Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 441
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

 

Se anunta concurent serios in viitorul apropiat, se pare ca Honda va reinvia mitul

AfricaTwin.

Africana e o certitudine care a scris ceva istorie.Mit e calitatea germana,in schimb....Mit urban!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici nu au....Cand Africana halea Sahara la muuulte rally-ride-uri,o anume marca moto canta ein,zwei polizei.Ca atata a putut,poate si probabil va putea!Desi a avut si ea cateva incercari cate s-au soldat cu un mare fassss....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se anunta concurent serios in viitorul apropiat, se pare ca Honda va reinvia mitul

AfricaTwin.

Africana e o certitudine care a scris ceva istorie.Mit e calitatea germana,in schimb....Mit urban!

Sa fie asta ?

http://www.pemotoare.ro/honda-are-in-plan-o-motocicleta-retro-adventure/

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici nu au....Cand Africana halea Sahara la muuulte rally-ride-uri,o anume marca moto canta ein,zwei polizei.Ca atata a putut,poate si probabil va putea!Desi a avut si ea cateva incercari cate s-au soldat cu un mare fassss....

tu chiar crezi ce spui? cand nemtii mergeau pe 2 roti prin africa ... honda aia faimoasa nici nu exista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paris-Dakar:

 

BMW - 81, 83, 84, 85, 99, 00

Honda - 82, 86, 87, 88, 89

 

6 - 5 pentru BMW

Ambele intrecute de Yamaha si KTM dpdv al prestigiului in raliul Paris - Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei te chinui degeaba, n-ai cu cine. Informatia este disponibila la vf degetelor pt oricine vrea sa caute, dar sunt unii carora le place sa se balaceasca in rahat ocazie cu care mai si improasca imprejur.

Sunt usor de recunoscut, idei putine si fixe, profil de clone [ceea ce si sunt probabil] si pusi pe flame mereu, polueaza toate topicurile pe care intra cu ideile lor putine dar foarte fixe.

Solutia cea mai simpla adaugarea la lista de ignore in speranta ca nu le da nimeni quote.

 

KTM-ul nu prea are ce cauta in clasamentul asta pt ca ceilalti au castigat cu motoare mari, inainte de a se impune restrictia de 450 [da stiu ca acastigat si KTM cu 950 SE], iar KTM a castigat preponderent, dupa impunerea restrictiei.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca KTM face regulile la Paris-Dakar la propriu. Surprinzator ca nu a reusit Yamaha sa castige dupa ce au experimentat vreo 2-3 editii cu 450, batandu-se cu cei de 650. Si iarasi surprinzator cum a ramas intiparita in memoria iubitorilor de Honda cele 4 victorii la rand. Nu au fost nici la primele editii ale raliului si nici cele mai multe victorii la rand. Ce o fi atat de legendar in cadrul competitiei? Competitia in sine da, e o legenda in desfasurare.

Iar daca Suzuki sau Kawa nu au castigat in Paris-Dakar inseamna ca nu sunt mobre bune? Si daca Cagiva a castigat de 2 ori inseamna ca e o mobra buna in magazin? Mai degraba ar fi Cagiva legendara prin exotismul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu Dan. A terminat prima 1000 km, urmeaza revizia si putem incepe testele personale. Din ce mi-a spus impresie excelenta, nimic de reprosat, consumul la pompa 4,9-5,4 cu maxime de 140-160.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum normal?

 

De ce este un consum de 5-6l normal pt. motoare din 2014 ?! (aici nu ma refer doar la Vstrom, ci asa in general). Atat consuma un corossover/SUV mai mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consum normal :) la fel scoate si k7-le meu

La mers constat, si un carburator corect reglat scoate acelasi consum cu cea mai noua injectie. Avantajul este la mers amestecat, cu porniri, opriri si schimbari dese de ritm unde de exemplu K-7 tau scoate 9-10 si asta nou probabil 6-6,5. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum normal?

 

De ce este un consum de 5-6l normal pt. motoare din 2014 ?! (aici nu ma refer doar la Vstrom, ci asa in general). Atat consuma un corossover/SUV mai mic

 

Pt ca masinile sunt utilitare. La fel si scuterele. Motocicletele sunt doar hobby. Nu exista nici o ratiune practica pt a merge cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mers constat, si un carburator corect reglat scoate acelasi consum cu cea mai noua injectie. Avantajul este la mers amestecat, cu porniri, opriri si schimbari dese de ritm unde de exemplu K-7 tau scoate 9-10 si asta nou probabil 6-6,5.

 

Asa e.. in trafic in oras ajung la 9.. 10%. :)

Insa in regim touring nu cred ca se poate reprosa ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu stai la tara? :) In oras orice deplasare cu motorul o faci in jumatatea timpului pe care l-ai pierde cu masina.

 

citeste ce a zis omul inainte sa citezi si comentezi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit o data si acelasi lucru am inteles, ca nu exista nici o ratiune practica de a merge cu motorul.

Pt ca scuter :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicletele sunt doar moft. Suna mai bine pasiune, hobby, etc... Nu credeti? Intrebati nevestele, soacrele, etc...

De ex., si pescarii amatori spun ca fac un lucru util ca aduc peste proaspat dar tot hobby e pt mine sportul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mers constat, si un carburator corect reglat scoate acelasi consum cu cea mai noua injectie. Avantajul este la mers amestecat, cu porniri, opriri si schimbari dese de ritm unde de exemplu K-7 tau scoate 9-10 si asta nou probabil 6-6,5.

 

 

Niciodata carburatia nu va consuma la fel ca injectia. Poate sa fie un consum apropiat, si asta doar in conditii ideale. Ca sa fie cum spui tu, ar insemna ca acel carburator sa fie reglat continuu in timpul mersului in functie de variatiile de temperatura, presiune, oxigenul din evacuare [si asta de multe ori pe secunda] asta ca sa enumer doar 3 dintre senzorii prezenti la orice injectie. Nu mai vb de chestii mai elaborate cum ar fi momentul in care se da scanteia [knocking senzor].

 

Uite asa cu afirmatii din astea inca sunt unii care spun ca e sfanta carburatia, si se si inchina la ea eventual dau si cu aghiazma pe rezervor si carburatoare.

 

In alta ordine de idei sunt de idei sustin ce zice Andrei despre motociclete. Singura varianta in care motocicleta ar putea fi mai practica fata de masina este o plimbare in Mongolia, Afganistan si alte zone din astea unde vrei sa ajungi in tot felul de zone greu accesibile, dar si asta este discutabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...