Sari la conținut

Postări Recomandate

DStar iti dau dreptate suta la suta si asa si e ! Am scris pe Goagal dupa "grosime ghidon Dragstar" si inca cateva cuvinte de cautare si mi-a dat in prima faza ca e de 25mm,apoi pe un forum scris in engleza unul scria ca al lui e de 22mm si aici m-a cam incurcat(chiar si @aship zicea ca ar fi unele de 22mm).Intr-adevar cel mai sigur era sa masor pe motor direct,dar am zis sa nu il deranjez inca,chiar daca a dat un pic caldura.E invelit bine,mai sunt si niste cutii de carton si un boxpalet in dreptul lui,ca sa nu il ating cu masina...etc.Asa ca unde puteam afla cel mai sigur si repede daca nu pe topicul dedicat dragstar...

Sincer,daca altul intreba,eu ii raspundeam scurt "e de 25mm dar ai grija la inelele manerului de acceleratie" !! Era mai mult decat perfect! Nu inteleg de unde atata suparare si nervi pentru o simpla intrebare,da asta e acum.....

Noi sa fim sanatosi!!!Asfalt uscat tuturor!

p.s: si cu asta pentru mine unul subiectul e inchis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari dragulor. Am citit, pana la urma, toate postarile:)) nu a fost usor. Aveti in fata dvs un habarnist total in ale mecanicii, respectiv scoler pt categoria a-vineri prima ora de conducere, can't wailt :D Am o intrebare tampa, a se scuza...nu gasesc informatii detaliate in acest sens. Care este latimea unui star 650 classic, pe spate, cu si fara coburi. Intreb pt ca am ochit un loc in parcare subterana bloc, ce ar fi bun de parcare mobra...darcnu vreau sa incurc vecinii. Deci, ajutor rog, posesorilor.

Editat de mathe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi si multam de raspuns, dar din pacate nu ma ajuta. Spre deoswbire de altii, mai fac si singur google search. Pe wiki imi da latime 900mm +, ori aia nu imi zice nimic. Eu am un perete cu un spatiy liber de 95cm, dupa care e o usa. Adica, vreau sa stiu o masura pe spatele mobrei, latime reala, ci si fara coburi. O sa pun si o poza cu spatiul in cauza cam intr o ora..Multam!

Editat de mathe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, daca ai rabdare pana la sfarsitul saptamanii, ma duc in Ploiesti sa ajut la asamblarea noii achizitii, am comandat si coburi mari, si iti zic exact dimensiunile.

O intrebare pentru cunoscatori, mi sa recomandat ulei Motul 15W50 5100, am gasit la Emag, cica ar fi cel mai bun pentru astfel de motoare(XVS 650A an 2000), o sa circul de prin aprilie pana la sfarsitul lui septembrie in afara, in rest prin Bucuresti. Am citit pe aici ca se recomanda 10W40. Deci???nu stiu.

O sa revin cu poze si pareri dupa ce pun mana pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu caut una, 650 classic.

» Post actualizat in 29 Feb 2016 20:48

 

Daca pot sa intreb, in ce bani/an? De unde adusa? Pe site nu aveau nici un stra, pe bikeshop aveau 2 dar prin noiembtie 2015,albastra si tosie, parca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi sa parut foarte de treaba omu, ma ajutat foarte mult, sa oferit singur sa il demonteze pentru vobsire si etc...am cautat pe negru dar nu am mai avut rabdare... ca na....vine si vara :D, vorbeste cu el sigur o sa gasiti o solutie, m-am miscat repede, mai avea unul care il daduse a doua zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, daca ai rabdare pana la sfarsitul saptamanii, ma duc in Ploiesti sa ajut la asamblarea noii achizitii, am comandat si coburi mari, si iti zic exact dimensiunile.

O intrebare pentru cunoscatori, mi sa recomandat ulei Motul 15W50 5100, am gasit la Emag, cica ar fi cel mai bun pentru astfel de motoare(XVS 650A an 2000), o sa circul de prin aprilie pana la sfarsitul lui septembrie in afara, in rest prin Bucuresti. Am citit pe aici ca se recomanda 10W40. Deci???nu stiu.

O sa revin cu poze si pareri dupa ce pun mana pe el.

 

10W40 e mai bun. Cam ulei de 40 zice cartea. Ala de 50 e pentru porniri la foarte rece, ceea ce nu se va intampla vara in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult aship la asta ma gandeam si eu.

1999, 3000E Adus din germania, in jur de 50000 km, dar siguri sunt reali:), e mai bine decat 15000 altfel, la anii astea hai sa fim seriosi. Oricum am multe planuri de modificari pe el, ma gandesc si la al doilea mai mare pt drumuri lungi in doi,

650-ul o sa mearga ca un bobber de oras ;) peste un an doi desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vitalik, ms de raspuns. Deci baietii aduc si din De, bun asa.

