Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu imi amintesc ca pe aici pe undeva pe topic, mai in urma, se plangea cineva ca i s-a aprins engine check dupa un drum in afara localitatii mai lung, pe curbe, nu mai stiu cine.

 

NU dau banii pe prostii : nici cand dau banii pe kitul asta de filtru ulei, nici pe flansa supertorque pt "tevile" de intake dintre airbox si carburatoare, nici pe 6SigmmaKit - jet kit pt carburator stage 2 si stage 3 dupa ce dau banii pe Kuryakyn air charger box. Doar asa o sa am un xvs 650 care poate mai mult decat xvs 1100 stock.

 

 

Eu doar am pus informatiia aici si siteul unde era cel mai ieftin pt cei interesati. Cei interesati se vor informa singuri pe forumurile americane si vor decide singuri. Faptul ca lui "x" sau lui "y" nu ii trece temperatura motorului de 95 grade , bravo lor, nu este si cazul tuturor. Iar noi astia mai "tonti" care avem motoarele de putin timp si le supraturam sa avem o mai buna frana de motor , sa nu intram in fundul lui "gigel" cu "ford K" ( a se intelege buburuza de oras) care franeaza ca a vazut o denivelare minora de parca i-a iesit copilul in fata masinii..... noi astii avem poate nevoie de acest kit, ca nu suntem toti piloti de curse/nascuti invatati si trebuie sa invatam sa manuim noile motociclete iar in acest proces sa nu le stricam iremediabil.

 

Sau poate pentru cei care doresc filtrul in exterior doar pentru "the look"

 

Uite ca mie imi fierbe motorul sub mine, ca, de, sunt mai toanta si merg "varza" si supraturez motorul si se incinge si la 28 de grade noaptea dupa mers in grup sau dupa 100km de mers continuu in afara Bucurestiului.

 

Motorul nu are nimic, stilul meu de mers este problema si teva de esapament superioara care este din inox si se incinge mai tare. Fiind atat de aprope de picior a trebuit sa o bandajez, asa ca , caldura se retine si incinge in plus motorul. Nu am inca bani de Silvertail K02 momentan ($700 cu tot cu trasport si montaj)

 

Prefer sa dau $100-$120 si sa merg in continuare asa cum o fac cu siguranta mai mare ca nu voi cala motorul, in plus, acest kit este parte din planul meu de a marii puterea motorului mentionat mai sus. (asta cand o sa ma mai obisnuiesc cu manuirea lui)

 

Eu am cumparat motoreta asta pt a o reconstruii. Chiar daca nu e nevoie, la iarna, voi desface complet motorul si voi inlocuii toate piesele uzate si ii voi face si resegmentare (chiar daca nu e nevoie, sa o stiu eu cu motorul nou nout) Tot la iarna ii voi "daruii" kiturile de marire a puterii. Un motor care merge mai "aerisit" va dura si va merge bine mai mult timp.

 

Am avut motocicleta noua (€6000) si pot spune ca nu merita. Merita sa iei o motoreta mai cu probleme si sa ii dovedesti fostului proprietar ca, cu o investitie mai mica decat cat ai da pe o motocicleta noua, o poti readuce la viata si o poti face mai buna decat una nou-nouta.

 

Ce mai pui ca o faci si cu accesoriile si datele tehnice dorite (cu mai multi caluti, cu o racire mai buna, cu accesorii estetice custom, etc).

» Post actualizat in 04 Sep 2015 21:34

am zarit pe aici comparatii cu motoare de masini... ce comparam aici.. mere cu pere ?!

 

@DStar: eu nu am luat o motoreta de €3000+ , scopul nu a fost sa o cumpar si sa o pot conduce nemodificata imediat si sa fie perfecta. Idea a fost sa ii fac eu cat mai multe sa stiu ca sunt noi. Nu am gasit una cu motorul "inpachetat" complet la sub $1000 ci una cu motorul functional, cu probleme minore si probleme de look, la €1830 si in care voi investi €1170 -€1670, fara schimburile de consumabile incluse. Dar la final va fi intr-o stare de 1000 de ori mai buna decat una pe care o poti cumpara la €3000-€3500 direct.

