Ice_Shadow Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) Zilele trecute, cand mergeam la munca, un sofer prudent si foarte responsabil s-a gandit sa-mi faca cadou o cazatura, se pare ca nu prea a vrut sa se asigure intr-o intersectie, m-a asteptat sa vin aproape de el si in ultimii 4 metri s-a gandit sa plece, a oprit motorul in mijlocul strazii pe ambele benzi si a inceput distractia:D. Noroc cu casca Caberg Konda, n-am simtit absolut nimic din impact, a da si nu aveam decat 50 km/h. Oare de ce toata lumea vrea permis de conducere daca nu sunt capabil sa conduca ? Cand s-a dat jos din masina m-am asteptat sa fie un incepator ...dar nu ..era un mosulica pe la 60 de ani, eu cred ca de la o varsta, toti ar trebui sa recunoastem ca nu mai suntem in stare sa conducem . Editat Noiembrie 5, 2013 de Ice_Shadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miket Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 salut. din pacate tot cu un mosulica m-am busit si eu. fi calm, i-ai toate datele. copie asigurare, copie CI, intelegerea amiabila sa fie completata in partea stanga de catre el si dreapta tu. daca ai intrebari iti stau la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Nu ar trebui sa inchei amiabila,cere un pv de la politie daca vrei sa-ti recuperezi paguba. Daca incheiati amiabila,asiguratorul e smecher si invoca articolul x din contractul ala al lor prin care nu plateste deoarece nu sunt destule date pt a se stabili vinovatul.Daca luati raport de la Politie,nu mai are cum sa o bage pe asta.Deci intotdeauna fara amiabile.In alte tari merg,la noi bineinteles ca au gasit ei o portita sa te fenteze. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 tati bine ca esti ok. Data viitoare o sa ai ochii cat cepele(rezultatul ultimei tale experiente). Acuma vezi cum o faci si tzop repede inapoi pe motoreta pana nu te apuca frica. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ice_Shadow Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) Sunt bine, si nici motocicleta nu are nimic, s-a zgariat putin carena si o semnalizare e crapata ...in rest, nimic. L-am lasat jos cand am vazut ca nu mai am timp sa ma opresc si de asta a scapat asa. Abia astept sa apara primavara sa-l scot ! Editat Noiembrie 5, 2013 de Ice_Shadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Altu` care franeaza mai bine pe carene decat pe roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Altu` care franeaza mai bine pe carene decat pe roti. ) alea sunt calde de la motor...au aderenta mai buna decat rotile pe asfaltul rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ice_Shadow Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) ) alea sunt calde de la motor...au aderenta mai buna decat rotile pe asfaltul rece Buna asta . Data viitoare promit ca incerc si o franare cu rotile. Editat Noiembrie 5, 2013 de Ice_Shadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Daca motorul s-a oprit taras pana sa loveasca masina (de aici daunele mici, doar carena si semnal) te opreai linistit si pe roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miket Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 atunci cere-i bani mosului pentru ca e de luat permisul pentru ca nu ti-a acordat prioritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 De mosi si femei sa aveti mare grija in trafic in mod special! in 80% din cazuri astia-s vinovatii pentru ca sunt persoane incompetente. Bine ca n-ai patit nimic si meri la politie sa ii ia carnetu bosorogului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Eu nu sunt de acord cu aceasta amiabila de la asigurari. Cel mai bine e sa mergi la politie. In felul acesta este sanctionat si soferul si ai si un plus in fata celor de la asigurari. Prin intelegere amiabila, dupa parerea mea, se incurajeaza mersul "nesimtit" pe ideea "pana la urma nu patesc nimic completez o hartie si am scapat de fraier". Acum fiecare face cum doreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ice_Shadow Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 daca ai picat la 50 si n-ai simtit absolut nimic la impact... ok, bravo! incepator cu F4? prima tranta (la fel ca si contul deschis pe moto.ro) poate sa apara si dupa 5 ani de mers pe motoreta, de aia intreb. sanatate maxima si numai bine. Da, F4 e primul meu motor, sunt incepator, dar nu trag ca o maimuta de acceleratie, daca aveam 100 in loc de 50, probabil n-as mai fi ajuns sa scriu pe forum-ul asta dupa tranta . Incerc sa ma imprietenesc si eu cu el, clar nu e un motor de incepatori dar un motor de 250 pe care sa-l schimb dupa 2 ani sa zicem nu mi-l