Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@IceLord

Poti pune un releu de faza lunga, iesi mult mai ieftin si are fix-pix aceeasi functionalitate, vorbeste cu electricianul respectiv.

Asta inseamna sa modific contactele, mufele si suportul? Ai facut asa ceva?

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna sa modific contactele, mufele si suportul? Ai facut asa ceva?

Multumesc anticipat!

Modificarea asta nu alte multe da, de aia ti-am zis de electricianul auto ca el poate s-o faca, cine stie e om strangator si are de la dezmembrari mufa si releu sau poate face rost (in ultima instanta il poate papuci sau lipi si nu mai ai nevoie de mufa). Ca prindere, marimea releelor nu diferea asa mult, poti lua un clips de prins foi (din ala negru de otel) la care scoti sarmele apoi il lipesti cu rasina de releu.

Oricum daca era releul asta pe mana mea il decapsulam si il reparam la scorul ce se cere pe el, din ala de lumini gasesti si pana in 20lei

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te cred, dar nu e exclus ca pe interior să aibă eventual un cip suplimentar pentru altceva? Eu sincer să fiu nu contest aptitudinile tale, dar prin 2011 cineva mi-a făcut-o de oaie, mi-a ars pe dragstar bordul, mi-a explodat bateria nouă în carcasă, mi-a ars releul de încărcare și ceva fire s-au topit, așa că prefer să pun originale pentru că sunt calculate pentru motocicletă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag mana in foc ca inauntru e o bobina chioara si un contact normal deschis, acest releu este pus sa inverseze logica de la blocul de relee (care cumuleaza probabil mai multe conditii cum ar fi ca nu ai voie sa pornesti cu ea in viteza si pe stand etc) ce da comanda aducand masa iar la solenoidul de pornire (asa cum e notat pe schema releul ) vrea un +12v. Facuta curat si ingrijit nu are ce sa se intample. Ala de ti-a ars toata instalatia era cioban rau de tot, instalatiile sunt destul de protejate prin sigurante, sa ajungi sa topesti fire cere "arta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag mana in foc ca inauntru e o bobina chioara si un contact normal deschis,

Poti sa bagi mana in foc linistit. La Piaggio am releu de pornire d-ala patrat cu carcasa galbena, a facut vreo 2 figuri de-a lungul timpului. L-am desfacut si i-am curatat contactul, de atunci n-a mai marait nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag mana in foc ca inauntru e o bobina chioara si un contact normal deschis, acest releu este pus sa inverseze logica de la blocul de relee (care cumuleaza probabil mai multe conditii cum ar fi ca nu ai voie sa pornesti cu ea in viteza si pe stand etc) ce da comanda aducand masa iar la solenoidul de pornire (asa cum e notat pe schema releul ) vrea un +12v. Facuta curat si ingrijit nu are ce sa se intample. Ala de ti-a ars toata instalatia era cioban rau de tot, instalatiile sunt destul de protejate prin sigurante, sa ajungi sa topesti fire cere "arta".

Ahoi!

 

Nu te contrazic, daca te-ai ocupat cu asa ceva inseamna ca stii cu ce se mananca.

Speta pe care eu am patit-o e mai complicata, si e vorba cu un releu de incarcare si legaturi aiurea iar releul prea mic, rezultatul a fost ca dintr-o data am avut supra incarcare si mi-a ars toata instalatia (bateria cu gel NOUA a explodat in carcasa ei)

In 2011 a fost o paguba de aproximativ 1000-1500 de lei, crede-ma ca imi venea sa-l strang pe gat pe respectivul.

 

Uite ce am gasit si nu stiu ce sa fac.

https://www.okazii.ro/releu-pornire-yamaha-a154543133

http://www.motopiese.ro/ro/produse/1999-2002-4181

 

Ma gandesc sa-l i-au pe cel de pe okazii.ro si sa ma risc cu el.

» Post actualizat in 20 Apr 2017 21:52

Poti sa bagi mana in foc linistit. La Piaggio am releu de pornire d-ala patrat cu carcasa galbena, a facut vreo 2 figuri de-a lungul timpului. L-am desfacut si i-am curatat contactul, de atunci n-a mai marait nimic.

Ma bucur pentru dumneata, eu vreau sa ma documentez inainte de a face vreo prostie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am gasit si nu stiu ce sa fac.

https://www.okazii.ro/releu-pornire-yamaha-a154543133

Ma gandesc sa-l i-au pe cel de pe okazii.ro si sa ma risc cu el.

