george_eu25 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 (editat) @george_eu25 Sa le stapanesti cu placere. Arata bine. La ce pret si de unde le-ai comandat? Ma bate gandul sa le innoiesc si eu Salut ....De aici le-am luat,doar ca atunci cand le-am luat eu erau la reducere (am dat 21$ pe ele),in schimb au inceput astia de la posta sa se jegareasca si sa bage tva sau vama (sau ce dracu o fi) la orice colet de peste 10$.Asa ca la suma aia,daca aia o sa o declari,o sa mai platesti inca vreo 50lei.... http://www.aliexpress.com/item/Hot-New-4x-Bullet-Universal-Motorcycle-Break-Indicator-Light-Silver-for-Harley-Yamaha-drop-shipping/2046517703.html Editat Septembrie 1, 2015 de george_eu25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu67 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 @george_eu25 Multumesc frumos! Adevarat ca pot aparea taxele astea impuse de vamuire dar in final cred ca daca raportezi costul total pe bucata, merita fiecare banut. Pe Louis.de le gasesti cu 17 euro/buc si mai trebuie sa iei si extensiile (vre-o 8 euro/buc). Sa te bucri de ele! Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Multumesc...Chiar isi fac fiecare banut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu67 Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 @George_eu25 Semnalele vechi sunt originale? Daca sunt in stare buna poate le iau eu. Multam! (cred ca ai pm plin/blocat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Am primit si PM-ul dar eram in masina cand l-am citit si am zis ca-ti raspund mai tarziu.Semnalele vechi nu stiu daca sunt cele originale,dar dupa ce le dau jos le fac niste poze si ti le trimit sa vezi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Pt ca am auzit ca nu este tocmai bine sa "omori" Drag/V Starul 650 sau 1100 prin oras sau la temperaturi peste 35 de grade si pt ca am vazut cat de rau se pot incinge in astfel de conditii, m-am interesat ce se poate face. Solutia a venit de la forumurile americane de marca si tip : "external oil filter kit". Toti zic pe acolo ca inbunatatirea a fost majora si ca lungeste viata motorului. Asa ca am cautat si am gasit pe "baietii" astia: http://www.theextensiondepot.com/collections/frontpage la un pret mult mai decent decat ce gasesti pe e-bay. Trimit catre Romania si acorda asistenta online. Deci m-am gandit ca ar fi bine sa postez aici informatia pt cine mai doreste sa isi faca motorul sa "respire" mai bine la temperaturile de la noi. Mai exista si "ram-air" pt a imbunatatii si mai mult situatia dar si puterea motorului, insa acea solutie este mult mai scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Nu mai fiti asa prapastiosi ca motorul rezista. Are cineva ceas de temperatura pus pe busonul de la ulei? Sau doar vi se pare ca se incinge motorul? Pana la urma care e temperatura din interiorul motorului? Cred ca depaseste 1500 grade. Atunci o schimbare de temperatura in aerul ambient de 20 de grade nu are cum sa fie fatala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Pana la urma care e temperatura din interiorul motorului? Cred ca depaseste 1500 grade. Atunci o schimbare de temperatura in aerul ambient de 20 de grade nu are cum sa fie fatala. Poate doar in cilindri, si pentru perioade foarte scurte de timp, aka combustie. In rest nu sare de 200 de grade in anumite puncte, nu vorbim de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Pai in cilindri. Dar ce inseamna perioade foarte scurte de timp? Ca perioadele alea foarte scurte de timp se si repeta la intervale foarte scurte de timp Intrebarea ramane. Si-a pus cineva termometru pe busonul de la ulei? Sunt diferente foarte mari intre ce arata inttr-o zi caniculara (sa zicem peste 40 grade) si una mai normala (intre 25-30 grade)? Ca mai bine am vorbi pe cifre decat sa ne dam cu presupusul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Eu