Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 51 minute, danypop a spus:

Ca mobrele lui Oli aveau numărul lui Savadori pe ele 

inteleg.

Acum 49 minute, damager a spus:

Mda.... cine stie ce jocuri de culise se fac. 
cert e ca dorna vrea echipa americana ca e o intreaga piata acolo.... ce plm sa faca cu o echipa romaneasca.

pai si sa bage in plm inca o echipa, iisuse.

satelit yamaha.

frateeeeeeeeeee zici ca in plm sunt 40 de moto si nu mai au loc pe circuit.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, damager said:

cert e ca dorna vrea echipa americana ca e o intreaga piata acolo.... ce plm sa faca cu o echipa romaneasca.

 

Nu cred că scăpau de ei dacă nu aveau probleme. Este cam dubios modul în care o firmă atât de mică, fondată acum câțiva ani și cu profit de câteva sute de mii de euro își permite o echipă de MotoGP. Este clar că vor implicare americană în competiție, dar este vorba și de stabilitate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu cred că scăpau de ei dacă nu aveau probleme. Este cam dubios modul în care o firmă atât de mică, fondată acum câțiva ani și cu profit de câteva sute de mii de euro își permite o echipă de MotoGP. Este clar că vor implicare americană în competiție, dar este vorba și de stabilitate. 

din zvonurile care le-am auzit acum cateva luni, tot americani erau si in spatele CryptoDATA...americani mai galonati asa.

De aia, cand a aparut zvonul ca o sa fie cumparata de un fond de investitii american, incepuse sa faca sens......

 

Poate au facut aia un audit, si brusc s-au descoperit niste chestii urate.

Acu vreo 2 zile se zvonea ca American Trackhouse vor sa cumpere RNF.

Face sens cu ce zice O Toma, ca au oferit un pret de nimic, bazandu-se pe ceva discutii cu Dorna.

Nu avem noi de unde sa stim ce se discuta acolo

 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, damager a spus:

sa faca sens

aibă sens pe românește.

Acum 56 minute, damager a spus:

Face sens

Are sens.

Nu merge traducerea mot-a-mot din angliuski în cazul ăsta.

 

SS indescifrabil

Pruteanu

:blbl:

O echipă de mâna a 3-a cu o finanțare dubioasă.  "Echipă românească"?!? De unde? E vreun tricolor pe-acolo, aleargă careva cu licență românească? E lotul național de mobrism sau..? Zău dacă înțeleg de ce atâta tevatură... :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I told Yamaha that I wanted to sign Alex for Moto2 and then for MotoGP. And Yamaha said ‘no, no member of the Marquez family can be at Yamaha.’

“I said, ‘Why? This is my team’. It was because of Marc and what happened in 2015. It became personal from them [Yamaha].”

https://www.crash.net/motogp/news/1042620/1/no-member-marquez-family-can-be-yamaha-revelation-leaked

 

Pentru cine se mai indoieste ca uzina are cuvantul decisiv in semnarea unui pilot la o echipa de client. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"As far as the riders I've worked with are concerned, I think Casey Stoner was the best. Others were quick and talented too, but he's special, more genius than Marquez.
Casey hated traction control. When we removed it, the acceleration achieved by his work on the gas  was as good as possible by the laws of physics. Sometimes he was changing gears at a perfect 17 thousand rpm, he had a kind of sensor inside him.
He was a genius, nobody could copy him".
(Shuhei Nakamoto, HRC Vice President)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, xt600 said:

Pentru cine se mai indoieste ca uzina are cuvantul decisiv in semnarea unui pilot la o echipa de client. 

 

Uzina (furnizorul materialului tehnic) poate să intervină și să se opună. Asta dacă ține neapărat și se înțelege cu echipa client pe acest subiect. Faptul că Yamaha a folosit un drept de veto acolo (pentru că despre asta este vorba) nu înseamnă că și alții o fac. Mai mult, nu știu cât a fost vorba despre Yamaha și cât despre Valentino Rossi; Yamaha a câștigat până la urmă titlul în 2015 cu Lorenzo, iar Márquez nu a atacat și nu a avut niciodată nicio problemă cu Yamaha. Rossi a reușit să-și facă dușmani din toți piloții care s-au bătut cu el și care-l amenințau: Gibernau, Biaggi, Stoner, Lorenzo, Márquez.
 

47 minutes ago, damager said:

"As far as the riders I've worked with are concerned, I think Casey Stoner was the best. Others were quick and talented too, but he's special, more genius than Marquez.
Casey hated traction control. When we removed it, the acceleration achieved by his work on the gas  was as good as possible by the laws of physics. Sometimes he was changing gears at a perfect 17 thousand rpm, he had a kind of sensor inside him.
He was a genius, nobody could copy him".
(Shuhei Nakamoto, HRC Vice President)

 

Reiterează practic ce a spus în 2016, când s-a retras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

59 minutes ago, PzKpfW said:

Márquez nu a atacat și nu a avut niciodată nicio problemă cu Yamaha. Rossi a reușit să-și facă dușmani din toți piloții care s-au bătut cu el și care-l amenințau: Gibernau, Biaggi, Stoner, Lorenzo, Márquez.