Le-am dat un mail.

In alta ordine de idei , a auzit cineva ceva de astia?

http://www.bardakmotor.ro/index.php?route=product/product&path=50003_50005&product_id=803818

am gasit un singur topic pe forum, si ala plin de inutilitati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus Adrian. Dragstarul meu cu coburi are latimea de 80 cm. Fara coburi tot pe acolo e, din cauza semnalizatoarelor. Crashbar-ul mai adauga cca 8cm, iar tot agregatul pus pe cric ocupa cca 100cm, dacă nu mai mult chiar.... Orientativ ți-ar trebui un spațiu de minim 150cm, zic eu.....

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta e locul. Pana in usa sunt 80 cm. Ma gandeam ca o pun cu spatele, deci ar incape. In fata poatw fi mai lata, imp e sa nu blochez usa oamenilor. Cum vi se pare, merge ce vreau eu? Pe peretele din stanga..

post-41123-0-31698300-1456814287_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Sunt un proaspat posesor al unui star de 1100 clasic.

Vrea sa va spun inca de la bun inceput ca nu am deocamdata categoria A, am doar doua saptamani de cand fac scoala de soferi pt aceasta categorie.

Pe scurt lucrurile stau cam asa : dupa indelungi research-uri pe net am ajuns la concluzia ca am nevoie inca de la inceput de un motor nu prea mare dar nici prea mic. Lucrurile care m-au facut sa concluzionez de aceasta maniera au fost in principal legate de aspectul ca daca imi luam ceva mai mic respectiv 650 sau 800 la un moment dat as fi vrut ceva mai mare, asa ca am zis sa aleg ceva mai mare astfel perioada de timp cred ca va fi mai mare pana cand voi avea nevoie de altceva poate mai mare, sau poate cine stie, voi ramane cu ce am acum.

Dupa ce am analizat variantele am hotarat ca vrea ceva care sa arate a hardtail dar sa nu fie hardtail. Nu m-au atras deloc motoarele cu cele doua amortizoare pe laterale in partea din spate ( ex HD sportster, no offense ), asa ca in aceste conditii am ajuns la aceasta motocicleta.

Dupa ce am vazut cateva motoare, am gasit una abia adusa din Italia ( am citit inainte de a o lua despre motociletele aduse din Italia ) insa lucrurile au stat cam asa cu aceasta motocicleta omul care a venit cu ea din Italia a cumparat-o de la italian care a luat-o de noua in 2000. Romanul nu mi-a spus cu cat a luat-o, dar nici eu nu am intrebat si nici nu se ocupa cu vanzarea motocicletelor deoarece sta in acelasi judet cu mine si m-am interesat inainte, ci pur si simplu a gasit o ocazie si nu a ratat-o.

La prima vizualizare a motocicletei am fost impresionat deoarece era foarte curata, spre deosebire de ce vazusem eu inainte.

Am dat pe ea 4000 euro si va pot spune urmatoarele :

An fabricatie : 2000, Kilometri 110.000 ( da cititi bine o suta zece mii ), schimba foarte bine, nu are vibratii si nici zgomote la pornire, oprire, lichidul de frana este un galben deschis, filtrul de aer ca nou, fara ulei in el deloc, motorul curat fara scurgeri, de fapt nu am gasit scurgeri de nici un fel pe nicaieri in zona motorului, a cardanului sau a zonei de sub motor ( m-am uitat cu atentie si nici spalat recent nu era cand am vazut-o eu prima data ), plcute frana mai mult de jumatate iar discurile nu sunt uzate deloc.

Am fost incantat de ea si am decis sa o iau pe asta deoarece mai bine sa stiu ca iau una despre care eu cred ca are kilometri reali decat sa iau una in stare mai prosata decat asta si cu kilometrajul dat inapoi, sincer aceasta situatie nu ar fi contribuit cu nimic la linistea mea, in plus m-am gandit ca o medie de cca 8000 - 8500 km pe an reflecta realitatea si probabil va fi tot cam cat voi face si eu cu ea de acum incolo.

Cam asa arata deocamdata, spun asta deoarece am de gand sa-i aduc unele modificari si cred ca abia la primavara va fi gata, cand cred ca voi reveni cu fotografii.

» Post actualizat in 20 Jul 2015 17:29

Ce sfaturi pot primi in legatura cu uleiul de pus in ea avand in vedere ca are ceva kilometri parcursi si ce alte lucruri sunt de luat in considerare de acum incolo tinand cont de cele precizate in legatura cu kilometri facuti.

Mersi la toata lumea care a stat si a pierdut timpul cu ce am postat eu.

