CozonacRutier Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Adevarul e ca nu poti sa fii altceva decat un basit de incepator daca faci un accident si n-ai pagube, nu zboara plastice, nu se rup oase. Urat frate, urat. Editat Aprilie 30, 2014 de CozonacRutier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 dupa cum putem observa, motociclistul nu a tras de volan cat trebuia, ceea ce ma face sa cred ca nu are servodirectie, desi parca pe xtx se introdusese. o fi un model mai vechi. din metalul indoit as presupune ca a lovit masina fix cu tensorul fasciei late, socul descarcandu-se in gluteul mare. dupa forma indoiturii, ne putem da seama ca este vorba despre un om lucrat la sala, deci probabil se ducea la sala, DECI se grabea. autor moral= conservarul. +1 post! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Vina este a soferului, trebuia sa se asigure si in stanga si in dreapta inainte de a intra pe un drum principal, motociclistul nu are nici o vina ca depaseste, este clar ca soferul nu s-a asigurat in momentul in care s-a incadrat. Coloana se deplasa asadar avea dreptul sa depaseasca motociclistul. Nu exista vinovat moral, decat DAUNE MORALE(chiar daca nu cred ca la asta te refereai). Bine ca a scapat usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 :rose: trebuia sa aiba grija. o clipa de neatentie si... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bakajin Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Si era baiat atat de ok,temperat and all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2xghe Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Gata, au gasit tastaturistii motiv de behaiala... franarea, incadrarea,viteza, si pe dracu' ghem. Invatati ceva din experienta nefericita a colegului si mai uitati'va si in curtea vostra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Cotcodaaaaac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Vina e a soferului dar in situatia data soferul Loganului l-ar fi observat doar cand masina ocupa cam jumatate din sensul pe care depasa motocicleta asa ca eu cred ca tot poc faceau... Singurul care putea evita accidentul este motociclistul... Sunt multe de invatat din accidentul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
henegar Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Da cauciucurile? Cauciucurile cum erau ? Ca si vitezometru ala a ramas oprit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Inca de la inceput se observa ca motociclistul conduce prost (nu lasa spatii, nu se asigura temeinic, nu tempereaza viteza, nu anticipeaza pericolele, nu semnalizeaza timp suficient). Din filmulet observ ca distanta intre doi stalpi (50m) o parcurge in aproximativ 2 secunde. Asta inseamna 90km/h. N-or fi 90, dar nici cu 35 nu merge (cat ar fi fost maximul in situatia respectiva - aglomerat, spatii mici etc). Distanta intre 2 stalpi nu cumva e de doar 30m? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Distanta intre 2 stalpi nu cumva e de doar 30m? 29.5, am masurat eu la fata locului. unul e pus la 28 de metri, au gresit aia la montaj. Pe baza masurarii distantei dintre roata fata si umbra lasata de masini, la momentul T, ora comiterii infractiunii e stabilita la ora 09:21. Asadar, dupa corelatia dintre stalpi, umbra si ora, rezulta o viteza superluminica de 500 warp. Totusi avem o marja de eroare de 3,1 warp din cauza temperaturii pinionului de atac si a culorii motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Io l-am vazut p-ala din logan care.. "mi-a dat lumini" ridicandu-se in scarite sa vada care-i treaba de opresc idiotii aia toti incolonati. Doar ca l-a pus plafoniera-n fund 'napoi pe scaun si n-o vazut nimic. Jur ca nu l-am vazut si pe echipatu norocos incercand sa-si ridice fizicul din seaua aia de i s-o lipit de couruletz. Altfel filmarea e chiar misto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 eu am vazut clipul la viteza reala, ca de fapt noobul pe motocicleta l-a incetinit ca sa nu aiba probleme cu legea. si se vede la final ca nu se mai poate ridica de ce raketist e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Posibil sa fie 30m intre stalpi sau mai putin. Oricum, din film chiar din desfasurarea evenimentelor se vede ca mergea tare pentru traficul care era pe strada aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 a facut buba caca ca se mai intimpla cind esti la inceput si crezi ca esti meserias bine ca n a patit o mai rau fiarele se repara experienta se cistiga in timp Niste sociologi au facut un experiment pe 80 zeci de oameni, impartiti in mod egal, femei si barbati; le-a fost prezentata o fraza de unde lipsea o virgula si au fost rugati sa specifice unde exact trebuie pusa aceasta virgula in text Fraza suna cam asa: “Daca barbatul ar sti valoarea pe care o are femeia ar merge in patru labe.” ” Toate femeile au pus virgula dupa “femeia” iar barbatii au pus virgula dupa “are”... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 rip :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 a facut buba caca ca se mai intimpla cind esti la inceput si crezi ca esti meserias bine ca n a patit o mai rau fiarele se repara experienta se cistiga in timp Asa se intampla cand esti la inceput de saptamana, poate Pentru ca de motociclism nu poate fi vorba, din moment ce omul merge deja de mult timp, si nu e nici la primul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Motociclistul este de vina 100%(moral...nu legal) ..ala cu loganul nu avea cum sa-l vada.Masina rosie opreste sa-l lase sa iasa,loganistul se asigura dreapta si iese,din stanga masina era deja oprita... pai si daca in loc de mobra depasea dorel cu basculanta? in stanga tot oprita e masina? tu nu te-ai uita totusi si in stanga macar asa sa fii tu linistit? eu o fac, tocmai ca poate e unu mai nerabdator si se baga sa depasasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Ceasu' rau...pisica 13...motocicletele nu sunt pentru toata lumea si karma is a bitch ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 asa o fi insa pare a fi un accident de incepator posibil era cu gindul in alta parte totusi bine ca momentul de neatentie nu s a lasat cu fracturi ca atunci era mai nasolOmul nu e incepator sau la primul motor, nici pe departe, lucreaza la un service moto- de unde probabil se si intorcea, a trecut de la supersport la supermoto tocmai pt ca isi dorea ceva mai potolit, mai practic si mai safe. In mod paradoxal chiar imi spunea acum vreo 2 ani sa nu mai depasesc coloana pe prelungirea ghencea pt ca ies mereu masini de pe stradutele laterale si nu stii cand iti taie vreunul fata in ultimul moment. Graba si neatentia l-au costat, din fericire doar atat, se putea muuult mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Treaba asta cu graba ma ucide cu zile... doar nu e zilnic cineva drag pe patul de spital sa va tot grabiti asa... Adica, in afara situatiilor neprevazute, lucrurile sunt simple. Calculeaza-ti timpul astfel incat sa nu fii niciodata pe fuga. Cat de greu poate sa fie? Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 (editat) Mare tampenie amabilitatea celei (parea o tuta roscata) cu suzuki si cu cat a franat mai brusc, cu atat mai mare prostia. Faze d-astea cu amabilitati proaste se intampla pretutindeni prin Bucuresti si de aici apar cele mai multe accidente. Ala/AIA amabil nu e atent la trafic ci la individu/a servit/ajutat. Ala ajutat de cele mai multe ori are tendinta de a se grabi, ca de, a oprit lumea pentru el si da gaz fara a se mai asigura. Daca cel ajutat (sau ambii) sunt femei, SIGUR iese cu buseala. Motociclistul putea fi mai prudent si sa nu dea gaz in situatia acelei strazi....eu consider ca cei doi soferi sunt in egala masura idioti (suzuki - tuta si logan - idiotu). Mai nasol e ca daca viteza noastra e mare, in astfel de situatii e si fatala. Norocul lui ca nu apucase sa-si ia avant, daca faza se intampla peste alte 5-6 masini putea iesi mai sifonat. Editat Mai 2, 2014 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Of,cati robomotociclisti.Oare cati dintre noi am fost nevoiti sa urcam pe motor chiar daca aveam o zi proasta cand nu ne puteam toate cele enspe simturi.mergand pur si simplu teleghidati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Omul nu e incepator sau la primul motor, nici pe departe, lucreaza la un service moto- de unde probabil se si intorcea, a trecut de la supersport la supermoto tocmai pt ca isi dorea ceva mai potolit, mai practic si mai safe. In mod paradoxal chiar imi spunea acum vreo 2 ani sa nu mai depasesc coloana pe prelungirea ghencea pt ca ies mereu masini de pe stradutele laterale si nu stii cand iti taie vreunul fata in ultimul moment. Graba si neatentia l-au costat, din fericire doar atat, se putea muuult mai rau. Nu e vorba de Tavi de la Bardak. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Mi-ar fi placut ca in locul motociclistului , sa fie aflat in depasire, unu cu un TIR, Sunt curios a cui era vina in cazul asta... si cum arata loganul , la un impact lateral cu un TIR care depasea cu 50km/h perfect legal Aici vedem cat de fragili suntem pe doua roti si trebuie sa belim ochii bine ca altfel o patim rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.