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Mai mult, nu știu cât a fost vorba despre Yamaha și cât despre Valentino Rossi; 
 

Colegu', declaratia este clara! Yamaha NU A VRUT nici un membru al familiei Marquez pe o motocicleta Yamaha. Cuvintele lui Razlan sunt clare in acest sens: "And Yamaha said ‘no, no member of the Marquez family can be at Yamaha."  ... "It was because of Marc and what happened in 2015. It became personal from them [Yamaha].

Nu este vorba despre Rossi in propozitie. Este vorba despre o decizie blocata sus. Cu siguranta Rossi a exprimat obiectii la venirea lui AM, poate a si convins niste oameni, asa cum a mai facut-o si in trecut, insa decizia finala a apartinut board-ului Yamaha. Razlan spune clar ca pentru Yamaha a devenit o chestiune personala, dupa momentul Valencia 2015. 

 

Cat priveste dreptul de veto (la ce ar folosi acel drept de veto, daca echipele clientelare ar fi cu adevarat independente.. ?;) ) nu l-a inventat Yamaha si cu siguranta l-a folosit si Ducati, in ceea ce il priveste pe inginerul de cursa al lui MM. Asta arata cat de independenta este, in realitate, o echipa de client in general si Ducati in special. Cum spuneam si cu alta ocazie, incerci sa o intorci din cuvinte, dar te faci partizanul unor cauze, sa zicem... cusute cu ata alba, ca sa nu spun altfel. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The contract binding the VR46 Racing Team to Ducati in MotoGP expires next season.

The future remains open, possibly continuing with the same manufacturer or collaborating with another.

Team manager Uccio Salucci confirmed that KTM and Yamaha are options under consideration.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Niste cifre care mie mi-i se par mai apropiate de realitate:

ai de plm unde e JM
 

 

1st. Marc Márquez (Repsol Honda Team): $16 million/year
2nd. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team): $5 million/year
3rd. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $5 million/year
4th. Maverick Viñales (Aprilia): $4 million/year
5th. Johann Zarco (Prima Pramac Racing/Ducati): $4 million/year
6th. Joan Mir (Repsol Honda Team): $3 million/year
7th. Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing): $3 million/year
8th. Aleix Espargaró (Aprilia): $3 million/year
9th. Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team): $2.5 million/year
10th. Álex Rins (LCR Honda Castrol Team): $2.2 million/year
11th. Pol Espargaró (GasGas Factory Racing Teche/KTM): $2 million/year
12th. Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $1 million/year
13th. Álex Márquez (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $1 million/year
14th. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing): $1 million/year
15th. Miguel Oliveira (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $750,000/year
16th. Jorge Martín (Prima Pramac Racing/Ducati): $675,000/year
17th. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu Team): $650,000/year
18th. Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $350,000/year
19th. Augusto Fernández (GasGas Factory Racing Tech3/KTM): $300,000/year
20th. Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $300,000/year
21st. Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $300,000/year
22nd. Raúl Fernández (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $300,000/year

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda doar ca Zarcoiu 4mil și Martin puțin peste 10% din salariul Zarcoiului... Greu de crezut 

Apropo, acum încep să-l cred pe Marcel când zicea ca și anul asta o sa fie cam cel mai bine sau printre cei mai bine plătiți de pe grila. Pai dacă, campeonu are 5mil cred ca și Marcel (datorita sponsorilor babani) poate fi pe acolo sau chiar mai bine 

Oricum, mici salarii pentru cei mai buni motocicliști din lume🙈

Punea cineva aici parca un clip cu bogăția galbenului suprem, pai bă băiatule, le dai bani de acadele piloților tăi!? 300k, aia-s bani plătiți unui pilot ce câștigă curse la MotoGp... 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, damager a spus:

Niste cifre care mie mi-i se par mai apropiate de realitate:

ai de plm unde e JM
 

 

1st. Marc Márquez (Repsol Honda Team): $16 million/year
2nd. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team): $5 million/year
3rd. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $5 million/year
4th. Maverick Viñales (Aprilia): $4 million/year
5th. Johann Zarco (Prima Pramac Racing/Ducati): $4 million/year
6th. Joan Mir (Repsol Honda Team): $3 million/year
7th. Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing): $3 million/year
8th. Aleix Espargaró (Aprilia): $3 million/year
9th. Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team): $2.5 million/year
10th. Álex Rins (LCR Honda Castrol Team): $2.2 million/year
11th. Pol Espargaró (GasGas Factory Racing Teche/KTM): $2 million/year
12th. Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $1 million/year
13th. Álex Márquez (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $1 million/year
14th. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing): $1 million/year
15th. Miguel Oliveira (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $750,000/year
16th. Jorge Martín (Prima Pramac Racing/Ducati): $675,000/year
17th. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu Team): $650,000/year
18th. Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $350,000/year
19th. Augusto Fernández (GasGas Factory Racing Tech3/KTM): $300,000/year
20th. Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $300,000/year
21st. Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $300,000/year
22nd. Raúl Fernández (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $300,000/year

parca MM alerga pe degeaba :crack:mor.

a ok, scuzele mele, scrie repsol :))  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

Pentru că ăia nu erau piloți, erau băieții lu tata care tata nu prea știa ce sa facă cu banii, atât de mulți avea. 

sau daca ne gandim bine, e cazul Stroll din zilele noastre, nu??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...