ermitaje Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Asa sunt si tobele mele, Părințele. Se aud chiar super fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Am si eu o intrebare.....Care e autonomia unui Dragstar 650 la drum lung si la o medie de 100km/h?Ma intereseaza cu aproximatie.Intreb ca maine plec la un drum mai lung si pana acum cum se golea un pic rezervorul,cum bagam imediat la loc plinul. Chiar sunt curios cam cat de rar as putea alimenta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Am si eu o intrebare.....Care e autonomia unui Dragstar 650 la drum lung si la o medie de 100km/h?Ma intereseaza cu aproximatie.Intreb ca maine plec la un drum mai lung si pana acum cum se golea un pic rezervorul,cum bagam imediat la loc plinul. Chiar sunt curios cam cat de rar as putea alimenta.... In jur de 300km. Dar bineinteles, depinde de multi factori. Nu numai viteza conteaza. Conteaza mai mult cum schimbi vitezele (cat de turata o tii) si cat de mult reusesti viteza contanta (vs. frana-acceleratie-frana-acceleratie), conteaza cat de mult e incarcata e motocicleta, daca mergi drept sau mergi la deal, daca bate vantul din fata sau din spate etc. Ca idee, daca plec din Bucuresti, fac plinul la intrarea pe A1 si ma tine pana la Sibiu (e o benzinarie inainte cu cativa kilometri inainte de intrarea in oras si acolo obisnuiesc sa opresc si sa alimentez). Bucuresti - Sibiu sunt vreo 270 km, iar drumul are de toate - autostrada - unde trag aproape de maxim si consumul e foarte mare - Dealul Negru - o zona cu serpentine si cu urcare unde tin motorul mai turat decat pe drum drept - Valea Oltului - unde incerc sa depasesc ori de cate ori reusesc sa prind o mica fereastra - din nou, tin motorul mai mult in treapta a4a si trag de gaz cat pot sa depasesc TIRurile. Sa ai grija ca comutatorul de rezerva sa fie pe ON cand pleci. Daca cumva ti-ai facut calculele prost si vezi ca ramai fara benzina schimbi pe rezerva (poti sa rasucesti comutatorul ala si din mers ca e la indemana). Rezerva te mai tine macar 3-0-40 km, suficient cat sa gasesti o benzinarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) Sa ai grija ca comutatorul de rezerva sa fie pe ON cand pleci. Daca cumva ti-ai facut calculele prost si vezi ca ramai fara benzina schimbi pe rezerva (poti sa rasucesti comutatorul ala si din mers ca e la indemana). Rezerva te mai tine macar 3-0-40 km, suficient cat sa gasesti o benzinarie. Grijă mare să nu uiți comutatorul respectiv pe rezervă... că atunci nu mai ai nici un avertisment când e gata benzina. Grijă mare și cu ăia 30-40 de km pe care sigur găsești o benzinărie... Întorcându-mă săpt trecută din Italia, am alimentat chiar înainte de Szeged. apoi până la arad nu am mai găsit nici o benzinărie pe autostradă. A fost una la un moment dat, dar cum nu era chiar la autostradă, am ratat-o... Arad - Timișoara poola benzinării pe autostradă, și uite așa fain m-am văzut nevoit să ies de pe autostradă și să intru în Arad să alimentez... Și am fost chiar la limită, eram pe rezervă demult. » Post actualizat in 14 Sep 2015 19:52 Asa sunt si tobele mele, Părințele. Se aud chiar super fain. Da da... M-am tot jucat cu diametrul... Au fost mult mai mici la început.. Am folosit burghiu de 4 dacă nu mă înșel, apoi de 6, de 8 și apoi m-am enervat și am băgat 12-ele Editat Septembrie 14, 2015 de PĂŁrintele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) Multam de ponturi....Am un drum pana langa Medias (asta da nu se prelungeste) si inapoi si nu stiam cum e cu autonomia.De mers,merg pe DN1 ca mai am niste opriri si as merge un pic mai relaxat,nu sa tot stau sa reumplu rezervorul,de-aia v-am intrebat.Viteza medie o sa fie pe la 80-100km/h,nu mai mult ca nu ma grabeste nimeni,iar ca "bagaj" o sa fiu doar eu,fara nimic altceva! Multumesc inca o data si ASFALT USCAT tuturor! Editat Septembrie 14, 2015 de george_eu25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Ahoi! Dar ce anume era la carburator? Mizerie, sincronizare, nivelul la plutitor, cuiul...etc? Salut, A fost mizerie, probabil de la benzina. La urmatoare alimentare (am luat canistra de 5L pentru masina de tuns iarba) am observat ca difera ceva culoarea benzinei. Dadea impresia ca are ceva nisip fin... In fine, de atunci am facut cam 3k km, fara nici un incident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Salut, A fost mizerie, probabil de la benzina. La urmatoare alimentare (am luat canistra de 5L pentru masina de tuns iarba) am observat ca difera ceva culoarea benzinei. Dadea impresia ca are ceva nisip fin... In fine, de atunci am facut cam 3k km, fara nici un incident. Ahoi! Ma bucur sa aud ca totul e bine dupa curatenia de rigoare . Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 (editat) Salutare, Stie careva care ar fi cauza de nu mai primesc curent catre fisele de la bujii? ( vreun releu, siguranta ???) Mc frumos si astept un raspuns din partea voastra. Editat Septembrie 21, 2015 de share_khan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Ahoi! @Share_Khan se poate sa ai fisele întrerupte, se poate sa fie bobinele de inductie problematice sau poate CDI-ul ca nu transmite semnal la bobinele de inducție. Ar trebui măsurate bobinele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 @IceLord cred ca putin probabil ar fi fisele, pt ca la nici una din ele nu e curent, acelasi lucru ma gandesc si despre bobinele de inductie pt ca nu cred ca picau ambele, cat de spre CDI nu stiu unde ar fi cred ca in zona bateriei (sigurante). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Problemele electrice nu prea se rezolva pe ghicite. Iei un aparat si faci masuratori din aproape in aproape pana dai defectiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Atunci îți recomand să verifici bobina de inducție, CDI-ul e sub seaua conducătorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 (editat) la 650 sub sa nu e nimic,decat telescopul , cred ca e langa baterie, dar nu stiu sigur Editat Septembrie 21, 2015 de share_khan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 cred ca e langa baterie, In spatele ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Intrebare, tot ansamblul fata (roata, furca, etc) de pe Drag Star 1100 poate fi pus pe un 650 fara modificari, este ''plug'n play''? Teoretic da, in afara de jambe care sunt mai inalte la 1100, datorita faptului ca greutatea mai mare a 1100 ului implica arcuri mai lungi totul este la fel. Mi se pare mai simplu, daca tot te apuci de santier, sa folosesti un butuc de 1100 pe care sa l spitezi pe cercul tau si sa folosesti paharele de 1100 sau 1300 (sunt identice ca part number), jambele de 650 merg perfect pe paharele de 1100, singura "modificare" pe care trebuie s o faci e sa extinzi arcurile de 650 - nu mai retin exact dimensiunea la care trebuie sa ajunga insa pot verifica manualul daca esti interesat. Totodata, daca exista vreun doritor, donez un motor aproape complet dar desfacut de 650, cu capacitatea marita la 893, e functional, singurul lucru care i ar trebui, ar fi o pereche de pistoane de 1100. Am vazut mai sus ca cineva promova jeturile de la 6sigma, ca o parere personala sunt pistol cu apa, cu toate ca se lauda ca fac jet uri pe comanda, specific adaptate fiecarui motor in parte, trimit jeturi standard, nimic mai mult... PS. Salut Radu, a trecut ceva vreme intr adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 PS. Salut Radu, a trecut ceva vreme intr adevar Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Teoretic da, in afara de jambe care sunt mai inalte la 1100, datorita faptului ca greutatea mai mare a 1100 ului implica arcuri mai lungi totul este la fel. Mi se pare mai simplu, daca tot te apuci de santier, sa folosesti un butuc de 1100 pe care sa l spitezi pe cercul tau si sa folosesti paharele de 1100 sau 1300 (sunt identice ca part number), jambele de 650 merg perfect pe paharele de 1100, singura "modificare" pe care trebuie s o faci e sa extinzi arcurile de 650 - nu mai retin exact dimensiunea la care trebuie sa ajunga insa pot verifica manualul daca esti interesat. Totodata, daca exista vreun doritor, donez un motor aproape complet dar desfacut de 650, cu capacitatea marita la 893, e functional, singurul lucru care i ar trebui, ar fi o pereche de pistoane de 1100. Am vazut mai sus ca cineva promova jeturile de la 6sigma, ca o parere personala sunt pistol cu apa, cu toate ca se lauda ca fac jet uri pe comanda, specific adaptate fiecarui motor in parte, trimit jeturi standard, nimic mai mult... Thnx for info. Ti-am trimis PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 (editat) Teoretic da, in afara de jambe care sunt mai inalte la 1100, datorita faptului ca greutatea mai mare a 1100 ului implica arcuri mai lungi totul este la fel. Mi se pare mai simplu, daca tot te apuci de santier, sa folosesti un butuc de 1100 pe care sa l spitezi pe cercul tau si sa folosesti paharele de 1100 sau 1300 (sunt identice ca part number), jambele de 650 merg perfect pe paharele de 1100, singura "modificare" pe care trebuie s o faci e sa extinzi arcurile de 650 - nu mai retin exact dimensiunea la care trebuie sa ajunga insa pot verifica manualul daca esti interesat. Totodata, daca exista vreun doritor, donez un motor aproape complet dar desfacut de 650, cu capacitatea marita la 893, e functional, singurul lucru care i ar trebui, ar fi o pereche de pistoane de 1100. Am vazut mai sus ca cineva promova jeturile de la 6sigma, ca o parere personala sunt pistol cu apa, cu toate ca se lauda ca fac jet uri pe comanda, specific adaptate fiecarui motor in parte, trimit jeturi standard, nimic mai mult... PS. Salut Radu, a trecut ceva vreme intr adevar Eu spuneam de 6sigma, e bine