folosesc predominant un maxiscooter care afisaza pe bord si temperatura exterioara (ambient), in traficul de capitala si la o temperatura de peste 37-38 de grade porneste ventilatorul de pe radiator destul de des, sub 3o de grade pot sa merg cat vreau ca nu porneste ventilatorul decat daca stationez foarte mult cu motorul pornit. E vorba de media de temperatura obtinuta in urma dispersarii caldurii in mediul apropiat, ca la calorifere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Motoarele astea nu-s gandite doar pentru mersul afara!S-a luat in considerare si mersul in oras la temperaturi constant inalte,gen 30-40grade.... » Post actualizat in 04 Sep 2015 17:38Eu folosesc predominant un maxiscooter care afisaza pe bord si temperatura exterioara (ambient), in traficul de capitala si la o temperatura de peste 37-38 de grade porneste ventilatorul de pe radiator destul de des, sub 3o de grade pot sa merg cat vreau ca nu porneste ventilatorul decat daca stationez foarte mult cu motorul pornit. E vorba de media de temperatura obtinuta in urma dispersarii caldurii in mediul apropiat, ca la calorifere. Daca ai zis ventilator ai zis racire pe apa si deja vorbim de total altceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Motoarele astea nu-s gandite doar pentru mersul afara!S-a luat in considerare si mersul in oras la temperaturi constant inalte,gen 30-40grade.... » Post actualizat in 04 Sep 2015 17:38 Daca ai zis ventilator ai zis racire pe apa si deja vorbim de total altceva.... Motoarele astea (Drag Star / V-Star) au fost concepute pentru piata americana, alta clima, alt trafic, etc. Sunt comercializate worldwide fara modificari majore. Cam tot ce este adresat pietei americane este alta marfa. Sustin asta deoarece am si un Suzuki VX 800 varianta americana, are alte caracteristici. Cat despre racire pe apa sau antigel, prefer sa am un sistem care sa tina sub control temperatura motorului tinandu-l in plaja optima, dar astea sunt optiuni personale. » Post actualizat in 04 Sep 2015 18:05 Cat timp (in ore) o sa mergi cu motorul prin oras cand sint + 35 grade ? Si aici ma refer la cat timp rezisti tu , nu motorul . Pun pariu ca daca mergi 3 zile la rand in oras cu motorul la +35 grade , urmatoarea zi o sa alegi ceva cu aer conditionat De nevoie am mers si in fiecare zi, dar nu cu chopperul prin oras la ore cu trafic maxim, am preferat varianta cealalta. Unii rezista, altii prefera varianta cu aer conditionat, de gustibus.... » Post actualizat in 04 Sep 2015 18:08 P.S.: scuze de off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Si eu is de parere ca e inutil . Cat timp (in ore) o sa mergi cu motorul prin oras cand sint + 35 grade ? Si aici ma refer la cat timp rezisti tu , nu motorul . Pun pariu ca daca mergi 3 zile la rand in oras cu motorul la +35 grade , urmatoarea zi o sa alegi ceva cu aer conditionat . Au fost intradevar cate zile consecutive foarte ''fierbinti'' in vara asta si la noi , dar hai sa nu exageram , nu sintem in Texas . Asa ca is convins ca motorul rezista (si sigur mai bine decat calaretul) , dar fiecare face ce vrea cu banii lui . Sa ne zici si noua daca/dupa ce iti instalezi asa ceva care e marea diferenta ... Mi-ai luat vorba din gura. Inainte sa caleze motorul ar lesina pilotul din cauza caldurii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Inainte sa caleze motorul ar lesina pilotul din cauza caldurii S-au mai vazut si cazuri in care a fost invers, dar sa nu generalizam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu67 Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Misto discutia! Pentru a va ajuta, va instiintez ca am monitorizat temperatura printr-un termometru pozitionat in locul busonului de ulei la XVs 1100 al meu. La caldurile de 38 din Bucurest, mers cam o ora la ore de varf, cu stat excesiv in coloana si semafoare, am "copt niste oo" dar temperatura nu a sarit neam de 95 grade. Pentru informatie la Passatul meu motorul lucreaza constant la 90 de grade in ulei la randament maxim. Caldura simtita ca excesiva presupun ca se simte datorita racirii care efectueaza prin intermediul lamelelor de pe corp si care au ca rol exact transferul termic. Stai pe loc transferul este static dar uleiul (apropos 10w50) nu sare de 92. Excesiv se incing evacuarile. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Misto discutia! Pentru a va ajuta, va instiintez ca am monitorizat temperatura printr-un termometru pozitionat in locul busonului de ulei la XVs 1100 al meu. La caldurile de 38 din Bucurest, mers cam o ora la ore de varf, cu stat excesiv in coloana si semafoare, am "copt niste oo" dar temperatura nu a sarit neam de 95 grade. Pentru informatie la Passatul meu motorul lucreaza constant la 90 de grade in ulei la randament maxim. Caldura simtita ca excesiva presupun ca se simte datorita racirii care efectueaza prin intermediul lamelelor de pe corp si care au ca rol exact transferul termic. Stai pe loc transferul este static dar uleiul (apropos 10w50) nu sare de 92. Excesiv se incing evacuarile. Stima! Multumiri pentru lamuriri. Deci nu dati banii pe prostii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Misto discutia! Pentru a va ajuta, va instiintez ca am monitorizat temperatura printr-un termometru pozitionat in locul busonului de ulei la XVs 1100 al meu. La caldurile de 38 din Bucurest, mers cam o ora la ore de varf, cu stat excesiv in coloana si semafoare, am "copt niste oo" dar temperatura nu a sarit neam de 95 grade. Pentru informatie la Passatul meu motorul lucreaza constant la 90 de grade in ulei la randament maxim. Termometrul e cu sonda sau fara? Comparatia cu masina este useless, alt sistem de racire (mixt), alta cantitate de ulei, alta arhitectura. » Post actualizat in 04 Sep 2015 20:35 Caldura simtita ca excesiva presupun ca se simte datorita racirii care efectueaza prin intermediul lamelelor de pe corp si care au ca rol exact transferul termic. Stai pe loc transferul este static dar uleiul (apropos 10w50) nu sare de 92. Excesiv se incing evacuarile. Stima! Aici ai dreptate, dar cand motorul in sine se incalzeste excesiv, nu doar evacuarile, care ar fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 (editat) Eu imi amintesc ca pe aici pe undeva pe topic, mai in urma, se plangea cineva ca i s-a aprins engine check dupa un drum in afara localitatii mai lung, pe curbe, nu mai stiu cine. NU dau banii pe prostii : nici cand dau banii pe kitul asta de filtru ulei, nici pe flansa supertorque pt "tevile" de intake dintre airbox si carburatoare, nici pe 6SigmmaKit - jet kit pt carburator stage 2 si stage 3 dupa ce dau banii pe Kuryakyn air charger box. Doar asa o sa am un xvs 650 care poate mai mult decat xvs 1100 stock. Eu doar am pus informatiia aici si siteul unde era cel mai ieftin pt cei interesati. Cei interesati se vor informa singuri pe forumurile americane si vor decide singuri. Faptul ca lui "x" sau lui "y" nu ii trece temperatura motorului de 95 grade , bravo lor, nu este si cazul tuturor. Iar noi astia mai "tonti" care avem motoarele de putin timp si le supraturam sa avem o mai buna frana de motor , sa nu intram in fundul lui "gigel" cu "ford K" ( a se intelege buburuza de oras) care franeaza ca a vazut o denivelare minora de parca i-a iesit copilul in fata masinii..... noi astii avem poate nevoie de acest kit, ca nu suntem toti piloti de curse/nascuti invatati si trebuie sa invatam sa manuim noile motociclete iar in acest proces sa nu le stricam iremediabil. Sau poate pentru cei care doresc filtrul in exterior doar pentru "the look" Uite ca mie imi fierbe motorul sub mine, ca, de, sunt mai toanta si merg "varza" si supraturez motorul si se incinge si la 28 de grade noaptea dupa mers in grup