marcelm Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Sunt curios cum merge si cum suna. Mai am o curiozitate, anume ce modificari vrei sa-i faci? Fata de cum este acum, as vrea : alte aripi, fata/spate, o alta sea, un radiator de ulei, micsorat raportul de transmitere la roata spate (o roata de curea mai mica) ...si inca alte cateva mai mici .. Sper ca mai este loc ... Editat Februarie 28, 2013 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Salutare tuturor. Mi-am luat si eu carnetul de curand si vreau sa-mi iau motor cat de curand. Eu as vrea sa-mi iau Dragstar si am gasit ceva pe bikeshop. Asta e anuntul : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xvs%20400%20dragstar-din-1995-492775.html As fi recunoscator daca mi-ati da o parere ceva, in special daca ati vorbit si voi cu proprietarul sau daca mai sunt oferte de care stiti pt un dragstar. mersi fain. De ce de 400? Sfatul meu e sa zici pas! E submotorizat... Daca te-ai uitat la ea din cauza banilor, Uite de 650 in acelasi pricerange... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar%20650%20xvs-din-1998-499980.html Sa nu mai zic ca la an scrie 1995, perioada in care nici nu se fabrica Dragstarul.. Editat Februarie 28, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Salutare tuturor. Mi-am luat si eu carnetul de curand si vreau sa-mi iau motor cat de curand. Eu as vrea sa-mi iau Dragstar si am gasit ceva pe bikeshop. Asta e anuntul : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xvs%20400%20dragstar-din-1995-492775.html As fi recunoscator daca mi-ati da o parere ceva, in special daca ati vorbit si voi cu proprietarul sau daca mai sunt oferte de care stiti pt un dragstar. mersi fain. Ahoi! Nu arata rau jucaria din anuntul respectiv. Am un prieten care isi vinde dragstarul asta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar-din-1997-483133.html e valabil inca si pretul e precis negociabil. Bafta si succes! Fata de cum este acum, as vrea : alte aripi, fata/spate, o alta sea, un radiator de ulei, micsorat raportul de transmitere la roata spate (o roata de curea mai mica) ...si inca alte cateva mai mici .. Sper ca mai este loc ... Da, categoric aripile nu-s nici pe gustul meu. Dar gusturile nu se discuta! Daca modifici roata de la transmisie se poate sa nu mai ai aceleasi placeri la condus si la putere. Eventual faci o aripa pe masura ca sa mai reduca din aspectul ei mare, ca ma gandesc ca asta vrei. Te rog sa ne tii la curent cu proiectul! De ce de 400? Sfatul meu e sa zici pas! E submotorizat... Daca te-ai uitat la ea din cauza banilor, Uite de 650 in acelasi pricerange... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar%20650%20xvs-din-1998-499980.html Sa nu mai zic ca la an scrie 1995, perioada in care nici nu se fabrica Dragstarul.. Fain facut si modelul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Zic si eu ca e submotorizat ....dar cel mai bine e sa-l incaleci si vezi!!! Salutare tuturor. Mi-am luat si eu carnetul de curand si vreau sa-mi iau motor cat de curand. Eu as vrea sa-mi iau Dragstar si am gasit ceva pe bikeshop. Asta e anuntul : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xvs%20400%20dragstar-din-1995-492775.html As fi recunoscator daca mi-ati da o parere ceva, in special daca ati vorbit si voi cu proprietarul sau daca mai sunt oferte de care stiti pt un dragstar. mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Tocmai pt placere la condus vreau o roata de curea mai mica pe spate, sa reduc vibratiile, la viteza de croaziera. Scaderea puterii si a cuplului nu ma deranjeaza, am facut aceeasi modificare si la motocicletele de dinainte de Raider si am fost foarte multumit. Nu conduc sportiv. Din capitolul alte modificari, sau idei pt oricine ii place, tocmai am terminat un "shift linkage" facut dintr-un lant de transmisie vechi si uzat ... Da, categoric aripile nu-s nici pe gustul meu. Dar gusturile nu se discuta! Daca modifici roata de la transmisie se poate sa nu mai ai aceleasi placeri la condus si la putere. Eventual faci o aripa pe masura ca sa mai reduca din aspectul ei mare, ca ma gandesc ca asta vrei. Te rog sa ne tii la curent cu proiectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Ma refer la faptul ca fiind cod ROSU in acea zona temperatura era extrem de mare iar totul era mai mult decat incins. Am simtit cum motorul vibreaza si este mai galagios decat de regula, nu mi se parea ca am un minus de putere sau altceva decat faptul ca avea un alt mers. Acelasi sentiment la-u avut si prietenii mei care erau pe vn1500 (racite pe apa) si care la randul lor se vaitau ca moturul clantzane mai tare ca ianinte. Aceste aspecte m-au facut sa cred ca un w50 este mult mai ok si mai rezistent in astfel de situatii. Cred ca fenomenul e normal la temperaturi mari .... vascozitatea uleiului scade foarte mult. Banuiesc ca singura varianta e sa-i dai treapta a 4-a si mers la turatie mai mica ... altceva nu stiu ce ar putea fi facut, nu? Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Varianta cea buna e sa bagi uleiul care scrie in manual. Acolo sunt parametrii in functie de temperaturile la care lucreaza moto. Am pus eu un tabel in paginile anterioare pentru xvs 1100. @marcelm Frumos si interesant in acelasi timp. Faina ideea ta cu lantul, e originala. Eu personal astept detalii si progresele ce vin. Ma gandesc ca e destul de brutala motocicleta pt.ca e mare capacitatea cilindrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Salutare tuturor. Mi-am luat si eu carnetul de curand si vreau sa-mi iau motor cat de curand. Eu as vrea sa-mi iau Dragstar si am gasit ceva pe bikeshop. Asta e anuntul : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xvs%20400%20dragstar-din-1995-492775.html As fi recunoscator daca mi-ati da o parere ceva, in special daca ati vorbit si voi cu proprietarul sau daca mai sunt oferte de care stiti pt un dragstar. mersi fain. Salut, conteaza mult si ce statura si greutate ai, daca esti pana in 70 kg, e ok. Si observatia lui @Nocturnus85 e pertinenta, uite aici: http://www.ycoc.co.uk/Yamaha%20XVS%20400%20Dragstar.html anul cand a inceput fabricarea Drag Star-ului... Daca il iei undeva la 1700 euro, e bine, daca-i mai sus, ia-ti un XVS650. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Salut, conteaza mult si ce statura si greutate ai, daca esti pana in 70 kg, e ok. Si observatia lui @Nocturnus85 e pertinenta, uite aici: http://www.ycoc.co.uk/Yamaha%20XVS%20400%20Dragstar.html anul cand a inceput fabricarea Drag Star-ului... Daca il iei undeva la 1700 euro, e bine, daca-i mai sus, ia-ti un XVS650. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Ahoi! Nu arata rau jucaria din anuntul respectiv. Am un prieten care isi vinde dragstarul asta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar-din-1997-483133.html e valabil inca si pretul e precis negociabil. Bafta si succes! Da, categoric aripile nu-s nici pe gustul meu. Dar gusturile nu se discuta! Daca modifici roata de la transmisie se poate sa nu mai ai aceleasi placeri la condus si la putere. Eventual faci o aripa pe masura ca sa mai reduca din aspectul ei mare, ca ma gandesc ca asta vrei. Te rog sa ne tii la curent cu proiectul! Fain facut si modelul asta! Multumesc pentru sfaturi, cred ca o sa optez pentru o motorizare mai mare pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 A-ti scos caii la plimbare ??? MIe imi lipseste cablul de ambreaj .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChickenX Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Acum ca se apropie sezonul si ma gandesc ca majoritatea dintre noi stam la bloc, vreau sa va intreb ce sisteme/metode anti furt folositi. Pe timp de iarna nu prea imi fac griji pt ca va sta undeva in siguranta dar vara o sa vreau sa merg cu ea cat mai des si probabil va sta in fata blocului. Am citit la sectiunea alarme moto dar cele mai multe posturi sunt reclame. Ati avut incercari de furt? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) La motociclete nu prea exista "incercari de furt". Ori se fura ori nu se fura. Am vazut niste filmulete pe net - cum se fura o motocicleta (imagini surprinse de camerele de supraveghere). Vin 2-3 baieti mai vanjosi cu o duba, parcheaza duba chiar langa motocicleta, o ridica de roata din fata si o baga in duba, salta si spatele motocicletei in duba si pleaca. Toata chestia dureaza mai putin de 1 minut. Deci: - si cu alarma si fara alarma cam tot aia e. Chiar daca suna alarma, pana se dezmeticeste cineva hotii sunt plecati demult. - cea mai buna protectie este o husa (nu ca ar impiedica ceva, dar daca motocicleta nu e la vedere nici nu atrage privirile hotilor) si un loc de parcare mai greu accesibil. Motocicleta poate fi impinsa si pe roti, dar e mult mai greu si time consuming. Hotii se feresc de asa ceva. Ei vor sa actioneze repede nu sa stea juma' de ora sa impinga la motocicleta. Asta nu inseamna ca nu exista si fomisti / idioti / inconstienti care nu ar face-o, dar e mult mai putin probabil. Daca motocicleta este legata si cu un lant de ceva, cu