apriliacluj Postat Noiembrie 27, 2023 Share Postat Noiembrie 27, 2023 incepe telenovela, va fi interesant de urmarit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 27, 2023 Share Postat Noiembrie 27, 2023 Acum 51 minute, danypop a spus: Ca mobrele lui Oli aveau numărul lui Savadori pe ele inteleg. Acum 49 minute, damager a spus: Mda.... cine stie ce jocuri de culise se fac. cert e ca dorna vrea echipa americana ca e o intreaga piata acolo.... ce plm sa faca cu o echipa romaneasca. pai si sa bage in plm inca o echipa, iisuse. satelit yamaha. frateeeeeeeeeee zici ca in plm sunt 40 de moto si nu mai au loc pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 27, 2023 Share Postat Noiembrie 27, 2023 1 hour ago, damager said: cert e ca dorna vrea echipa americana ca e o intreaga piata acolo.... ce plm sa faca cu o echipa romaneasca. Nu cred că scăpau de ei dacă nu aveau probleme. Este cam dubios modul în care o firmă atât de mică, fondată acum câțiva ani și cu profit de câteva sute de mii de euro își permite o echipă de MotoGP. Este clar că vor implicare americană în competiție, dar este vorba și de stabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 27, 2023 Share Postat Noiembrie 27, 2023 1 oră în urmă, frigider a spus: pai si sa bage in plm inca o echipa, iisuse. satelit yamaha. Si chiloti de aici dintre noi de pe motociclism :)) cine crezi ca ar vrea sa chiloteze Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Noiembrie 27, 2023 Share Postat Noiembrie 27, 2023 (editat) Acum 44 minute, PzKpfW a spus: Nu cred că scăpau de ei dacă nu aveau probleme. Este cam dubios modul în care o firmă atât de mică, fondată acum câțiva ani și cu profit de câteva sute de mii de euro își permite o echipă de MotoGP. Este clar că vor implicare americană în competiție, dar este vorba și de stabilitate. din zvonurile care le-am auzit acum cateva luni, tot americani erau si in spatele CryptoDATA...americani mai galonati asa. De aia, cand a aparut zvonul ca o sa fie cumparata de un fond de investitii american, incepuse sa faca sens...... Poate au facut aia un audit, si brusc s-au descoperit niste chestii urate. Acu vreo 2 zile se zvonea ca American Trackhouse vor sa cumpere RNF. Face sens cu ce zice O Toma, ca au oferit un pret de nimic, bazandu-se pe ceva discutii cu Dorna. Nu avem noi de unde sa stim ce se discuta acolo Editat Noiembrie 27, 2023 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 27, 2023 Share Postat Noiembrie 27, 2023 Acum 56 minute, damager a spus: sa faca sens Să aibă sens pe românește. Acum 56 minute, damager a spus: Face sens Are sens. Nu merge traducerea mot-a-mot din angliuski în cazul ăsta. SS indescifrabil Pruteanu O echipă de mâna a 3-a cu o finanțare dubioasă. "Echipă românească"?!? De unde? E vreun tricolor pe-acolo, aleargă careva cu licență românească? E lotul național de mobrism sau..? Zău dacă înțeleg de ce atâta tevatură... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 5, 2023 Share Postat Decembrie 5, 2023 Ce spune baiatul asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 10, 2023 Share Postat Decembrie 10, 2023 I told Yamaha that I wanted to sign Alex for Moto2 and then for MotoGP. And Yamaha said ‘no, no member of the Marquez family can be at Yamaha.’ “I said, ‘Why? This is my team’. It was because of Marc and what happened in 2015. It became personal from them [Yamaha].” https://www.crash.net/motogp/news/1042620/1/no-member-marquez-family-can-be-yamaha-revelation-leaked Pentru cine se mai indoieste ca uzina are cuvantul decisiv in semnarea unui pilot la o echipa de client. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Decembrie 10, 2023 Share Postat Decembrie 10, 2023 "As far as the riders I've worked with are concerned, I think Casey Stoner was the best. Others were quick and talented too, but he's special, more genius than Marquez. Casey hated traction control. When we removed it, the acceleration achieved by his work on the gas was as good as possible by the laws of physics. Sometimes he was changing gears at a perfect 17 thousand rpm, he had a kind of sensor inside him. He was a genius, nobody could copy him". (Shuhei Nakamoto, HRC Vice President) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Decembrie 10, 2023 Share Postat Decembrie 10, 2023 LOL, nu-i adevărat. Rossi e mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 10, 2023 Share Postat Decembrie 10, 2023 5 hours ago, xt600 said: Pentru cine se mai indoieste ca uzina are cuvantul decisiv in semnarea unui pilot la o echipa de client. Uzina (furnizorul materialului tehnic) poate să intervină și să se opună. Asta dacă ține neapărat și se înțelege cu echipa client pe acest subiect. Faptul că Yamaha a folosit un drept de veto acolo (pentru că despre asta este vorba) nu înseamnă că și alții o fac. Mai mult, nu știu cât a fost vorba despre Yamaha și cât despre Valentino Rossi; Yamaha a câștigat până la urmă titlul în 2015 cu Lorenzo, iar Márquez nu a atacat și nu a avut niciodată nicio problemă cu Yamaha. Rossi a reușit să-și facă dușmani din toți piloții care s-au bătut cu el și care-l amenințau: Gibernau, Biaggi, Stoner, Lorenzo, Márquez. 