sau dupa 100km de mers continuu in afara Bucurestiului. Motorul nu are nimic, stilul meu de mers este problema si teva de esapament superioara care este din inox si se incinge mai tare. Fiind atat de aprope de picior a trebuit sa o bandajez, asa ca , caldura se retine si incinge in plus motorul. Nu am inca bani de Silvertail K02 momentan ($700 cu tot cu trasport si montaj) Prefer sa dau $100-$120 si sa merg in continuare asa cum o fac cu siguranta mai mare ca nu voi cala motorul, in plus, acest kit este parte din planul meu de a marii puterea motorului mentionat mai sus. (asta cand o sa ma mai obisnuiesc cu manuirea lui) Eu am cumparat motoreta asta pt a o reconstruii. Chiar daca nu e nevoie, la iarna, voi desface complet motorul si voi inlocuii toate piesele uzate si ii voi face si resegmentare (chiar daca nu e nevoie, sa o stiu eu cu motorul nou nout) Tot la iarna ii voi "daruii" kiturile de marire a puterii. Un motor care merge mai "aerisit" va dura si va merge bine mai mult timp. Am avut motocicleta noua (€6000) si pot spune ca nu merita. Merita sa iei o motoreta mai cu probleme si sa ii dovedesti fostului proprietar ca, cu o investitie mai mica decat cat ai da pe o motocicleta noua, o poti readuce la viata si o poti face mai buna decat una nou-nouta. Ce mai pui ca o faci si cu accesoriile si datele tehnice dorite (cu mai multi caluti, cu o racire mai buna, cu accesorii estetice custom, etc). » Post actualizat in 04 Sep 2015 21:34am zarit pe aici comparatii cu motoare de masini... ce comparam aici.. mere cu pere ?! @DStar: eu nu am luat o motoreta de €3000+ , scopul nu a fost sa o cumpar si sa o pot conduce nemodificata imediat si sa fie perfecta. Idea a fost sa ii fac eu cat mai multe sa stiu ca sunt noi. Nu am gasit una cu motorul "inpachetat" complet la sub $1000 ci una cu motorul functional, cu probleme minore si probleme de look, la €1830 si in care voi investi €1170 -€1670, fara schimburile de consumabile incluse. Dar la final va fi intr-o stare de 1000 de ori mai buna decat una pe care o poti cumpara la €3000-€3500 direct. Eu am dorit un DragStar nou insa nu imi placea nici unul de fabrica asa cum era, investitia era nejustificat de mare dupa pretul de nou sa fac ce imi doream si nu aveam nici o garantie ca dupa 5-7 ani nu aveam sa am probleme. Nu am aceasta garantii nici dupa o recontructie totala dar macar in cazul reconstructiei pretul acesteia plus pretul dat pe motoreta este net inferior si parca nu ma doare asa de tare daca dupa 5-7 ani tre sa ii mai fac niste schimburi de piese. Eu am ajuns sa fiu genul care nu suporta sa vada motociclete facute "pamant" si incerc , dupa posibilitatile financiare, sa le readuc la viata. E simplu sa iei o motoreta noua, este infinit mai complicat sa o mentii noua desi faci km cu ea. » Post actualizat in 04 Sep 2015 22:42PS: Povestea clasica in 3 pasi "De lamotoreta noua la harb": 1. "X" cumpara motocicleta. O lustruieste in primul an ca pe "moastele sfinte", ii trece repede ca ii fug ochii dupa modelele mai mari si/sau mai noi. Merge cu ea multi km si mai uita sa ii verifice dupa perioda de 12 luni garatie (6000km) diverse, ca "e noua, n-are de ce sa aiba probleme". Nu ii face schimburile toate la timp, ii pune uleiul dupa 1000km de cand trebuia sa il schimbe de fapt ca i-a intarziat salariul dar nu s-a putut abtine sa mearga cu ea sau pur si simplu a uitat. Trec 3-4 ani. Apar primele probleme minore. Nu le rezolva "Da-o in colo ca merge si asa si oricum o schimb in 1-2 ani". Continua sa faca multi km fara sa arunce macar un ochi in manualul de service si sa ii verifice supape, jeturi si uzura generala a pieselor asa cum spune manualul. Se poarta cu motoreta de parca a fost facuta cu garantie pe viata la toate piesele si nu trebuie ajustate, shimbate etc. Problemele se agraveaza asa ca se hotaraste sa o dea. O "cosmetizeaza tehnic si