 

Eu am dorit un DragStar nou insa nu imi placea nici unul de fabrica asa cum era, investitia era nejustificat de mare dupa pretul de nou sa fac ce imi doream si nu aveam nici o garantie ca dupa 5-7 ani nu aveam sa am probleme. Nu am aceasta garantii nici dupa o recontructie totala dar macar in cazul reconstructiei pretul acesteia plus pretul dat pe motoreta este net inferior si parca nu ma doare asa de tare daca dupa 5-7 ani tre sa ii mai fac niste schimburi de piese.

 

Eu am ajuns sa fiu genul care nu suporta sa vada motociclete facute "pamant" si incerc , dupa posibilitatile financiare, sa le readuc la viata. E simplu sa iei o motoreta noua, este infinit mai complicat sa o mentii noua desi faci km cu ea.

» Post actualizat in 04 Sep 2015 22:42

PS: Povestea clasica in 3 pasi "De lamotoreta noua la harb":

 

1. "X" cumpara motocicleta. O lustruieste in primul an ca pe "moastele sfinte", ii trece repede ca ii fug ochii dupa modelele mai mari si/sau mai noi. Merge cu ea multi km si mai uita sa ii verifice dupa perioda de 12 luni garatie (6000km) diverse, ca "e noua, n-are de ce sa aiba probleme". Nu ii face schimburile toate la timp, ii pune uleiul dupa 1000km de cand trebuia sa il schimbe de fapt ca i-a intarziat salariul dar nu s-a putut abtine sa mearga cu ea sau pur si simplu a uitat. Trec 3-4 ani. Apar primele probleme minore. Nu le rezolva "Da-o in colo ca merge si asa si oricum o schimb in 1-2 ani". Continua sa faca multi km fara sa arunce macar un ochi in manualul de service si sa ii verifice supape, jeturi si uzura generala a pieselor asa cum spune manualul. Se poarta cu motoreta de parca a fost facuta cu garantie pe viata la toate piesele si nu trebuie ajustate, shimbate etc. Problemele se agraveaza asa ca se hotaraste sa o dea. O "cosmetizeaza tehnic si vizual" ascunzand o parte din defectele tehnice mai ales. Spune ca are doar probleme minore dar ca o da la pret mai mic ca a vazut el vre-o "racheta" nou si o vrea.

 

2. O cumpara un "Y" care nu pre are bani, de, a fost ieftina si avea doar probleme minore. Nici un mecanic nu iti poate spune de la inceput toate problemele unei motociclete ca nu e "ghicitor" si "Y" nu are bani de reprezentanta (nu ca reprezentanta ar fi mai buna) si uite asa "Y" se "culca pe o ureche" ca motoreta are doar probleme cu care poate merge si asa. Faca primul drum de 500km si isi da seama ca parca nu trage cum trebuie, ca parca i se incinge prea mult , ca parca se aud niste zgomote noi la motor care nu ar trebuii sa se auda... etc. Se intorce la mecanic, mecanicul ii da verdictele, dar "Y" nu isi permite sa o faca ci doar sa ii amelioreze problemele cu solutii pur romanesti. "Y" in loc sa o vanda , sa caute un viitor proprietar care isi permite sa o repare, merge in continuare cu motoreta multi km. O tine la linia de plutire , cat sa functioneze, aspectul vizual se deterioreaza pt ca "Y" abia are bani sa o tina pe o linie de plutire cu partea tehnica si nu are bani de garaj iarna. Trage de motoreta pana la limita. La un moment dat se hotaraste ca nu mai "tine" si ca tre sa o vanda. Nu ii poate ascunde defectele tehnice toate iar vizualul nici atat.

