alex_en Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 salutare ! s-a intalnit careva pe aici cu problema asta , vad a fratele goagal e plin de exemple , intrebarea mea este : cum scot axul asta pocnit din motor ? unii ai gaurit axul si au bagat cv surub M8 , dar nu pare asta o solutie f serioasa , mersi anticipat Ahoi! Oare nu ar merge o sudura fina si astfel sa fie lipit la loc?» Post actualizat in 21 Aug 2017 15:00 Ahoi! Ce fel de paharel? Poze ai? Sunt doua solutii: 1. Gaurit axul, filetat M8, surub cu loctite ROSU si saiba care sa tina piulita. Ooperatiune care dureaza cam 4-5 ore cu tot cu demontat si montat bascula. 2. Demontat motorul de pe cadru, desfacute carterele, inlocuit axul cu unul nou, montat totul la loc. Doua zile de munca, cel putin. Orice altceva e degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 vezi sa nu gauresti tu axul ala cu burghie din ikea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Ai sa ramai surprins de cat de moale e. Noi am dat gaura cu burghie din Bricostore deci nu cine stie ce. » Post actualizat in 22 Aug 2017 22:04 Ai sa ramai surprins de cat de moale e. Noi am dat gaura cu burghie din Bricostore deci nu cine stie ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Da, merge si asa, iti ia doar 2 zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Tu vrei o treaba rapida, sa iei banul mai repede... clientul vrea o treaba buna, adica o gaura centrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Dude, nu sta nimeni sa faureasca piese. Ori merge ori desface motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeZet Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Am si eu nevoie de un sfat de la choperistii cu mai multa experienta. Am un Dragstar cu cauciucul din fata Pirelli cu dot 4200 si spate Metzeler (cred ca asa se scrie) cu dot 4408. Din cate am inteles asta inseamna ca am un cauciuc din 2000 pe fata si unul din 2008 pe spate. Dpdv profil, ambele au inca bine carne pe ele, cel de pe spate chiar nu are nici un fel de crapaturi, cel de pe fata incepe sa aiba crapaturi in adancimea santurilor. De mers merg destul de putin cu mobra din pacate, cred ca am facut cca 1000 km sezonul acesta, cel mai lung drum a fost cca 200 km, asi merge mai mult dar nu ma lasa timpul.... Intrebari: 1. E timpul sa ma gandesc la schimbarea gumelor? 2. Stiti ceva de gumele Maxxis? Are cineva? Cum se comporta? Merci. P.S. Inca sunt in cautare de jamba stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Da, e timpul... bine, era de acum mai multi ani M-am uitat si eu la ele cand am cautat pt spate la viroaga, dar nu stiu mare lucru... tot ceva low cost am luat, nu mai retin marca, aceeasi marca cu cel pe care-l aveam deja, produs in 2006. Anvelopa noua e noua, indiferent cat de ieftina e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gringo34 Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Salut! Are cineva un portbagaj de Dragstar 1100 de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 (editat) Am si eu nevoie de un sfat de la choperistii cu mai multa experienta. Am un Dragstar cu cauciucul din fata Pirelli cu dot 4200 si spate Metzeler (cred ca asa se scrie) cu dot 4408. Din cate am inteles asta inseamna ca am un cauciuc din 2000 pe fata si unul din 2008 pe spate. Dpdv profil, ambele au inca bine carne pe ele, cel de pe spate chiar nu are nici un fel de crapaturi, cel de pe fata incepe sa aiba crapaturi in adancimea santurilor. De mers merg destul de putin cu mobra din pacate, cred ca am facut cca 1000 km sezonul acesta, cel mai lung drum a fost cca 200 km, asi merge mai mult dar nu ma lasa timpul.... Intrebari: 1. E timpul sa ma gandesc la schimbarea gumelor? 2. Stiti ceva de gumele Maxxis? Are cineva? Cum se comporta? Merci. P.S. Inca sunt in cautare de jamba stanga. Teoretic rotile trebuie sa fie de acelasi fel, adica acelasi profil. Cumpara o roata fata sa fie la fel cu cea din spate. Asta inseamna ca peste 2-3 ani va trebui sa schimbi roata spate cu aceeasi. Fa-ti un calcul si vezi cum e mai bine. Iti iei un Metzeler fata acum si altul pt spate peste 2-3 ani - daca gasesti - sau, iti iei 2 cauciucuri noi acum. De Maxxis nu stiu mai nimic. Googleste sa vezi niste reviewuri. Nu cred ca exista cauciucuri "proaste" pe piata in ziua de azi. Poate ca nu se comporta ideal, dar la 1000 km/an nu o sa simti diferenta. Editat Septembrie 1, 2017 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeZet Postat Septembrie 2, 2017 Share Postat Septembrie 2, 2017 "Teoretic rotile trebuie sa fie de acelasi fel, adica acelasi profil" De ce anume??? Nu contest, doar intreb, exista vreo explicatie logica? O alta problema. Recent am vopsit jentile. Pentru asta am demontat cauciucurile si apoi remontat la o vulcanizare. Azi am observat ca anvelopa de fata (cea cu dot din 2000 a fost montata cu directia de rotatie gresita. Oricum trebuie sa iau alt cauciuc, deci nu voi mai demonta si remonta roata (jentile vopsite au de suferit). Acum, teoretic undeva la sfarsitul saptamanii viitoare sau inceputul celei urmattoare se va monta alt cauciuc. Intrebarea e: sa mai am curaj sa merg asa plimbari scurtevprin oras sau mai bine o las sa se odihneasca pana la schimbarea cauciucului?