atat mai bine. Si lantul se taie foarte repede, dar trebuie scule si se pierde si mai mult timp. Eu am avut alarma pe motocicleta si am dat-o jos. Daca parcam motocicleta in oras, intr-o zona mai aglomerata, si armam alarma riscam sa raman fara baterie pentru ca bipaia ori de cate ori trecea cineva pe langa motocicleta si daca traficul pietonal era intens, iar motocicleta statea acolo cateva ore... Cand puneam husa pe ea si incepea sa bata vantul mai tare incepea sa sune si alarma. E cam neplacut sa trezesti tot cartierul in puterea noptii pentru ca a inceput sa bata vantul. Plus ca daca nu ma trezeam si eu sa o opresc riscam aceeasi problema - sa raman fara baterie. Dupa ce am dat alarma jos m-am trezit ca mi-au furat ceasul de pe motocicleta (cumparasem de la Louis un ceas si un termometru cu suport pentru ghidon). Cred ca au fost niste tiganusi care au vrut sa aiba o amintire de la motocicleta mea. Poate ca daca aveam husa pusa nu l-ar fi furat, dar e greu sa mergi tot timpul cu husa dupa tine si sa o tot pui si sa o scoti. Si mi s-au mai furat capacelele de la ventiluri. In Romania sunt destui ghertoi care "imprumuta" capacele de ventil in loc sa isi cumpere. Alea originale ale motocicletei erau frumoase, masive, cromate. Acum am pus si eu din astea ordinare din plastic ca sa nu mai pofteasca nimeni la ele. In rest n-am avut alte probleme, multumesc lui Dumnezeu. De cand am cumparat motocicleta am pus in coburi un spray de pana (recent am aflat ca oricum nu e bun pentru cauciucuri cu camera) si il am inca si acum. Deci nu mi-a controlat nimeni coburii sau daca s-a intamplat nu a fost nimeni interesat de spray-ul meu de roata. Editat Martie 4, 2013 de DStar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Dragi colegi, imi poate spune cineva ce diametru are un brat de la furca pe un dragstar classic? E diferit in functie de an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 41 mm indiferent ca-i classic sau custom, 650 sau 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Ahoi! Cu privire la alarme si dinastea eu personal va recomand: - o parcare cu plata; - un garaj; - am vazut sisteme antifurt care se monteaza pe discurile de frana, alti cu lanturi speciale care le impleteau pe la cadru si roti. (partea prosta la sistemele de blocare a discurile de frana e ca mai uiti de ele cand pornesti si te trezesti ca bagi tranta cu motorul pentru ca ai uitat sa-l dai jos). - vorbiti eventual cu angajatii de la o benzinarie faceti plati lunare la un angajat si asa poti lasa motocicleta in parcarea benzineriei si plusul e ca sunt camere video. Eu am facut asa ceva si asa ma simt lipsit de griji. Eu personal mai merg prin orase mari, de exemplu in Cluj la fratele meu si am norocul ca sta la partier si o parchez la geam si o vad nonstop plus ca sunt camere video la hotelul de langa. Iar daca in final reusesc sa o fure, la a mea partea buna e ca la locul unde bagi cheia de contact pot sa invart in directia cealalt si imi blochez ghidonul din cadru si cei care ar fura-o ar avea ceva de munca pentru ca nici in duba nu merge incarcata datorita inclinatiei furcii si meseriasii ar trebui sa taie cadrul ca sa o deblocheze. Dar in final daca sunt meseriasi o rezolva indiferent de mijloacele de blocare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Ahoi! - vorbiti eventual cu angajatii de la o benzinarie faceti plati lunare la un angajat si asa poti lasa motocicleta in parcarea benzineriei si plusul e ca sunt camere video. Eu am facut asa ceva si asa ma simt lipsit de griji. Eu personal mai merg prin orase mari, de exemplu in Cluj la fratele meu si am norocul ca sta la partier si o parchez la geam si o vad nonstop plus ca sunt camere video la hotelul de langa. Super reomadarea cu benzinaria .... nu m-am gandit la asta. E utila mai ales la deplasari in alte orase. Mersi Icelord !