Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

1 oră în urmă, frigider a spus:

au pierdut camp din cauza asta. in mare.

Nu.

Parerea mea e ca au pierdut campionatul pe mana lui Q si/sau a track team.Cel care a fost responsabil pentru parcursul exceptional din prima jumatate a fost respeonsabil si pentru balbele si clasarile pe 17 etc din a 2a jumatate.Si cred ca pe cazaturile/dudele de la Mandalika dar mai ales Philip Island.

Ddaca era doar deficitul de putere - iesea pe 5-6 in fiecare cursa in ultima parte a campionatului si lua titlul fluierand.

La Philip Island s-a rupt filmul si rupt a ramas,n-a mai putut recupera punctele desi dupa aceea a facut 2 curse ireprosabile as zice.Insa s-a trezit prea tarziu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 minute, Method a spus:

Nu.

Parerea mea e ca au pierdut campionatul pe mana lui Q si/sau a track team.Cel care a fost responsabil pentru parcursul exceptional din prima jumatate a fost respeonsabil si pentru balbele si clasarile pe 17 etc din a 2a jumatate.Si cred ca pe cazaturile/dudele de la Mandalika dar mai ales Philip Island.

Ddaca era doar deficitul de putere - iesea pe 5-6 in fiecare cursa in ultima parte a campionatului si lua titlul fluierand.

La Philip Island s-a rupt filmul si rupt a ramas,n-a mai putut recupera punctele desi dupa aceea a facut 2 curse ireprosabile as zice.Insa s-a trezit prea tarziu.

 

hmmm cam da.

totusi unele greseli au fost fortate de lispa de putere.

trebuei sa franeze la limita sa stea cu baietii mari cu moto fara limitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, @Method are dreptate dar trebuie luat in calcul si faptul (poate subiectiv) ca din cauza lipsei de putere a mobrei, pe toata durata campionatului Q a mers la limita sau de multe ori, dincolo de ea. (cam ce a zis @frigider

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

nu cred ca trebuia sa spuna ceva Q, era destul de evident :)  

 

Dar asta a facut. In fiecare declaratie baga aceeasi placa: power, power. Cum spuneam, daca nu tipa si nu ameninta cu plecarea, mergea si sezonul asta pe mobra de acum doi ani... 

Acum 1 oră, frigider a spus:

hmmm cam da.

totusi unele greseli au fost fortate de lispa de putere.

trebuei sa franeze la limita sa stea cu baietii mari cu moto fara limitare.

Aici are putina dreptate si @Method , a pierdut si din cauza prostiilor facute de el. Majoritatea greselilor, nu le-a facut mergand la limita, pentru a recupera un ecart, pur si simplu a gresit cand se afla in pluton relativ compact. Una este sa cazi sau sa iesi in pietris, pentru ca tragi ca nebunul, ca sa il ajungi pe cel din fata si alta este sa faci greseli de incepator, in pluton, pentru ca nu stii sa gestionezi situatia. Oricum, cu toate erorile si ghinioanele, tot nu pierdea campionatul, daca nu era strategia dintre echipele Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.02.2023 la 11:13, PzKpfW a spus:

 

Și crezi că le-au dat mai mulți bani celor de la KTM pentru prototipuri "A spec"? Mă îndoiesc.

 

 

Care acum au trecut la Aprilia. Nu cred că a fost vorba de bani, ci de implicarea lor ca parteneri în programul de MotoGP al fabricantului.


pai cei de la Ktm le-o fi dat clar pe mai putini bani. Ktm venea fara rezultate, yamaha pe de alta parte... cu totul altceva. El avea un buget care la ktm imsemna pb 2 factory specs+ suport de uzina, la yamaha insemna ce insemna.

 

la aprila nu a trecut SRT, RNF, o cu totil alta echipa cu alte bugete. Ce e misto e ca e sponsorizata de o firma romaneasca☺️
si, oricum, in acest moment Aprilia este peste yamaha ca motoreta. Cel putin anul trecut asa a fost.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Dar asta a facut. In fiecare declaratie baga aceeasi placa: power, power. Cum spuneam, daca nu tipa si nu ameninta cu plecarea, mergea si sezonul asta pe mobra de acum doi ani... 