La o prima privire s-ar cam potrivi la soclu desi ala de pe okazii are o catare in plus.

Ca sa nu te mai duci pana la electrician poti sa-l verifici si singur. Cu un ohmetru masori facand permutari de 4 luate cate doua si determini pe ce ploturi ai bobina, trebuie sa ai o rezistenta de ordinul sutelor de ohmi, automat celelalte 2 sunt contactul care la masuratoare trebuie sa aiba rezistenta infinit.

Verifici daca si la cel original ai bobina pe aceleasi contacte (bobina ar trebui sa fie ok pentru ca auzeai releul anclansand).

Ca sa-l verifici si functional ori il bagi in mobra si daca nu era defectul din alta parte si releul cumparat e bun, porneste, ori il alimentezi pe bobina cu 12V(nu conteaza polaritatea) si cu ohmetrul vezi daca ai rezistenta 0 intre ploturile contactului.

 

Succes

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o prima privire s-ar cam potrivi la soclu desi ala de pe okazii are o catare in plus.

Ca sa nu te mai duci pana la electrician poti sa-l verifici si singur. Cu un ohmetru masori facand permutari de 4 luate cate doua si determini pe ce ploturi ai bobina, trebuie sa ai o rezistenta de ordinul sutelor de ohmi, automat celelalte 2 sunt contactul care la masuratoare trebuie sa aiba rezistenta infinit.

Verifici daca si la cel original ai bobina pe aceleasi contacte (bobina ar trebui sa fie ok pentru ca auzeai releul anclansand).

Ca sa-l verifici si functional ori il bagi in mobra si daca nu era defectul din alta parte si releul cumparat e bun, porneste, ori il alimentezi pe bobina cu 12V(nu conteaza polaritatea) si cu ohmetrul vezi daca ai rezistenta 0 intre ploturile contactului.

 

Succes

Ahoi!

 

Am facut comanda la cel de pe okazii.ro, nu plang pentru 41 de lei cu tot cu livrare, sper sa se potriveasca.

Nu mai am la indemana vechiul releu momentan, e la cineva de la care tot astept oferta de pret de 3-4 zile.

Oricum multumesc de info si cum imi ajunge in mana am sa il verific!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

A ajuns releul, momentan a mers la câteva porniri. Dacă face figuri vă zic, sunt curios dacă o să țină!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca merge chiar ma intrebam de dimineata ce ai rezolvat.

Ahoi!

Se pare că e ceva contact imperfect, uneori pornește, uneori nu! Ca să fie treaba bună s-a aprins și martorul de ulei și nu se stinge, trebuie să îl verific și pe acela. Nivelul de ulei e ok, se măsoară când stă pe cric parcă?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Se pare că e ceva contact imperfect, uneori pornește, uneori nu! Ca să fie treaba bună s-a aprins și martorul de ulei și nu se stinge, trebuie să îl verific și pe acela. Nivelul de ulei e ok, se măsoară când stă pe cric parcă?!

Aha ai avut parte de alt electrician iscusit de ti-a zis ca ai releul defect.

Nu stiu cum se masoara la Dragstar dar presupun ca la fel ca la virago cu ea pe teren orizontal si in pozitie verticala, pozitia asta nu prea o obtii cu ea pe cric. Cum masori tu zice ca are prea mult ulei dar nu e asa (cred ca la cricul lateral te-ai referit ).

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha ai avut parte de alt electrician iscusit de ti-a zis ca ai releul defect.

Nu stiu cum se masoara la Dragstar dar presupun ca la fel ca la virago cu ea pe teren orizontal si in pozitie verticala, pozitia asta nu prea o obtii cu ea pe cric. Cum masori tu zice ca are prea mult ulei dar nu e asa (cred ca la cricul lateral te-ai referit ).

Trebuie să verific orice contact, releul precedent sigur e dus că oricum nu a mai pornit! Pentru că și acela făcea figurile astea până în momentul în care nu a mai făcut nimic, iar cu acesta a pornit de câteva ori și acuma iarăși când vrea când nu. După logica nea poate e întrerupt un fir, sau un contact problematic. Când vine vorba de ulei trebuie să studiez un manual și problema se rezolvă!

