Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Bagnaia1.jpg

 

"It was a complicated process, but I finally picked the number at the photo shoot last week," said Bagnaia, who won seven races last year.

"It has been a long time since we saw the #1 in MotoGP. I've always admired people racing with #1. It represents your identity as a world champion.

"63 will always be my number. I've always raced with it and I will use it together with the number 1. So I'll have a small 63 inside the #1 and on my helmet."

Winning the premier-class title with the #1 plate is something that eluded the likes of Stoner, Jorge Lorenzo and Nicky Hayden. Indeed, the last time a rider took the #1 to title glory in the premier class was back in the 500cc era, with Mick Doohan, in 1998.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

„A fost un proces complicat, dar în sfârșit am ales numărul la ședința foto de săptămâna trecută”, a spus Bagnaia, care a câștigat șapte curse anul trecut. „A trecut mult timp de când nu am văzut numărul 1 în MotoGP. Întotdeauna am admirat oamenii care concurează cu numărul 1. Reprezintă identitatea ta de campion mondial". „63 va fi întotdeauna numărul meu. Am alergat mereu cu el și îl voi folosi împreună cu numărul 1. Așa că voi avea un mic 63 în interior #1 și pe cască.” 

Câștigarea titlului de prima clasa cu placa numărul 1 este ceva care a scăpat de oameni ca Stoner, Jorge Lorenzo și Nicky Hayden. Într-adevăr, ultima dată când un pilot a luat locul 1 la glorie la titlu în clasa premieră a fost în era 500cc, cu Mick Doohan, în 1998.

 

Atentionare pentru @ioio_viola si nu numai:

Sincer, astora care postati pe sectiunile forumului, in afara celei dedicate in engleza

( MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers ), inclusiv glume si poante in limba respectiva, v-as banna definitiv (dar nu pot, nu-i forumul meu!)! Voua va este greu sa traduceti si sa puneti ghilimelele de rigoare (citat), ori vreti sa pareti mai culti decat altii, sau mai interesanti? Uitati unde sunteti, uitati ca forumul este pentru romani si in limba romana?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 minutes ago, ioio_viola said:

63 will always be my number. I've always raced with it

 

* În MotoGP.

 

image.thumb.png.a0b7e25110ccd2faf4aa1a1be7104417.png image.thumb.png.826c8550e8db66bc0ef7ceef6d6dd725.png

 

Noua cască full-face a celor de la Alpinestars (va fi folosită de Jorge Martín în 2023).

 

image.thumb.png.82f716cf88923ec0d17f61f64df7a96b.png image.thumb.png.c3cd7eb51677aba092ec49e5b58255a1.png image.thumb.png.75ba636b75471f170256d79f286b2f0c.png image.thumb.png.6d96744182a5cd9516843705ce7f989d.png image.thumb.png.37bca2722341c1664e7cf75019ad6831.png

 

Nu sunt detalii tehnice încă, vizual nu observ nimic ieșit din comun. Pare doar să incorporeze idei deja folosite de către alții (spoiler mare, vizieră largă, blocator vizieră la bărbie, etc.).

image.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ivan pedala a spus:

Atentionare pentru @ioio_viola si nu numai:

Sincer, astora care postati pe sectiunile forumului, in afara celei dedicate in engleza

( MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers ), inclusiv glume si poante in limba respectiva, v-as banna definitiv (dar nu pot, nu-i forumul meu!)! Voua va este greu sa traduceti si sa puneti ghilimelele de rigoare (citat), ori vreti sa pareti mai culti decat altii, sau mai interesanti? Uitati unde sunteti, uitati ca forumul este pentru romani si in limba romana?!

Din pacate informatiile in limba romana despre motogp sunt aproape 0 sau foarte tarzii. O sa pun doar link de acum si iti traduci tu de acolo ce te intereseaza sa nu mai fie cu suparare.

Pace 🤘

Editat de ioio_viola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ioio_viola a spus:

Din pacate informatiile in limba romana despre motogp sunt aproape 0 sau foarte tarzii. O sa pun doar link de acum si iti traduci tu de acolo ce te intereseaza sa nu mai fie cu suparare.

Pace 🤘

Pentru mine, te implor, nu te obosi! Stiu de unde sa-mi iau informatiile de care am nevoie, iar ce faci tu aici o consider "cooperativa munca in zadar!"...repet, pentru mine! Prefer sa vad cu ochii mei o cursa, nu prin link-urile altora! 🍻

*Poza de la locu' faptei!

a9d7f9e2-0905-445f-8d6f-f638bc95e76c.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

cum rahat sa-i dai lu pamfletaru ala de MV 10mil Euro??? Ma scuzati dar nu are nici o logica, mai ales comparativ cu Aleix... n-ai cum .. asa ceva

incredibil..