 

3. In cel mai fericit caz ajunge sa o cumpere "Z" (de cele mai multe ori mai are inca 2-3 proprietari care o exploateaza fara macar schibul de ulei, cate un sezon pana ajunge la "Z"), clar sa o reconstruiasca, ca se vede clar din imagini ca e de investit, dar pretul este cat de cat corect. In acest stadiu, motoreta, este deja un harb sau un harb in devenire care inca functioneaza. De cele mai multe ori trece pe la "un prieten" care o vinde lui "Z" si care incearca sa ascunda starea generala a motoretei. "Z" va fi singurul proprietar al acestei motorete care de fapt "o iubeste" si se va ocupa cum trebuie de ea. Motoreta va renaste dupa 1-2 ani de investitii (depinde de starea financiara a lui "Z"). "Z" este un motociclist pasionat cu adevarat nu numai de mersul pe motociclete ci are si respect si pasiune pentru motorete si mai ales pt modelul motoretei in cauza. "Z" nu intelege cum cineva ar putea sa isi bata juc in asemenea hal de o astfel de "bijuterie mecanica" asa cum vede "Z" motoreta tocmai achizitionata. "Z" considera ca ar trebuii sa existe legi imotriva celor precum "X" si "Y".

Alexaa- Referitor la articolul de mai sus. Motorul meu merge bine. Dar, as dori intr-un viitor apropiat sa-i fac modificari. Cam aceleasi la care te-ai referit, de genu: evacuari, un chit exterior pentru filtru ulei, schimbat piese uzate prin motor si altele ce se vor ivi la desfacerea motorului. Am vorbit mai sus cu DKW despre ceva fluieraturi/ciripeli la viteza cincea. Am sa desfac cardanul sa vad daca nu sunt jocuri pe acolo, daca nu am uzuri la cupla pe caneluri, am sa verific acel "middle gear", crucea cardanica la iesirea din motor si apoi vad daca trebuie desfacut motorul.

Alexaa, ce face acel stage 2 pe care doresti sa-l montezi in carburator?

Am citit cate ceva pe unele site-uri, am vazut ceva pe you tube, dar nu cumva creste si consumul? Sigur, imi place sa am acceleratie/putere pe toate intervalele in care se deschide clapeta de acceleratie, motorul merge si el mai bine, se raceste mai bine,

Asa cum a scris si IceLord, mi-ar place sa socializam, undeva, candva. Poate cand o fi EXPOBIKE in aprilie (nu ala din Piata Constitutiei), poate pe la Arcul de Triumf miercurea, sau unde va mai intalniti cu DS-urile si sa vedem ce a iesit din proiectele noastre.

Cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ideea e ca nu vreau inca sa-l duc la sevice. Poate mai trebuie cercetat, rasucit. Sa nu fie de la ansamblul ax, arc elicoidal,pinion, disc cu rulment si garnitura, cruce cardan,

Daca furcile de la selector nu lucreaza bine, ar mai intra in viteza? A mea intra in viteza si nu sare de acolo decat daca vreau eu.

Acel "middle gear", cum am vazut pe ebay. Acolo daca-s rulmentii dusi cred ca se aude ceva, nu-i asa?

Sotia ta a scris un intrg articol referitor la metoda de abordare a reparatiilor vis-a-vis de motor. Motorul ei cum se prezinta? Din ce scria ea pe la pagina 186, daca nu ma insel, se apropie de ceea ce as vrea si eu sa fac. Revigorarea motorului si de ce nu o estetizare, dar in pasi marunti. Poate nu este nevoie sa desfac motorul.

Daca zgomotele apar doar in viteza a 5-a, problema este doar din cutia de viteze, cel mai probabil selectorul uzat pe partea de a 5-a, pinionul sau furca pentru a 5-a cu ceva probleme, cel putin asa vad eu problema. Dar este motocicleta ta si poti proceda dupa bunul tau plac.

Motorul de pe motocicleta sotiei va fi desfacut complet doar daca va fi cazul, si upgradat unde va fi nevoie.

Acel stage 2 in principiu asigura un raspuns mai liniar al acceleratiei, reducand zonele de lipsa de putere.

» Post actualizat in 06 Dec 2015 01:33

dar nu cumva creste si consumul?