permiteam. Daca motorul s-a oprit taras pana sa loveasca masina (de aici daunele mici, doar carena si semnal) te opreai linistit si pe roti. Asa e, dar cauciucul era rece, eu eram in viraj. Pe moment n-am gasit o solutie mai buna, priobabil cineva cu experienta s-ar fi descurcat altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Zilele trecute, cand mergeam la munca, un sofer prudent si foarte responsabil s-a gandit sa-mi faca cadou o cazatura, se pare ca nu prea a vrut sa se asigure intr-o intersectie, m-a asteptat sa vin aproape de el si in ultimii 4 metri s-a gandit sa plece, a oprit motorul in mijlocul strazii pe ambele benzi si a inceput distractia:D. Noroc cu casca Caberg Konda, n-am simtit absolut nimic din impact, a da si nu aveam decat 50 km/h. Oare de ce toata lumea vrea permis de conducere daca nu sunt capabil sa conduca ? Cand s-a dat jos din masina m-am asteptat sa fie un incepator ...dar nu ..era un mosulica pe la 60 de ani, eu cred ca de la o varsta, toti ar trebui sa recunoastem ca nu mai suntem in stare sa conducem . Bine ca a fost doar atat. Adaugi inca o chestie la experienta, data viitoare o sa fii mai circumspect. Oare de ce toata lumea vrea permis de conducere daca nu sunt capabil sa conduca ? Gresit. E dreptul oricarei persoane sa vrea sa conduca. Insa de ce ia permis toata lumea ?? M-am saturat de fufe care zic "toate proastele au carnet, eu de ce sa nu am ??" si "eu nu pot sa parchez decat [aici completati voi]". Am vazut moace care abia vedeau peste volan ! Nu, nu e gluma. In plus, am facut un 'test' cu un taximetrist: de pe Barbu Vacarescu pana la Titulescu ne-am uitat la femeile care conduceau; nu a fost una care sa nu aiba telefonul in mana. Nici macar una ! Iar o astfel de mimoza a lovit-o pe trecerea de pietoni pe o alta, chiar in fata mea, si a facut o criza de nervi pana a venit SMURD-ul (nu a fost grav, probabil erau in zona) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 ai si tu o mama? e si ea persoana presupun. Este, si e constienta ca nu are ce cauta la volan. oricum, asta nu are nici o legatura cu ce discutam noi aici. Din putinele femei pe care le vedem la volan,majoritatea sunt lemn tanase. asta e realitatea, iar la mosi, e vorba de metode invhechite de sofat , de cand erau 5 masini pe drum si-un Ij + timpi de reactie...nu mai zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blu_lucian Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Si eu sunt incepator...in Septembrie mi-am luat carnetul si primul meu motor a fost un Suzuki Bandit de 600 pe care l-am vandut si de vreo 5 zile mi-am luat un CBR F4 din 2000...unde am vrut sa ajung este faptul ca m-am costat 500 de euro acest schimb...poti sa mergi si cu motoare mai puternice de la inceput numa sa fi mai precaut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) ..in Septembrie mi-am luat carnetul si primul meu motor a fost un Suzuki Bandit de 600 pe care l-am vandut si de vreo 5 zile mi-am luat un CBR F4 din 2000...unde am vrut sa ajung este faptul ca m-am costat 500 de euro acest schimb... Ce relevanta are asta? @Evil Knievel: Daca motoreta chiar s-a oprit pana sa loveasca masina mosului, din pacate, mare parte din vina o porti tu. Scoala nu te pregateste, iar tu nu prea ai facut eforturi sa te obisnuiesti cu ditai agregatul. E un sport periculos si trebuie sa intelegi asta. Trebuia ales un moto 'user friendly' ca prima motoreta, acceasi greseala am facut-o si eu. Editat Noiembrie 5, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EarthFish Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Si eu sunt incepator...in Septembrie mi-am luat carnetul si primul meu motor a fost un Suzuki Bandit de 600 pe care l-am vandut si de vreo 5 zile mi-am luat un CBR F4 din 2000...unde am vrut sa ajung este faptul ca m-am costat 500 de euro acest schimb...poti sa mergi si cu motoare mai puternice de la inceput numa sa fi mai precaut... Ti-ai dat tu seama dupa 5 zile...Cred ca deja pui genunchiul jos,pe parchet si tragi tare de mouse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Buna asta . Data viitoare promit ca incerc si o franare cu rotile. Ti-ai dat tu seama dupa 5 zile...Cred ca deja pui genunchiul jos,pe parchet si tragi tare de mouse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 1) acuma ma iau si eu de tine...in intersectie se reduce la 30 (legal vorbind)...dar in realitate nu e aplicabil in toate cazurile (deci e scuzabil)...insa ca motociclist, trebuie sa belesti bine ochii, mai ales unde stii ca e o intersectie din care se iese greu, sau unde nu e vizibilitate...sau cand vezi ca unul e nehotarat ..la fel si