vizual" ascunzand o parte din defectele tehnice mai ales. Spune ca are doar probleme minore dar ca o da la pret mai mic ca a vazut el vre-o "racheta" nou si o vrea. 2. O cumpara un "Y" care nu pre are bani, de, a fost ieftina si avea doar probleme minore. Nici un mecanic nu iti poate spune de la inceput toate problemele unei motociclete ca nu e "ghicitor" si "Y" nu are bani de reprezentanta (nu ca reprezentanta ar fi mai buna) si uite asa "Y" se "culca pe o ureche" ca motoreta are doar probleme cu care poate merge si asa. Faca primul drum de 500km si isi da seama ca parca nu trage cum trebuie, ca parca i se incinge prea mult , ca parca se aud niste zgomote noi la motor care nu ar trebuii sa se auda... etc. Se intorce la mecanic, mecanicul ii da verdictele, dar "Y" nu isi permite sa o faca ci doar sa ii amelioreze problemele cu solutii pur romanesti. "Y" in loc sa o vanda , sa caute un viitor proprietar care isi permite sa o repare, merge in continuare cu motoreta multi km. O tine la linia de plutire , cat sa functioneze, aspectul vizual se deterioreaza pt ca "Y" abia are bani sa o tina pe o linie de plutire cu partea tehnica si nu are bani de garaj iarna. Trage de motoreta pana la limita. La un moment dat se hotaraste ca nu mai "tine" si ca tre sa o vanda. Nu ii poate ascunde defectele tehnice toate iar vizualul nici atat. 3. In cel mai fericit caz ajunge sa o cumpere "Z" (de cele mai multe ori mai are inca 2-3 proprietari care o exploateaza fara macar schibul de ulei, cate un sezon pana ajunge la "Z"), clar sa o reconstruiasca, ca se vede clar din imagini ca e de investit, dar pretul este cat de cat corect. In acest stadiu, motoreta, este deja un harb sau un harb in devenire care inca functioneaza. De cele mai multe ori trece pe la "un prieten" care o vinde lui "Z" si care incearca sa ascunda starea generala a motoretei. "Z" va fi singurul proprietar al acestei motorete care de fapt "o iubeste" si se va ocupa cum trebuie de ea. Motoreta va renaste dupa 1-2 ani de investitii (depinde de starea financiara a lui "Z"). "Z" este un motociclist pasionat cu adevarat nu numai de mersul pe motociclete ci are si respect si pasiune pentru motorete si mai ales pt modelul motoretei in cauza. "Z" nu intelege cum cineva ar putea sa isi bata juc in asemenea hal de o astfel de "bijuterie mecanica" asa cum vede "Z" motoreta tocmai achizitionata. "Z" considera ca ar trebuii sa existe legi imotriva celor precum "X" si "Y". Editat Septembrie 4, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu67 Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 @Dkw. Este un termo simplu fara sonda montat in locul capacului de carter. @Alexaa. Am pus doar informatia despre termometru. Nu am spus ca acel kit nu poate fii util. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 ... Nu toata lumea are bani si mai ales timp sa bibileasca motocicleta cum zici tu. Daca esti mecanic si o faci din pasiune sau peste iarna din plictiseala, atunci da, dar altfel toate operatiunile alea minutioase ar costa mai mult decat costa toata motocicleta. Mai ieftin ar fi sa o arunc si sa cumpar alta. Dragstarul 650 este ca un mic magarus de povara. Parerea mea e ca trebuie privit asa cum e, exploatat asa cum e si sa va bucurati de tot ce va ofera (pentru ca ofera multe). Dar din magar nu se poate face armasar. Toate kiturile aftermarket care promit mari imbunatatiri de perfromanta sunt de fapt apa de ploaie. Inclin sa cred ca mai mult cresti puterea motorului daca ii pui benzina de 98 in loc de benzina de 90 decat daca te apuci sa cumperi nu stiu ce carburatoare, hyperchargere sau tobe custom. Aaa, ca o faci asa, pentru design, atunci Ok, dar sa ai pretentia ca o sa devina motocicleta de curse... Daca iti place sa faci customizari mai bine cauta un RoadStar / WildStar / Warrior. Alea sunt motoare care merita customizate, merita sa bagi