Daca iti pastrezi stilul de mers consumul nu va creste semnificativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zgomotele apar doar in viteza a 5-a, problema este doar din cutia de viteze, cel mai probabil selectorul uzat pe partea de a 5-a, pinionul sau furca pentru a 5-a cu ceva probleme, cel putin asa vad eu problema. Dar este motocicleta ta si poti proceda dupa bunul tau plac.

Motorul de pe motocicleta sotiei va fi desfacut complet doar daca va fi cazul, si upgradat unde va fi nevoie.

Acel stage 2 in principiu asigura un raspuns mai liniar al acceleratiei, reducand zonele de lipsa de putere.

» Post actualizat in 06 Dec 2015 01:33

Daca iti pastrezi stilul de mers consumul nu va creste semnificativ.

Salut si multumesc DKW

Doar viteza cincea(5). Atunci cand merg cu a cincea, pe la 80Km/h se aude ciripitul, cresc viteza la 90-100Km/h si apoi reduc brusc gazul, dupa care accelerez din nou si ciripitul sacadat dispare. Se pare ca se echilibreaza ceva mecanic pe undeva si numai ciripeste.

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pinionul de a 5-a si perechea lui. Eu le-am schimbat pe la 66.000 km... "ciripea" de te lua de cap.

Thx! Cine-ii patit, stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pinionul de a 5-a si perechea lui. Eu le-am schimbat pe la 66.000 km... "ciripea" de te lua de cap.

Salut

Multumesc ermitaje, speram sa nu citesc asa ceva. Speram sa scap cu ceva piese pe la "middle gear". DKW are dreptate "Cne-ii patir..."

Se pare ca am B.......oooooo!

ermitaje.-Cu oarecare indiscretie. Cam cat te-a costat ?

Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt fericitul "câștigător "al unei moto cumpărată din afară, fără sa probez treapta a 5-a. Toate celelalte au fost ok, dar fiind frig nu am mers si cu a 5-a. Așa ca dupa ce am adus-o si am auzit "minunăția" am vorbit cu vânzătorul și a fost de acord sa înlocuiască pinioanele. Cred ca totalul s-a dus pe la 2000 ron pentru ca a trebuit schimbat si uleiul, filtru...etc. Doar cele doua pinioane nu știu, dar cu totul... cam asa. Vreo 300 si ceva de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt fericitul "câștigător "al unei moto cumpărată din afară, fără sa probez treapta a 5-a. Toate celelalte au fost ok, dar fiind frig nu am mers si cu a 5-a. Așa ca dupa ce am adus-o si am auzit "minunăția" am vorbit cu vânzătorul și a fost de acord sa înlocuiască pinioanele. Cred ca totalul s-a dus pe la 2000 ron pentru ca a trebuit schimbat si uleiul, filtru...etc. Doar cele doua pinioane nu știu, dar cu totul... cam asa. Vreo 300 si ceva de euro.

ermitaje-Multumesc pentru raspuns.

Acelasi scenariu si la mine cu diferenta ca am cumparat-o din tara, toamna. Ploua. Toate mergeau corect dar n-am putut proba a 5-a.

In primavara o duc la doctor. Acum sta in garaj si nu mai umblu la ea mai ales ca garajul este departe.

Am citit cate ceva despre STAGE 1. Este interesant. Se modifica comportamentul motorului fara o crestere sesizabila a cailor putere(cam lesinati de altfel). Se spune ca solutia de fabrica a fost adoptata pentru a da bine pe "norme"

S-auzim de bine!

» Post actualizat in 14 Dec 2015 08:40

ermitaje-Multumesc pentru raspuns.

Acelasi scenariu si la mine cu diferenta ca am cumparat-o din tara, toamna. Ploua. Toate mergeau corect dar n-am putut proba a 5-a.

In primavara o duc la doctor. Acum sta in garaj si nu mai umblu la ea mai ales ca garajul este departe.

Am citit cate ceva despre STAGE 1. Este interesant. Se modifica comportamentul motorului fara o crestere sesizabila a cailor putere(cam lesinati de altfel). Se spune ca solutia de fabrica a fost adoptata pentru a da bine pe "norme"

S-auzim de bine!