la caini, coloane oprite, nisip pe carosabil si multe altele...daca l-ai vazut asa din timp, trebuia sa incetinesti preventiv, ba chiar sa-i faci semn sa iasa (macar asa controlai situatia si stiai exact cat timp ai)...deci cred erau ocolisuri si puteai sa scapi doar o lectie din plimbare...daaaar...este si o sansa mica sa fi fost una din acele putine situatii in care sa nu se poata face nimic...oricum, la intrebarea asta trebuie sa-ti raspunzi singur si sincer si sa inveti ceva din experienta 2) ma bucur ca nu ai patit nimic, dar trebuie sa intreb...echipament nu aveai?...adica esti incepator, ai f4, n-ai echipament...si zici ca mergeai "decat cu 50"...semn ca de regula ii dai mai mult..nu faci bine...treaba ta ce capra ti-ai luat, nu o sa te judec ca majoritatea, dar macar invata sa o controlezi si lasa vitejia in oras, ca o viata ai 3) mobra nu se pune jos...garantez ca ai mai multa aderenta pe cauciuc decat pe plastic chiar si cand e rece...eventual zi ca te-ai speriat, ai bruscat frana, ti-a fost frica sa nu te dai peste cap sau ceva....e clar ca lipsa de experienta a intervenit aici...in nici un caz instinctul...adica eu unul n-am simtit niciodata nevoia sa ma arunc de pe capra, sau sa mi-o trantesc pe picioare, indiferent cat de aproape am fost de impact...nici acum nici in prima saptamana de condus...plus ca nimeni nu mi-a recomandat sau sugerat vreodata sa fac asa ceva...deci nu stiu de unde stiai tu ce asa se face, dar bine ca ai scapat cu bine, ca pana la urma asta conteaza cel mai mult succes si rabdare cu asiguratorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) 3) mobra nu se pune jos...garantez ca ai mai multa aderenta pe cauciuc decat pe plastic chiar si cand e rece...eventual zi ca te-ai speriat, ai bruscat frana, ti-a fost frica sa nu te dai peste cap sau ceva....e clar ca lipsa de experienta a intervenit aici...in nici un caz instinctul...adica eu unul n-am simtit niciodata nevoia sa ma arunc de pe capra, sau sa mi-o trantesc pe picioare, indiferent cat de aproape am fost de impact...nici acum nici in prima saptamana de condus...plus ca nimeni nu mi-a recomandat sau sugerat vreodata sa fac asa ceva...deci nu stiu de unde stiai tu ce asa se face, dar bine ca ai scapat cu bine, ca pana la urma asta conteaza cel mai mult Aproape sigur ca asa a fost, dar da mai bine sa spui:"am culcat mobra"! Chiar asa stand lucrurile, omul e incepator, mai are de invatat, bine ca este ok. Editat Noiembrie 5, 2013 de teiu29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Si eu sunt incepator...in Septembrie mi-am luat carnetul si primul meu motor a fost un Suzuki Bandit de 600 pe care l-am vandut si de vreo 5 zile mi-am luat un CBR F4 din 2000...unde am vrut sa ajung este faptul ca m-am costat 500 de euro acest schimb...poti sa mergi si cu motoare mai puternice de la inceput numa sa fi mai precaut... Stai linistit ! Faptul ca ai dat 500 euro in schimb , nu ti-a adus odata cu motorul si experienta necesara ! "OMUL CAT TRAIESTE INVATA " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valisiano Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Personal nu sunt de acord cu motoare mari la incepatori. Oricat de precaut mergi la un moment dat ai impresia ca il stapanesti si iti ies coarnele. Sa nu imi zica nimeni ca nu e asa. Inca nu am intalnit un motociclist care sa nu fie pe jumate dus cu capu cand e pe motor. Chiar si eu procedam la fel. Oricum ma bucur enorm ca am inceput pe comuniste cu motor mic (175-250-350-500-1000cc) care nu prea stiau ele multe dar te duceau unde vroiai. In multe mii de km am acumulat umpic de experienta, dar vorba cuiva "vesnic incepator". Dupa toate astea sa nu credeti ca nu am avut parte de trante (dar nu grave). Bine ca ai scapat cu atat, iar pe viitor ochii mari mai ales la intersectii si treceri de pietoni. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Si eu sunt incepator...in Septembrie mi-am luat carnetul si primul meu motor a fost un Suzuki Bandit de 600 pe care l-am vandut si de vreo 5 zile mi-am luat un CBR F4 din 2000...unde am vrut sa ajung este faptul ca m-am costat 500 de euro acest schimb...poti sa mergi si cu motoare mai puternice de la inceput numa sa fi mai precaut... Poti, de ce sa nu poti!? cum merge F4? Vezi ca la primavara deja o sa fii mai experimentat, asa ca poti lua ceva mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Un cauciuc nou si aderent pt roata fata , ti-ai comandat? Mai mult ca sigur ca nu, data viitoare s-ar putea sa te opresti intr-un obstacol de pe (marginea) drumului si sa dai ortul popii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.