Aici are putina dreptate si @Method , a pierdut si din cauza prostiilor facute de el. Majoritatea greselilor, nu le-a facut mergand la limita, pentru a recupera un ecart, pur si simplu a gresit cand se afla in pluton relativ compact. Una este sa cazi sau sa iesi in pietris, pentru ca tragi ca nebunul, ca sa il ajungi pe cel din fata si alta este sa faci greseli de incepator, in pluton, pentru ca nu stii sa gestionezi situatia. Oricum, cu toate erorile si ghinioanele, tot nu pierdea campionatul, daca nu era strategia dintre echipele Ducati.


care @Method☺️. Ca el continua sa zica ca psihic, etc.....

 

am spus anul trecut ca, in momentul in care mergi cursa de cursa la limita riscurile sunt mult mai mari. Doar @PzKpfW mi-a dat dreptate, restul toti cand de slab pilot e Q. Ca e prost ca a pierdut campionatul, ca echipa e slaba ca a gresit presiunea.

 

au tot fost declaratii, inclusiv a lui MM ca este impresionant cum reuseste Q sa mearga cu mobra aia, si ca, compenseaza lipsa de putere prin viteza, dar ca yamaha e f usor de blocat pe franare. Inclusiv Esp a declarat qcelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare că unii nu vor să accepte (sau nu înțeleg) că intr-o competiție de viteză puterea e esențială. Într-o oarecare măsură se poate compensa printr-un mers fluent, ducând viteză pe viraje, dar când ești în pluton și toți fac "stop & go" la viraje unde plm să mai duci viteza?!? Dacă mai pui că nenorocita de putere mai e necesară și ca să te poți califica pe un loc bun treaba devine și mai cotoioasă. Ok, a cedat Q și psihic, dar dacă nu ar fi avut dezavantajul evident al puterii sub competitori nici psihic nu ar fi clacat.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

35 minutes ago, damager said:

pai cei de la Ktm le-o fi dat clar pe mai putini bani. Ktm venea fara rezultate, yamaha pe de alta parte... cu totul altceva. El avea un buget care la ktm imsemna pb 2 factory specs+ suport de uzina, la yamaha insemna ce insemna.

 

la aprila nu a trecut SRT, RNF, o cu totil alta echipa cu alte bugete. Ce e misto e ca e sponsorizata de o firma romaneasca☺️
si, oricum, in acest moment Aprilia este peste yamaha ca motoreta. Cel putin anul trecut asa a fost.

 

Just. Pe scurt, europenii vin cu material de uzină și costuri mai mici. Se implică cu echipele private în mod direct. De unde și greșeala celor de la Yamaha, care percepeau privații ca pe niște vasali. Sper că și-au schimbat percepția acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

 

...  restul toti cand de slab pilot e Q.

 

au tot fost declaratii, inclusiv a lui MM 

Nu a spus nimeni de aici ca Q ar fi un pilot slab. Nu este vreun geniu, ok, dar nu este un pilot slab. De altfel a castigat un campionat mondial intr-o maniera care nu poate fi contestata. Eu, care am fost si sunt extrem de critic la adresa lui, am spus doar ca are limitele lui si ca nu este un pilot foarte combativ, ca nu este dispus sa riste, in situatiile critice. Iar sfarsitul de campionat a insemnat o asemenea situatie critica. El este un pilot incredibil de rapid, pe Yamaha aia, are un skill dincolo de orice dubiu... Deci MM spune bine ce spune, insa tot MM, cu vreo trei-patru curse inainte de finalul sezonului 2022, afirma intr-un interviu, ca daca vrea sa isi pastreze titlul, Q trebuie sa isi asume  riscuri, nu poate merge doar la conservare. Nu numai ca nu a facut-o, dar a avut si rezultate foarte slabe in Japonia, Tailanda, in Australia nu a terminat, etc.. Si, repet, rezultatele astea nu au fost consecinta faptului ca mergea la limita, ca sa recupereze teren pierdut (in situatii de astea nu prea greseste, sa stii), ci datorita unor starturi slabe si greseli in pluton, care il costau locuri. 

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Sper că și-au schimbat percepția acum.

Vom vedea cum isi vor trata viitoarea echipa satelit, dar nu am mari sperante in sensul asta. 