Avea salariu mare la Yamaha. Cand a intrat in discutii cu Aprilia, probabil aia a fost cifra de la care au inceput negocierile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Avea salariu mare la Yamaha. Cand a intrat in discutii cu Aprilia, probabil aia a fost cifra de la care au inceput negocierile.

nu conteaza, nu merita banii aia, nu are nici un titlu mondial,nu are nimic in palmaers sa-l faca sa merite cascavalu ala. mai ales raportat cu MM..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Cavaleru a spus:

nu conteaza, nu merita banii aia, nu are nici un titlu mondial,nu are nimic in palmaers sa-l faca sa merite cascavalu ala. mai ales raportat cu MM..

Nu te contrazic, dimpotriva. Ca pilot Yamaha, a fost o dezamagire, insa trebuie sa ne punem in situatia celor de la Aprilia. Aveau sansa sa  aduca un pilot care venea cu niste recomandari: castigator de GP cu doi constructori diferiti, experieta pe motociclete ale unor constructori diferiti, pilot la echipe de uzina, campion mondial Moto2, si, orice s-ar spune, este un pilot rapid (din cand in cand.. :D ). In situatia lor din 2021, nu puteau spera la ceva mai bun si s-au grabit sa il semneze. La asta se adauga si ce spunea @Method, are un manager excelent, care stie sa il vanda. Vom vedea ce face sezonul asta... nu prea mai are scuze.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 1/16/2023 at 10:29 PM, PzKpfW said:

Cele mai bune cifre sunt de departe ale celor de la BMW.

 

Confirmat: au prezentat cifrele de vânzări pe 2022. Nu doar că au crescut față de 2021 (aproape 203.000 unități vândute, +4,4%) și au avut iar cel mai bun an din istorie, dar cel mai vândut model a rămas 1250GS (aproape 60.000 unități), un model scump la care se face profit generos.

 

Sursă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 1/21/2023 at 7:48 PM, Kagemusha said:

Că tot s-a discutat mai sus, food for thought:

https://www.revzilla.com/common-tread/european-motorcycle-manufacturers-set-sales-records-in-2022

Cifrele tind către zero comparativ cu producătorii japonezi, dar sunt interesante. Pentru mine, că nu prea mă pricep...

Le-au prezentat deja și aici.

Interesant este că aici prezintă și cifrele celor de la Pierer Mobility (ce-i drept, cu trei brand-uri) care, ce să vezi, sunt peste BMW! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.01.2023 la 21:02, Cavaleru a spus:

cum rahat sa-i dai lu pamfletaru ala de MV 10mil Euro??? Ma scuzati dar nu are nici o logica, mai ales comparativ cu Aleix... n-ai cum .. asa ceva

incredibil..

True that true that.

Vorba colegului se poate sa fi negociat cu aprilia dinainte sa il concedieze Yamaka ,cine stie...

Oricum dubios rau - acest baiat a carui cariera sper ca se va sfarsi in urmatorii 2 ani are un salariu peste Quartararo...in timp ce unul din stalpii renasterii echipei Yamaha - Aleix - i-au dat bani de sandvis.Parerea mea e ca toti ar trebui sa semneze cu managerul lui Vinales....cine o fi ala?Mare om oricum.

Aaaaa....

Managerul lui Vinales este nimeni altul decat Sito Pons.

Eh,eh...

 

 

 

La 24.01.2023 la 0:35, xt600 a spus:

Avea salariu mare la Yamaha. Cand a intrat in discutii cu Aprilia, probabil aia a fost cifra de la care au inceput negocierile.

 

Vom vedea ce face sezonul asta... nu prea mai are scuze.

Doar asa ar avea aceasta suma vreo explicatie cat de cat logica.

 

Nimic nu face nici sezonul asta...ce naiba sa faca.Va da vina pe motoreta pe setup pe oricine in afara de el...as usual.Ii stim placa.

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

Confirmat: au prezentat cifrele de vânzări pe 2022. Nu doar că au crescut față de 2021 (aproape 203.000 unități vândute, +4,4%) și au avut iar cel mai bun an din istorie

Da,aceasta cifra trebuie analizata in concordanta cu trendurile economice - in urma injectiei huge de bani facuta de bancile centrale pe perioada covid,si in 2021 si in 2022 au existat un purcoi de bani in piata (asta in ciuda faptului ca economia a stagnat si nu a existat plus valoare,toti banii injectati sunt inflatie),si prin urmare la sfarsit de 2022 inflatia a explodat,iar bancile centrale au inceput sa extraga bani din piata (prin majorarea dobanzilor) si prin urmare ne paste o frumoasa recesiune atat in 2023 cat si in 2024.

