Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

numarul 1 va fi si la anul pe carena frontala la echipa rosie. Intre Marcel si Martinator, cine are mai multe sanse?! :crack:

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 9 minute, nike a spus:

numarul 1 va fi si la anul pe carena frontala la echipa rosie. Intre Marcel si Martinator, cine are mai multe sanse?! :crack:

Bagnaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

---

Nu stiu de ce nu pricepe lumea ca cel mai titrat pilot activ nu ar fi plecat de la Honda pt Gresini... Deal-ul e deja aranjat. MM a semnat pe 3 ani cu Ducati. Si ultimii doi vor fi in echipa rosie, dream team.

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

 

Site-ul ăla este un agregator AI de informații trending culese de pe internet. Are în jur de 1800 de "articole" de la începutul anului până acum.

Citatele sunt reale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, B.B. a spus:

Bagnaia.

Raspuns corect! 🍺

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie mai greu cu introducerea circuitelor destinate circului pentru ca normele de siguranta sunt diferite in F1 si MotoGP. Nimic din ce a fost adaugat pentru F1 nu poate sa fie adaugat si pentru MotoGP.

Macar nu o sa avem circuite stradale. Sau cine stie cu ce inventii o sa vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.03.2024 la 1:52, PzKpfW a spus:

Situație ipotetică: Fabio semnează cu Pramac pentru a scăpa de Yamaha, pentru ca apoi să afle că va concura tot pe Yamaha - de client.

:D Soc si groaza... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.03.2024 la 17:26, PzKpfW a spus:

Cum spuneam mai sus, interesant că nici Pramac nu a semnat încă prelungirea cu Ducati. Ar trebui să fie o formalitate, însă se știe deja că vor primi doar un GP25 la anul, Fermín Aldeguer va concura pe GP24 în 2025. De văzut unde ajunge deci al doilea GP25 de client.

 

la VR46 pt Bezz sau Gresini pt MM? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Cavaleru said:

la VR46 pt Bezz sau Gresini pt MM? :D

 

Șansele ca Márquez să rămână la Gresini anul viitor cred că sunt foarte mici. Poate doar în cadrul unui deal cu clauze de performanță care să-i permită să plece după 1 an la echipa oficială.

 

Cât despre VR46, nu cred că vor rămâne cu Ducati. Yamaha are nevoie serios de echipă client, iar Dorna face presiuni pentru asta.

 

Motivație, by HRC:

image.thumb.png.b6d475df76c041038f99232a1174b9dc.png

(RCV-ul lui Mir)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2027 could be the perfect time to get involved in MotoGP as this is when a new regulation will be introduced,” Flasch is quoted by Motorsport.

The possibility exists that every manufacturer would start again in 2027, creating a level playing field, so arguably the best moment for a newcomer to arrive and immediately.

 

Flasch continued: "We are in contact with Dorna and we are talking about the regulations.

“It is part of our evaluation.

“The 2027 season would be an obvious time to start.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, damager a spus:

2027 could be the perfect time to get involved in MotoGP as this is when a new regulation will be introduced,” Flasch is quoted by Motorsport.

The possibility exists that every manufacturer would start again in 2027, creating a level playing field, so arguably the best moment for a newcomer to arrive and immediately.

 

Flasch continued: "We are in contact with Dorna and we are talking about the regulations.

“It is part of our evaluation.

“The 2027 season would be an obvious time to start.

Intrarea in MotoGP o decide doar CEO sau trebuie sa treaca prin votul Adunarii actionarilor, Consiliu de Administratie, etc? Pentru ca daca imi amintesc bine, cu ceva ani in urma a mai existat o tentativa, care a murit in fasa. Sper sa nu gresesc. Este o decizie foarte riscanta pentru ei, din punct de vedere al imaginii si vor trebui sa isi asume gauri mari in bugetele anuale, fara nici o certitudine ca vor face ceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

Motivație, by HRC:

nu pilotul isi pune ce vrea acolo?

si mav parca avea ceva scris (cui ii pasa?)

Acum 54 minute, xt600 a spus:

fara nici o certitudine ca vor face ceva. 

nu e chiar asa daca toti incep cu ceva "nou".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, frigider a spus:

 

nu e chiar asa daca toti incep cu ceva "nou".

Au 0 experienta in MotoGP, pentru ei orice este "nou", in timp ce ceilalti constructori au ani de experienta in spate. Ani de zile vor fi umplutura pe grila. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Intrarea in MotoGP o decide doar CEO sau trebuie sa treaca prin votul Adunarii actionarilor, Consiliu de Administratie, etc? Pentru ca daca imi amintesc bine, cu ceva ani in urma a mai existat o tentativa, care a murit in fasa. Sper sa nu gresesc. Este o decizie foarte riscanta pentru ei, din punct de vedere al imaginii si vor trebui sa isi asume gauri mari in bugetele anuale, fara nici o certitudine ca vor face ceva. 


in general ceo este executiv, el executa ce decide consiliul de administratie, reprezentanti actionarilor.

daca ceo-ul vb de asta este clar ca s-a decis ceva in directia asta.

fiecare din constructori au fost umplutura ani de zile, este un proces normal. Nimeni nu se asteapta sa fie competitivi de la inceput. 
insa, in functie de buget si echipa, pot deveni competitivi, mai ales ca toate echipele o sa plece, cel putin tehnic de la acelasi nivel?

in wsbk s-a vazut anul asta ce a insemnat un pilot capabil, un pilot de teste cu experienta de motgp. Se bat sus dupa 2 etape, iar eu cred  ca Top va deveni un predentent la titlu anul asta.

si, sa nu uitam nici de suzuki, ce parcurs a avut in motogp cand au revenit. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, damager said:

(...)

 

Absolut. KTM au început în 2017 cu absolut 0 experiență în astfel de competiții. După mai puțin de 2 ani au avut primul podium, după 3 ani și ceva prima victorie, iar după vreo 6 ani au fost aproape de vârf. Asta în cazul în care nu au beneficiat de vreo schimbare de regulament care să-i ajute să recupereze diferența față de ceilalți.

 

BMW poate face cel puțin la fel de bine având în vedere sistemul de concesii și schimbările din 2027.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Au 0 experienta in MotoGP, pentru ei orice este "nou", in timp ce ceilalti constructori au ani de experienta in spate. Ani de zile vor fi umplutura pe grila. 

Depinde și de ei.

Vor avea concesii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q: 

"

Money is an important factor for everyone,” he said.

“But I want a project that I like and allows me to achieve the results I want."

 

deci se cam contureaza optiunea Aprilia. E unul dintre cei mai talentati piloti de pe grila, eu as vrea sa-l vad pe un ducati ca sa vedem o comparatie☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...