Method Postat Ianuarie 26, 2023 Share Postat Ianuarie 26, 2023 Eh,Ktm e bagat pana in gat in motogp,ce ar putea zice nenea asta? "Nu prea ajuta dar o facem si noi asa de fenta,pt brand awarness?" Glumesc,dar e normal ca discursul lui sa fie acesta. Insa argumentele lui ca motogp ul ajuta pt ca in 2022 iata cate motorete au vandut...acest argument nu e slabut ci de-a dreptul derizoriu....pai unu la mana nu doar ktm ci absolut toata lumea a mers bine in 2022 (am scris si eu si colegii mai sus si cifrele dar si motivele - in acesti 2 ani s-au aruncat cu bani masiv,toate firmele au inregistrat cifre de afaceri huge economia fiind stimulata masiv - si artificial) si 2 la mana - ktm sunt din....2016? in gp?De ce le-au crescut vanzarile fix acum si nu in 2020 cand au inregistrat,nu? primele succese.Anul asta a fost cam slabut pt ei fata de anii trecuti...Sau nu imi mai aduc eu aminte?Daca ar si avea vreun argument viabil date cifre clare nu praf in ochii publicului... Si indraznesc sa dau si contra-argumentul ca prezenta in gp nu conteaza pt vanzari - un exemplu viu - BMW.S-a mai discutat strategia lor de marketing,nu mai reiau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Ianuarie 27, 2023 Share Postat Ianuarie 27, 2023 https://www.crash.net/motogp/news/1019539/1/bad-news-marquez-s-bike-test-rider-admits-we-were-not-fast "Vești bune" pt MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 27, 2023 Share Postat Ianuarie 27, 2023 Nu zice decat ca a fost foarte frig la test, atat. Oricum stii ca-i place sa dea cu "fumigene" ca un veritabil ninja, ca sa para mai merituos pe urma cand ia cate un podium. Ca vezi dom'le, daca era motocicleta mai buna... bla-bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 27, 2023 Share Postat Ianuarie 27, 2023 Este în avantajul lui. Dacă spune că motocicleta este slabă și totuși are rezultate, este perceput 100% ca meritul lui. Pe de altă parte, cam așa a fost de aproape 10 ani la Honda. Depinde ce vor face și Rins și Mir. Deocamdată au fost foarte precauți în declarații - mai ales Mir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 27, 2023 Share Postat Ianuarie 27, 2023 Cred ca nu se putea o trecere mai abrupta acum in GP decat cea de la Suzuki la Honda. Ma refer ca stil de pilotaj necesar pentru a fi rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 27, 2023 Share Postat Ianuarie 27, 2023 On 1/25/2023 at 6:11 PM, ioio_viola said: Honda a testat azi la Jerez un sasiu nou, aripi noi si toba noua de la Akrapovic. RCV-sedici Dacă vă mai amintiți de Jonas Folger: Programul week-end-urilor în 2023: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 27, 2023 Share Postat Ianuarie 27, 2023 Peco ori avea nevoie de mult timp sa gaseasca setarile pt un weekend ori asa e modu lui de lucru. Acum vor fi doar 2 sesiuni care conteaza pt quali. Daca nu se adapteaza o sa aiba plecari din spate. Q parca repede ii da capat si ajunge sus. (ok or fi fost niste exceptii dar in general zic?) MM se descurca la aspiratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 28, 2023 Share Postat Ianuarie 28, 2023 (editat) Acum 19 ore, danypop a spus: https://www.crash.net/motogp/news/1019539/1/bad-news-marquez-s-bike-test-rider-admits-we-were-not-fast "Vești bune" pt MM Dupa cum zice si colegul,aia nu inseamna nimic.Zice ca a fost frig si ca gumele nu au functionat deloc cum ar functiona in mai cand la Jerez sunt 35 de grade in aer,so....iarna nu-i ca vara.Mda. Acum 18 ore, TETEA. a spus: Cred ca nu se putea o trecere mai abrupta acum in GP decat cea de la Suzuki la Honda. Ma refer ca stil de pilotaj necesar pentru a fi rapid. True that. Acum 18 ore, PzKpfW a spus: Depinde ce vor face și Rins și Mir. Deocamdată au fost foarte precauți în declarații - mai ales Mir. Foarte curios daca si mai ales CAND se va adapta Mir.F greu pt el.E un pilot talentat,dar piloti cu mai multe grade (Lorenzo) n-au putut sa o faca.Altii (Zarco) au fugit unde au vazut cu ochii decat sa se confrunte cu adaptarea la aceasta motoreta dificila cat si la concurenta si comparatia inevitabila care va aparea cu Marquez. Ce sa zic...are toate sansele impotriva lui : un tanar campion mondial,se asteapta mult de la el,batut de multe ori insa de mult mai adaptabilul Rins ...o motoreta dificila facuta pe "specificatiile abrupte" ale lui MM care in acest an 2022-2023 a fost extra dificila,o echipa in reorganizare si un coechipier redutabil in