Jarvis este in discutii cu Alonso Lopez: https://www.gpone.com/it/2023/02/23/motogp/jarvis-parla-con-alonso-lopez-yamaha-pensa-al-futuro-e-guarda-in-moto2.html

 

Si inca unul cel putin interesant pe ici pe colo: https://www.gpone.com/it/2023/02/21/motogp/yamaha-ci-sara-la-promessa-di-un-team-ufficiale-per-la-vr46-di-rossi.html

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, frigider a spus:

hmmm cam da.

totusi unele greseli au fost fortate de lispa de putere.

trebuei sa franeze la limita sa stea cu baietii mari cu moto fara limitare.

 

Acum 15 ore, TETEA. a spus:

Da, @Method are dreptate dar trebuie luat in calcul si faptul (poate subiectiv) ca din cauza lipsei de putere a mobrei, pe toata durata campionatului Q a mers la limita sau de multe ori, dincolo de ea. (cam ce a zis @frigider

 

Da,in mod clar a fortat incercand sa compenseze neajunsurile motoretei.Si de multe ori chiar a facut-o exceptional.Insa la sfarsit a pierdut controlul.

Am dat unexemplu elocvent cu Philip Island - Yamaha aia te-ar fi scos pe 5-6 probabil aproape cursa de cursa.Ar fi fost destul.Q insa a adoptat-o pe aia cu "ii facem pe franare" :)))

MM a mai incercat haiducii din astea si am vazut cum au iesit.

Acum 12 ore, damager a spus:

Ca el continua sa zica ca psihic, etc.....

 

am spus anul trecut ca, in momentul in care mergi cursa de cursa la limita riscurile sunt mult mai mari. Doar @PzKpfW mi-a dat dreptate, restul toti cand de slab pilot e Q. Ca e prost ca a pierdut campionatul, ca echipa e slaba ca a gresit presiunea.

 

au tot fost declaratii, inclusiv a lui MM ca este impresionant cum reuseste Q sa mearga cu mobra aia, si ca, compenseaza lipsa de putere prin viteza, dar ca yamaha e f usor de blocat pe franare. Inclusiv Esp a declarat qcelasi lucru.

Normal ca Q a pierdut campionatul,dimpreuna cu track team - Repet ca vad ca se uita...cat avea gap?95 de puncte?A mai pierdut cineva asa un gap in istoria competitiilor?Nu imi aduc aminte,daca gresesc sa ma corectezi.Poate doar aia la F1 in anii 60 cand se accidentau (sau mureau).Matematica nu minte.

So?...unde a fost problema?Ok,ok,Yamaha proasta naspa no power etc.Dar nu faceai 95 de puncte avantaj daca era in halul ala nu?

La Assen s-a rupt filmul si au inceput o serie de erori mai mari sau mai mici facute de el atat in quali cat si in curse.Pentru ca simtea ca pierde f multe puncte si forta peste limita.Deci tot la stapanirea de sine se reduce.Pecco n-ar fi reusit in viata vietilor lui sa surmonteze nici 50-60 de puncte fara greselile lui Q.El e primul vinovat pt 2022.Si pe locul 2 inginerul lui sau whoever ii face presiunea in gume.Bai toate echipele o gimbeau la perfect,numa inginerul lui Q o troznea.Si de vreo...3 ori?C'mon,a pierdut cel putin 2 clasari in primii 5-6 pe mana aluia.Asta inseamna cate puncte?

 

Si nu e ca si cum dupa vacanta de vara Ducati a adus o racheta - invatasera insa sa o seteze si sa lucreze cu ea.Iar Yamaha in mod clar a fost aceeiasi care i-a adus acele victorii si clasari bune in prima jumatate.Deci atunci ce s-a schimbat de a pierdut aproape 4 curse?

Pecco a venit din urma dimpreuna cu Ducati si a pus presiune constanta.Q a reactionat exact cum nu trebuia - a fortat o motoreta care oricum era la limita.Si a gresit.De cel putin 4-5 ori.

 

N-a zis absolut nimeni ca e un pilot prost.E un pilot genial si personal tot timpul l-am laudat (dupa intrarea lui in gp) - de la MM pana la Vinales chiar si Rossi a recunoscut ca telemetria lui Q e...wow.

Dar a gresit.De multiple ori.Pt ca n-a stiut sa-si tina cumpatul si sa adune puncte.Putine cate putea dar sa adune.Campionatul la asta se joaca.