bani, energie si pasiune in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 cand o sa vezi cat costa piesele o sa-ti treaca avantul se vede ca nu ai facut asa ceva! dar poti face experiente pe tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 @Dkw. Este un termo simplu fara sonda montat in locul capacului de carter. Deci este un termometru de carcasa, fara precizie prea mare. Multzam de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) @Dkw. Este un termo simplu fara sonda montat in locul capacului de carter. @Alexaa. Am pus doar informatia despre termometru. Nu am spus ca acel kit nu poate fii util. Stima! Nu am spus ca zici ca nu e util. Si acel capac este util in limita de instiintare. Ceea ce dorea sa iti spuna sotul meu (DKW) este ca capacul cu indice de temperatura este cu adevarat mai bun daca are sonda. Cel fara sonda iti da temperatura locala la capac nu cea interioara reala a motorului. De asemenea orice astfel de instrument de masurare are o abatere de +-3-5 grade, in functie de cat de bun este. cand o sa vezi cat costa piesele o sa-ti treaca avantul se vede ca nu ai facut asa ceva! dar poti face experiente pe tine! Stiu cat costa piesele, dar nu ma obliga nimeni sa le iau pe toate o data si nici de la primul vanzator intalnit. EX: kitul pt filtrul de ulei il gasesti pe e-bay intre $150-$280 fara trasport, doar ca scrie pe el "X" firma. Daca, cauti mai bine vei gasi si la $100 pe e-bay si daca mai cauti vei gasi vanzatorul respectiv ca are si online shopul lui unde acelasi kit este la $89,99 fara trasport iar trasportul este mai ieftin decat pe e-bay. Ai aceasi protectie data de PayPal cumparatorului si un suport direct mult mai bun. Asta se intampla cu toate piesele de care vb. 6SigmaJet kitul de carburator este tot de la un producator mai mic 100% american made si care are un suport superior marilor firme, isi da tot interesul ... cumparatorul sa fie multumit iar kiturile toate sunt facute in functie de clima, conditiile de drum ale motoretei si in functie de modificarile aduse acesteia. Kitul e pe e-bay la $49,89, eu pot sa scot kit sage 2 complet la $40 si doar piesele de upgrade pt stage 3 la $20 toate trimise cu $18,42 pana la usa mea. Cu chargerul de la Kuryakyn e mai complicat, dar mai am timp sa vanez o oferta, oricum am gasit si la $219 pe un site cu $48,42 trasportul. Mai sunt si taxele vamale , insa eu prefer American Made ... sunt totusi cei care au pornit curentul custumizarilor... sunt "taticii" custom/chopper. Nu toata lumea are bani si mai ales timp sa bibileasca motocicleta cum zici tu. Daca esti mecanic si o faci din pasiune sau peste iarna din plictiseala, atunci da, dar altfel toate operatiunile alea minutioase ar costa mai mult decat costa toata motocicleta. Mai ieftin ar fi sa o arunc si sa cumpar alta. Daca nu ai bani nu mergi cu motoreta, astepti pana strangi banii, ii faci reglajele/reparatiile si apoi te pui pe facut km. Daca nu ai timp dai banii la mecanic. Exista si mecanici buni la bani ok. Reglajele nu se fac din plictiseala sau pt ca esti mecanic, se fac pt ca este spe binele si siguranta ta si a motoretei tale. Nu te costa cat motocicleta in nici un caz daca stii sa cauti un mecanic bun si cu preturi decente. Doar reglarea ulterioara a carburatorului (1 data pe an) cu analiza gaze te costa mai mult. Un reglaj al supapelor compiuterizat, daca stii sa cauti gasesti la 60 RON pe supapa (la xvs650 ai 4 supape in total) cu introducere supapa in locasul ei compiuterizat, restul de operatiuni de deschidere/inchidere/garnituri o poate face si mecanicul din colt. O garnitura de cilitdru este 70RON dar gasesti si la 50RON daca cauti, etc. Dragstarul 650 este ca un mic magarus de povara. Parerea mea e ca trebuie privit asa cum e, exploatat asa cum e si sa va bucurati de tot ce va ofera (pentru ca ofera multe). Dar din magar nu se poate face