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 Anvelopa fata cumva? Asa se monteaza, cu sensul invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeZet Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 Anvelopa fata dar specifica adica 90/90-19. De ce anume ar trebui montata invers? Atunci ce rost ar avea sa mai puna sageata de directie asa? Nu stiu cum a fost initial inainte de a vopsi rotile. Din nou, nu comtest raspunsul, doar vreau cateva lamuriri. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Anvelopa fata cumva? Asa se monteaza, cu sensul invers. Asta n-am mai auzit-o. Poti sa ne lamuresti? "Teoretic rotile trebuie sa fie de acelasi fel, adica acelasi profil" De ce anume??? Ti-am zis cum e bine sa faci, in rest poti sa cauti explicatii pe goagal. Pe mine nu m-a deranjat asta destul cat sa ma interesez de ce. Intrebarea e: sa mai am curaj sa merg asa plimbari scurtevprin oras sau mai bine o las sa se odihneasca pana la schimbarea cauciucului?... Da, poti merge. Incearca sa nu mergi pe ploaie, sensul rotatiei e pentru eliminarea corecta a apei de sub cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeZet Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 M-am lamurit cu acelasi tip de cauciuc pe fata si pe spate. Am gasit si multe posturi referitoare la cauciucul fata montat invers, insa nu am gasit nicaieri ca asa ar trebui, in general sunt oameni ca mine care au observat ca e incers cauciucul... » Post actualizat in 08 Sep 2017 17:14 M-am lamurit cu acelasi tip de cauciuc pe fata si pe spate. Am gasit si multe posturi referitoare la cauciucul fata montat invers, insa nu am gasit nicaieri ca asa ar trebui, in general sunt oameni ca mine care au observat ca e incers cauciucul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 N-are marcaj pentru pozitia de montare? Daca este cauciuc pentru spate pus pe fata atunci se monteaza invers. La VX am pus pe roata fata un 110/80/18 (dimensiunea standard) care se poate monta fata sau spate, si are marcaje diferite pentru montaj fata/spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Are cineva de vanzare in Bucuresti, preferabil, scarita pilot dreapta de Virago 535 sau Dragstar 650? Ca stiu ca sunt la fel. Intreb pentru un prieten caruia i s-a rupt. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Fratilor, a sosit momentul sa crestem putin asadar: Vand Yamaha Drag Star 650 Classic, an de fabricatie 1999, 40 CP, 42.550 km, in stare excelenta cum rar se gaseste pe piata din Romania. Are mici defecte estetice inerente varstei, dar per ansamblu este impecabila, am intretinut-o ca un maniac, doarme iarna-vara in garaj incalzit. Carburatoarele sunt sincronizate, jocul la supape este verificat si reglat, porneste la sfert, nu curge si nu lacrimeaza pe nicaieri.Dotari:- gume Metzeler Marathon 880WW undeva la 80% uzura- crashbar fata de pe Louis- crashbar spate inox custom- proiectoare de 35W cu doua faze (faza lunga si faza scurta) cu zece becuri de rezerva (au o dulie mai rara si am cumparat o cutie din Anglia)- cutii laterale de cate 17 litri din plastic, cu cheie, vopsite in culoarea motorului, cu lumini suplimentare pe frana si ornament superior din inox custom- parbriz original made in USA- priza de 12V permanenta cu protectie la apa- ceas cromat- termometru pe busonul de ulei- sissy bar- disc de frana Ferodo si placute de frana Ferodo noiOfer de rezerva:- kitt de ambreiaj complet nou-nout sigilat- cablu de ambreiaj nou de rezerva- releu de incarcare second dar perfect functional- saboti de frana spate second dar buni- cabluri de vitezometru si frana second din dezmembrariMotorul merge perfect, bateria are un an, acte in regula pe numele meu. Pretul este negociabil in limita bunului simt, nu schimb cu nimic. Multumesc pentru atentie, detalii suplimentare si informatii la 0744-601631. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Fratilor, a sosit momentul sa crestem putin asadar: Vand Yamaha Drag Star 650 Classic, an de fabricatie 1999, 40 CP, 42.550 km, in stare excelenta cum rar se gaseste pe piata din Romania. Are mici defecte estetice inerente varstei, dar per ansamblu este impecabila, am intretinut-o ca un maniac, doarme iarna-vara in garaj incalzit. Carburatoarele sunt sincronizate, jocul la supape este verificat si reglat, porneste la sfert, nu curge si nu lacrimeaza pe nicaieri. Dotari: - gume Metzeler Marathon 880WW undeva la 80% uzura - crashbar fata de pe Louis - crashbar spate inox custom - proiectoare de 35W cu doua faze (faza lunga si faza scurta) cu zece becuri de rezerva (au o dulie mai rara si am cumparat o cutie din Anglia) - cutii laterale de cate 17 litri din plastic, cu cheie, vopsite in culoarea motorului, cu lumini suplimentare pe frana si ornament superior din inox custom - parbriz original made in USA - priza de 12V permanenta cu protectie la apa - ceas cromat - termometru pe busonul de ulei - sissy bar - disc de frana Ferodo si placute de frana Ferodo noi Ofer de rezerva: - kitt de ambreiaj complet nou-nout sigilat - cablu de ambreiaj nou de rezerva - releu de incarcare second dar perfect functional - saboti de frana spate second dar buni - cabluri de vitezometru si frana second din dezmembrari Motorul merge perfect, bateria are un an, acte in regula pe numele meu. Pretul este negociabil in limita bunului simt, nu schimb cu nimic. Foto_01_resize.JPG Foto_02_resize.JPG Foto_03_resize.jpg Foto_04_resize.jpg Foto_05_resize.jpg Foto_06_resize.jpg Foto_07_resize.jpg Foto_08_resize.JPG Multumesc pentru atentie, detalii suplimentare si informatii la 0744-601631. Hai norock! Later edit: Pretul de strigare este 4100 euro, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeZet Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 (editat) Buna Inapoi la problema mea. Nu e vorba de o anvelopa de spate montata in fata. Asa cum ziceam, e vb de un cauciuc 90/90-19, dedicat rotii fata. Iar anvelopa a fost demontata si remontata pentru a vopsi janta. Atunci cred ca s-a facut gresala. Oricum am deja anvelopa de fata cumparata, un Metzeler M880 pereche la cea de spate. Poate cineva sa imi recomande o vulcanizare moto in zona Vacaresti-tineretului. » Post actualizat in 17 Sep 2017 08:25 Ma gandesc sa-mi fac anvelope white wall din cele pe care le am acum. A mai facut cineva? Puteti sa-mi dati un sfat in legatura cu vopseaua care s-ar putea folosi? Pana acum m-am gandit la 2 variante: Vopsea pentru piscine sau Vopsea pentru marcaje rutiere. Orice sfat e bine venit. Merci Editat Septembrie 16, 2017 de DeZet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Septembrie 17, 2017 Share Postat Septembrie 17, 2017 Vezi pe Louis că sunt markere cu alb pentru cauciucuri. Încearcă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeZet Postat Septembrie 17, 2017 Share Postat Septembrie 17, 2017 Am nevoie de cateva zeci de markere... » Post actualizat in 25 Sep 2017 05:31 Rezolvat. Am fost pe la Auto Augusta in Catelu. Demontat, schimb anvelopa, echilibrat si remontat roata:70Ron. Apoi am vopsit literele cu marker de anvelopa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
endrfl Postat Octombrie 21, 2017 Share Postat Octombrie 21, 2017 Va salut prieteni, am si eu o problema. Am cumparat o motocicleta DragStar 650 cam acum o luna iar de cateva zile am o mica problema cu scursul uleiului. Uleiul curge de la un capac aflat pe spatele cilindrului din spate care este prins cu 2 suruburi in diagonala. Uleiul curge pe parte inferioara a capacului (pe partea de jos) si curge cam o picatura la fiecare ora chiar daca nu am pornit motorul.. Nu inteleg cum de ajunge ulei acolo chiar daca este motorul oprit sau de ce curge.. O sa las o poza cu locul scurgerii, stiti cumva daca ar trebui sa il desfac sa ma uit? Are cumva capacul o garnitura ce nu mai este buna? Suruburile sunt foarte stranse deci nu e de la suruburi. » Post actualizat in 21 Oct 2017 08:37(DOUBLE POST ca nu pot da edit) Am gasit in acest topic link-ul https://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650akakc-1998_model10633/partslist/A-05.html#results , partea 30 e la mine problema, sa fie cumva garnitura mancata? Pot sa desfac capacul fara sa am o scurgere mare de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 21, 2017 Share Postat Octombrie 21, 2017 E un O-ring acolo care pierde ulei, Scurgeri sunt la case si la femei. Cumpara O-ring original si scapi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
endrfl Postat Octombrie 21, 2017 Share Postat Octombrie 21, 2017 Multumesc de raspuns, ai idee de unde? Pe site-ul ala arata 4x7, asta ar fi marimea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.