Uita-te la JM.Pilot genial.Super-mega fast.De mare viitor.Dupa cum a zis si el "sa se uite Gigi pe telemetria mea sa vada care e mai bun dintre mine si #23".Corect,can't argue that...dar care are mai multe puncte?Aici se face diferenta.Campionul trebuie sa stie cand sa forteze si cand sa fie fin.Sa mearga la 100% nu la 101%.Si Q n-a stiut.

La chestia asta era Rossi artist.De asta are 9 betze.Piloti mai rapizi ca Rossi sau cu racecraft mai bun au fost - uita-te la Stoner,uita-te la Lorenzo.Dar Rossi manageria mai bine.Inteligenta si stapanire de sine.

Acum 12 ore, ENEOS a spus:

Se pare că unii nu vor să accepte (sau nu înțeleg) că intr-o competiție de viteză puterea e esențială. Într-o oarecare măsură se poate compensa printr-un mers fluent, ducând viteză pe viraje, dar când ești în pluton și toți fac "stop & go" la viraje unde plm să mai duci viteza?!? Dacă mai pui că nenorocita de putere mai e necesară și ca să te poți califica pe un loc bun treaba devine și mai cotoioasă. Ok, a cedat Q și psihic, dar dacă nu ar fi avut dezavantajul evident al puterii sub competitori nici psihic nu ar fi clacat.

Yamaha ne-a demonstrat in prima jumatate a anului ca si o moto cu putere mai slaba se poate impune.

Normal ca daca Yamaha nu avea acel deficit de putere,Q fluiera.Tocmai pt ca Pecco nu mai putea presiune pe el.

 

Ca s-o scurtam - daca dupa pauza de vara erau 20-30 de puncte intre ei,da as fi fost total de acord ca Q a pierdut din cauza motoretei.Dar cand tu acumulezi 95 de puncte ca dupa aia sa le faci praf in ultimele 5-6 curse...aia nu mai e motoreta de vina tati.You lost it.

Si sa nu se uite !! - Q a pierdut la fel pe manuta lui campionatul 2020.Mir a luat acel campionat pt ca fost next best thing,nu altceva.Q a mai pierdut controlul odata,sa nu uitam !

Si a si recunoscut la sfarsitul campionatului ca a avut o problema psihica.E limpede treaba zic eu.

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Nu a spus nimeni de aici ca Q ar fi un pilot slab. Nu este vreun geniu, ok, dar nu este un pilot slab. De altfel a castigat un campionat mondial intr-o maniera care nu poate fi contestata. Eu, care am fost si sunt extrem de critic la adresa lui, am spus doar ca are limitele lui si ca nu este un pilot foarte combativ, ca nu este dispus sa riste, in situatiile critice. Iar sfarsitul de campionat a insemnat o asemenea situatie critica. El este un pilot incredibil de rapid, pe Yamaha aia, are un skill dincolo de orice dubiu... Deci MM spune bine ce spune, insa tot MM, cu vreo trei-patru curse inainte de finalul sezonului 2022, afirma intr-un interviu, ca daca vrea sa isi pastreze titlul, Q trebuie sa isi asume  riscuri, nu poate merge doar la conservare. Nu numai ca nu a facut-o, dar a avut si rezultate foarte slabe in Japonia, Tailanda, in Australia nu a terminat, etc.. Si, repet, rezultatele astea nu au fost consecinta faptului ca mergea la limita, ca sa recupereze teren pierdut (in situatii de astea nu prea greseste, sa stii), ci datorita unor starturi slabe si greseli in pluton, care il costau locuri. 

Vom vedea cum isi vor trata viitoarea echipa satelit, dar nu am mari sperante in sensul asta. 

Jarvis este in discutii cu Alonso Lopez: https://www.gpone.com/it/2023/02/23/motogp/jarvis-parla-con-alonso-lopez-yamaha-pensa-al-futuro-e-guarda-in-moto2.html

 

Si inca unul cel putin interesant pe ici pe colo: https://www.gpone.com/it/2023/02/21/motogp/yamaha-ci-sara-la-promessa-di-un-team-ufficiale-per-la-vr46-di-rossi.html

E spun ca Q este un geniu.Spun ca este un pilot extrem de combativ.Daca nu il vezi lovind alti oameni ca melteanul de MM sau batzaind motoreta sau etc,asta nu inseamna ca nu e combativ.