armasar. Toate kiturile aftermarket care promit mari imbunatatiri de perfromanta sunt de fapt apa de ploaie. Inclin sa cred ca mai mult cresti puterea motorului daca ii pui benzina de 98 in loc de benzina de 90 decat daca te apuci sa cumperi nu stiu ce carburatoare, hyperchargere sau tobe custom. Aaa, ca o faci asa, pentru design, atunci Ok, dar sa ai pretentia ca o sa devina motocicleta de curse... Nu consider xvs650 un magarus , in primul rand nu poate cara cat care vx800 la consum de 5% si cadrul spate nu este atat de ok pt carat, cat despre masa max. autorizata.... e mica fata de alte motoare. Daca nimeni nu inceara pt ca "e prea scump", "consuma timp", "nu stiu daca va functiona" normal ca nu iese armasar, dar eu sunt genul care a mai dovedit contrariul . (Da siu e dureros pt unii si altii ca sunt femeie si teoria spune ca ar trebuii sa fac copii, mancare, curat si sa fiu ascultatoare barbatului. Nu, nu fac astea din principiu, copil am deja, si chiar daca fac pot face si motoreta si copil si prefer sa nu imi iau toale, sa nu imi fac unghiile, stiu sa ma coafez si singura... si sa imi fac motoreta) Kiturile alea nu sunt apa de ploie ca nu le-ar mai lauda proprietari de VStar americani pe toate forumurile lor. Nu iau kit complet, eu iau ce consider in urma cercetarilor ca functioneaza si combin asa cum am fost sfatuita de un pilot de curse auto, mecanic si motociclist, care tuneaza atat masini de curse cat si motorete (doar pt cine vrea el). Iau aceste kituri pt a lungii viata motorului nu atat pt performante. Singura performanta dorita in plus este putere o idee mai mare pe curbe (ceva intre 650 si 1100). Nu doresc sa o fac motoreta de curse dar nici doar pt design. Daca iti place sa faci customizari mai bine cauta un RoadStar / WildStar / Warrior. Alea sunt motoare care merita customizate, merita sa bagi bani, energie si pasiune in ele. Eu pot spune ca am acest "bug" al motociclismului in sange de la 10 ani cand am vazut primul chopper la TV. Umblu de la 16 ani cu motociclisti (cei cu "comuniste")(am acum 30 ani), de, daca tata le dadea cheii sa isi repare motoretele la blocul vecin, ghinionul sau norocul lor este ca s-au pomenit si cu mine care "chibitam" pe langa ei cand isi reparau motorele si puneam 1000 intrebari tehnice incomode. O sa spui , clar, ca nici comunistele alea nu "meritau" custumizate. Eu spun, cu tot respectul, ca gresesti. Multi din noi nu s-au "nascut" pe 1000 cc + , iar pasiunea trebuie incurajata si respectata, indiferent de cc, model, an. Orice motocicleta, mai vache, mai noua, mai mica sau mai mare trebuie respectata si merita tot ce este mai bun din partea proprietarului sau. Cu cat o respecti si ingrijesti mai mult cu atat iti va respecta ea viata mai mult. Din nou, cu tot respectul, te contrazic, cand iti spun ca MERITA si AM ALES BINE un xvs 650 pt ca se preteaza foarte bine la modificarile pe care le doresc eu. De asemenea aste una dintre putine lmotorete pt care Americanii au facut o groaza de kituri pt optiuni de modificare. Respect tututor si ganditiva mai bine: A intretine motoreta si ai face verificarile alea minutioase inseamna nu doar respect pt motoreta si propria viata inseamna respect de sine! Motociclismul nu este o pasiune/placere ieftina! Editat Septembrie 5, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Chiar ma intrebam daca esti femeie sau doar e identitate de imprumut N-am mai intalnit nicio alta femeie care sa stie atatea despre mecanica moto (cel putin la nivel de vocabular) Pe mine m-ai spart. Trebuie sa ma uit prin dictionare sa inteleg tot ce spui Depinde ce intelege fiecare prin ”a merita” - din punct de vedere performanțe nu merita. De ce? Pentru ca pleci de la un motor foarte mic. Ii cresti performanta cu 10-20%, dar asta se traduce in cel mult 10 hp in plus, ceea ce nu e foarte relevant - din punct de vedere comercial