» Post actualizat in 28 Apr 2017 07:06

Deci:

http://fixandsolved.blogspot.ro/2014/02/how-to-check-oil-in-my-yamaha-v-star.html?m=1

 

În concluzie se măsoară în poziție verticală stând pe ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cumpar roata fata janta+anvelopa model drag star classic 130/90-16 sau eventual daca e cineva interesat de schimb cu a mea 110/90/18 cu anvelopa noua. tel 0741.795.419

Editat de sdr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1Trebuie să verific orice contact, releul precedent sigur e dus că oricum nu a mai pornit!

 

2În concluzie se măsoară în poziție verticală stând pe ea!

1 Cand nu porneste incearca pe direct scurcircuitand contactele de putere al celuilalt releu ca de obicei ala ba vrea ba nu vrea, si cu ocazia asta elimini si carbunii de la electromotor.

2. Am citit si eu nu stiu de unde ai scos chestia cu stat pe ea, o pui pe cric pe un teren orizontal, treci pe stanga, te apleci sa vezi gemuletul, si cu dreapta pe ghidon aduci mobra la verticala, vezi daca ai uleiul intre repere. Sau chemi pe cineva s-o tina verticala cat faci tu citirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Cand nu porneste incearca pe direct scurcircuitand contactele de putere al celuilalt releu ca de obicei ala ba vrea ba nu vrea, si cu ocazia asta elimini si carbunii de la electromotor.

2. Am citit si eu nu stiu de unde ai scos chestia cu stat pe ea, o pui pe cric pe un teren orizontal, treci pe stanga, te apleci sa vezi gemuletul, si cu dreapta pe ghidon aduci mobra la verticala, vezi daca ai uleiul intre repere. Sau chemi pe cineva s-o tina verticala cat faci tu citirea.

Ahoi!

Am observat ca daca dau jos releul si il pun la loc porneste, am verificat firele si racordurile din mufa si totul e ok. In concluzie releul e de proasta calitate!

La punctul 4 din linkul pe care l-am postat scrie acest lucru. "Bring the bike to a vertical position, to ensure an accurate reading. While the motorcycle is straight up, look at the glass and determine where the oil falls in relation to the two marks"

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La punctul 4 din linkul pe care l-am postat scrie acest lucru. "Bring the bike to a vertical position, to ensure an accurate reading. While the motorcycle is straight up, look at the glass and determine where the oil falls in relation to the two marks"

Bine dar eu reclamam ca nu scrie ca trebuie sa stai pe ea,

"Aduceți bicicleta într-o poziție verticală, pentru a vă asigura o citire precisă. În timp ce motocicleta este dreaptă, uitați-vă la geam și determinați unde uleiul cade în raport cu cele două mărci" Tradus de google destul de bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bine dar eu reclamam ca nu scrie ca trebuie sa stai pe ea,

"Aduceți bicicleta într-o poziție verticală, pentru a vă asigura o citire precisă. În timp ce motocicleta este dreaptă, uitați-vă la geam și determinați unde uleiul cade în raport cu cele două mărci" Tradus de google destul de bine.

Clar ca nu e neaparat sa stai pe ea dar zice de pozitie verticala si drept in sus, in plus youtube e pline de astfel de videouri ce si cum se face.

Chiar am studiat manualul si n-am gasit cum faci verificarea, ori nu-s destul de bine cu engleza. Dar din cate stiu se scrie oil check, oil level check...etc

Maine am sa studiez manualul de service si revin cu lamurirea!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine am sa studiez manualul de service si revin cu lamurirea!

Numai e nevoie, se face ca la orice motocicleta cu gemulet, teren orizontal, ea verticala, verificare daca uleiul se afla intre repere.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Cine imi poate spune daca este ok sa pun un filtru de aer k&n la o Yamaha XVS650A Classic sau mai bine sa continui cu filtre clasice. Multumesc!

Ahoi!

Cum zice și colegul @Vlad58 ai nevoie de mai multe, dacă vrei să crești performanțele un astfel de filtru implică și eventual o schimbare de carburator, eșapament și automat un filtru sport (K&N) altfel filtru acesta e doar pentru economie de bani. Eu folosesc K&N la Sportsterul meu pentru că nu vreau să schimb în fiecare sezon filtrele, pur și simplu îl cu*ăț cu spary special (cu*ațare și ungere) iar cu timpul vreau să cresc de la 883cc la 1250cc care implică schimbare de eșapament, carburator, ambreaj și eventual cutie de viteze cu 6 rapoarte, ceea ce financiar înseamnă încă odată valoarea actuală a motocicletei.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...