Se forteaza pe sine si pe acea motoreta mult peste limita.Si de depasit stie f bine sa depaseasca,doar ca pe Yamaha ai limitari - nu poti depasi pe accelerare sau pe final de linie dreapta,si atunci esti redus la frane sau giumbuslucuri cum a fost Austria - trase alternative f riscante pe intrare.

Q si-a asumat foarte multe riscuri mai ales in partea a2a a campionatului - vreo cateva i-au iesit dar vreo cateva nu.Si alea care nu i-au iesit s-au terminat f prost pt el.Plus ce au mai balbait-o cu gumele si asta a fost.

 

Lopez e intradevar un pilot de urmarit.Insa nu e golden ca Acosta - s-ar putea sa confirme s-ar putea sa nu.Insa e de stat cu ochii pe el,cu certitudine.

Yamaha vrea sa mai vanda ca pe vremea cand era closca cu puii giallo in ograda ei.Ii inteleg,insa nu stiu daca mai vin vremurile alea,chiar daca iti legi numele de #46...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Method a spus:

Yamaha in mod clar a fost aceeiasi care i-a adus acele victorii si clasari bune in prima jumatate.Deci atunci ce s-a schimbat de a pierdut aproape 4 curse?

Mai uită-te și la configurația circuitelor! Pe unele mai poți să o dregi din mână, pe altele dacă n-ai putere ești halit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

 

E spun ca Q este un geniu.

Spun ca este un pilot extrem de combativ.

Se forteaza pe sine si pe acea motoreta mult peste limita.Si de depasit stie f bine sa depaseasca......

 

Q si-a asumat foarte multe riscuri mai ales in partea a2a a campionatului 

 

Insa nu e golden ca Acosta - 

 

Yamaha vrea sa mai vanda ca pe vremea cand era closca cu puii giallo in ograda ei.

Sa nu facem amu' geniu din orice pilot care castiga un campionat si pierde alte doua. Daca Q sau JM sunt genii, geniali, etc, devalorizam conceptul asta. Singurii care merita statutul de geniu sunt Rossi si MM, Q si JM sunt piloti de top in MotoGP. Atat!

 

La varsta lui Q, Rossi pe o mobra fara aripioare, fara holeshot-uri, fara electronica de varf si cu opinci de acum douazeci de ani, facea intr-o cursa mai multe depasiri decat frantuzul intr-o jumatate de sezon.  MM, intr-o aripa, a depasit in cursele disputate in 2022, mai mult decat Q in intregul sezon, Rins in a doua jumatate a sezonului 2022, a depasit mai mult decat Q in tot sezonul (as zice ca a fost un exemplu de combativitate), iar tu spui ca Q este extrem de combativ. Q este pe stilul lui Stoner si Lorenzo: daca ia un start bun, merge ata si nu il mai prinde nimeni, daca cade in pluton, moare in anonimat. In a doua parte a sezonului a fost mai mult depasit, decat a reusit sa depaseasca. 

 

Daca Q forteaza peste limite, atunci MM ce face? De depasit stie sa depaseasca orice pilot la nivelul ala. Faptul ca mai depaseste din cand in cand, face parte din fisa postului, ca sa zic asa. 

 

MM nu este de acord cu tine. Cum spuneam mai sus, chiar i-a sugerat ca non combatul si mersul la conservare nu este tocmai productiv, daca vrea sa isi pastreze titlul. Tu spui altceva.  Inteleg ca afirmatiile lui Remy Gardner sau Raul Fernandez te lasa rece , dar nici MM nu este credibil? 

 

Nici Acosta nu este vreun golden. Da, este o promisiune si trebuie urmarit, dar pana la golden boy mai are. La Moto3 a inceput fulminant si a rupt gura specialistilor, la Moto2 insa, rezultatele au fost slabute si inconstante. Anul asta va fi un an decisiv pentru el. Vom vedea din ce aluat este facut. 

 

Yamaha vinde si fara Rossi.  

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Sa nu facem amu' geniu din orice pilot care castiga un campionat si pierde alte doua. Daca Q sau JM sunt genii, geniali, etc, devalorizam conceptul asta. Singurii care merita statutul de geniu sunt Rossi si MM, Q si JM sunt piloti de top in MotoGP. Atat!