nu merita. De ce? Pentru ca oricati bani ai baga intr-un Dragstar pretul lui de piata nu va creste extraordinar de mult. - din punct de vedere al satisfactiei personale merita. De ce? De aia. E satisfactia lucrului facut de tine, in care te-ai implicat si ai pus pasiune. E priceless Cat despre bani... Eu am avut bani sa imi cumpar o motocicleta in stare foarte buna de functionare, am avut bani sa ii fac reviziile si sa ii schimb consumabilele la timp. Poate nu am facut totul ca la carte. Nu am facut motorul boabe doar ca asa ar fi bine sa il faci din cand in cand. Am mers pe principiul - cat timp merge nu umbla la el ca sa nu-l strici. Daca s-o strica o sa vad eu ce fac. Deocamdata merge bine asa ca nu imi fac griji in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) Chiar ma intrebam daca esti femeie sau doar e identitate de imprumut N-am mai intalnit nicio alta femeie care sa stie atatea despre mecanica moto (cel putin la nivel de vocabular) Pe mine m-ai spart. Trebuie sa ma uit prin dictionare sa inteleg tot ce spui Depinde ce intelege fiecare prin ”a merita” - din punct de vedere performanțe nu merita. De ce? Pentru ca pleci de la un motor foarte mic. Ii cresti performanta cu 10-20%, dar asta se traduce in cel mult 10 hp in plus, ceea ce nu e foarte relevant - din punct de vedere comercial nu merita. De ce? Pentru ca oricati bani ai baga intr-un Dragstar pretul lui de piata nu va creste extraordinar de mult. - din punct de vedere al satisfactiei personale merita. De ce? De aia. E satisfactia lucrului facut de tine, in care te-ai implicat si ai pus pasiune. E priceless Cat despre bani... Eu am avut bani sa imi cumpar o motocicleta in stare foarte buna de functionare, am avut bani sa ii fac reviziile si sa ii schimb consumabilele la timp. Poate nu am facut totul ca la carte. Nu am facut motorul boabe doar ca asa ar fi bine sa il faci din cand in cand. Am mers pe principiul - cat timp merge nu umbla la el ca sa nu-l strici. Daca s-o strica o sa vad eu ce fac. Deocamdata merge bine asa ca nu imi fac griji in avans. Dap, chiar sunt femeie, nu il las sa intre pe contul meu, are contul lui dupa cum poti vedea, cu care scrie mult pe la cafe-racer.... si chestii din astea. Stai calm ca nu stiu eu cat as dorii sa stiu, inca. Mai il intreb si pe el si pe mecanicul meu moto si pe mecanicul /pilot (mecanicul meu de masina scolit la Solihul), mai citesc mult si pe forumurile din state sau din UK si cu informatiile citite stresez mecaniicii spre disperarea lor. Lui nu ii plac chopperele (stilul meu de choppere), el vrea pe toate sa le faca bobere, scramblere, etc Adica vrea "vitezana undercover" ca nici vitezanele nu ii plac, ii plac clasicele mai mult. A merita: Pai daca te gandesti la bani, nu ii mai cumperi nici consumabile lol. Pentru unii 10%-20% in plus este exact ceea ce cauta. Unii nu doresc nici 1100 nici 650, vor ceva intre, un echilibru mai bun performante-kg decat pot cumpara de-a gata. Iar pt siguranta si satisfactia lucrului facut de tine... aici sunt complet de acord: PRICELESS E problema ta daca nu ii faci toate verificarile, devine problema altora daca incerci sa o vinzi la un moment dat ascunzandu-i probleme tehnice. Daca o vinzi cu probleme si zici "ba are asta, asta si poate asta" omu stie ce cumpara si e ok. Eu am o problema cu cei care ascund defectele tehnice. Dar eu tot zic ca e bine la fiecare 20000km sa ii verifici supapele alea si sa le ajustezi daca e cazul, ca daca o faci, nu ajungi sa ai probleme mai mari, iar orice reparatie e mult mai ieftina daca problema e depistata din timp, inainte sa incepa sa scoata sunete dubioase motorul. Respect, si imi pare bine ca discutia a avut interlocutori de calitate. Orice dezbatere, chiar contradictorie, uneori, ajuta pe interlocutori dar si pe cititori Editat Septembrie 5, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.