Am gasit un link:

http://forums.delphiforums.com/sgmfa/start

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super linkul... multam fain.

Salut la toata lumea

Trebuie bine rasfoit. Eu am dat de o pagina dedicata vstar(xvs650) si acolo am gasit ceva informatii despre STAGE 1, 2, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot citit si am vazut ca la Drgastar (cel de 650 cel putin) doua din problemele cele mai frecvente sunt releul de incarcare si ambreajul de pornire.Asa ca am luat preventiv piesele...mult mai ieftin ca la noi.De exemplu releul de incarcare...La noi http://olx.ro/oferta/releu-incarcare-nou-yamaha-r6-fz6r-xv-xvs-xvz-atv-yfm-dragstar-ID49n8e.html#0cff2e8d8e si al chinezoi (ca tot de acolo le ia si cel care le vinde) http://www.aliexpress.com/item/Freeshipping-Brand-New-Motorcycle-Voltage-Regulator-Rectifier-For-yamaha/1646622856.html ,iar ambrejul http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Big-Roller-Reinforced-One-Way-Bearing-Starter-Spraq-Clutch-For-Yamaha-V-Star-650/32258649278.html

Acum,am si o intrebare.Ambreajul de pornire e format doar din acel rulment???Nu dati cu pietre,dar nu am avut ocazia sa umblu pe acolo....

post-52095-0-63935900-1450189653_thumb.jpg

post-52095-0-95614600-1450189654_thumb.jpg

post-52095-0-17800200-1450189656_thumb.jpg

post-52095-0-40974200-1450189657_thumb.jpg

post-52095-0-83408000-1450189658_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu

http://www.ebay.co.uk/itm/99-YAMAHA-V-STAR-650-CLASSIC-XVS650A-VSTAR-XVS-650-STARTER-CLUTCH-GEAR-/121404021528?nma=true&si=pltEdIVjn%252FkgW2dqk9EM3UCfDoU%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

mai putin roata mica dintata care face angrenajul de la electromotor

Inelul ala cu gauri se prinde de volanta si e cale exterioara. roata dintata intra pe axul ambielajului (se invarte liber pe el) si contine calea interiora, bineineles rolele intre ele.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A incercat cineva sa lase mai jos mobra prin desfacerea jugului de la amortizor din gaura in care este montat si prinderea lui in gaura de mai jos. Vreau sa intreb daca se lasa mai jos sau nu si daca se lasa, trebuie sa mai intaresc arcul sau merge la pozitia 2 la cat este acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O metoda destul de usoara pt a lasa dragstarul mai jos gasesti aici: http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/slam.pdf

 

Nu sunt sigur daca te referi la asta, sau ai gasit alta metoda. Eventual fa niste poze sa vedem si noi.

 

A incercat cineva sa lase mai jos mobra prin desfacerea jugului de la amortizor din gaura in care este montat si prinderea lui in gaura de mai jos. Vreau sa intreb daca se lasa mai jos sau nu si daca se lasa, trebuie sa mai intaresc arcul sau merge la pozitia 2 la cat este acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punct de vedere al performantei care este diferenta dintre un dragstar 650 si un dragstar XVS 650?

 

Nici una.

 

The Yamaha DragStar 650 (also known as the V Star 650 and the XVS650/XVS650A) is a motorcycle produced by Yamaha Motor Company.

 

Este aceeasi motocicleta, dupa cum iti spun cei de la wikipedia.

 

Tot pe aceeasi pagina, poti sa vezi ca sunt 3 tipuri de XVS650:

 

  • Custom - XVS650
  • Classic - XVS650A
  • Silverado - 650

Classicul are roata fata mai lata si mai mica decat Customul. In plus are aripa fata si spate mai lunga. Suspensia fata este un pic diferita. Este mai greu cu vreo 40 de kg decat customul. Acelasi motor. Silverado este un fel de classic cu coburi si alte "inflorituri".