 

La varsta lui Q, Rossi pe o mobra fara aripioare, fara holeshot-uri, fara electronica de varf si cu opinci de acum douazeci de ani, facea intr-o cursa mai multe depasiri decat frantuzul intr-o jumatate de sezon.  MM, intr-o aripa, a depasit in cursele disputate in 2022, mai mult decat Q in intregul sezon, Rins in a doua jumatate a sezonului 2022, a depasit mai mult decat Q in tot sezonul (as zice ca a fost un exemplu de combativitate), iar tu spui ca Q este extrem de combativ. Q este pe stilul lui Stoner si Lorenzo: daca ia un start bun, merge ata si nu il mai prinde nimeni, daca cade in pluton, moare in anonimat. In a doua parte a sezonului a fost mai mult depasit, decat a reusit sa depaseasca. 

 

Daca Q forteaza peste limite, atunci MM ce face? De depasit stie sa depaseasca orice pilot la nivelul ala. Faptul ca mai depaseste din cand in cand, face parte din fisa postului, ca sa zic asa. 

 

MM nu este de acord cu tine. Cum spuneam mai sus, chiar i-a sugerat ca non combatul si mersul la conservare nu este tocmai productiv, daca vrea sa isi pastreze titlul. Tu spui altceva.  Inteleg ca afirmatiile lui Remy Gardner sau Raul Fernandez te lasa rece , dar nici MM nu este credibil? 

 

Nici Acosta nu este vreun golden. Da, este o promisiune si trebuie urmarit, dar pana la golden boy mai are. La Moto3 a inceput fulminant si a rupt gura specialistilor, la Moto2 insa, rezultatele au fost slabute si inconstante. Anul asta va fi un an decisiv pentru el. Vom vedea din ce aluat este facut. 

 

Yamaha vinde si fara Rossi.  


Apropos de Yamaha, vinde si fara Rossi. Uite niste analisti de bursa ce zic:

 

"

Vânzările globale de motociclete Yamaha sunt încă sub presiune. În 2022, compania încă se luptă, iar redresarea este marginală. În primele șapte luni, înregistrările globale au fost de 2,8 milioane (+3,4%), proiectând întregul an la 4,1 milioane, substanțial constant față de cel precedent.Vânzările sunt în scădere în Taiwan (-19,4%), Japonia (-18,6%) și în Europa (-10,5%), unde Yamaha pierde în toate țările de top, cu excepția Germaniei. 

"

As paria ca in 2023 europa va fi tot pe scadere, mai ales ca vine euro6 si Yamaha nu are motor pregatit spre deosebire de Ducati si Aprilia care au deja 1100 care-l testeaza pt euro6

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, damager said:

as paria ca in 2023 europa va fi tot pe scadere, mai ales ca vine euro6 si yamaha nu are motor pregatit spre deosebire de ducati si aprilia care au deja 1100 care-l testeaza pt euro6

 

Pe lângă asta, mai este și intrarea în forță a chinezilor pe piața vestică. Chinezi care vizează clar aceeași nișă de buget ca japonezii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ENEOS a spus:

Mai uită-te și la configurația circuitelor! Pe unele mai poți să o dregi din mână, pe altele dacă n-ai putere ești halit.

Aici nu te pot contrazice.

Însă cu acea Yamaha Q dacă se concentra ieșea pe 5-6.Nu pe 17...sau pe jos.

Pecco a avut un avantaj clar în motoreta,spre deosebire de Q care a avut un dezavantaj.true.

Însă 95 de puncte avans....tot trebuia sa iasă campion.

Nu am făcut o statistica dar sunt curios din acel high de 95 puncte câte puncte trebuia sa acumuleze Q per cursa pt a ieși peste punctele cu care s.a încununat Pecco campion la Valencia.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Sa nu facem amu' geniu din orice pilot care castiga un campionat si pierde alte doua. Daca Q sau JM sunt genii, geniali, etc, devalorizam conceptul asta. Singurii care merita statutul de geniu sunt Rossi si MM, Q si JM sunt piloti de top in MotoGP. Atat!

