuma am pus 40 de ml la 1L

 

mersi anticipat :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca uleiurile de drijba (Stihl) sint super. Si sint originale, nu falsuri ca altele de pe la noi.

Eu la IJ Planeta puneam 20-25 ml/litru de benzina, si a ajuns (la al treilea proprietar) la vreo 70.000 km cu doar o segmentare.

Dar fara forja, cel putin la mine....

 

PS Cel mai bun ulei cu care am mers, la vremea respectiva, a fost un PARNAS (grecesc), albastru la culoare....

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...