 

Customul are mai multa "putere" doar pt faptul ca motocicleta este mai usoara. Puterea motorului este exact aceeasi.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


» Post actualizat in 27 Dec 2015 19:13

Classicul are roata fata mai lata si mai mica decat Customul. In plus are aripa fata si spate mai lunga. Suspensia fata este un pic diferita. Este mai greu cu vreo 40 de kg decat customul. Acelasi motor. Silverado este un fel de classic cu coburi si alte "inflorituri".

''The Custom is approximately 232 kg (511 lb) and the Classic approximately 15 kg heavier 247 kg (545 lb).'' 1100 este cu vreo 40 kg mai greu.

 

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 27 Dec 2015 19:13

''The Custom is approximately 232 kg (511 lb) and the Classic approximately 15 kg heavier 247 kg (545 lb).'' 1100 este cu vreo 40 kg mai greu.

 

Hehe. Iar acelasi articol - in sidebar - zice:

 

230 kg (510 lb) XVS650 / 260 kg 570 lb) XVS650A (dry)

257 kg (567 lb) XVS650 / 287 kg (633 lb) XVS650A (wet)

 

Ceea ce face 30 kg. Eu tin minte vreo 40 nu mai stiu de unde si de ce. Posibil de la 1100.

 

Deci: ai muschi? Ia-ti Classic.

 

N-ai? Ia-ti bicicleta. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa-i cred mai repede p-astia http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xvs650_D%20S%20C%2098.htm, ce da wiki pare a fi si varianta 1100, ca baza fiind aceeasi motocicleta. Dpdvp nu mi s-a parut cu mult mai greu Drag star-ul de 650 fata de VX-ul meu.


» Post actualizat in 27 Dec 2015 22:26

Deci: ai muschi? Ia-ti Classic.

 

N-ai? Ia-ti bicicleta. :haha:

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea nu este acelasi sistem de prindere a amortizorului cu arcul de cadru. Stiam de acea metoda si eram pregatit pt ea, voiam sa ma apuc de gaurit dar am vazut ca arcul cu amortizorul nu au aceeasi inclinatie la mine ci sunt mult mai verticale, de aceea cautand mai mult am observat ca jugul ( ma refer la partea inferioara a sistemului unde sunt prinse amortizorul si arcul ) este prins pe o tabla ce face parte din cadru intr-una dintre cele doua gauri pe care le are, aceasta fiind aproximativ la o diferenta de 5 cm de cealalta gaura care vine in jos, ambele gauri fiind puse una deasupra celeilalte.

De aceea m-am gandit ca cea mai simpla metoda ar fi pur si simplu sa o las la gaura de mai jos.

Mi-am cumparat si un arc de Yamaha Warrior care este mult mai tare decat ce am eu in acest moment pe ea, fiind de aceeasi dimensiune.

Azi ma apuc de treaba, dar intr-o prima faza o sa o las doar mai jos prin metoda descrisa mai sus si abia dupa ce o montez la loc daca va mai fi nevoie schimb si arcul, eu urmand a o calari doar solo.

Voi face bineinteles si niste fotografii.


» Post actualizat in 28 Dec 2015 10:49

Gata am facut ceea ce voiam dar efectul a fost exact invers decat cel asteptat, adica s-a mai inaltat. Singura solutie pe care o intrevad acum este micsorarea arcului mai tare pe care l-am luat si montarea lui in locul celui vechi.

Astea sunt pozele cu ceea ce voiam sa fac.

Prima este cu cele doua gauri despre care am vorbit din partea de jos a cadrului iar cea de-a doua reprezinta prinderea superioara a amortizorului de cadru, adica unde este diferenta fata de ceea ce apare pe net si din cate se poate observa nu am nici cum si nici unde sa dau o alta gaura.

Oricum ar fi nu ma las ca oricum am desfacut-o pe toata si pana la urma o las eu mai jos asa cum mi-am propus printr-o metoda sau alta.

post-90837-0-09843300-1451299635_thumb.jpg

post-90837-0-92257600-1451299641_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...