cealalta parte a garajului.Va fi greu pt Mir,mai greu decat pt Rins.Anyone's guess. Iata si partea pozitiva in plecarea Suzuki din gp - posturile caldute unde nu era atata presiune s-au evaporat.Acum tre sa stai fata in fata cu Marquez,iar de la HRC poti zbura rapid daca nu te adaptezi,nu o lalai ca Morbi la Yamaka,care btw nu il vad bine pt anul asta. Acum 17 ore, frigider a spus: Peco ori avea nevoie de mult timp sa gaseasca setarile pt un weekend ori asa e modu lui de lucru. Acum vor fi doar 2 sesiuni care conteaza pt quali. Daca nu se adapteaza o sa aiba plecari din spate. Q parca repede ii da capat si ajunge sus. (ok or fi fost niste exceptii dar in general zic?) MM se descurca la aspiratie MM se descurca bine sub presiune...atata timp cat e in control.Cand vede ca pierde controlul si lucrurile nu mai merg conform planului discutat cu Xanti,o ia razna.Credeam ca s-a vindecat de aceasta problema dupa accidentare,dar anul trecut la Aragon ne-a aratat ca are fix aceleasi probleme psihologice ca in 2019-2020. Q... in 2019 era master of control.In 2020 si-a pierdut cumpatul,ca in 2021 sa fie perfect.In 2022 a valsat jumate de sezon ca cealalata jumatate sa (se) piarda.Q intr-o cursa poate fi inatacabil sau sa iasa pe 17 daca nu se concentreaza.E 50-50 cu el,cred ca aproape totul depinde de taria lui psihica.Potential insa are pana la cer. Peco a gresit mult anul trecut,l-a salvat faptul ca Q a gresit mai mult decat el.Peco poate fi foarte puternic,dar cred ca cel putin in urmatorii 2-3 ani Peco va mai castiga vreun titlu doar daca il pierde cineva in partea cealalta,la fel cum a fost in 2022.Toti ceilalti pretendenti - MM,Q sunt clar superiori. Vor fi cateva necunoscute anul asta : Bestia care s-ar putea sa fie...wow.In 2022 a fost magistral,daca continua la fel si in 2023,Peco va ramane in umbra. Mir,care e f stapan pe sine,insa nu se stie cum si daca se va adapta la Honda. Oli la aprilia - un pilot promitator pe o motoreta promitatoare. 2023 va fi un an frumos luand toate aceste "variabile" in considerare - cand sunt multe variabile in joc nu au cum sa nu fie lucruri neasteptate, rasturnari de situatie si prin urmare spectacol Editat Ianuarie 28, 2023 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 28, 2023 Share Postat Ianuarie 28, 2023 Acum 1 oră, Method a spus: Oli la aprilia - un pilot promitator pe o motoreta promitatoare. De la el am cele mai mari așteptări. Și AM vreau sa vad ce poate pe Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 28, 2023 Share Postat Ianuarie 28, 2023 7 hours ago, Method said: E un pilot talentat,dar piloti cu mai multe grade (Lorenzo) n-au putut sa o faca. La Lorenzo a fost vorba și de un moment critic în carieră. Dacă se întâmpla cu câțiva ani mai devreme, probabil că altfel stăteau lucrurile. Acum... Whod_be_able_to_beat_Jorge_Lorenzo_in_a_dance_off_10ncmss.mp4 7 hours ago, Method said: posturile caldute unde nu era atata presiune s-au evaporat. Nu cred că există posturi fără presiune în MotoGP, iar Mir nu cred că ar fi mers niciodată de bunăvoie la HRC având în vedere situația în care sunt. Legat de Morbidelli, este vorba pe de-o parte încrederea celor de la Yamaha (lucru de lăudat, dealtfel) și de lipsa alternativelor pe de altă parte. Până la retragerea celor de la Suzuki și confirmarea lui Bastianini la echipa oficială, variante precum Mir, Rins sau Jorge Martín nu existau (și personal nu cred că ultima e realistă nici acum). Dar cel mai probabil că 2023 va fi ultimul an a lui Franco la Yamaha. Are noroc dacă mai prinde chiar loc în MotoGP în 2024. Sau poate ne va contrazice și ia titlul anul ăsta - cred că s-ar bucura toată lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 28, 2023 Share Postat Ianuarie 28, 2023 La 26.01.2023 la 16:12, ENEOS a spus: Alpinestars ăștia s-au apucat de făcut direct căști pt gp? iti dai seama ca nu fac nicio casca. Ori au cumparat cu totul un producator mic de casti, ori au semnat un contract cu un producator de casti pentru branduirea cu numele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 28, 2023 Share Postat Ianuarie 28, 2023 2 minutes ago, Speedy.K said: iti dai seama ca nu fac nicio casca. Ori au cumparat cu totul un producator mic de casti, ori au semnat un contract cu un producator de casti pentru branduirea cu numele lor. Nu, este chiar făcută de ei și vor intra pe piața căștilor. Principalul lor rival (Dainese) produce căști prin marca AGV pe care o deține. Au început direct cu MotoGP-ul pentru vizibilitate și dezvoltare. Pleacă practic de la 0 cu experiența. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 28, 2023 Share Postat Ianuarie 28, 2023 Adica si-au costruit ei linie de dezvoltare de la zero, fabrica etc? M-as mira, in secolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 28, 2023 Share Postat Ianuarie 28, 2023 Au deja. M-am exprimat greșit/incomplet mai sus: vor intra pe piața căștilor full-face/sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 28, 2023 Share Postat Ianuarie 28, 2023 Stiu ca aveau deja casti de coclau. Si la alea ma intrebam cinele face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Ianuarie 29, 2023 Share Postat Ianuarie 29, 2023 https://www.motorcyclesports.net/articles/scott-redding-frustrated-with-bmw-maybe-selling-motorcycles-interests-them-more-than-being-champions Hahaha, apropo de vânzări... https://youtu.be/_Cji866PPYA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 30, 2023 Share Postat Ianuarie 30, 2023 La 28.01.2023 la 17:48, PzKpfW a spus: La Lorenzo a fost vorba și de un moment critic în carieră. Dacă se întâmpla cu câțiva ani mai devreme, probabil că altfel stăteau lucrurile. Acum... Omg...a devenit asa un papagal...nu ca n-ar fi fost destul si in timpul carierei ...dar acum nemaiavand aspectul performantei care atunci cand concura ii dadea o prestanta si comanda respect din partea celorlalti,acum a ramas doar partea de talcioc.E un mini-Hamilton. La 28.01.2023 la 18:26, PzKpfW a spus: Au început direct cu MotoGP-ul pentru vizibilitate și dezvoltare. Ei,pe piata castilor eu cred ca implicarea in gp conteaza....AGV si-a legat numele de locomotiva Rossi si vinde masiv,chiar daca poate au un raport pret-calitate-performante mai slab decat al japonezilor.Dar Rossi + Drudi fac minuni pt cifra lor de vanzari. Daca s-ar gandi si MM sa faca un parteneriat cu un birou de design competent si sa evolueze peste 2 color helmet si graficile similare cu cele de la sf anilor '80,Shoei ar vinde mult mai mult.Parerea mea. Acum 23 ore, danypop a spus: https://www.motorcyclesports.net/articles/scott-redding-frustrated-with-bmw-maybe-selling-motorcycles-interests-them-more-than-being-champions Redding tocmai a descoperit capitalismul.Are varsta mentala a unui copil de 12 ani care descopera ca totul in viata se misca pe bani,nu pe trofee.Super tare baiatul,ma intreb pe viitor ce alte revelatii va mai avea. Everybody lies. There is no Santa Claus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 30, 2023 Share Postat Ianuarie 30, 2023 Acum 7 ore, Method a spus: There is no Santa Claus Din pdvd al capitalismului salbatic, ai dreptate Din pdvd al economistului, idem Din punctul de vedere al spectatorului, se pune intrebarea: de ce dracu' mai participa, daca nu au performante si nu investesc? Cu atat mai mult, mi se pare legitim felul cum pune problema pilotul Redding. Pentru un pilot este sensibila situatia,... daca concureaza pentru un constructor care nici nu stie cu cursele, nici nu investeste, pentru el inseamna o cariera ingropata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 30, 2023 Share Postat Ianuarie 30, 2023 Redding pare băiat simpatic și onest. Dar este și prost. Chiar el a spus-o, pe vremea când își făcea bagajele de la Aprilia (și din MotoGP). Scott Redding I'm 25 and as stupid as dog shit. I have almost no education. So I could not even get a regular job if I wanted to. I was born and trained to race. That's my problem. Ar trebui să-și pună filtru când declară ceva. Motorsportul înseamnă bani și investiții. Cu asemenea abordări o să rămână șomer. În 2020 și 2021 a avut probabil motocicleta cea mai puternică de pe grilă dar se plângea că Ducati nu-l ascultă. Acum este frustrat de lipsa de putere a motorului BMW. Și de faptul că s-a născut mare și greu. Serios? Bagnaia despre diferența de dezvoltare între japonezi și europeni - nu este vorba doar despre bani, ci despre dinamică, agilitate și riscuri asumate. Francesco Bagnaia Europeans have a different way to work for sure. As soon as they have new things, they let us try. For the Japanese in the past this was difficult. I don't know [exactly] the approach of Yamaha or Honda [now] but I'm sure that with the approach of the Europeans, the development is faster. We try many things as soon as we have them, but also it's more easy to be distracted. So it's a different approach. I like it sincerely, because when something is ready to try, I like to try it. But this is the biggest difference between us and the Japanese manufacturers I think. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 31, 2023 Share Postat Ianuarie 31, 2023 Daa,parca lunile trecute il critica pe Bautista ca e mic.Serios?Cat de nesimtit sa fii? Acolo e problema - ca Bautista e mic si el e mare,de aia a castigat ala.De aia nu e acum Scott Reading in gp ca e mai mare decat Marquez.Sa fim seriosi. Reading e un personaj pitoresc asa,dar nu trebuie luat in seama cand declara ceva.Pt ca daca ar fi luat in seama,vorba colegului - ar ramane fara ghidon la cate prostii zice. Sunt exasperanti astia de nu fac nimic o cariera intreaga dar tipa ca din gura de sarpe ca lipsa lor de performanta nu e de fapt vina lor ci dau vina pe orice si oricine.Pamantul e de vina,nu ei. Stilul Vinales.Nu mai e nimic de zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Februarie 1, 2023 Share Postat Februarie 1, 2023 https://www.motogp.com/en/news/2023/01/25/sprinting-into-2023-new-motogp-time-schedule-revealed/446551 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 1, 2023 Share Postat Februarie 1, 2023 Acum 46 minute, Doctor X a spus: https://www.motogp.com/en/news/2023/01/25/sprinting-into-2023-new-motogp-time-schedule-revealed/446551 oau, a mai pus un coleg dar nu observasem ca sarakii de la moto 2 si 3 duminica nu au parte de warm up. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 (editat) Eu nu prea sunt in tema cu noile reguli da nu pricep : de ce le-au scos warm'up la moto 2 si 3?Cu ce ii deranja?? Am inteles ca (in mare) se transforma FP4 in sprint race,that's all.Nu pricep de ce s-a scos warm'up la clasele mici - e f important warm'up pt a vedea feel'ul pistei in ziua cursei.Nasol rau pt ei.Si,cel putin la prima vedere,mi se pare lipsit de sens. Si o alta problema in legatura cu noile regulamente : - ‘As soon as you reach 2.2 bar you crash’ : ....This year the signal will be sent directly via telemetry from each TPMS to race direction. To stay legal riders need to keep above the minimum limit for at least 50% of a grand prix. Michelin may slightly lower the front minimum from 1.9 to 1.88 bar for 2023....the limit for the rear tyre is 1.7 bar, but rear pressure is rarely, if ever, a concern. “I think with this kind of limitation we will see less show, less overtaking,” says Diego Gubellini, crew chief to 2021 MotoGP champ Fabio Quartararo. “Because if you cannot go under a certain limit then you will suffer more when you are following another rider, then you cannot overtake him, even if you are faster, so I think this isn’t the best solution for the show.” "...the window between running below the minimum limit, which will get you disqualified, and going too high, which will probably cause you to crash, is very narrow – around 0.3 bar" Last season (according to one engineer with whom I recently spoke) every race winner was under the 1.9-bar minimum, which wasn’t enforced at that time, and at some races the first ten finishers were under. “It’s a rider’s nightmare, because as soon as you reach something like 2.2 bar then you crash” Stiu ca s-a mai discutat,dar nu mai tin minte - cei de la motogp folosesc aer normal filtrat sau azot? Din cate vad eu folosesc aer normal?pt ca mi se pare insane sa fluctueze pres de la 1.8-1.9 la 2.2 pe azot. Editat Februarie 2, 2023 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Tocmai Gubelini comentează, ăla care i-a umflat prost de câteva ori gumele lui Fabio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 (editat) Gubelini mi se pare ca are dreptate in ceea ce zice - mai pe scurt daca nu mai pot trisa ...ocoli limitele,vor cadea masiv cand ajung la 2.2.Si atunci vor merge finut ca sa termine cursa in picioare - nu vor forta,si se va transforma si motogp intr-o procesiune,ca F1. Fuckin'tyres.. Si - daca pun aer in ele - are si Gubelini niste circumstante atenuante - e ff greu sa nimeresti presiunea in gume asa cu aer,pt ca niciodata nu ai control incat sa stii la cat se ridica in functie de cum se incalzesc gumele in timpul cursei si cat stau asa.Prea multe variabile. Ok,pe partea cealalta se poate argumenta "dar cum pot ceilalti sa o nimereasca numai Gubelini da balbe?" Editat Februarie 2, 2023 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.