vlady_80 Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 @Dkv daca vrei sa fi in grafice cumpara un gs 1200 lc,altfel nu se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Se anunta concurent serios in viitorul apropiat, se pare ca Honda va reinvia mitul AfricaTwin. Africana e o certitudine care a scris ceva istorie.Mit e calitatea germana,in schimb....Mit urban! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 16, 2014 Autor Share Postat Mai 16, 2014 nu ar trebui sa aibe treaba una cu cealalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Pai nici nu au....Cand Africana halea Sahara la muuulte rally-ride-uri,o anume marca moto canta ein,zwei polizei.Ca atata a putut,poate si probabil va putea!Desi a avut si ea cateva incercari cate s-au soldat cu un mare fassss.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 (editat) Se anunta concurent serios in viitorul apropiat, se pare ca Honda va reinvia mitul AfricaTwin. Africana e o certitudine care a scris ceva istorie.Mit e calitatea germana,in schimb....Mit urban! Sa fie asta ? http://www.pemotoare.ro/honda-are-in-plan-o-motocicleta-retro-adventure/ Editat Mai 17, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Pai nici nu au....Cand Africana halea Sahara la muuulte rally-ride-uri,o anume marca moto canta ein,zwei polizei.Ca atata a putut,poate si probabil va putea!Desi a avut si ea cateva incercari cate s-au soldat cu un mare fassss.... tu chiar crezi ce spui? cand nemtii mergeau pe 2 roti prin africa ... honda aia faimoasa nici nu exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 17, 2014 Autor Share Postat Mai 17, 2014 Da mergeau cu zundap si dkw :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Paris-Dakar: BMW - 81, 83, 84, 85, 99, 00 Honda - 82, 86, 87, 88, 89 6 - 5 pentru BMW Ambele intrecute de Yamaha si KTM dpdv al prestigiului in raliul Paris - Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Andrei te chinui degeaba, n-ai cu cine. Informatia este disponibila la vf degetelor pt oricine vrea sa caute, dar sunt unii carora le place sa se balaceasca in rahat ocazie cu care mai si improasca imprejur. Sunt usor de recunoscut, idei putine si fixe, profil de clone [ceea ce si sunt probabil] si pusi pe flame mereu, polueaza toate topicurile pe care intra cu ideile lor putine dar foarte fixe. Solutia cea mai simpla adaugarea la lista de ignore in speranta ca nu le da nimeni quote. KTM-ul nu prea are ce cauta in clasamentul asta pt ca ceilalti au castigat cu motoare mari, inainte de a se impune restrictia de 450 [da stiu ca acastigat si KTM cu 950 SE], iar KTM a castigat preponderent, dupa impunerea restrictiei. Editat Mai 18, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 18, 2014 Autor Share Postat Mai 18, 2014 (editat) tu nici duminica pe o vreme ca asta nu iesi ma cu mobra??? Editat Mai 18, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Adevarul e ca KTM face regulile la Paris-Dakar la propriu. Surprinzator ca nu a reusit Yamaha sa castige dupa ce au experimentat vreo 2-3 editii cu 450, batandu-se cu cei de 650. Si iarasi surprinzator cum a ramas intiparita in memoria iubitorilor de Honda cele 4 victorii la rand. Nu au fost nici la primele editii ale raliului si nici cele mai multe victorii la rand. Ce o fi atat de legendar in cadrul competitiei? Competitia in sine da, e o legenda in desfasurare. Iar daca Suzuki sau Kawa nu au castigat in Paris-Dakar inseamna ca nu sunt mobre bune? Si daca Cagiva a castigat de 2 ori inseamna ca e o mobra buna in magazin? Mai degraba ar fi Cagiva legendara prin exotismul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Am vorbit cu Dan. A terminat prima 1000 km, urmeaza revizia si putem incepe testele personale. Din ce mi-a spus impresie excelenta, nimic de reprosat, consumul la pompa 4,9-5,4 cu maxime de 140-160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 consum normal la fel scoate si k7-le meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 19, 2014 Autor Share Postat Mai 19, 2014 da la 100km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) 5.5 a2... 130 constant.. depasiri... 140.. 150 eu +pasager + bagaje Editat Mai 19, 2014 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Consum normal? De ce este un consum de 5-6l normal pt. motoare din 2014 ?! (aici nu ma refer doar la Vstrom, ci asa in general). Atat consuma un corossover/SUV mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) consum normal la fel scoate si k7-le meuLa mers constat, si un carburator corect reglat scoate acelasi consum cu cea mai noua injectie. Avantajul este la mers amestecat, cu porniri, opriri si schimbari dese de ritm unde de exemplu K-7 tau scoate 9-10 si asta nou probabil 6-6,5. Editat Mai 19, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Consum normal? De ce este un consum de 5-6l normal pt. motoare din 2014 ?! (aici nu ma refer doar la Vstrom, ci asa in general). Atat consuma un corossover/SUV mai mic Pt ca masinile sunt utilitare. La fel si scuterele. Motocicletele sunt doar hobby. Nu exista nici o ratiune practica pt a merge cu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 La mers constat, si un carburator corect reglat scoate acelasi consum cu cea mai noua injectie. Avantajul este la mers amestecat, cu porniri, opriri si schimbari dese de ritm unde de exemplu K-7 tau scoate 9-10 si asta nou probabil 6-6,5. Asa e.. in trafic in oras ajung la 9.. 10%. Insa in regim touring nu cred ca se poate reprosa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Nu exista nici o ratiune practica pt a merge cu motocicleta.Tu stai la tara? In oras orice deplasare cu motorul o faci in jumatatea timpului pe care l-ai pierde cu masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Tu stai la tara? In oras orice deplasare cu motorul o faci in jumatatea timpului pe care l-ai pierde cu masina. citeste ce a zis omul inainte sa citezi si comentezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am mai citit o data si acelasi lucru am inteles, ca nu exista nici o ratiune practica de a merge cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am mai citit o data si acelasi lucru am inteles, ca nu exista nici o ratiune practica de a merge cu motorul. Pt ca scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Motocicletele sunt doar moft. Suna mai bine pasiune, hobby, etc... Nu credeti? Intrebati nevestele, soacrele, etc... De ex., si pescarii amatori spun ca fac un lucru util ca aduc peste proaspat dar tot hobby e pt mine sportul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 La mers constat, si un carburator corect reglat scoate acelasi consum cu cea mai noua injectie. Avantajul este la mers amestecat, cu porniri, opriri si schimbari dese de ritm unde de exemplu K-7 tau scoate 9-10 si asta nou probabil 6-6,5. Niciodata carburatia nu va consuma la fel ca injectia. Poate sa fie un consum apropiat, si asta doar in conditii ideale. Ca sa fie cum spui tu, ar insemna ca acel carburator sa fie reglat continuu in timpul mersului in functie de variatiile de temperatura, presiune, oxigenul din evacuare [si asta de multe ori pe secunda] asta ca sa enumer doar 3 dintre senzorii prezenti la orice injectie. Nu mai vb de chestii mai elaborate cum ar fi momentul in care se da scanteia [knocking senzor]. Uite asa cu afirmatii din astea inca sunt unii care spun ca e sfanta carburatia, si se si inchina la ea eventual dau si cu aghiazma pe rezervor si carburatoare. In alta ordine de idei sunt de idei sustin ce zice Andrei despre motociclete. Singura varianta in care motocicleta ar putea fi mai practica fata de masina este o plimbare in Mongolia, Afganistan si alte zone din astea unde vrei sa ajungi in tot felul de zone greu accesibile, dar si asta este discutabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.