47 minutes ago, damager said: "As far as the riders I've worked with are concerned, I think Casey Stoner was the best. Others were quick and talented too, but he's special, more genius than Marquez. Casey hated traction control. When we removed it, the acceleration achieved by his work on the gas was as good as possible by the laws of physics. Sometimes he was changing gears at a perfect 17 thousand rpm, he had a kind of sensor inside him. He was a genius, nobody could copy him". (Shuhei Nakamoto, HRC Vice President) Reiterează practic ce a spus în 2016, când s-a retras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Decembrie 10, 2023 Share Postat Decembrie 10, 2023 59 minutes ago, PzKpfW said: Márquez nu a atacat și nu a avut niciodată nicio problemă cu Yamaha. Rossi a reușit să-și facă dușmani din toți piloții care s-au bătut cu el și care-l amenințau: Gibernau, Biaggi, Stoner, Lorenzo, Márquez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 10, 2023 Share Postat Decembrie 10, 2023 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Mai mult, nu știu cât a fost vorba despre Yamaha și cât despre Valentino Rossi; Colegu', declaratia este clara! Yamaha NU A VRUT nici un membru al familiei Marquez pe o motocicleta Yamaha. Cuvintele lui Razlan sunt clare in acest sens: "And Yamaha said ‘no, no member of the Marquez family can be at Yamaha." ... "It was because of Marc and what happened in 2015. It became personal from them [Yamaha].” Nu este vorba despre Rossi in propozitie. Este vorba despre o decizie blocata sus. Cu siguranta Rossi a exprimat obiectii la venirea lui AM, poate a si convins niste oameni, asa cum a mai facut-o si in trecut, insa decizia finala a apartinut board-ului Yamaha. Razlan spune clar ca pentru Yamaha a devenit o chestiune personala, dupa momentul Valencia 2015. Cat priveste dreptul de veto (la ce ar folosi acel drept de veto, daca echipele clientelare ar fi cu adevarat independente.. ? ) nu l-a inventat Yamaha si cu siguranta l-a folosit si Ducati, in ceea ce il priveste pe inginerul de cursa al lui MM. Asta arata cat de independenta este, in realitate, o echipa de client in general si Ducati in special. Cum spuneam si cu alta ocazie, incerci sa o intorci din cuvinte, dar te faci partizanul unor cauze, sa zicem... cusute cu ata alba, ca sa nu spun altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 The contract binding the VR46 Racing Team to Ducati in MotoGP expires next season. The future remains open, possibly continuing with the same manufacturer or collaborating with another. Team manager Uccio Salucci confirmed that KTM and Yamaha are options under consideration. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 Primul semn de schimbare la Yamaha: aduc ingineri europeni de la Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 O să devină un piano-stegozaur și îi pun pedale lui Q ca să-l ajute să învingă drag-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 26, 2023 Share Postat Decembrie 26, 2023 Pababibaaaa :)))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 26, 2023 Share Postat Decembrie 26, 2023 Acum 2 ore, Gixu. a spus: Pababibaaaa :)))))))) se explica margelele, nu zic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Decembrie 29, 2023 Share Postat Decembrie 29, 2023 https://motorcyclesports.net/dorna-sports-confirms-it-could-be-sold/?fbclid=IwAR0FpY_BUmCHIx5CrPKTA0sKE2Wek6Lp3CG_M0sZ_8KUdB5jlGyAgbUsSlQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Ianuarie 9, 2024 Share Postat Ianuarie 9, 2024 Niste cifre care mie mi-i se par mai apropiate de realitate: ai de plm unde e JM 1st. Marc Márquez (Repsol Honda Team): $16 million/year 2nd. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team): $5 million/year 3rd. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $5 million/year 4th. Maverick Viñales (Aprilia): $4 million/year 5th. Johann Zarco (Prima Pramac Racing/Ducati): $4 million/year 6th. Joan Mir (Repsol Honda Team): $3 million/year 7th. Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing): $3 million/year 8th. Aleix Espargaró (Aprilia): $3 million/year 9th. Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team): $2.5 million/year 10th. Álex Rins (LCR Honda Castrol Team): $2.2 million/year 11th. Pol Espargaró (GasGas Factory Racing Teche/KTM): $2 million/year 12th. Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $1 million/year 13th. Álex Márquez (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $1 million/year 14th. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing): $1 million/year 15th. Miguel Oliveira (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $750,000/year 16th. Jorge Martín (Prima Pramac Racing/Ducati): $675,000/year 17th. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu Team): $650,000/year 18th. Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $350,000/year 19th. Augusto Fernández (GasGas Factory Racing Tech3/KTM): $300,000/year 20th. Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $300,000/year 21st. Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $300,000/year 22nd. Raúl Fernández (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $300,000/year Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Ianuarie 9, 2024 Share Postat Ianuarie 9, 2024 Mda doar ca Zarcoiu 4mil și Martin puțin peste 10% din salariul Zarcoiului... Greu de crezut Apropo, acum încep să-l cred pe Marcel când zicea ca și anul asta o sa fie cam cel mai bine sau printre cei mai bine plătiți de pe grila. Pai dacă, campeonu are 5mil cred ca și Marcel (datorita sponsorilor babani) poate fi pe acolo sau chiar mai bine Oricum, mici salarii pentru cei mai buni motocicliști din lume Punea cineva aici parca un clip cu bogăția galbenului suprem, pai bă băiatule, le dai bani de acadele piloților tăi!? 300k, aia-s bani plătiți unui pilot ce câștigă curse la MotoGp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 9, 2024 Share Postat Ianuarie 9, 2024 mai demult erau unii chiloti (si in F1 si in MotoGP), care aduceau bani de acasa doar sa se poata da in competitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Ianuarie 9, 2024 Share Postat Ianuarie 9, 2024 Pentru că ăia nu erau piloți, erau băieții lu tata care tata nu prea știa ce sa facă cu banii, atât de mulți avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 9, 2024 Share Postat Ianuarie 9, 2024 Acum 5 ore, damager a spus: Niste cifre care mie mi-i se par mai apropiate de realitate: ai de plm unde e JM 1st. Marc Márquez (Repsol Honda Team): $16 million/year 2nd. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team): $5 million/year 3rd. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $5 million/year 4th. Maverick Viñales (Aprilia): $4 million/year 5th. Johann Zarco (Prima Pramac Racing/Ducati): $4 million/year 6th. Joan Mir (Repsol Honda Team): $3 million/year 7th. Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing): $3 million/year 8th. Aleix Espargaró (Aprilia): $3 million/year 9th. Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team): $2.5 million/year 10th. Álex Rins (LCR Honda Castrol Team): $2.2 million/year 11th. Pol Espargaró (GasGas Factory Racing Teche/KTM): $2 million/year 12th. Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $1 million/year 13th. Álex Márquez (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $1 million/year 14th. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing): $1 million/year 15th. Miguel Oliveira (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $750,000/year 16th. Jorge Martín (Prima Pramac Racing/Ducati): $675,000/year 17th. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu Team): $650,000/year 18th. Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $350,000/year 19th. Augusto Fernández (GasGas Factory Racing Tech3/KTM): $300,000/year 20th. Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $300,000/year 21st. Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $300,000/year 22nd. Raúl Fernández (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $300,000/year parca MM alerga pe degeaba mor. a ok, scuzele mele, scrie repsol :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 9, 2024 Share Postat Ianuarie 9, 2024 Acum 2 ore, danypop a spus: Pentru că ăia nu erau piloți, erau băieții lu tata care tata nu prea știa ce sa facă cu banii, atât de mulți avea. sau daca ne gandim bine, e cazul Stroll din zilele noastre, nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.