de stiut, multumesc, oricum si pt kit de jeturi standard sunt mai ieftini decat restul si au review bun, am vb cu ei si am scos kit stage 3 la $30 pt ce vroiam eu, inca mai am de vanat un hypercharger de la Kuryakyn la un pret decet si transport decent. Si eu, pe viitor, dupa ce imi refac motorul .... apropo de motor as dorii eu motorul ala daca il donezi, ai PM, multumesc anticipat..... am descoperit ca ar putea avea ceva probleme prin cilindrii (nu se stie inca ca nu l-am desfacut inca), as dorii , urmatoarea "schimbare" sa fie sistemul de dublu disc pe fata de la 1100, eu zicem (inca ma documentez daca e posibil) sa i-au urmatoarele: paharul stanga de la furca, etrierii cu conductele aferente, butucul roata de la un 1100 si discuri si placute noi pt 1100. Multumesc de lamurire pe aceasta cale, deci e clar trebue sa adaug, arcuri mai lungi noi (tre sa vad cu cat mai lungi) si ambele pahare de 1100 sau furca cu totul de la un 1100. » Post actualizat in 23 Sep 2015 16:38 cilindri* dori* tastatura si graba asta Editat Septembrie 23, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 (editat) Salutare.... Are careva asa ceva pe rezervor??? Am cumparat o bucata mai mare de piele si as vrea sa fac una.Problema e ca nu am dimensiunile si pe unde am intrebat la pielarie nu aveau matrita.Am incercat eu cu niste coli A3 sa-i fac un contur dar nu reusesc.... Asa ca daca aveti vreunu as vrea sa fac si eu o matrita..... Una noua e peste 200lei iar asa ar iesi la vreo 50lei.... Editat Septembrie 25, 2015 de george_eu25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Salutare.... Are careva asa ceva pe rezervor??? Am cumparat o bucata mai mare de piele si as vrea sa fac una.Problema e ca nu am dimensiunile si pe unde am intrebat la pielarie nu aveau matrita.Am incercat eu cu niste coli A3 sa-i fac un contur dar nu reusesc.... Asa ca daca aveti vreunu as vrea sa fac si eu o matrita..... Una noua e peste 200lei iar asa ar iesi la vreo 50lei.... Daca iti pui asa ceva se duce vopseaua de pe rezervor. Din cauza vibratiilor se freaca de rezervor, iar cu timpul se matuieste vopseaua. Deci... daca te apuci sa faci sa o faci bine, sa arate frumos ca ramai cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Asa o sa fac...promit!!! Oricum din cauza gecii (a fermoarului mai exact) s-a matuit binisor in fata rezervorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 (editat) Salutare , postez si eu aici daca nu va e cu suparare , 2 piese de vanzare pt Drag Star 650 Classic . Un con de far folosit , dar arata foarte bine . are o usoara zgarietura superficiala de la partbriz in partea de sus, dar daca deranjeaza se poate polisa sau croma fara probleme; Pret 150 RON = Transport in tara (20 RON) 2: cozoroc far kuryakyn din metal ca nou : 120 Ron + transport (15 ron) . Editat Octombrie 11, 2015 de mike_mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprik Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Teoretic da, in afara de jambe care sunt mai inalte la 1100, datorita faptului ca greutatea mai mare a 1100 ului implica arcuri mai lungi totul este la fel. Mi se pare mai simplu, daca tot te apuci de santier, sa folosesti un butuc de 1100 pe care sa l spitezi pe cercul tau si sa folosesti paharele de 1100 sau 1300 (sunt identice ca part number), jambele de 650 merg perfect pe paharele de 1100, singura "modificare" pe care trebuie s o faci e sa extinzi arcurile de 650 - nu mai retin exact dimensiunea la care trebuie sa ajunga insa pot verifica manualul daca esti interesat. Totodata, daca exista vreun doritor, donez un motor aproape complet dar desfacut de 650, cu capacitatea marita la 893, e functional, singurul lucru care i ar trebui, ar fi o pereche de pistoane de 1100. Am vazut mai sus ca cineva promova jeturile de la 6sigma, ca o parere personala sunt pistol cu apa, cu toate ca se lauda ca fac jet uri pe comanda, specific adaptate fiecarui motor in parte, trimit jeturi standard, nimic mai mult... PS. Salut Radu, a trecut ceva vreme intr adevar Salut, sunt curios cum se prezenta motorul dupa capacitatea marita. Merita modificarea? Simti diferenta mare la putere? Ti-a crescut mult consumul? Daca nu te deranjeaza poti da cateva detalii? Multumesc! ciprik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Servus! Cu un timid Hello, ma alatur mandrilor posesori de DragStar.... Sunt Peter, 35(catre 36) ani, Bucuresti, categoria A, din anul in curs luna septembriei.... DragStar 650 Classic, unul destul de zgomotos.... Respect! P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Servus! Cu un timid Hello, ma alatur mandrilor posesori de DragStar.... Sunt Peter, 35(catre 36) ani, Bucuresti, categoria A, din anul in curs luna septembriei.... DragStar 650 Classic, unul destul de zgomotos.... Respect! P. Bine ai venit Peter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.