Revin cu niste foto cu ea dupa ce am modificat-o asa cum am spus si asa cum am vrut. Pe scurt desi poate in aceste fotografii nu se vede va spun sincer ca diferenta este una foarte mare, practic mie mi se pare ca este alt motor decat cel de la care am pornit.

Pe scurt am lasat-o mai jos cu 3 cm, am retapisat cele doua sei, am vopsit-o in negru cu fulgi aurii, am dat jos toate emblemele, am schimbat ghidonul, mansoanele, placute de frana si absolut toate fluidele si i-am pus si crash bar.

Este o prezentare mai detaliata la sectiunea Motocicleta mea.

P.S. Desi nu ma pricep deloc in ale mecanicii, am luat-o ca pe o provocare si eu singur am realizat transformarea ( nu ma refer aici la vopsit si la tapisat ).

post-90837-0-35875200-1456814520_thumb.jpg

post-90837-0-02016500-1456814548_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta e locul. Pana in usa sunt 80 cm. Ma gandeam ca o pun cu spatele, deci ar incape. In fata poatw fi mai lata, imp e sa nu blochez usa oamenilor. Cum vi se pare, merge ce vreau eu? Pe peretele din stanga..

Daca o pui cu spatele, inseamna ca motorul o sa se incline in stanga, adica catre usa, ceea ce ar insemna ca mai iei cca 20 cm de la usa (masurat la cric).

Eventual poti pune un lemn sub cric, ca sa reduci inclinarea motocicletei, si atunci ocupa mai putin spatiu pe orizontala. Eu asa imi tin motorul in garaj, nu neaparat de spatiu, dar ca sa stea putin mai la verticala, si nici nu zgariu gresia din garaj :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms. Nu ma gandisem la planul inclinat, good point. Deci, punem in dotare si o scandura. In rest, merge acolo.? Sper sa fie de acord asociatia :))

Editat de mathe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, daca ai rabdare pana la sfarsitul saptamanii, ma duc in Ploiesti sa ajut la asamblarea noii achizitii, am comandat si coburi mari, si iti zic exact dimensiunile.

O intrebare pentru cunoscatori, mi sa recomandat ulei Motul 15W50 5100, am gasit la Emag, cica ar fi cel mai bun pentru astfel de motoare(XVS 650A an 2000), o sa circul de prin aprilie pana la sfarsitul lui septembrie in afara, in rest prin Bucuresti. Am citit pe aici ca se recomanda 10W40. Deci???nu stiu.

O sa revin cu poze si pareri dupa ce pun mana pe el.

sal,

Eu la motorul meu, folosesc de 5 ani Motul 7100 20w50 V-twin.Anul trecut am zis sa schimb firma (nu dau nume)...si am regretat.Spre toamna , cand se incalzea motorul,aparea un mic zgomot (tacanit) la motor, si am trecut iar pe Motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit carticica de service cu stampilute din 7 in 7mii, pana la 30mii sa bagat Castrol 20W40, dupa sa trecut la TEILSYNTETIC (presupun ca e SEMI)10W40 fara a se specifica firma, facut la 49000 mai am 5000 pana al schimba, dar nu risc ca se pare ca a stat la conservare 6 ani, o sa continui traditia dupa carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vitalik, ms de raspuns. Deci baietii aduc si din De, bun asa.

Le-am dat un mail.

In alta ordine de idei , a auzit cineva ceva de astia?

http://www.bardakmotor.ro/index.php?route=product/product&path=50003_50005&product_id=803818

am gasit un singur topic pe forum, si ala plin de inutilitati :)

E de aproape 1 an la vanzare....Nu stiu de ce nu o cumpara nimeni ! De ei (Bardak) nu am auzit lucruri rele,dar de ce sta motorul de atata timp la vanzare.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de aproape 1 an la vanzare....Nu stiu de ce nu o cumpara nimeni ! De ei (Bardak) nu am auzit lucruri rele,dar de ce sta motorul de atata timp la vanzare.....

Stau de prin septembrie cu ochii pe preturi si modele. In primul rand varianta Classica pare sa fie mai scumpa cu vrio 500 de euro, si aici si in strainatate, plus anul mai vechi, Deci nu as da mai mult de 2500 pe el. Dar oricum trebuie sa il vezi la fata locului, in poze nu o sa-ti dai niciodata seama.

Editat de vitalik.moraru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc!

Vand crashbar de pe Yamaha Dragstar 650, din inox.
Se prezinta in stare buna. Este zgariat putin pe partea stanga, dupa cum se vede si in poze.
Pret: 450 lei, fix. Trimit si prin curier.

 

Poze aici: http://olx.ro/oferta/crashbar-yamaha-dragstar-ID5L0MM.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...