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Super reomadarea cu benzinaria .... nu m-am gandit la asta. E utila mai ales la deplasari in alte orase. Mersi Icelord !!! Cu placere, deja am pus-o de multe ori la bataie si am fost multumit de rezultat, mai ales cand mergi in locuri necunoscute si nu te poti baza pe conditiile care apar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Acum ca se apropie sezonul si ma gandesc ca majoritatea dintre noi stam la bloc, vreau sa va intreb ce sisteme/metode anti furt folositi... Salut, pe langa ce au spus colegii eu recomand cu incredere blocatorul de disc cu alarma. Este foarte eficient, are alarma suna la cea mai mica miscare, suna tare, nu consuma bateria si nici nu uiti de el cand pleci. Eu persoanal folosesc blocator de disc cu alarma si lant legat de un stalp de lumina si nu am avut probleme, dar motorul meu este si mai ieftin. Bafta si asfalt uscat. A, am uitat, am avut si alarma si am demontat-o din aceleasi considerente ca si ceilalti, omoara bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Salut, pe langa ce au spus colegii eu recomand cu incredere blocatorul de disc cu alarma. Este foarte eficient, are alarma suna la cea mai mica miscare, suna tare, nu consuma bateria si nici nu uiti de el cand pleci. Eu persoanal folosesc blocator de disc cu alarma si lant legat de un stalp de lumina si nu am avut probleme, dar motorul meu este si mai ieftin. Bafta si asfalt uscat. A, am uitat, am avut si alarma si am demontat-o din aceleasi considerente ca si ceilalti, omoara bateria. Poti da detalii despre aparat? Din ce zici are propria lui baterie, nu? Un link, ceva? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Poti da detalii despre aparat? ... Da, are baterie proprie incorporata, are senzor de miscare reglabil si suna destul de tare 100 db. a costat 55 lei cu tot cu transport. Eu il folosesc cu succes de un an. sper sa nu se considere reclama linck http://www.okazii.ro/piese-accesorii-moto-altele/antifurt-cu-alarma-moto-blocare-disc-xenia-style-a124223534 si imagini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Iete si descuietoare universala. Cu smecheria asta iti desface si alarma de disc si lantul. Cel putin, lantul pe care l-am cumparat eu sigur il desface http://www.youtube.com/watch?v=j_tjYgczzkg&feature=player_embedded#! Toate dragstarurile au din fabrica sistem de blocare a ghidonului, dar e frectie la picior de lemn. Se rupe imediat. Ca la orice motocicleta dealtfel. Nici cu benzinariile nu e safe 100%. In Bucuresti s-au furat motociclete si din benzinarii. E nasol ca se prelungeste criza asta asa de mult. Sunt din ce in ce mai multi fomisti pe strazi. Multi s-au apucat de furat mai mult din disperare decat sa se imbogateasca. Si omul disperat e destul de periculos. Ma gandesc ca cea mai buna solutie e sa gasesc in vara asta o curte mai aproape de mine si sa o tin acolo. Macar nu atrage privirile. Incredibil. Dupa ce am pus filmuletul de mai sus am mai cascat gura pe youtube la alte filmulete asociate. E plin internetul de tutoriale care te invata cum sa spargi un lacat/o yala de usa. Nici nu mi-am inchipuit pana acum cat de usor se deschide o incuietoare. Cred ca nici nu ma mai obosesc sa mai imi incui usa in cazul asta. Cred ca orice hot care are o minima pregatire o descuie in cateva secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 ... Cred ca nici nu ma mai obosesc sa mai imi incui usa in cazul asta. Cred ca orice hot care are o minima pregatire o descuie in cateva secunde... Aici te contrazic, nu oricine desface o incuietoare, iar cei ce folosesc asemenea scula nu se obosesc sa sparga o locuinta in care nu gaseste decat facturi neplatite ), merg intotdeauna la pont. Si ca informatie exista incuietori ce nu se pot desface. Cu privire la prima parte cu blocatorul, trebuie sa iei in considerare ca alarma suna și eu nu zic ca nu se poate desface, dar in proportie de 98% din hotii de auto sau moto folosesc forta bruta pentru a fura, iar cei 2 % folosesc scule si echipamente sofisticate, dar aceștia nu se deranjează pentru un motor de 2000 euro. Deranjul, cat si investitia este mult prea mare, pentru un castig de maxim 1000. Asa exista zeci de metode de a fura o motocicleta, dar cu cat este asigurata mai bine cu atat nu tenteaza. Dupa mine cel mai sigur este curtea/garajul (pazit) sau blocatorul de roata ce se prinde in asfalt. Bafta si eu iti recomand pe langa lantul pe care il ai si un blocator cu alarma, mai alunga asa cum spui tu pe cei disperati, care nu sunt hoti de meserie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Concluzia e ca se fura oricum, in schimb cu un blocaor, un lant si o husa exista mai multe sanse de a descuraja gainarii de rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Cel mai bine mutati-o cu voi in casa ) . Ideea e sa fiti un pic precauti iar restul e poveste. Nu are rost ca subiectul asta sa fie dezbatut prea lung, fiecare isi ia masurile pe care le crede de cuvinta. No care dintre voi a-ti deschis sezonul? Eu momentan stau pe tusa pana pe 15 aprilie, aici mai e zapada pe marginea drumului, azi dimineata erau peste -10 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.