 

La varsta lui Q, Rossi pe o mobra fara aripioare, fara holeshot-uri, fara electronica de varf si cu opinci de acum douazeci de ani, facea intr-o cursa mai multe depasiri decat frantuzul intr-o jumatate de sezon.  MM, intr-o aripa, a depasit in cursele disputate in 2022, mai mult decat Q in intregul sezon, Rins in a doua jumatate a sezonului 2022, a depasit mai mult decat Q in tot sezonul (as zice ca a fost un exemplu de combativitate), iar tu spui ca Q este extrem de combativ. Q este pe stilul lui Stoner si Lorenzo: daca ia un start bun, merge ata si nu il mai prinde nimeni, daca cade in pluton, moare in anonimat. In a doua parte a sezonului a fost mai mult depasit, decat a reusit sa depaseasca. 

 

Daca Q forteaza peste limite, atunci MM ce face? De depasit stie sa depaseasca orice pilot la nivelul ala. Faptul ca mai depaseste din cand in cand, face parte din fisa postului, ca sa zic asa. 

 

MM nu este de acord cu tine. Cum spuneam mai sus, chiar i-a sugerat ca non combatul si mersul la conservare nu este tocmai productiv, daca vrea sa isi pastreze titlul. Tu spui altceva.  Inteleg ca afirmatiile lui Remy Gardner sau Raul Fernandez te lasa rece , dar nici MM nu este credibil? 

 

Nici Acosta nu este vreun golden. Da, este o promisiune si trebuie urmarit, dar pana la golden boy mai are. La Moto3 a inceput fulminant si a rupt gura specialistilor, la Moto2 insa, rezultatele au fost slabute si inconstante. Anul asta va fi un an decisiv pentru el. Vom vedea din ce aluat este facut. 

 

Yamaha vinde si fara Rossi.  

Q e genial datorita racecraft ului în sensul ca știe sa scoată de la motoreta maximul și încă peste.

Faptul ca nu are rezultatele lui Rossi ,MM etc,asta intradevar e un minus pt el.Aia și subliniez.

Însă că pilotaj eu zic ca e cu ei acolo.Ca și psihic stăpânire inteligență...intradevar nu.

 

Mai cum sugerează MM una azi și alta mâine exact cum ai spus tu în postul celalalt.Si Memelu e parșiv..."forțează tata ca nu ieși campion asa".Bai dar garantez ca nici din nisip nu ieși campion.

Q trebuia sa facă ce facea MM (când nu o ia razna) si nu ce zice : pe circuitele dezavantajate sa ia 5.6.7 cât poate lua în siguranță și pe cele avantajoase sa forțeze un podium.Nu sa cada pe Assen și Philip Island adică fix unde avea avantaj.

Știi...MM e credibil nu contest.Dar el nu face asa precum predica :)

 

Acosta are parcurs de alien.S.a acomodat și a mers solid la moto2 în ciuda unor balbe inerente.Nu uita ca și a rupt și piciorul etc.Learning curve,nu merge sa împuști campionatul în primul an.

Acum 3 ore, damager a spus:


Apropos de Yamaha, vinde si fara Rossi. Uite niste analisti de bursa ce zic:

 

"

Vânzările globale de motociclete Yamaha sunt încă sub presiune. În 2022, compania încă se luptă, iar redresarea este marginală. În primele șapte luni, înregistrările globale au fost de 2,8 milioane (+3,4%), proiectând întregul an la 4,1 milioane, substanțial constant față de cel precedent.Vânzările sunt în scădere în Taiwan (-19,4%), Japonia (-18,6%) și în Europa (-10,5%), unde Yamaha pierde în toate țările de top, cu excepția Germaniei. 

"

As paria ca in 2023 europa va fi tot pe scadere, mai ales ca vine euro6 si Yamaha nu are motor pregatit spre deosebire de Ducati si Aprilia care au deja 1100 care-l testeaza pt euro6

Pariezi bine.

Anul 2022 a fost un an puternic inflaționist în care în economii s.au pompat munți de bani si toată industria a fost pe plus maxim.2023 va fi recesiune totala.

Toți japonezii chitzaie și preventiv își iau tot felul de masuri de siguranță.

Iar una inteligenta ar fi asocierea Yamaha cu #46.