Probabil plictisesc lumea cu economie,dar de ea depindem.Prin urmare trag concluzia ca vanzarile vor scadea masiv in urmatorii 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 hours ago, Kagemusha said:

Interesant este că aici prezintă și cifrele celor de la Pierer Mobility (ce-i drept, cu trei brand-uri) care, ce să vezi, sunt peste BMW! 

 

20 hours ago, PzKpfW said:

Mi-a scăpat. Legat de Pierer Mobility - probabil o mare parte a vânzărilor au fost pe segmentul de enduro. Adică motociclete până în 10.000€.

 

Nu-mi dau seama cum este făcut calculul. KTM este considerat fabricant al celor 3 mărci (KTM, Husqvarna, GasGas), cifrele lor ar trebui deci să adune vânzările totale. Pierer Mobility este firma mamă care se ocupă și de alte activități (tehnologii, design, dezvoltare software, etc.). Doar bicicletele electrice par să fie sub o entitate separată.

 

image.thumb.png.b6c61521964c63c1a0df2d2eabea4d3d.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, PzKpfW said:

Nu-mi dau seama cum este făcut calculul. KTM este considerat fabricant al celor 3 mărci (KTM, Husqvarna, GasGas), cifrele lor ar trebui deci să adune vânzările totale.

Exact așa este. Iar între 375612 și 202895 este o diferență semnificativă. Aproape dublu.

 

22 hours ago, PzKpfW said:

Mi-a scăpat. Legat de Pierer Mobility - probabil o mare parte a vânzărilor au fost pe segmentul de enduro. Adică motociclete până în 10.000€.

Se prea poate. Dar eu văd prin București o grămadă de 1290 cu diverse denumiri. Nu că ar fi un exponent al pieței, doar o constatare personală.

Oricum ar fi, diferența de 172717 bucăți aduce un profit bunicel, despre care îmi închipui că (adunat cu puținul câștig de la celelalte 202892) depășește profitul BMW. În lipsa unor probe care dovedesc contrariul,  dă-mi voie să-mi imaginez asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neg. Logic însă, KTM au doar două modele peste 15.000€; la BMW, cel puțin 50% din gamă este peste aces prag. Și tocmai au anunțat că mai bine de 25% din vânzări sunt reprezentate de către un model din-ăsta de vârf, R GS. Personal sunt convins că profitul net al celor de la BMW este mult mai mare - mai ales că investesc mult mai puțin în motorsport. Neavând însă cifre oficiale în acest sens, nu pot decât deduce/specula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

În același timp, Puig spune că RC213V-ul 2023 nu va fi radical diferit față de prototipul de anul trecut.

Se vede.Au revenit la cadrul lat de 2 palme din aluminum sheet,adica la ce stiu japonezii dintotdeauna....si la bascula asemanatoare,probabil de la Kalex.Le e frica sa mai experimenteze cu cf,material care ii baga in ceata :)

SI pe partea de aero,au aruncat 2 aripioare bolted on ca asa se face,plus downwash ducts si acel dyno tail ca asa au vazut ei la Ducati,nu ca stiu clar cum functioneaza.This can't be good.

Bine ar fi sa fie acest 2023 o motoreta buna,chiar as vrea sa aiba MM si Mir ceva capabil sub ei dar sincer nu o vad.

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Personal sunt convins că profitul net al celor de la BMW este mult mai mare - mai ales că investesc mult mai puțin în motorsport. Neavând însă cifre oficiale în acest sens, nu pot decât deduce/specula.

Sigur ca ai cifre in acest sens - orice companie publica e listata la bursa si prin urmare e obligata sa isi faca publice finantele,aici intrand si profitul net brut pre-post taxe si dobanzi,etc.So :

BMW AG - "BMW net income for the twelve months ending September 30, 2022 was $19.694B, a 44.26% increase year-over-year."  - link pt toate detaliile.Nu gasesc insa bmw motorrad separat,ceea ce face cam useless aceasta cifra,pt ca bmw motorrad probabil e responsabila pt o mica cota-parte din acest venit...sunt convins ca se gasesc si aceste cifre pt cine are chef sa caute pe la rapoartele intalnirilor consiliului de administratie,sigur exista dari de seama care sunt,la fel,publice pt toate companiile listate la bursa.

 

Pierer Mobility - link

Screenshot-2023-01-26-at-08-44-32-PIERER

Dupa cum se vede dupa marja profitului net al companiei austriece din 2022 - 162 mil E nici nu exista comparatie intre ei si BMW,cu amendamentul ca BMW are cifrele la comun cu divizia auto.Si eu as paria totusi pe bmw ca si profit.Au mult mai multa experienta in treaba asta.Din toate punctele de vedere.

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...