Cam cum s.a asociat Cola cu culoarea roșie și cu Crăciunul.Genii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Alex28 a spus:

Marc Marquez All In este pe Filelist

https://filelist.io/details.php?id=820145

:bow:

Aleix zice ca Ducati pare foarte puternic,intr-o forma extraordinara.

Deranj.

 

Acum 4 ore, xt600 a spus:

The successful Aprilia chief designer Jan Witteveen always said: "If you only imitate the competition, you can never beat them."

Vorba grea si de tinut minte.

Sa noteze domnii de la KTM care se uita la Honda,dar si domnii de la Honda cand fura aripioare de la Ducati :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/27/2023 at 1:40 PM, Method said:

Sa noteze domnii de la KTM care se uita la Honda,dar si domnii de la Honda cand fura aripioare de la Ducati :P

 

Cred că mai toată lumea se uită la Ducati (și la Aprilia) acum pe partea de aero. Pachetele aerodinamice au însă un efect subtil, motiv pentru care piloții în general au același discurs când vine vorba de subiect: "am încercat componentul x dar nu am simțit o schimare majoră". Baza performanței rămâne partea tehnică - motor, șasiu, electronică. Dimensiunea aero și setup vin doar să le completeze și să le coaguleze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,nu e nici o suprafata foarte mare aero,nu e ca la masini,si probabil efectiv nu au cum simti schimbarile subtile intre diferite variante de carene.

 

In alta ordine de idei,am vazut si eu docu despre MM,binisor facut.Ii arata...lupta?pot spune lupta?cu acea accidentare.

Poate mi-ar fi placut sa vad mai mult din parerile lui si din bataliile cu principalii rivali - Rossi,Pedrosa,Lorenzo etc,au atins subiectul dar foarte expeditiv.

Si nimic despre Quarta?....clar e un rival,nu asa de mare si de renumit ca si restul dar totusi.

In rest,determinare si ambitie.Foarte multa determinare.

Sa il vedem anul asta,desi cu Honda...cred ca motoreta nu va fi pe masura ambitiei lui.

Dar da,a fost nice mini-seria un fel de avanpremiera la campionatul 2023,mai bun decat seria din 2022 despre Q.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Cred că mai toată lumea se uită la Ducati (și la Aprilia) acum pe partea de aero. Pachetele aerodinamice au însă un efect subtil, motiv pentru care piloții în general au același discurs când vine vorba de subiect: "am încercat componentul x dar nu am simțit o schimare majoră". Baza performanței rămâne partea tehnică - motor, șasiu, electronică. Dimensiunea aero și setup vin doar să le completeze și să le coaguleze.

zicea la un mom dat Guintoli care era pilot de teste Suzuki ca a încercat sa meargă cu și fără aero și era ridicola diferența.


Subtile cred ca sunt micile schimbări de la o iteratie la alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, frigider a spus:

era pilot de teste Suzuki ca a încercat sa meargă cu și fără aero și era ridicola diferența.

 

...mai ales daca a testat o moto setata pentru aero, dar fara aero! Banuiesc ca topaia in toate directiile...

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, TETEA. a spus:

...mai ales daca a testat o moto setata pentru aero, dar fara aero! Banuiesc ca topaia in toate directiile...

 

Nu cred ca au făcut asa, nu prea mai era comparatie utila.

 

S a întrebat cum au putut sa meargă fara aero, adică atât de mare diferență în bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cel mai complicat mi se pare faptul că, spre deosebire de mașini, prin înclinarea motocicletei se modifică în continuu efectul elementelor aerodinamice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, frigider a spus:

Nu cred ca au făcut asa, nu prea mai era comparatie utila.

 

S a întrebat cum au putut sa meargă fara aero, adică atât de mare diferență în bine.

Cu toate astea, MM a testat de curand  motocicleta fara elemente aero, la solicitarea noului sef de proiect, care dorea sa inteleaga mai bine bazele conceptului Honda. Spunea ca motocicleta era foarte instabila, dar ca experienta a fost foarte interesanta si a indeplinit solicitarea fara sa comenteze. Foarte probabil, de cand a testat Guintoli si pana in prezent, aerodinamica a devenit mai invaziva in comportamentul motocicletei, de unde si observatiile lui Mimisor. Pe de alta parte, sa nu comparam Suzuki, care avea nevoie (probabil) de o apasare aerodinamica mai mica,  cu Honda.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...